Thaikun kanssa jutustelu

Kylmiltätuntuu

Onko joku onnistunut keskustelemaan thainaisen kanssa syvällisemmin?
Olen jonkin aikaa yrittänyt sitä mutta huonolla onnella. Jotenkin saa sellaisen käsityksen että ne on aika tunteettomia ja kylmiä ihmisiä ja tuijottavat vain ja ainoastaan omaa napaansa. Vai onko kohdalleni sattunut harvinaisuudet?
Jos ottaisin vaimokseni thainaisen niin aika hiljaista elämä olisi sen jälkeen. Kyllähän parin pitäisiä pystyä puhumaan asioita jotka ovat vähän syvällisempiä, eikä vain pysytellä arkisissa asioissa.

47

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koitaselvitä

olet niin kännissä ettei puheestasi saa selvää ja toiseksi olet niitä pattayan perusjarmoja joilla on vain kamalassa kännissä puhuttavaa, muulloin ollaan ihan hiljaa.
      suurimman osan ajasta oot kuitenkin kännissä.

• Omat kokemukset on etteivät he tosiaankaan vieraille helposti avaudu. Vaatii vuosien luottamuksen ja ystävyyden. Perheen sisällä pitävät yleensä asiansa. Eriasia jos kokevat kertomisesta olevan heille jotenkin hyötyä.

Toinen seikka tietenkin on yhteinen kieli. Vieraalla kielellä itse kunkin on vaikeampi selvittää sisäimpiä tuntojaan.

• taalojataskuttäynnä

Thai toimii tilanteen mukaan ja kertoo sinulle sen minkä haluatkin kuulla. Sama tyttö voi tänään kammoksua lihavia ihmisiä hoikan " poikaystävänsä" kainalosta, ja jo huomenna silitellä uuden vakavasti ylipainoisen "poikaystävänsä" pulleaa vatsaa ja kertoa pitävänsä lihavista pojista enemmän kun laihoista.

Tyttö joka lähtee energisen 23v bilettäjän messiin, voi kertoa "poikaystävälleen" tämän olevan hyvä mies, koska hän itsekkin tykkää bilettää, juhlia hurjasti ja tanssia läpi yön. Voi seuraavassa työvuorossaan istua 20v totisen nörtin sylissä ja kertoa tälle pitävänsä vakavista ja rauhallisista miehistä, koska itsekkin tykkää hiljaisuudesta ja rauhallisuudesta enemmän, kun hurjasta juhlimisesta.

Nämä asiat oikeat pelimiehet ja thaimaassa enemmän kun 2 kertaa käyneet tietävätkin. Ja mielestäni avautuvat toisinaan aika helpostikkin, "Äiti on kuollut, täytyy lähteä kotikylään, voitko antaa vähän rahaa hautajaisten järjestämiseen"? voi tulla jo viikon tuttavuuden jälkeen? Voi olla tottakin, kuka tietää? Mutta kun saman tytön äiti joutui kuukauden päästä suureen leikkaukseen, johon eri fallelta odotettiin jonkinnäköstä rahallista panosta, niin silloin ihmettelin??

Itse pyörin nuorempana parikymppisen tytön kanssa koko 2kk lomani, mukava tyttö olikin. Kun tulin takaisin suomeen, kesti 2päivää kun tytöltä tuli textari, että hän on vaikeuksissa kotonaan voisinko pistää hänen tililleen 10 000$. Kävin laittamassa tytöstä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään?

• ysikaks

Elikkä sinua vedätettiin oikein kunnolla.Rakastuitko peräti häneen?

• ei_yleensä

Yhden kanssa joo, mutta hän on poikkeustapaus, käynyt jopa yliopiston etc

• zelirumia

Suomalaisten amisukkojen ja muiden hölmöjen ei kannata pahemmin koittaa jutustella kun ei kieletkään ole hallussa.

• thaiksi

Lienee aika harva lukio jossa thaita opetetaan suomessa.
        Olisi mielenkiintoista tietää, miten toi thaikielitaito jakautuu lukion ja amiksen käyneiden välillä suomessa.
        Toki olen sitä mieltä että suomen toiseksi viralliseksi kieleksi sopisi hyvin thai.
        Olisi myös hienoa kuulla zeliumin syvällisistä keskusteluista thaitten kanssa, kun kerta kieli on hyvin hallussa :)

• Notthingham
        thaiksi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, miten toi thaikielitaito jakautuu lukion ja amiksen käyneiden välillä suomessa.
        Toki olen sitä mieltä että suomen toiseksi viralliseksi kieleksi sopisi hyvin thai.
        Olisi myös hienoa kuulla zeliumin syvällisistä keskusteluista thaitten kanssa, kun kerta kieli on hyvin hallussa :)

Yleensä syvälliset keskustelut käydään kahden kesken, ne ei kuulu esimerkiksi sulle? Itse opiskelu on tärkeä asia. Itse olen opetellut itse monta asiaa mitä ei lukiossa opetettu. Lukiolaisilla on yleensä parempi englanninkielen taito kun amispalikoilla, Thain kieltä on helpompi opiskella. Englannin kielistä opiskelumateriaalia kun löytyy vähän enempi kun tunkkasella suomenkielellä.

• taitolajeja
        Notthingham kirjoitti:

Yleensä syvälliset keskustelut käydään kahden kesken, ne ei kuulu esimerkiksi sulle? Itse opiskelu on tärkeä asia. Itse olen opetellut itse monta asiaa mitä ei lukiossa opetettu. Lukiolaisilla on yleensä parempi englanninkielen taito kun amispalikoilla, Thain kieltä on helpompi opiskella. Englannin kielistä opiskelumateriaalia kun löytyy vähän enempi kun tunkkasella suomenkielellä.

Ollut kavereiden kanssa reissussa jotka sanovat etteivät saa mitään selvää thaikkujen englannista. Minä taas en tunne juuri yhtään thaikkua kenen enkusta en saisi selvää. Pitää osata hahmottaa se kokonaisuus eikä takertua yksittäiseen sanaan tai sen sanan puutteeseen. Se vaatii älliä ja kokemusta. Mekaanista koulukieltä voi oppia pänttäämällä kuka vaan, mutta jos korvien välissä ei ole mitään niin käytännön kielten ymmärtäminen menee vaikeaksi. Olen kuunnellut pitkiä tarinoita baaritytöiltä. Läpi yönkin kestäviä. On ne niin herttaisia pakkauksia. Osasivat sitten englantia hyvin tai huonosti.

• näio
        taitolajeja kirjoitti:

Ollut kavereiden kanssa reissussa jotka sanovat etteivät saa mitään selvää thaikkujen englannista. Minä taas en tunne juuri yhtään thaikkua kenen enkusta en saisi selvää. Pitää osata hahmottaa se kokonaisuus eikä takertua yksittäiseen sanaan tai sen sanan puutteeseen. Se vaatii älliä ja kokemusta. Mekaanista koulukieltä voi oppia pänttäämällä kuka vaan, mutta jos korvien välissä ei ole mitään niin käytännön kielten ymmärtäminen menee vaikeaksi. Olen kuunnellut pitkiä tarinoita baaritytöiltä. Läpi yönkin kestäviä. On ne niin herttaisia pakkauksia. Osasivat sitten englantia hyvin tai huonosti.

Pänttäämällä, matkimalla ja toistelemalla sä thain kielenkin joskus opit, jos opit. Täytyy muistaa, että varhaisnuoruudessasi sinä opit äidinkielesikin matkimalla. Et koulussa, koska luultavasti sinäkin osasit puhua jo kouluun mennessäsi?

• exälykkö
        näio kirjoitti:

Pänttäämällä, matkimalla ja toistelemalla sä thain kielenkin joskus opit, jos opit. Täytyy muistaa, että varhaisnuoruudessasi sinä opit äidinkielesikin matkimalla. Et koulussa, koska luultavasti sinäkin osasit puhua jo kouluun mennessäsi?

Noinhan se menee. Minä opin lukemaan 4 vuotiaana, melkein yksin. Sisko kertoi muutamasta Aku Ankan puhekuplasta mitä niissä lukee. Loput päättelin itse.
        Olin lukenut sujuvasti 2,5 vuotta ennen ekaa luokkaa. Otti pattiin opetella tavaamaan sitten koulussa.
        Ei sittemmin mensalaisuuskaan suurta onnea tuonnut. Elämä on hieman monimutkaisempi yhtälö.

• pärjäänilmanjäsenyyttä
        exälykkö kirjoitti:

Noinhan se menee. Minä opin lukemaan 4 vuotiaana, melkein yksin. Sisko kertoi muutamasta Aku Ankan puhekuplasta mitä niissä lukee. Loput päättelin itse.
        Olin lukenut sujuvasti 2,5 vuotta ennen ekaa luokkaa. Otti pattiin opetella tavaamaan sitten koulussa.
        Ei sittemmin mensalaisuuskaan suurta onnea tuonnut. Elämä on hieman monimutkaisempi yhtälö.

Nauran ihmisille jotka kuuluvat mensaan. Muistathan maksaa jäsenmaksusi vuosittain, että pysyt jäsenenä? Jos ihminen makselee jäsenmaksua johonkin, siksi että tuntee olevansa älykäs, niin eikö se ole aika älytöntä? Mitään hyötyähän tuosta jäsenyydestähän ei kenellekkään ole.

• Mensissensis
        pärjäänilmanjäsenyyttä kirjoitti:

Nauran ihmisille jotka kuuluvat mensaan. Muistathan maksaa jäsenmaksusi vuosittain, että pysyt jäsenenä? Jos ihminen makselee jäsenmaksua johonkin, siksi että tuntee olevansa älykäs, niin eikö se ole aika älytöntä? Mitään hyötyähän tuosta jäsenyydestähän ei kenellekkään ole.

Hyöty on siinä ettei koe olevansa niin yksinäinen. Koska kaltaisesi joukossa olen todella yksin.

• harrastushantuokinon
        Mensissensis kirjoitti:

Hyöty on siinä ettei koe olevansa niin yksinäinen. Koska kaltaisesi joukossa olen todella yksin.

Niinpä. Toiset tosiaan eivät koe olevansa yksinäisiä, jos maksavat jäsenmaksua johonkin. Hmm.. Se sosiaalinen yhteenkuulumisen tunne kun, kerran vuodessa saa yksinään kotona painaa verkkopankissa "maksa heti" nappia ja huomaa, että maksu on veloitettu tililtä... En tosiaankaan tiedä parempaa tunnetta?? Mutta koitahan pärjätä ja löytää itsellesi kavereita.

• since1978
        thaiksi kirjoitti:

Suomessa voi opiskella thain-kieltä ainakin Helsingissä, kurssit maksullisia. Myös netistä löytyy ilmaisia ja maksullisia englanti-thai kursseja. Itse jo -90 luvun alussa opiskelin Helsingin työväen opistolla muutaman vuoden ja se kannatti lisänä olen käyttänyt internetin tarjoamia palveluja. Kyllä thait yllättyvät kun keskustelu sujuu thain kielellä farangin kanssa.

• farangkhiinok
        thaiksi kirjoitti:

Itselläni on ammattikoulu käytynä ja puhun luen kirjoitan sujuvaa thaita. Asun myös Thaimaassa ja pyöritän omaa yritystoimintaa täällä. Thait ovat erittäin avoimia keskustelijoita mutta ehkä kielimuuri on sellainen asia että syvällisempään keskusteluun ryhtyminen on vaikeaa.

• JotainHyötyä
        pärjäänilmanjäsenyyttä kirjoitti:

Mun poika sai luultavasti kesätyöpaikan kun mainitsi olevansa mensalainen. Hakijoita oli kuulema paljon.

• Mdda

Thai-kulttuurissa tuo syvällinen keskustelu taitaa olla aika vierasta, kannattaa tutustua historiaan ja varsinkin heidän uskontoonsa niin asia valkenee parhaiten.
      Pelimiehille tarjolla olevat tytöt tekevät vain työtään ja käyttäytyvät odotusten mukaan. Tunnepuoli pidetään visusti perheen ja suvun piirissä, harva työntekijä täällä suomessakaan alkaa avautumaan asiakkaalle missään ammatissa. Lisäksi näiden tyttöjen kasvatus eroaa suomalaisesta kasvatuksesta kuin yö ja päivä.
      Pattayalla ja kulttuurilla ei ole tässä mielessä mitään yhteistä joten voi olla helpompaa löytää ihan suomineito vaimoksi jos sellaista hakee.

• jokainenonyksilö

Franki ei yleensä pääse ylittämään sitä kynnystä, jonka yli on mentävä todetakseen taikkujenkin olevan aivan tavallisia suomalaisia.

• ratkaisuonViina

Olen oppinut yhden asian mikä kirvoittaa tyttöjen kielet, -viina. Pikku hiprakassa tytöt avautuu komiasti, ja juttu luistaa. Eihän ne kansainvälisestä politiikasta eikä ilmaston lämpenemisestä puhu, mutta omasta ja perheensä elämästä ja tulevaisuuden huolista sekä toiveista.

• suomenmiesavautuu
        ratkaisuonViina kirjoitti:

Olen oppinut yhden asian mikä kirvoittaa tyttöjen kielet, -viina. Pikku hiprakassa tytöt avautuu komiasti, ja juttu luistaa. Eihän ne kansainvälisestä politiikasta eikä ilmaston lämpenemisestä puhu, mutta omasta ja perheensä elämästä ja tulevaisuuden huolista sekä toiveista.

No just joo. Huomaa ettet taikkutytöistä paljoakaan tiedä. Toi homma minkä kerroit, koskee ennemminkin suomalaisia miehiä. 8 oluen jälkeen tienataan, niin vitusti ja ollaan menestyviä, siihen pari paukkua päälle niin ollaan vahvoja ja vedetään ketä vaan nenään ( yleensä aloitetaan omasta muijasta). Puoli pulloo kossua lisää, niin aletaan itkemään ja kerjätään sääliä kertomalla kuinka huono on ihmisenä ja että kaikki asiat elämässä on päin vittua. Tätä jatkuu, niin kauan kunnes oksennetaan ja sammutaan. On meinaa kuultu ja nähty jumalattoman paljon tällättii tapauksii. Nii.

• hienotjututotetaanesiin

Eivät suomalaisetkaan mitään syvällisiä keskusteluja käy tuolla räkälöissä, ihmisten kanssa jotka ovat tunteneet viikon? Tuolla jossain naamakirjassakin on, niin kokonaisuudesta irroiteltuja perheasioita joita kavereille jaellaan, että HÖ. Kerrotaan kyllä, että äijä kävi tilaamassa viikonloppureissun Tallinnaan ja odotetaan sitä kovasti, sitten laitetaan pari kuvaa lähtö terminaalista kun otetaan neljättä olut tuopillista ja ollaan onnellisia, kannelta laitetaan vielä kuva kun ollaan tupakalla laivan lähdettyä. Siihen loppuu kuvien lataus, ei kuvan kuvaa kun ukko vetää sammunutta akkaansa tukasta Tallinnan terminaalin edessä taksiin. Joulun pyhiksi varatusta Levin lomasta huudetaan kaikille 600 "kaverille" Joulun pyhiksi varatusta paikasta naisten turvakotiin taas ollaan hissukseen. Että hiukan on valikoitua tämä suomalaistenkin avoimuus ja syvällisten, henkilökohtaisten asioiden käsittely, sekä tuttujen että vieraiden kanssa. Vai mitä mieltä itse olet.

• puhutvaanitsestäsi
        suomenmiesavautuu kirjoitti:

No just joo. Huomaa ettet taikkutytöistä paljoakaan tiedä. Toi homma minkä kerroit, koskee ennemminkin suomalaisia miehiä. 8 oluen jälkeen tienataan, niin vitusti ja ollaan menestyviä, siihen pari paukkua päälle niin ollaan vahvoja ja vedetään ketä vaan nenään ( yleensä aloitetaan omasta muijasta). Puoli pulloo kossua lisää, niin aletaan itkemään ja kerjätään sääliä kertomalla kuinka huono on ihmisenä ja että kaikki asiat elämässä on päin vittua. Tätä jatkuu, niin kauan kunnes oksennetaan ja sammutaan. On meinaa kuultu ja nähty jumalattoman paljon tällättii tapauksii. Nii.

Ehkä nelisensataa thaityttöä tullut jututettua ja juotua niiden kanssa yhdessä. Tiedän heistä siis jotakin. Nykyinen tyttöystävä on myöskin thai ja kova tyttö bailaamaan, ja puhuu kuin papupata hiprakassa.
        En tunne kuvailemallasi tavalla käyttäytyviä miehiä, koska sellaiset eivät kuulu kaveripiiriini. Sitäpaitsi en juo kaljaa ollenkaan. Otan osaa että sinulla on tuollaisia tuttavia.

• puhutjostaintoisesta
        puhutvaanitsestäsi kirjoitti:

Ehkä nelisensataa thaityttöä tullut jututettua ja juotua niiden kanssa yhdessä. Tiedän heistä siis jotakin. Nykyinen tyttöystävä on myöskin thai ja kova tyttö bailaamaan, ja puhuu kuin papupata hiprakassa.
        En tunne kuvailemallasi tavalla käyttäytyviä miehiä, koska sellaiset eivät kuulu kaveripiiriini. Sitäpaitsi en juo kaljaa ollenkaan. Otan osaa että sinulla on tuollaisia tuttavia.

Eivät ole välttämättä tuttaviani, muuten kun virkani puolesta. Sinä et varmaan puhu itsestäsi? Olemattomalla kielitaidolla ei kovin syväluotaavia keskusteluja käydä. Tuo nelisensadan tytön kanssa jutustelu pitää varmaan paikkansa, jos katsot, että jokaiseen Hello huutoon vastaamasi Hello katsotaan jutusteluksi? Tuo, että pitää edes jonkinlaista lukua siitä kuinka monen tytön kanssa on jutellut. Kertoo aika paljon siitä, Kuinka vakavasti höpöjuttuihisi pitää suhtautua?

• since1978
        ratkaisuonViina kirjoitti:

Erittäin moni baarityttö ei käytä alkoholia lainkaan juovat alkoholittomia lady drinkkejä. Eikä sellaiset tytöt jotka paljon juovat hyvää seuraa ole lainkaan. Uskoisin että seura on hakenut kaltaisiaan.
        Kun Thai-tytöt luottavat farangiin ovat hyvin avoimia ja kertovat itsestään ja perheestään paljonkin. Kyllä tässä vuosien varrella on oppinut jotain heistä.

• paritfaktatsullen
        puhutjostaintoisesta kirjoitti:

Eivät ole välttämättä tuttaviani, muuten kun virkani puolesta. Sinä et varmaan puhu itsestäsi? Olemattomalla kielitaidolla ei kovin syväluotaavia keskusteluja käydä. Tuo nelisensadan tytön kanssa jutustelu pitää varmaan paikkansa, jos katsot, että jokaiseen Hello huutoon vastaamasi Hello katsotaan jutusteluksi? Tuo, että pitää edes jonkinlaista lukua siitä kuinka monen tytön kanssa on jutellut. Kertoo aika paljon siitä, Kuinka vakavasti höpöjuttuihisi pitää suhtautua?

Herääpäs todellisuuteen. 11,5 vuotta on 4200 päivää. Se tekee yhden tytön per viikko. Sexy man huuteluvaihe meni minun osaltani ohi jo 90 luvulla. Nakluassa asustellut nyt kuusi vuotta. Sitä ennen Jomthienillä. Alkuaikoina tyttöjä saattoi olla kolmekin vuorokaudessa. Piti ottaa takaisin avioliitossa menetetty elämä. Sittemmin muutamia kuukaudessa. Nyt olen suhteessa, enkä muita haikaile tällä erää. Puhelimessa on arviolta 800 thainumeroa. En ole ollenkaan kärkipään panomiehiä. Tiedän miehiä jotka hurjastelee päivittäin eri naisten kanssa vuodesta toiseen.

• monenlaistanaista
        since1978 kirjoitti:

Erittäin moni baarityttö ei käytä alkoholia lainkaan juovat alkoholittomia lady drinkkejä. Eikä sellaiset tytöt jotka paljon juovat hyvää seuraa ole lainkaan. Uskoisin että seura on hakenut kaltaisiaan.
        Kun Thai-tytöt luottavat farangiin ovat hyvin avoimia ja kertovat itsestään ja perheestään paljonkin. Kyllä tässä vuosien varrella on oppinut jotain heistä.

Tunnetaan tosiaan erilaisia tyttöjä. Totta on, että sellaisia tyttöjä aikoinaan hainkin, jotka ei lasiin sylkeneet. Kyllä siihen tutustumiseen omalta kohdalta kuuluu paljon muutakin kuin maksaa bar fine, ja taluttaa mykkä tyttö condooni. Syödään, juodaan, käydään rokkibaareissa ja tapahtumissa, ja tytön kaveritkin ovat tervetulleita. Hävettää sellaiset jöröjukat jotka ei muuhun pysty kuin panemaan.

• since1978
        monenlaistanaista kirjoitti:

Tunnetaan tosiaan erilaisia tyttöjä. Totta on, että sellaisia tyttöjä aikoinaan hainkin, jotka ei lasiin sylkeneet. Kyllä siihen tutustumiseen omalta kohdalta kuuluu paljon muutakin kuin maksaa bar fine, ja taluttaa mykkä tyttö condooni. Syödään, juodaan, käydään rokkibaareissa ja tapahtumissa, ja tytön kaveritkin ovat tervetulleita. Hävettää sellaiset jöröjukat jotka ei muuhun pysty kuin panemaan.

Täysin samaa mieltä. Mutta sellaista tyttöä en suosittele joka lärvit juo ja myös kokonaan lasiin sylkijät ovat rasittavia vinkuvat pai roong rääng( hotel) kun tylsistyvät kun itse haluaa vielä iltaa jatkaa.

• puhutjostaintoisesta
        paritfaktatsullen kirjoitti:

Herääpäs todellisuuteen. 11,5 vuotta on 4200 päivää. Se tekee yhden tytön per viikko. Sexy man huuteluvaihe meni minun osaltani ohi jo 90 luvulla. Nakluassa asustellut nyt kuusi vuotta. Sitä ennen Jomthienillä. Alkuaikoina tyttöjä saattoi olla kolmekin vuorokaudessa. Piti ottaa takaisin avioliitossa menetetty elämä. Sittemmin muutamia kuukaudessa. Nyt olen suhteessa, enkä muita haikaile tällä erää. Puhelimessa on arviolta 800 thainumeroa. En ole ollenkaan kärkipään panomiehiä. Tiedän miehiä jotka hurjastelee päivittäin eri naisten kanssa vuodesta toiseen.

Ymmärrän, että sexy man vaihe on osaltasi loppunut jo kauan sitten, jos sellaista on koskaan ollutkaan, niin ei ainakaan muualla kun Pattayalla?

Vain hiukan tyhmempi ihminen alkaa todistelemaan anonyymisti jollekkin anonyymille missä on asunut ja kuinka kauan? Täällä netissä kuka vaan voi tienata, tehdä tai asua ihan siellä missä itse kuvittelee. Sen oletkin jo näköjään huomannut. Eikö olekkin mukavaa kun saa haaveilla ilmaiseksi, ja jutustella 11,5 vuotta jokaviikko yhden tytön kanssa? Sullahan on rajaton mielikuvituksesi käytössä, voit vaikka joka tunti jutustella mielessäsi useammankin tytön kanssa. Miksi siis kuvittelet vain yhden tytön viikossa? Voisit pistää silmäsi kiinni ja lentää kerran viikossa vaikkapa Norjaan, jutustelemaan pitkäsäärisen vaalean mallitytön kanssa. Sulle kaikki on mahdollista

• saarenmaanvelho
        since1978 kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Mutta sellaista tyttöä en suosittele joka lärvit juo ja myös kokonaan lasiin sylkijät ovat rasittavia vinkuvat pai roong rääng( hotel) kun tylsistyvät kun itse haluaa vielä iltaa jatkaa.

En ota tyttöä joka haisee tuhkakupilta, dokaa, tai vinkuu hotellille kun itse en halua. Muistakaa oikeutenne, maksavana asiakkaana. Mikä vitun opas se on joka nukkuu hotellissa, kun asiakas samoilee yksinään pattayan baareissa? En yleensäkkään osta mitään, mistä on joku osa rikki tai ei toimi.

• mmNNmm
        saarenmaanvelho kirjoitti:

En ota tyttöä joka haisee tuhkakupilta, dokaa, tai vinkuu hotellille kun itse en halua. Muistakaa oikeutenne, maksavana asiakkaana. Mikä vitun opas se on joka nukkuu hotellissa, kun asiakas samoilee yksinään pattayan baareissa? En yleensäkkään osta mitään, mistä on joku osa rikki tai ei toimi.

Saarenmaan velho, tytöt eivät varmaan viihdy seurassasi pitkään. Suhtautumisesi on väärä.

• sakrajan

Varmaankin syvällisin keskustelu thaikkutytön kanssa on käyty porakaivosta huayain tontille. Arveltiin että joudutaan menemään
      yli 30 metriä syvälle.

• ainakinhaarovälissä

Kaivat lapiolla tuon 30 m niin eiköhän ala kielikin luistaa.

• kansakoulunpudokkaat

millä kielellä suomiukko käy mitään keskusteluja?

• yman

kun osaa thaita onpahan mukava kuunnella kun haukkuvat falleja parempi kun ei osaa thaita

• PuhettaMahtuuMaailmaan

Jos joku on niin herkkänahkainen, ettei kestä kuulla itsestään mitään totuuksia eikä kestä leikinlaskua, niin on parempi pysytellä kotona. Itse esimerkiksi olen normaalipainoinen mies, mutta tutut tytöt jaksaa kiusoitella monella tavalla kuten kutsuvat kalpeaperseeksi tai farangiperseeksi. Kutsunhan minäkin heitä leikilläni vaikka miksi sekä thain että englannin kielellä. Tytöt saa laskea leikkiä ja taputella kumpuvatsoja. Se on ihan normaalia. Turha niistä on loukkaantua. Se on heidän tapansa.

• kivakiusotellatyttöjä

Mitä on kalpea thaiksi? Perseen tiedänkin. Isoneniksi tytöt myös farangeja kutsuu.

• yökfaranginperse
        kivakiusotellatyttöjä kirjoitti:

Mitä on kalpea thaiksi? Perseen tiedänkin. Isoneniksi tytöt myös farangeja kutsuu.

Tuudhao, tudhpoon tai tuudsiid. kaikki tarkoittaa suunnilleen samaa. Big white farang ass! Ja sitten tehdään oksennuseleitä perään laittamalla sormia kurkkuun. Näin kävi viimeksi kun riisuunnuin kaverin altaalla.. :)

• nököhammas
        PuhettaMahtuuMaailmaan kirjoitti:

Jos joku on niin herkkänahkainen, ettei kestä kuulla itsestään mitään totuuksia eikä kestä leikinlaskua, niin on parempi pysytellä kotona. Itse esimerkiksi olen normaalipainoinen mies, mutta tutut tytöt jaksaa kiusoitella monella tavalla kuten kutsuvat kalpeaperseeksi tai farangiperseeksi. Kutsunhan minäkin heitä leikilläni vaikka miksi sekä thain että englannin kielellä. Tytöt saa laskea leikkiä ja taputella kumpuvatsoja. Se on ihan normaalia. Turha niistä on loukkaantua. Se on heidän tapansa.

Miten sanotaan " vaikka miksi" Thaimaaksi tai englanniksi? Vaikkamiksi kutsuminen on ystävällisempää kun kutsua toista esimerkiksi Farangiksi. Man farang on peruna.

• alesanteri-muuri
        yökfaranginperse kirjoitti:

Tuudhao, tudhpoon tai tuudsiid. kaikki tarkoittaa suunnilleen samaa. Big white farang ass! Ja sitten tehdään oksennuseleitä perään laittamalla sormia kurkkuun. Näin kävi viimeksi kun riisuunnuin kaverin altaalla.. :)

Tuutkhao=valkoinen perse

• since1978

Tut Sid perse kalpea
      Smud jai nenä iso

• hoi-pijäk-mod-loi

Mud jai= iso muurahainen, dak ling= apinan perse ( moni suonmaan trinssi hymyilee herttaisesti ja mutustelee tytön hänen suuhunsa laittamia pähkinän kuoria tyytyväisenä, kuvitellessaan tytön sanovan darling)

• hölmöjä

pattiksen ukoilla ei taivu edes englanti

• MitesOnSunKielitaito

Harvalla ei taitu mutta 90% Pattayan kävijät osaavat riittävästi englantia. How about you. Khun phaasaa thai arai na?

• Hanurin-seikkailut

Hiekkaharjun Pelle Hermanni osaa ostarilla sanoa vaan että "hei mopomies, tarjoo sätkä"

• Mikäs turkulainen se siellä kyselee? Ei taikkuihin turiseen mennä. Joku Turkulainen kirjoitteli aiemmin tuolla muualla, että sihteerikön luo kun hän menee, niin ottaa aina tunnin ajan. Kerkiää kuulemma paremmin turisemaan, jos tytöllä on vähän huonompi enkku? Ei kai kukaan muu kun Turkulainen maksa viittäkymmentäeuroa siittä, että saa puhua 45min, enkkua jonkun kanssa kuka ei enkkua juuri osaa?

• Pure_Love_In_Turku

Turkulaiset ovat niin syvästi rakastuneita itseensä, että kolme-neljäsosaa panemiseenkin varatusta ajasta menee itsensä ylistämiseen. Lähettelevät pannessakin lentosuukkoja omalle perseelleen peilin kautta. Samanlaisia ovat työelämässäkin. Vastenmielistä sakkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5574
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1655
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      20
      1129
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      69
      1007
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      987
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      949
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      898
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      57
      890
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      120
      872
    10. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      848
    Aihe