Elikkäs kaikki kertoo nyt omasta ensimmäisestä panostaa esim: miten tapahtui, miltä tuntui yms. ;)
Vastaukset 11
- pippelipommi
Se kiltsi runkkas mua välkkärillä,halkopinon takana !!! Oli tosi ihanaa,kun laukesin eka kertaa-silmissä musteni,kun sperma lens tosi pitkälle........
- Kohta_täysi-ikäinen
Panosta vai seksikokemuksesta yleisesti? Ensimmäinen seksikokemuksia oli varmaan se, kun joskus 15-kesäsinä otin poikaystävältä suihin ja se sormetti mua. Seksiä harrastin kuitenkin ensimmäisen kerran vasta 16-vuotiaana, eikä siihen liittynyt mitään ihmeempiä. Olin jutellut yhden kivan vanhemman jätkän kanssa jonkun aikaa. Käytiin kahvilla, menin jäbän luo yöksi ja illalla vihjasin vähän siihen suuntaan. Harrastettiin siinä ensin vähän käsipeliä (ja sain hyvää suuseksiä!!) ennen kuin päästiin yhdyntään asti. Miehellä oli paljon kokemusta, joten eka kerta oli mulle kaikin puolin hyvä kokemus. Seksisuhde meillä oli varmaan puoli vuotta, kunnes löysin nykyisen poikaystävän. :)
- Voiniinkuinvittunvittu
Jakorasia. "Vasta" 16 vuotiaanako harrastit seksiä? Siis vittu mää en ymmärrä näitä pikku lissuja jokka ottaa suihin 15veenä ja panee 16veenä. En voisi kyllä minkään jakorasian kanssa koskaan elää, että jos on täytynyt harrastaa seksiä jo 16 vuotiaana ja seurustelu suhdettakin on ollu takana vain se puolvuotta niin ei hyvää päivää. Ymmärrän jos oikeesti on seurusteltu jo oikeesti pitkän aikaa mut vittu jos annetaan tolle ja tälle niin sillon kyllä ansaitsee sen läskin, laiskan, juoppo, suomalais miehen joka on ennen 30 rupsahtanut täysin. Kevytkenkäiset naiset on kyllä niin ehdoton turn off että ei saatana. Tautejakin varmaan rupee olee pikkuhiljaa ja alapäätä raavittaa kun pannaan kaiken maailman vanhempia miehiä jotka nekin netistä ongittuja. Lyön vetoa ettet ihan kauhean tasokkaan miehen kanssa elele siinä 30-40 hujakoilla.
- siveysvyöö
Voiniinkuinvittunvittu kirjoitti:
Jakorasia. "Vasta" 16 vuotiaanako harrastit seksiä? Siis vittu mää en ymmärrä näitä pikku lissuja jokka ottaa suihin 15veenä ja panee 16veenä. En voisi kyllä minkään jakorasian kanssa koskaan elää, että jos on täytynyt harrastaa seksiä jo 16 vuotiaana ja seurustelu suhdettakin on ollu takana vain se puolvuotta niin ei hyvää päivää. Ymmärrän jos oikeesti on seurusteltu jo oikeesti pitkän aikaa mut vittu jos annetaan tolle ja tälle niin sillon kyllä ansaitsee sen läskin, laiskan, juoppo, suomalais miehen joka on ennen 30 rupsahtanut täysin. Kevytkenkäiset naiset on kyllä niin ehdoton turn off että ei saatana. Tautejakin varmaan rupee olee pikkuhiljaa ja alapäätä raavittaa kun pannaan kaiken maailman vanhempia miehiä jotka nekin netistä ongittuja. Lyön vetoa ettet ihan kauhean tasokkaan miehen kanssa elele siinä 30-40 hujakoilla.
Kuule maailma on vähän erilainen ku luulet, ap on ihan tavallinen mutta mielipiteesi ovat naurettavia.
- Väsyttää
Niin että jos on ottanu suihin ja harrastanu kahen tyypin kanssa seksiä, niin on kevytkenkäne jakorasia..? Miehillä se tietty on taas aivan eri...
- Kohta_täysi-ikäinen
No johan oot aggressiivinen. :D Jos yhtään lohduttaa, niin koin silloin 15-vuotiaana, etten ole valmis vielä panemaan, jonka takia suhde lopulta kuivuikin kasaan. Tällä "vanhemmalla miehellä" oli ikää silloin 24v, ei tauteja ja ehkäisystä huolehdittiin, joten en oikein ymmärrä, miksi olettaisit mulla olevan hirveästi tauteja tai kelpuuttavani parisuhteeseen lihavan suomalaisen juopon. Tällä "vasta 16-vuotiaana" viittasin enemmänkin siihen, että voisi olettaa tuon käsipelin jälkeen, että oltaisiin edetty yhdyntään asti, en suinkaan sitä, että olisin ollut jotenkin liian vanha. Onnea toki sinulle naisen etsimiseen, jos jokainen seksiä harrastanut on mielestäsi kevytkenkäinen jakorasia. Fakta kun on se, että ne ensimmäiset suhteet ei lähes ikinä tule olemaan pysyviä, vaikka ne ehkä siltä tuntuukin. :D
- Voiniinkuinvitunvittu
Kohta_täysi-ikäinen kirjoitti:
No johan oot aggressiivinen. :D Jos yhtään lohduttaa, niin koin silloin 15-vuotiaana, etten ole valmis vielä panemaan, jonka takia suhde lopulta kuivuikin kasaan. Tällä "vanhemmalla miehellä" oli ikää silloin 24v, ei tauteja ja ehkäisystä huolehdittiin, joten en oikein ymmärrä, miksi olettaisit mulla olevan hirveästi tauteja tai kelpuuttavani parisuhteeseen lihavan suomalaisen juopon. Tällä "vasta 16-vuotiaana" viittasin enemmänkin siihen, että voisi olettaa tuon käsipelin jälkeen, että oltaisiin edetty yhdyntään asti, en suinkaan sitä, että olisin ollut jotenkin liian vanha. Onnea toki sinulle naisen etsimiseen, jos jokainen seksiä harrastanut on mielestäsi kevytkenkäinen jakorasia. Fakta kun on se, että ne ensimmäiset suhteet ei lähes ikinä tule olemaan pysyviä, vaikka ne ehkä siltä tuntuukin. :D
Jokainen 16vee muija joka antaa 24 vuotiaalle vaan huvikseen niin hyi vittu. Ja seksiä saa harrastaa mut seurustelis nyt ees sen verran kauaa ettei mitään 3kk ja sit panemaan ja seuraavana päivänä erotaan. Ite katon jo sillain että jos nainen on valmis antaa jo puolesvuodes niin on sekin niin lyhyt aika että kiinnostus loppuu jo siihen. Haluan naisen jossa olisi edes haastetta. Ei mua jaksa kiinnostaa mitkään vitun muija joka on pannu jo 5 jätkän kaa ennen 20. Ja ei sun tarvitse kelpuuttaa mitään kaljamaha ukkoo mut sellasen vieres heräät 10-20 vuoden päästä. "Fakta kun on se, että ne ensimmäiset suhteet ei lähes ikinä tule olemaan pysyviä, vaikka ne ehkä siltä tuntuukin. :D" No ei vittu varmaan tuu kestää jos annat noin nopeesti. Käy ny vielä joku 24vee tuolta netin syövereistä hakee ja pane sitä. Nostaa muuten vitusti arvoo miesten silmissä. Ja muuten juuri niitten miesten silmissä jokka tyytyy vähään.
- eletään2000-lukuabeibe
Voiniinkuinvitunvittu kirjoitti:
Jokainen 16vee muija joka antaa 24 vuotiaalle vaan huvikseen niin hyi vittu. Ja seksiä saa harrastaa mut seurustelis nyt ees sen verran kauaa ettei mitään 3kk ja sit panemaan ja seuraavana päivänä erotaan. Ite katon jo sillain että jos nainen on valmis antaa jo puolesvuodes niin on sekin niin lyhyt aika että kiinnostus loppuu jo siihen. Haluan naisen jossa olisi edes haastetta. Ei mua jaksa kiinnostaa mitkään vitun muija joka on pannu jo 5 jätkän kaa ennen 20. Ja ei sun tarvitse kelpuuttaa mitään kaljamaha ukkoo mut sellasen vieres heräät 10-20 vuoden päästä. "Fakta kun on se, että ne ensimmäiset suhteet ei lähes ikinä tule olemaan pysyviä, vaikka ne ehkä siltä tuntuukin. :D" No ei vittu varmaan tuu kestää jos annat noin nopeesti. Käy ny vielä joku 24vee tuolta netin syövereistä hakee ja pane sitä. Nostaa muuten vitusti arvoo miesten silmissä. Ja muuten juuri niitten miesten silmissä jokka tyytyy vähään.
En tavallisesti osallistu näihin tappeluihin, mutta nyt koen sen erittäin tarpeelliseksi. Itsehän kun annoin avokille jo ennen seurustelua, ja hyvin tässä on ehtinyt neljä vuotta kulumaan yhteiseloa. Ai niin, mun mies ei ole lihava, ruma tai tyydy vähään. ;)
- vissiikanskevytkenkäne
Voiniinkuinvitunvittu kirjoitti:
Ahhah tiiätkö kun me naisetkin saadaan nauttia seksistä, vaikka ei suhteessa oltaiskaan. :DDD Itse oon ainakin kokenut menneen parisuhteen jälkeen paremmaksi vaihtoehdoksi seksisuhteen, kun harrastaa yhdenillanjuttuja. En ymmärrä miks neitsyys nostetaan noin suurelle jalustalle, kun se on oikeestaan lähinnä vaan naurettavaa säätöä, vähän verta ja kaks työntöö sisälle ennen laukeemista. :Ddd
- näinsemenimeillä
Makailtiin tyttökaverin kaa sängyllä. Oli riisuttu koska olin jäämässä sen luo yöksi. Mulla seisoi muna puolikovana. Tyttö halus kokeilla hieroo sitä ja kun se kovettu nii halus ottaa sen suuhun. Se tuntu musta hyvältä ja aloin tehä pientä liikettä vasten sen suuta. Tyttö oli hyvin juonessa mukana ja imaisi kalua aina kun työnsin sitä syvemmälle. Aloin jo aavistella että kohta multa taitaa tulla ja vähän tihensin tahtia. Sitten kävikin juuri niin kuin ajattelin. Sain orkun ja tyttö äännähti kun spermani alkoi purkautua hänen suuhunsa. Se tuntui todella hyvältä! Jälkeenpäin hän sanoi, että sitä vaan tuli ja tuli ja oli nieltävä jottei tukehdu:) Mutta ihan ok makuista:) Muutaman päivän päästä sitten panimmekin. Ja tätä ennen olin jo sormettanut hänen klitoristaan ja hän saanut orkun. Silloin näin miten klitoris ja koko pillu liikahtelivat:)
- Aikuinenkai
Oltiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa (jonka kanssa olen tällähetkellä kihloissa) kaverilla ryyppäämässä, ja olin ottanu tosi paljon ja koska normaalisti olin tosi epävarma itsestäni niin käytin tilanteen hyväksi ja annoin lääppimiselläni ymmärtää et nyt oon valmis, nyt tai ei koskaan. Mentiin kaverin huoneeseen. En tiennyt seksistä paljon mitään, enkä ollut koskaan edes masturboinut joten voitte kuvitella minkälaista sähläystä se oli. Poikaystävä meni vessaan laittamaan kondomia kun minä jäin sängylle odottamaan ja muistan rauhotelleen itseäni ääneen koska huomasin olevani todella kännissä. Yritin siinä sitten nätisti ottaa vaatteita pois valmiiksi mutta tipuin sängystä lattialle ja löin pääni yöpöytään.. päätä jomottaen (en tiedä johtuko kuhmusta vai alkoholista) lähettiin sit hommailemaan. Eihän siinä oikeen tiennyt kumpikaan miten asiat toimii enkä oo varma että menetin sillon neitsyyttäni koska se ei kestänyt kauan eikä tainnut edes kunnolla sisälle mennä.. Seuraavat kerrat hoidettiin selvinpäin ja ne sattu vielä monen kerran jälkeen..
Eli siis kauheeta sähläystä ei tuntunut kivalle, ja sain vasta seuraavana päivänä sukkahousut takasi mitkä olin sillon johonki heittänyt. Oli mukavaa kun kellekkään ei varmaan jääny epäselväksi mitä me tehtiin.. Aluksi nolotti mutta nykyään tätä on vaan hauska muistella.
Kannattaa oikeasti olla selvinpäin ekalla kerralla!
Tästä tapauksesta on nyt kolme vuotta ja olin sillon 17.
Ollaan kuitenkin vieläki yhes ja seksielämä kukoistaa kun ollaan yhessä opittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261494
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1071424Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491355Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461238Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571096Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925191086- 741072
- 84931
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S43776- 66744
- 37676
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.49669- 102642
- 42640
- 36625
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15608- 103577
- 67569
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28569En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40568