Suomi24:n ylläpidolle!!!!!!!

nipsukka oulusta

Nyt alan todella jo suuttua!!!!!!!
Kertokaa syy misi estätte minulta pääsyn chattiin?
Jo 3 tuntia sitte pääsy estettiin ja olen useasti kysynyt syytä toimintaanne saamatta vastausta. Nyt vaadin että vastaatte ja syyn on oltava todella pätevä! Syyksi ei riitä se et en olen muka käyttäytynyt sopimattomasti. En ole enkä tule olemaan
sheriffi-Thunderhawkin ystävä. Vielä kysyn et miksi sheriffit voivat tehdä tällaista = HEITTÄÄ ULOS..ja ihan sen perusteella jos arvostelee heidän toimintaa?!!!!!!!?
Vaadin heti välittömästi asiallista vastausta ja eston poistamista!

4

1000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buko

Mielivaltaista on hallinnointi.Eduskunta on täynnä kaksoisleukaisia viihdetaiteilijoita, sheriffit omaan elämäänsä typertyneitä. Johonkin on se elämän pettymys purettava. Ja suomalainen ei saa olla vapaa. olemme orjakansaa.
      Älä välitä.

• Miettisit itse käyttäytymistäsi ja sitten vasta kirjottaisit tänne. Yleisellä sanoit että eräs toinen sättäri kuuluisi seksuaaliseen vähemmistörynmään ja jatkoit sitä lopettamiskehoituksistani huolimatta. Aikasi seurasin sitä ja sitten kun et saanut tahtoasi läpi, niin kielenkäyttösi privassa oli jo sitä luokkaa etten muuta voinut kuin bannata sinut että saadaan tilanne rauhoittumaan. Edelleen en voi puuttua sellaisiin asioihin joita en näe ja poistaa sen perusteella että joku sanoo että poista tuo ja tuo

• Töpsykkä Turusta

valkovuotoa?

• viearileva sefu

just tolla tyylillä lennät varmasti ulos... lue sättietiketti ja ymmärrä sen sisältö!! olisi kannattanut sinunkin viihtyä paremmin koulunpenkillä kun opettiin kultaista käytöstä;))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      190
      2661
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      33
      2285
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      207
      2259
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      269
      1741
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      143
      1371
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1224
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1178
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1062
    9. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1030
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      957
    Aihe