Voisitko auttaa minua selvittämään asioita?
En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimuksia. En halua kuluttaa sinua loppuun. En edes pyydä ystävyyttä, jos et sitä halua. Mennään täysin sinun ehdoillasi.
Olen pahoillani, jos olen etäännyttänyt sinut omilla haluillani ja itsekkyydelläni. Jos olen vaatinut jatkuvaa huomiota ja vastapalkkioksi ollut kova ja välinpitämätön.
Tiedän, että käytökseni on ollut niin räikeän huonoa, että sinulla on ollut täysi oikeus tehdä mitä olet tehnyt. En syytä sinua mistään siitä. En syytä sinua siitä mitä teit, se oli täysin ansaittua, ansaitsin sen omilla teoillani.
Totuus on, en saa sinua mielestäni.
Miksi rakastan niin paljon tätä kyseistä ihmistä, jota en edes kunnolla tunne. Jos lasket vuosia, ymmärrät etten minä pelleile asian kanssa. Se liityy Jumalaan, se liittyy sinuun, se liittyy minuun jotenkin ja jollain tavalla.
Muistatko, kun meillä tuli se välirikko. Jouduin tosi syviin vesiin sen jälkeen. Olin ajatelkut ettei Jumalaa edes ole olemassa. Se olisi voinut päättyä niin. Luuletko todella, että uskoisin sen, että jokin toinen ihminen olisi palannut minua auttamaan tänne sekamelskan keskelle?
Kysy Jumalalta, olenko vaaraksi sinulle? Vahingoitanko sinua ja elämääsi?
LS
Hei, voitko kuunnella
121
588
Vastaukset 121
- Anonyymi00001UUSI
Mielenkiintoinen teksi joka vois osua monelta kohdalta itselleni. Hmm
- Anonyymi00002UUSI
No oikeasti, ei voi osua ja upota kellekään muulle kuin yhdelle henkilölle. On niin yksi miljardista oleva asia, ettei uppoa kehen vaan ja missä vaan.
LS - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No oikeasti, ei voi osua ja upota kellekään muulle kuin yhdelle henkilölle. On niin yksi miljardista oleva asia, ettei uppoa kehen vaan ja missä vaan.
LSNo tuossa on moni kohta sellainen että vois osua. Mutta ei täällä uskalla sanoa varmaksi mitään.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No tuossa on moni kohta sellainen että vois osua. Mutta ei täällä uskalla sanoa varmaksi mitään.
Sanoisin niin että jos olisi minulle, niin en koe häntä vaaraksi minulle.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
LSJos LS on sun nimikirjaimet, niin ei kyllä soita kelloa. Ihmetyttää tuo kohta, ettette kunnolla tunne yhdistettynä välirikkoon. Mutta kaipa se on mahdollista.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sanoisin niin että jos olisi minulle, niin en koe häntä vaaraksi minulle.
No mikä sinua sitten estää olemasta tekemisissä? Jos olisit hän? Toki en voi vastauksestasikaan tietää kuka vastaa loppuviimein.
LS - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No mikä sinua sitten estää olemasta tekemisissä? Jos olisit hän? Toki en voi vastauksestasikaan tietää kuka vastaa loppuviimein.
LSMinun pitäisi mennä ihan fyysisesti paikanpäälle ja meillä on useampi satakilometsiä etäisyyttä. Kun ei yhteyttä ole. Arvelluttaa lähteä sinne ihan summanmutikassa kun ei tiedä halutaanko ottaa vastaan.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
LSEn ole etsimäsi henkilö, sillä ”LS” ei sano mulle mitään. Ihmettelin vain yleisellä tasolla, miten voi tulla välirikko ihmiseen jota hädin tuskin tuntee.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minun pitäisi mennä ihan fyysisesti paikanpäälle ja meillä on useampi satakilometsiä etäisyyttä. Kun ei yhteyttä ole. Arvelluttaa lähteä sinne ihan summanmutikassa kun ei tiedä halutaanko ottaa vastaan.
Se olisi kova pala jos siellä torjuttaisin. Itkien takaisin kotiin sieltä asti joutuisi lähtemään. Tiedä vaikka rekan alle pian ajaisi sitten.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos LS on sun nimikirjaimet, niin ei kyllä soita kelloa. Ihmetyttää tuo kohta, ettette kunnolla tunne yhdistettynä välirikkoon. Mutta kaipa se on mahdollista.
Minusta hän ehkä osaa yhdistää nimimerkin ja tietää mitä tarkoitan sillä, etten ole tuntenut häntä kunnolla. Ehkäpä se syöksykierre alkoi jo kauan ennen hänen tapaamista... ja hän sai vain nähdä sen hedelmät.
LS - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole etsimäsi henkilö, sillä ”LS” ei sano mulle mitään. Ihmettelin vain yleisellä tasolla, miten voi tulla välirikko ihmiseen jota hädin tuskin tuntee.
Sori, katsoin väärin ketä lainasit. Tuo viestisi oli toiselle vastaajalle.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Minusta hän ehkä osaa yhdistää nimimerkin ja tietää mitä tarkoitan sillä, etten ole tuntenut häntä kunnolla. Ehkäpä se syöksykierre alkoi jo kauan ennen hänen tapaamista... ja hän sai vain nähdä sen hedelmät.
LSMinulle nuo osuu tietyllä tavalla hyvin mutta LS ei minullekaan aukea. Olen se ensimmäinen vastaaja.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minun pitäisi mennä ihan fyysisesti paikanpäälle ja meillä on useampi satakilometsiä etäisyyttä. Kun ei yhteyttä ole. Arvelluttaa lähteä sinne ihan summanmutikassa kun ei tiedä halutaanko ottaa vastaan.
Mistä tiedät, vaikka asuisin naapurissa 🤔 vai on meillä useamoi satakilometriä etäisyyttä ja tunnut tietävän sen...
LS - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
LSMinulle osuu tuo ettei tuntenut minua kunnolla ja syöksykierre kauan ennen tapaamista. Mutta ls ei nyt sytytä valitettavasti.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mistä tiedät, vaikka asuisin naapurissa 🤔 vai on meillä useamoi satakilometriä etäisyyttä ja tunnut tietävän sen...
LSNiin no minä puhun vaan omasta tilanteestani nyt tässä. En väitä että olet hän.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minulle osuu tuo ettei tuntenut minua kunnolla ja syöksykierre kauan ennen tapaamista. Mutta ls ei nyt sytytä valitettavasti.
Ai vai niin. Onko tuo nyt sitä ongintaa ja sitten voi niitä täkyjä myöhemmin hyödyntää?
Henkilö kyllä itse tietää mitä tehdä, jos tahtonee... ja, jos ei tahtone, en ymmärrä, mitä sitten oikein mielessään miettii.
LS - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai vai niin. Onko tuo nyt sitä ongintaa ja sitten voi niitä täkyjä myöhemmin hyödyntää?
Henkilö kyllä itse tietää mitä tehdä, jos tahtonee... ja, jos ei tahtone, en ymmärrä, mitä sitten oikein mielessään miettii.
LSEi ole ongintaa. En harrasta mitään sellaista, vaan haluan tietää että osuuko oikeaan nyt. Ja minusta on tullut täällä todella varovainen. etten omi kaikkia mitä sattuu juttuja. Se harmittaa itseä jos vastaa ihan väärälle ihmiselle.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei ole ongintaa. En harrasta mitään sellaista, vaan haluan tietää että osuuko oikeaan nyt. Ja minusta on tullut täällä todella varovainen. etten omi kaikkia mitä sattuu juttuja. Se harmittaa itseä jos vastaa ihan väärälle ihmiselle.
"Henkilö kyllä itse tietää mitä tehdä, jos tahtonee... ja, jos ei tahtone, en ymmärrä, mitä sitten oikein mielessään miettii."
Niin minä ainakin tahdon todella paljon nähdä häntä ja saada olla taas hänen kanssa. Enemmän kuin mitään. - Anonyymi00104UUSI
"Kysy Jumalalta, olenko vaaraksi sinulle? Vahingoitanko sinua ja elämääsi?" No todellakin on, mennään esim tällä
- Anonyymi00009UUSI
"siellä he saivat sen mitä halusivat, ikuisen eron Jumalasta." lukaisin tuolta ulkoa roskapöntön kyljestä.
- Anonyymi00020UUSI
Tiedätkö. Että tämmöinen nettipalsta on toisaalta aika vaarallinen kenttä. Kyllä täällä voi kiinnostusta herättää, enkä tarkoita sitä sillä tavoin. Vaikka en suojeluasi kaipaisi ja vastaisin ihan itsestäni...sinun ei tulisi antaa minun jatkaa tätä. Minä en täällä viitsisi majailla kuin pakollisen asian tähden ja se minkä tähden majailen täällä, olet yksin sinä. Mutta älä sitten kuuntele, pysy siis yhä tarkoituksella kuurona.
LS- Anonyymi00021UUSI
Niin ihan samalla tavalla minäkin ajattelen.
- Anonyymi00022UUSI
Älä nyt suutu kuitenkaan. Kun sinä tiedät miten hankalaa täällä on tunnistaa ja jutella. Minäkin olen vain sinun takia täällä. Ihan puhtaasti, enkä halua minäkään täällä vaan olla ja tuhlata kummankaan aikaa. Ei tämä ole mikään pikaviestin. Signal, wa kaikki nuo toimii sata kertaa paremmin, eikä ole väliin huutelijoita. Niitä ei näin öisin onneksi olekaan. MInä haluan nähdä hänet ja olla hänen kanssa. Koska rakasta todella paljon!
- Anonyymi00023UUSI
Miksi et voisi avata puhelinta minulle? Olisi niin paljon helpompaa kaikki.
- Anonyymi00024UUSI
Vastaan vielä sulle sen verran, että kai olet ajatellut loppuun asti, miten pieni todennäköisyys on, että etsimäsi ihminen olisi täällä? Ei täällä käy kovin moni järkevä ihminen ja ylipäätään ihmiset ovat siirtyneet Metaan ja muihin henkilökohtaisiin somealustoihin. On häviävän pieni mahdollisuus, että juuri se henkilö olisi täällä jota etsit.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Älä nyt suutu kuitenkaan. Kun sinä tiedät miten hankalaa täällä on tunnistaa ja jutella. Minäkin olen vain sinun takia täällä. Ihan puhtaasti, enkä halua minäkään täällä vaan olla ja tuhlata kummankaan aikaa. Ei tämä ole mikään pikaviestin. Signal, wa kaikki nuo toimii sata kertaa paremmin, eikä ole väliin huutelijoita. Niitä ei näin öisin onneksi olekaan. MInä haluan nähdä hänet ja olla hänen kanssa. Koska rakasta todella paljon!
Ei se onnistu, näkeminen. Emme koskaan tule sillä tavoin olemaan yhdessä, en ainakaan usko niin.
LS - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei se onnistu, näkeminen. Emme koskaan tule sillä tavoin olemaan yhdessä, en ainakaan usko niin.
LSNiin mutta minusta se vaan olisi hyvä kuitenkin puhua... Minä haluaisin kuitenkin yrittää edelleen, koska rakastan todella syvästi. Haluan yrittää todella kovasti. Minulla on todella kova kaipuu sinun lähelle ja pitämään kädestä kiinni. Tutustumaan paremmin. Löytämään ratkaisuja ja rakentaa suhdetta sinun kanssa.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
LSTuntui kuin olisi johto vedetty seinästä irti, kun kaikki loppui yhtäkkiä. En sellaista odottanut ollenkaan. Ja ollut hirveä järkytys minulle. Ja kun olisin jo silloin halunnut korjata monta asiaa ja palata siihen hyvään mitä meillä oli. Minä muistan sen kovan riidan ja se satutti minuakin. Se olisi pitänyt silloin sopia kunnolla ja jatkaa. NIin olisi kuulunut tehdä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
LSMe oltaisiin täällä vieläkin yhdessä jos olisit jäänty ja oltaisiin sovittu ja minä olisin pyytänyt anteeksi kaikki mitä sanoin. Ja mitään muuta en niin ole toivonutkaan kuin että saisin sinun kanssa olla edelleen yhdessä.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
LSMinä pyydän ja rukoilen.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vastaan vielä sulle sen verran, että kai olet ajatellut loppuun asti, miten pieni todennäköisyys on, että etsimäsi ihminen olisi täällä? Ei täällä käy kovin moni järkevä ihminen ja ylipäätään ihmiset ovat siirtyneet Metaan ja muihin henkilökohtaisiin somealustoihin. On häviävän pieni mahdollisuus, että juuri se henkilö olisi täällä jota etsit.
Saa kirjoittaa mitä haluaa ja kuka haluaa, tunnen hänet kyllä hengessäni, en vaan näe häntä...jos olisinkin sidottu häneen, olisin mieluummin sidoksissa yksin häneen.
LS - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minä pyydän ja rukoilen.
Totuus, henki päättää ja minä seuraan. Ja minä olen suostunut siihen ihan itse.
LS - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Totuus, henki päättää ja minä seuraan. Ja minä olen suostunut siihen ihan itse.
LSMiksi tämä on tällaista... Miksi menetin hänet.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tuntui kuin olisi johto vedetty seinästä irti, kun kaikki loppui yhtäkkiä. En sellaista odottanut ollenkaan. Ja ollut hirveä järkytys minulle. Ja kun olisin jo silloin halunnut korjata monta asiaa ja palata siihen hyvään mitä meillä oli. Minä muistan sen kovan riidan ja se satutti minuakin. Se olisi pitänyt silloin sopia kunnolla ja jatkaa. NIin olisi kuulunut tehdä.
No et tunne koko tapausta lainkaan, paljastit itsesi. Tiedoksi.
Ls - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Me oltaisiin täällä vieläkin yhdessä jos olisit jäänty ja oltaisiin sovittu ja minä olisin pyytänyt anteeksi kaikki mitä sanoin. Ja mitään muuta en niin ole toivonutkaan kuin että saisin sinun kanssa olla edelleen yhdessä.
Hän ei pyytänyt asioita anteeksi. Se ei ollut hänen tapaistaan.
LS
- Anonyymi00031UUSI
Toiveeni on, että avaisit puhelimen. Ei täällä voi täälaista jatkaa. Ei tämä ole oikea tapa.
- Anonyymi00034UUSI
Minä menen ny nukkumaan. En jaksa tällaista palstailua ja yleisöä enempää.
Älä sitten tule minua vastaan. Tehdään sitten niin.
LS- Anonyymi00036UUSI
Minä tulen sinne kyllä. Ihan vasrmasti tulen. Haluan
- Anonyymi00037UUSI
En minäkään nauti yhtään tästä julkisuudesta enkä tästä paikasta. En yhtään.
- Anonyymi00038UUSI
Minäkin menen nukkumaan, mutta toivon että voidaan avata yhteys jossain muualla kuin täällä. En halua täällä jutella. Ei ole oikea paikka ollenkaan käydä vakavaa keskustelua.
- Anonyymi00039UUSI
En pääse vielä huomenna. :(
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Minä tulen sinne kyllä. Ihan vasrmasti tulen. Haluan
Älä tule.
LS - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
En minäkään nauti yhtään tästä julkisuudesta enkä tästä paikasta. En yhtään.
Tiedättekö. Voitte pelleillä, ei hetkauta yhtään. En näitä teille ole kirjoittanutkaan.
LS - Anonyymi00103UUSI
Aapeeäijän nuupahteisiin ketjuihin ilmestyy aina tämä sama laini. Mitä lukijat voisitte päätellä ko toistosta? Tehtävä teille t musiikkileikkikoulun täti
- Anonyymi00035UUSI
Minä rakastan vain yhtä ja ainoaa ihmistä jonka kanssa olen nyt viimeksi ollut. Ja on ollut todella rasta tämä aika ilman häntä. Ja syyllistän vain itseäni siitä viimekertaisesta riidastamme. Ei olisi pitänyt sanoa mitään niin tyhmää ikinä hänelle. Olisi pitänyt ymmärtää ettei hän ollut kovin hyvässä kunnossa silloin. Olen jälkeen päin miettinyt paljon ja katunut käytöstäni. Ja toivonut että saisin hänet takaisin. Minä itken kaikki illat ja yöt yksin.
- Anonyymi00040UUSI
Hän ei vollota ei kitise, ei ole sydän murskana. Hänen ei tarvitse. Hän ei tosiaankaan ruinaa näkemään tai uhkaa hyppäävänsä junan alle.
LS - Anonyymi00041UUSI
Minä toki olen asia erikseen tämän kärttämisen kanssa. Kun en osaa selkeästi elää ilmankaan häntä ja koen tarvitsevani hänen seuraansa.
LS - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Hän ei vollota ei kitise, ei ole sydän murskana. Hänen ei tarvitse. Hän ei tosiaankaan ruinaa näkemään tai uhkaa hyppäävänsä junan alle.
LSMinä olen tehnyt niin, koska tunnen kaikki tunteet niin vahvasti.
- Anonyymi00043UUSI
Minä olen sanani täällä sanonut ja toiveeni esittänyt monena yönä. En aio täällä enää roikkua. Häntä rakastan aina. Minä en lukkoa sillalle laittanut huvikseni, vaan tarkoituksella kun ymmärsin mitän se merkitsee.
- Anonyymi00047UUSI
Jaa...kerrataanpa vielä, mikä se toiveesi oli?
LS - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Jaa...kerrataanpa vielä, mikä se toiveesi oli?
LSToiveeni on että avaisi yhteyden muualla kuin täällä palstalla. Ja että sitten saisin nähdä hänet oikeasti ja olla taas yhdessä hänen kanssa.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Toiveeni on että avaisi yhteyden muualla kuin täällä palstalla. Ja että sitten saisin nähdä hänet oikeasti ja olla taas yhdessä hänen kanssa.
Aha, vai niin. Vai se oli toiveesi.
LS
- Anonyymi00045UUSI
Minusta tuntuu että rakastan häntä varmasti ikuisesti.
- Anonyymi00049UUSI
Taitaa olla joku huijaus taas tämäkin.
- Anonyymi00102UUSI
Siis Suomi 24- palstalla tällaista keskitason trollausta? Ei voi olla🙀
- Anonyymi00050UUSI
Antaa olla. Olen saanut tarpeekseni näistä leikeistä. Jos on toiveita, en niitä lähde palstan perusteella arvuuttelemaan. Ole tyytyväinen sitten ilman minun seuraani.
LS- Anonyymi00051UUSI
Mikä sinulal on oikeasti. Miksi pelleilet kanssani täällä tällä tavalla. Tää ei ole yhtään normaalia. Annat ensin toivoa ja sitten vedät maton alta. Ihan typerää tällainen oikeesti.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mikä sinulal on oikeasti. Miksi pelleilet kanssani täällä tällä tavalla. Tää ei ole yhtään normaalia. Annat ensin toivoa ja sitten vedät maton alta. Ihan typerää tällainen oikeesti.
Semmoista se on :)
LS - Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Älä nyt mies mene tähän trollaukseen mikaan.
- Anonyymi00053UUSI
Analysoin tekoälyllä koko ketjun ja katson että oletko ollenkaan oikea ihminen.
- Anonyymi00101UUSI
Nyt mennään ystävä hyvä syvissä vesissä.. Sivusta
- Anonyymi00054UUSI
Ei hän täällä siis ole. Minä olin J mies Keskisuomesta.
- Anonyymi00057UUSI
Ok, en tunne J miestä keskisuomesta.
LS - Anonyymi00100UUSI
Nytkö hylkäsit aapeeäijä tämänkin alter egosi, joka saattaa olla joko Keski-Suomesta, Lännestä tai Idästä, maun mukkaan ns
- Anonyymi00058UUSI
Olen ehdottanut useamman kerran, että puhuttaisiin jossain muualla kuin täällä anonyymipalstalla. Se olisi minulle tärkeää, koska täällä menevät ihmiset ja viestit jatkuvasti sekaisin.
Jos haluat oikeasti puhua kanssani ja selvittää asioita, olen siihen valmis. Mutta en halua jatkaa tätä loputtomasti täällä, missä emme voi edes olla varmoja siitä, kuka kirjoittaa kenelle. - Anonyymi00060UUSI
Jos et halua olla tekemisissä, niin älä ole. Arvuutteluja en jaksa. Voi, että oikeasti, kun saisikin taottua omaan mieleensä jotenkin oikeasti ettet palaa elämääni...etten jättäisi mitään takaportteja auki. Pystyisin sen hyväksymään ja saamaan asian kanssa rauhan itseni kanssa.
Minulle se on ollut jotenkin outoa että käyttäydyt kuin kuka tahansa ihminen. Ettei sinussa näyttäydy minua kohtaan armeliaisuutta, uskon sitä sinulla olevan muille. Jos suoraan kerron, niin olen kokenut...et vaikuttanut aina sinäkään välittävältä lähimmäiseltä minua kohtaan, pidit aina muurin, jonka taakse et antanut nähdä ja joka varmaan myös vaikutti minuun negatiivisesti...jopa niin, että...vaikutit osaltasi...että särjin kokonaan itseni....loukkasin jalkani sinuun, olit vahvempi ja. Et ole niin mahtava ja ehjä. Jeesus on sitä, et sinä.
Nyt, voit sitten mennä, asiat on kerrottu ja selvitetty.
LS- Anonyymi00061UUSI
Miten niin en palaa elämääsi? En ymmärrä, kun et anna minun oikeasti tulla lähellesi, vaikka kuinka yritän. Aina peräännyt uudelleen.
- Anonyymi00062UUSI
Haluan olla sinun kanssasi. En halua mitään muuta kuin sinut.
En halua jättää mitään takaportteja auki enkä pitää sinua epätietoisuudessa. Jos sinä vielä haluat minut elämääsi, minä haluan sinut omaani.
En halua leikkiä, arvuutella tai pyöriä täällä palstalla. Haluan sinut oikeasti, sinun kanssasi, en mitään muuta. - Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Miten niin en palaa elämääsi? En ymmärrä, kun et anna minun oikeasti tulla lähellesi, vaikka kuinka yritän. Aina peräännyt uudelleen.
Et sinä ole hän. Hän voisi ihan muuten vaan muuallakin tulla kertomaan, tai kysymään kuulumisia. Tällä palstalla on monia kirjoittajia ja en halua lähteä tuohon kelkkaan...hänenkin pitäisi se ymmärtää, jos on viisas.
LS - Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Et sinä ole hän. Hän voisi ihan muuten vaan muuallakin tulla kertomaan, tai kysymään kuulumisia. Tällä palstalla on monia kirjoittajia ja en halua lähteä tuohon kelkkaan...hänenkin pitäisi se ymmärtää, jos on viisas.
LSOlisit voinut sanoa tämän heti selvemmin. Kerroin jo, että minulla olisi oikeasti pitkä matka tulla sinne, joten otin keskustelun vakavasti.
Hyvä että tämä nyt selvisi. En halua enää arvailla täällä, kuka on kuka ja kenelle viestit on tarkoitettu. - Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Olisit voinut sanoa tämän heti selvemmin. Kerroin jo, että minulla olisi oikeasti pitkä matka tulla sinne, joten otin keskustelun vakavasti.
Hyvä että tämä nyt selvisi. En halua enää arvailla täällä, kuka on kuka ja kenelle viestit on tarkoitettu.Mielenrauhasi ja ehkä vähän muidenkin älä tee näin
- Anonyymi00063UUSI
Näin jälkikäteen mietittynä. Sinun olisi pitänyt kertoa, ettet pitänyt minusta ja halusit päästä eroon. Olet kuin kala, josta ei saa otetta, etkä sinä haluakaan, että kukaan saisi, ehkäpä oletkin vain oikeasti pelkuri, joka ei uskalla omana itsenään tulla esiin. Enkä minä aio sitä enää pyytää.
Oikeasti, menetit sellaisen ihmisen elämästäsi, joka on ainutkertainen, etkä sinä sitä pystyisi näkemään. Minä tiedän mitä olen ja, jos ei kelpaa seura, niin minun pitää lopettaa täällä ruinaaminen, vonkuminen, kitiseminen.
LS- Anonyymi00065UUSI
Minä putoan koko ajan kärryiltä ja kaikki menee tässä sekaisin. Sinä itse nyt halua lähentyä yhtään ja sitten taas et ja sanot etten ole hän ja kuitenkin kirjoitat minunlle niin kuin olisin.
- Anonyymi00066UUSI
En ole halunnut päästä sinusta eroon, enkä ole ajatellut etten pitäisi sinusta. Päinvastoin.
Jos olen saanut sinut kokemaan niin, olen todella pahoillani. Minun olisi varmasti pitänyt osata näyttää ja sanoa paljon selvemmin, mitä tunnen.
En halua, että lopetat siksi, että kuvittelet minun haluavan sinut pois elämästäni. Minä haluan sinut elämääni ja haluan edelleen yrittää löytää tien takaisin toistemme luo. - Anonyymi00067UUSI
Se E nainen jonka kanssa minä olen jutellut juttelee ihan eri tavalla ja on kivempi ja hauskempi ihmisenä. Sinä olet jotenkin liian vakava ollakseen hän.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Se E nainen jonka kanssa minä olen jutellut juttelee ihan eri tavalla ja on kivempi ja hauskempi ihmisenä. Sinä olet jotenkin liian vakava ollakseen hän.
En tiedä mitä on tapahtunut kun se kaikki iloisuus on nyt poissa...
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
En ole halunnut päästä sinusta eroon, enkä ole ajatellut etten pitäisi sinusta. Päinvastoin.
Jos olen saanut sinut kokemaan niin, olen todella pahoillani. Minun olisi varmasti pitänyt osata näyttää ja sanoa paljon selvemmin, mitä tunnen.
En halua, että lopetat siksi, että kuvittelet minun haluavan sinut pois elämästäni. Minä haluan sinut elämääni ja haluan edelleen yrittää löytää tien takaisin toistemme luo.Jos olisit hän. Toistit monta kertaa, ettet minua rakasta, olit samalla vetäytyvä ja olit jopa penseä. Miten se voi olla muuta kuin tarvetta saada toinen itsestä irtaantumaan? Et sinä edws yrittänyt sanoa...olit alkujaan ihan mukava, loppuaikoina, et viitsinyt kunnolla edes vastata. Ja minä tein äänekkäimmän osan irtaantumisesta, mutta totuus on, käyttäytymisesi siihen myös ajoi minut. Otin kuitenkin syyn omille harteilleni, olin äänekäs, hullusti käyttäytyvä, enkä ymmärtänyt itsekään miksi niin toimin.
LS - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos olisit hän. Toistit monta kertaa, ettet minua rakasta, olit samalla vetäytyvä ja olit jopa penseä. Miten se voi olla muuta kuin tarvetta saada toinen itsestä irtaantumaan? Et sinä edws yrittänyt sanoa...olit alkujaan ihan mukava, loppuaikoina, et viitsinyt kunnolla edes vastata. Ja minä tein äänekkäimmän osan irtaantumisesta, mutta totuus on, käyttäytymisesi siihen myös ajoi minut. Otin kuitenkin syyn omille harteilleni, olin äänekäs, hullusti käyttäytyvä, enkä ymmärtänyt itsekään miksi niin toimin.
LSOta se puhelin ja jutellaan kun tämä on vaikeaa tälla tavalla.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Jos olisit hän. Toistit monta kertaa, ettet minua rakasta, olit samalla vetäytyvä ja olit jopa penseä. Miten se voi olla muuta kuin tarvetta saada toinen itsestä irtaantumaan? Et sinä edws yrittänyt sanoa...olit alkujaan ihan mukava, loppuaikoina, et viitsinyt kunnolla edes vastata. Ja minä tein äänekkäimmän osan irtaantumisesta, mutta totuus on, käyttäytymisesi siihen myös ajoi minut. Otin kuitenkin syyn omille harteilleni, olin äänekäs, hullusti käyttäytyvä, enkä ymmärtänyt itsekään miksi niin toimin.
LSYmmärrän mitä tarkoitat. En halua kiistää sinun kokemustasi siitä, että vetäydyin ja olin välillä liian kylmä tai vaikeasti tavoitettava.
Minäkin reagoin siihen, miten riitaisaksi ja raskaaksi tilanne oli mennyt, mutta tiedän ettei se tehnyt asiasta sinulle yhtään helpompaa.
En ole halunnut päästä sinusta eroon. Olisin vain toivonut, että olisimme silloin osanneet pysähtyä ja puhua ennen kuin kaikki meni niin pahasti solmuun.
Minä näen nyt paremmin myös oman osuuteni siinä kierrossa. ja minulla tämä tietokone lagaa eikä tule kirjoittamisestakaan kunnolla mitään. Minä en halua menettää sinua. muttta kun en tajua miksi et halua oikeaa yhteyttä? - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
LSMInä en ole hänelle sanonut ikinä etten rakasta. Täälläkään en ole muuta hänelle laittanut kuin rakkaus viestiä. Jooo. alkaa tuntua että minä sekoan päästäni kohta. tulen hulluksi kun en saa häneen yhteyttä ja kaikki meni tämmöiseksi jossain typerällä palstalla.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkoitat. En halua kiistää sinun kokemustasi siitä, että vetäydyin ja olin välillä liian kylmä tai vaikeasti tavoitettava.
Minäkin reagoin siihen, miten riitaisaksi ja raskaaksi tilanne oli mennyt, mutta tiedän ettei se tehnyt asiasta sinulle yhtään helpompaa.
En ole halunnut päästä sinusta eroon. Olisin vain toivonut, että olisimme silloin osanneet pysähtyä ja puhua ennen kuin kaikki meni niin pahasti solmuun.
Minä näen nyt paremmin myös oman osuuteni siinä kierrossa. ja minulla tämä tietokone lagaa eikä tule kirjoittamisestakaan kunnolla mitään. Minä en halua menettää sinua. muttta kun en tajua miksi et halua oikeaa yhteyttä?Koska tämä palsta on oikea likasanko. Joku aina jossain kertoo tarinaa ja sitten..todetaan...ei se ollutkaan hän ja en jaksa lähteä siihen leikkiin mukaan. En jaksa olla vedätettävä. Minusta tuntuu, että täällä on aina jonkun vedätettävänä.
LS - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Koska tämä palsta on oikea likasanko. Joku aina jossain kertoo tarinaa ja sitten..todetaan...ei se ollutkaan hän ja en jaksa lähteä siihen leikkiin mukaan. En jaksa olla vedätettävä. Minusta tuntuu, että täällä on aina jonkun vedätettävänä.
LSEi täällä voi keskustella. Minä lähden hänen luokse Ouluun ja kävi miten kävi sitten. Tää on pakko ratketa muualla kuin täällä.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Ei täällä voi keskustella. Minä lähden hänen luokse Ouluun ja kävi miten kävi sitten. Tää on pakko ratketa muualla kuin täällä.
En asu oulussa, että ihan turhaan sinne menet.
LS - Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
En asu oulussa, että ihan turhaan sinne menet.
LSOK. Mitä helvettiä tää tämmönen on?
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
OK. Mitä helvettiä tää tämmönen on?
No sinulla on väärä ihminen. Taas, eikö se ole täällä ihan normia, joku kuvittelee jonkun keskustelevan jollekin jne.
Lähden nyt nukkumaan.
LS - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
LS"Penseä" sana kuuluu vanhaan aikaan. Kuullut sen viimeksi 70luvulla.
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Niin tällaistakin tiedon kerrosta olet aapeeäijä miksaillut tänne viimeaikoina
- Anonyymi00070UUSI
Minulle riittää tämä palstapaska.
- Anonyymi00074UUSI
T@pa kyylä ittes!
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
T@pa kyylä ittes!
No onpa fiksua tekstiä taas.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
T@pa kyylä ittes!
Jos olet hän niin sinusta on tullut todella ilkeä ihminen
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Jos olet hän niin sinusta on tullut todella ilkeä ihminen
Voi kauheaa.
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
No onpa fiksua tekstiä taas.
Mitä siinä lukee? En ummarra.
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
T@pa kyylä ittes!
Teen tuosta rikosilmoituksen.
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Teen tuosta rikosilmoituksen.
Mitä ajattelit, että seuraavaksi tapahtuu- rikostutkijat alkavat välittömästi jäljittää anonyymin kirjoittajan laitetta ja tulevat pitämään vähintään puhuttelun? Ei millään pahalla, mutta aika pörröinen ymmärrys yhteiskunnan toiminnasta. Sivusta
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Mitä siinä lukee? En ummarra.
No ei se varmaan sinua ajatellen ollut kirjoitettu, niin hyvä jos tulee dissot tmv tielle. Plottwist-kommentin kirjoitti tämä hengellinen aapeeäijä, häntä närästää nämä ritiikit. Nimikirjain🙄 ei ole välttämättä J tai nyt uutuutena tämä LS, ap on nähkääs trolli. T naiselta
- Anonyymi00077UUSI
Kone sakkaa ja mun pää hajoaa tähän.. Miksi sinä et halua minua? Minä en kestä tätä.
- Anonyymi00083UUSI
Oletteko ihan järjiltänne siellä? Kukahan se ihminen oli joka täällä oli minun kanssa?
- Anonyymi00088UUSI
Semmoinen vedättäjä porukka siellä sitten.
- Anonyymi00094UUSI
"YÖVUORO GANG" kirjoittaminen yöllä omalla vastuulla valvojat nukkuu. Raha juoksee tuplana.
- Anonyymi00089UUSI
Joo, semmonen olit sitten.
- Anonyymi00090UUSI
Tämän kaiken jälkeen alan kyllä epäillä jo paljon muutakin kuin yksittäisiä viestejä.
Alan epäillä sitä, kuinka todenmukaista kaikki minulle kerrottu on ollut, mitä motiiveja taustalla on ollut ja miksi täällä palstalla on ylipäätään oltu ja kirjoiteltu.
Ristiriitoja, vetäytymistä, tunnistamista ja sitten taas kieltämistä on ollut niin paljon, että luottamus alkaa väkisinkin murentua. En väitä tietäväni varmasti, kuka täällä kirjoittaa mitäkin, mutta juuri siksi koko tilanne tuntuu entistä epäilyttävämmältä.
En enää halua arvailla loputtomasti. Jos joku haluaa oikeasti selvittää asioita kanssani, sen pitäisi tapahtua suoraan ja rehellisesti, muualla kuin anonyymipalstalla.- Anonyymi00114UUSI
Kuten sulle sanoin jo kertaalleen, niin jos kyse on jostain nettitutusts, jota et ole koskaan edes tavannut, niin ethän voikaan mistään tietää, ovatko hänen kertomansa asiat totta tai onko hän edes se henkilö joksi itseään kutsuu.
Erikoista, että tämäkin viesti oli pitänyt poistaa.
- Anonyymi00091UUSI
Kyllä alan epäillä kaikkea eikä tämä tule jäämään tähän.
- Anonyymi00095UUSI
Minusta trollaavan äijän teksti oli psykedeelistä narsistista tunnepuutaheinää, jonka tarkoitus on aiheuttaa näitä tunnereaktioita, ilmeisesti onnistui, jotenkin pahaenteinen sävykin sinun kommentissa
- Anonyymi00092UUSI
Tämän kaiken jälkeen alan epäillä jo paljon muutakin kuin yksittäisiä palstaviestejä. Myös tapa, jolla kaikki päättyi, monet ristiriitaisuudet ja se, kuinka paljon asioita jäi minulle epäselväksi, ovat saaneet minut kyseenalaistamaan koko suhteen todenperäisyyttä ja motiiveja.
Alan jopa miettiä, oliko kyse jollain tavalla tunteilla pelaamisesta tai rakkaushuijauksen kaltaisesta asetelmasta. En väitä tietäväni sitä varmasti, mutta tässä vaiheessa en enää tiedä, mitä kaikesta pitäisi uskoa.
Siksi haluaisin ennen kaikkea rehellisen ja suoran selityksen siitä, mitä oikeasti tapahtui, miksi minut jätettiin sillä tavalla ja mikä tämän palstalla olemisen tarkoitus on ollut.- Anonyymi00105UUSI
Eräs leikkii sitä psykiatria ainakin.
Psykiatrit luulee olevansa jumalia. Kaiken vallan saavat maanpäällä.
Mengeleitä onko heitä?
ON!
- Anonyymi00106UUSI
Huomenta.
Ei ollut tarkoitukseni ajautua syyttämään mistään. Jos se siltä näyttäytyi, pahoittelen. Sydämeni (henkeni) ei syytä sinua, eikä sinun tarvitse huolta kantaa menneistä. Kumpikaan ei ole jäänyt mitään velkaa mistään kummallekaan.
Niihin päätöksiin yhteydenpidon osalta ja sen osalta, ketä rakastat, sinulla on ollut täysi oikeus. Olisin toki toivonut suoraa kommunikaatiota, ei lopullista vaikenemista. Koen, että se kuuluu myös toisen ihmisen kunnioittamiseen, ettei vain vaikene, varsinkin, jos pitäisi tietää, että olisi selityksen "velkaa" edes asioille.
Tosi väsynyt olen nyt kyllä. Ihan olen tööt näillä unilla.
Hyvää aamun ja päivänjatkoa Sinulle, olet rakas.
LS - Anonyymi00107UUSI
Et ole koskaan vaatinut minulta mitään. Ihan vapaaehtoisesti tälle matkalle lähdin. Tiedän, että se liittyy Jumalaan, minuun, meihin. Muistan sen välirikon ja se oli kauheaa minullekin. Oltiin molemmat syvissä vesissä. Et ole vaaraksi minulle, vaan sinua syvästi rakastan ikuisesti. Et todellakaan vahingoita minua tai elämääni. Päinvastoin. Rikastutat sitä valtavasti joka päivä.
- Anonyymi00108UUSI
Mukava "kuulla", jos kokisit noin, ettet ole ollut pakotettu mihinkään. Se olisi ollut tärkeää, koska varmaan itse koin niin, että vasten tahtoasi pakotin pysymään vierellä ja, jos olisit joutunut kuin repimään minut irti..niin sellainen muisto asiasta, ei tekisi hyvää ihmiselle itselleen, että olisi ollut niin takertuva. :)
LS - Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Mukava "kuulla", jos kokisit noin, ettet ole ollut pakotettu mihinkään. Se olisi ollut tärkeää, koska varmaan itse koin niin, että vasten tahtoasi pakotin pysymään vierellä ja, jos olisit joutunut kuin repimään minut irti..niin sellainen muisto asiasta, ei tekisi hyvää ihmiselle itselleen, että olisi ollut niin takertuva. :)
LSEt todellakaan pakottanut minua mihinkään. Aluksi olin tosin hämmentynyt, mutta sen jälkeen rakastuin. Rakkaus ja läheisyys kasvaa vaan päivä päivältä vaan enemmän. Meillä on niin ainutlaatuinen yhteys, ettei sellaista ole kellään muulla. En halua luopua siitä enää koskaan.
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Et todellakaan pakottanut minua mihinkään. Aluksi olin tosin hämmentynyt, mutta sen jälkeen rakastuin. Rakkaus ja läheisyys kasvaa vaan päivä päivältä vaan enemmän. Meillä on niin ainutlaatuinen yhteys, ettei sellaista ole kellään muulla. En halua luopua siitä enää koskaan.
Se on Hengessä. Tiedäthän. En ole aiemmin tiennyt, että sellaista voisi olla edes olemassa.
LS - Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Se on Hengessä. Tiedäthän. En ole aiemmin tiennyt, että sellaista voisi olla edes olemassa.
LSTiedän. En minäkään tiennyt...
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Tiedän. En minäkään tiennyt...
Haluaisin tiettyihin asioihin vastauksia.
Haluaisin tietää, odotatko jotain tulevaisuudelta koskien meitä vai onko se vain hengellistä sinulle, odotatko minulta jotain ja odotatko jotain piankin tapahtuvaksi. Ei tarvitse vastata tähän mitään, koska en voi toimia palstan kommenttien mukaan.
...tiedäthän, että minun näkökantani osalta...en tiedä missä tätä nykyä olet edes ja mietin...muistatko, että sinä itse kerroit, ettet pidä sitä todennäköisenä, että tapaisimme. Toki se oli silloin, mutta siihen syynsäkin varmasti, kuten tiedät.
LS - Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Kysyn lähinnä sitä sillä tavoin, mitä sinä tahdot. En niin, mitä minä tahtoisin.
LS - Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Tiesitkö, että tällaisilla palstoilla, tietynlaiset asiat koittavat sekoittaa. Ne esimerkiksi voivat kertoa asioita, jotka ovat valheita ja vääristelevät asioita tai koettavat saada peloteltua, mutta ne paljastavat sillä itsensä. En tiedä ajatteletko asiasta samoin. Niin, no olen asian esittänyt niin kuin ne kien kaikkineen.
LS - Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00115 kirjoitti:
Tiesitkö, että tällaisilla palstoilla, tietynlaiset asiat koittavat sekoittaa. Ne esimerkiksi voivat kertoa asioita, jotka ovat valheita ja vääristelevät asioita tai koettavat saada peloteltua, mutta ne paljastavat sillä itsensä. En tiedä ajatteletko asiasta samoin. Niin, no olen asian esittänyt niin kuin ne kien kaikkineen.
LSOlen kyllä huomannut saman asian👍
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
LSSinä täällä vastailet nyt täysin tuntemattomille. Miksi teet niin?
On ihan eri kirjoittaja kuin kenen kanssa aloititte keskustelun viime yönä. - Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Muistatko, keskustelimme kerran paratiisista. Se on sellainen suojattu alue. Se on paikka, jossa on lupa levähtää. Minulle se riittää oikein hyvin, jos sinullekin. En tarvitse mitään maallista sen rinnalle, jos et sinäkään.
LS - Anonyymi00121UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Muistatko, keskustelimme kerran paratiisista. Se on sellainen suojattu alue. Se on paikka, jossa on lupa levähtää. Minulle se riittää oikein hyvin, jos sinullekin. En tarvitse mitään maallista sen rinnalle, jos et sinäkään.
LSOtan osaa. Olet eksynyt tänne kaipailemaan. Et täältä mitään selvyttä tule koskaan samaan mihinkään.
- Anonyymi00120UUSI
Oliko tämä välirikko keväällä 2024?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461125Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83897- 164887
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105834Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29785Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197710Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40663- 22622
- 61592
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu121588VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as11564Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467