Tässä hieman koodej san andreakseen nyt ei pidä kysellä niit enään
ranta juhla tehtävässä oleva auto
ylös,ylös,alas,alas,neliö,O,L1,R1,kolmio,alas
Maksimi lihakset:
kolmio,ylös,ylös,vasen,oiken,neliö,O,vasen
Monsteri:
oikea,ylös,R1,R1,R1,alas,kolmio,kolmio,X,O,L1,L1
Stuntti kone:
ympyrä,ylös,L1,L2,alas,R1,L1,L1,vasen,vasen,X,kolmio
Mönkijä:
vasen,oikea,alas,alas,ylös,ylös,neliö,O,kolmio,R1,R2.
Hävittäjä:
kolmio,kolmio,neliö,O,X,L1,L1,alas,ylös
Tankki:
O,O,L1,O,O,O,L1,L2,R1,kolmio,O,kolmio.
10 kertainen hyppy:
ylös,ylös,kolmio,kolmio,ylös,ylös,vasen,oikea,neliö,R2,R2.
Jetpack:
L1,L2,R1,R2,ylös,alas,vasen,oikea,L1,L2,R1,R2,ylös,alas,vasen,oikea.
Huom: koodeja käyttämällä ei pääse 100% läpi
tässä koodeja (en tiedä toimiiko)
9
1057
Vastaukset
- Big Smoke
En ole noita testannut, mutta Tankki ja Jetpack toimii ainakin.
Menin tänään SA Storylinen kaikki tehtävät "kooditallennuksesta" ja aion mennä koodittoman tallennuksen läpi...- Big Smoke
Tässä lista mitkä koodit toimii ja ei toimi:
Rantajuhla-tehtävän auto: ei toimi (Vaan CJ päälle tulee Camo-uimahousut.
Maksimi lihakset: toimii
Monsteri: toimii
Stunt plane: toimii
Mönkijä: ei toimi (Koodissa on ehkä väärät merkinnät...)
Hävittäjä: toimii (jippii.)
Tankki: toimii
10 kertainen hyppy: toimii (Mutta joka hypystä CJ menettää Healthia. Liian korkee hyppy...)
Jetpack: toimii (Ja ei kun lentelemään - miksu
Big Smoke kirjoitti:
Tässä lista mitkä koodit toimii ja ei toimi:
Rantajuhla-tehtävän auto: ei toimi (Vaan CJ päälle tulee Camo-uimahousut.
Maksimi lihakset: toimii
Monsteri: toimii
Stunt plane: toimii
Mönkijä: ei toimi (Koodissa on ehkä väärät merkinnät...)
Hävittäjä: toimii (jippii.)
Tankki: toimii
10 kertainen hyppy: toimii (Mutta joka hypystä CJ menettää Healthia. Liian korkee hyppy...)
Jetpack: toimii (Ja ei kun lentelemäänhaa ma tulostin netista kaikki koodit suomen kielisna
- miksu
niit on 5 sivuu tulostus paperii
- mist123
miksu kirjoitti:
haa ma tulostin netista kaikki koodit suomen kielisna
mist
- avuton
scuubi miten sillä hävittäjällä voi lentää kovaa kun sen nimikin on hävittäjä mä osaan lentää vaan hiljaa apua scuubi nopee!
- joku vaa
scuubi kirjoitti:
laitat oiken tatin eteen päin hetkeks sit se lähtee kovaa
nii mikä se tatti oikein on? vastaa nopee
joku vaa kirjoitti:
nii mikä se tatti oikein on? vastaa nopee
se on se tappi oikealla puolella R3 tai olla nappulan nimi (lue ohjeet)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221310
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä501194Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221173- 1381013
- 99863
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten323809Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
