Nyt alan todella jo suuttua!!!!!!!
Kertokaa syy misi estätte minulta pääsyn chattiin?
Jo 3 tuntia sitte pääsy estettiin ja olen useasti kysynyt syytä toimintaanne saamatta vastausta. Nyt vaadin että vastaatte ja syyn on oltava todella pätevä! Syyksi ei riitä se et en olen muka käyttäytynyt sopimattomasti. En ole enkä tule olemaan
sheriffi-Thunderhawkin ystävä. Vielä kysyn et miksi sheriffit voivat tehdä tällaista = HEITTÄÄ ULOS..ja ihan sen perusteella jos arvostelee heidän toimintaa?!!!!!!!?
Vaadin heti välittömästi asiallista vastausta ja eston poistamista!
Suomi24:n ylläpidolle!!!!!!!
4
969
Vastaukset
- Buko
Mielivaltaista on hallinnointi.Eduskunta on täynnä kaksoisleukaisia viihdetaiteilijoita, sheriffit omaan elämäänsä typertyneitä. Johonkin on se elämän pettymys purettava. Ja suomalainen ei saa olla vapaa. olemme orjakansaa.
Älä välitä. Miettisit itse käyttäytymistäsi ja sitten vasta kirjottaisit tänne. Yleisellä sanoit että eräs toinen sättäri kuuluisi seksuaaliseen vähemmistörynmään ja jatkoit sitä lopettamiskehoituksistani huolimatta. Aikasi seurasin sitä ja sitten kun et saanut tahtoasi läpi, niin kielenkäyttösi privassa oli jo sitä luokkaa etten muuta voinut kuin bannata sinut että saadaan tilanne rauhoittumaan. Edelleen en voi puuttua sellaisiin asioihin joita en näe ja poistaa sen perusteella että joku sanoo että poista tuo ja tuo
- Töpsykkä Turusta
valkovuotoa?
- viearileva sefu
just tolla tyylillä lennät varmasti ulos... lue sättietiketti ja ymmärrä sen sisältö!! olisi kannattanut sinunkin viihtyä paremmin koulunpenkillä kun opettiin kultaista käytöstä;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874