Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä parisuhdetta ja perhe-elämää. Pakkoajatuksista voi päästä eroon… Ja tämä kirjoitus ei ollut pahalla vaan syvällä kunnioituksella ja halulla auttaa toista.
Vastaukset 39
- Anonyymi00001UUSI
Olet oikeassa. ❤️
- Anonyymi00002UUSI
Sinä olet kiusaaja luuseri ja stalkkeri. Keskity omaan siihen surkeaan eläämääsi. Äläkä sekaannu ja pilaa toisten. Kaikella rakkaudella painu vttuun.
- Anonyymi00016UUSI
Aika mielipuolinen kommentaari palataäijän teennäiseen myötätuntoon tai kiinnostukseen jonkun randomin asioista. Tästä voisi päätellä, ettei kotiasiat ole kunnossa eikä ehkä oikein mikään muukaan. T naiselta taas tämä ät tät tää alkoi
- Anonyymi00003UUSI
Tää on näytelty kulissi suhde mutta se on silti todella laadukas ja hyvä
- Anonyymi00008UUSI
Kiitos sain hyvät naurut kun oli niin osuvasti kirjoitettu aloittajasta
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kulissi pyörii keskeytymättömässä kolmivuorossa vuoden jokaisena päivänä
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jännä miten selektiivisesti peesaat aloittajaäijää itseään ikinä ymmäetämättä tyhmyyttäsi
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kulissi pyörii keskeytymättömässä kolmivuorossa vuoden jokaisena päivänä
Jaa sää meinaat näitä hömelöitä nk pro bono päivystäjiä palstalla? Joku uhosi joskus, että me nukutaan pätkissä. Yolo👍
- Anonyymi00004UUSI
Harmi kun että näe sitä minkä minä näen. Ei se merkitsee että olisin sokea jos näen jotain mitä sinä et. Ajattelisit ehkä toisin siinä tapauksessa. Kiitos syvästä kunnioituksesta ja halusta auttaa, mutta tämä taistelu minun on käytävä itse loppuun.
- Anonyymi00005UUSI
Anteeksi, tulin juuri masentavasta ilotalosta
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No eikö ne kaikki ole? Käyttäisit säki vaan vasenta luottokyllikkiä niin elämä ois paljon suoraviivaisempaa.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
No eikö ne kaikki ole? Käyttäisit säki vaan vasenta luottokyllikkiä niin elämä ois paljon suoraviivaisempaa.
Nii hyi, en kyl koskis noihin pitkällä tikullakaan
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sorin sirkukselta. Ymmärrän
- Anonyymi00006UUSI
Sitähän minä tässä olen tehnyt varsinkin viimeisen vuoden aikana. Etkö ole muka huomannut, jos jotenkin minua vielä ajattelet? Olen tällä hetkellä hyvin tyytyväinen omaan elämääni ja ihmisiin siinä, myös ystäviini❤️✨️
n>m - Anonyymi00010UUSI
Mikä nyt jollakin on pakkoajatuksena ja miksi haluat tiedottaa joidenkin suhteista.
- Anonyymi00022UUSI
No onko guben aloituksissa pakko kehrätä hyvin keinotekoisen oloisesti tuohtumusta ku pieriä. Toisten suhteista kyselee. No ei sulla varmaan oo mistä kysellä että
- Anonyymi00011UUSI
Mikä tarve sinulla on puuttua toisten asioihin jos itse häiriköit jatkuvasti
- Anonyymi00013UUSI
Koska on itse tyhmä ja pakkomielteinen. Pilaa vaan muiden elämän itse. Kuka puuttuu toisten elämää tiedä miten vakavaa väkivaltaa henkistä tai fyysistä yms. vaikka kenenki suhde pitää sisällään. Tai miten kauan joku hakenut voimia lähteäkseen. Sylettää tuollaiset.
- Anonyymi00023UUSI
Jaha taas täällä niin puututaan muiden asioihin ja häiriköidään, kylläpä täällä palstatodellisuudessa taas tapahtuu. Noloa
- Anonyymi00014UUSI
Neuvo ihmiseltä, joka oletetusti anonyymilla keskustelupalstalla ilmeisesti tunnistaa tai ajattelee tunnistavansa ihmisen, jonka tietää olevan kiinnostunut tai ihastunut tai rakastunut johonkuhun.
Jos kyseessä et ole sinä itse, joka on rakkauden kohde, niin
1. Mikä on motiivisi neuvoa jos sinulta ei ole kysytty?
2. Miten tiedät jonkun ( joka mielestäsi ei ole oikeutettu ihastumaan tai rakastumaan) ihastuneen/ kaipaavan?
3. Miksi neuvot täällä etkä IRL?
4. Miten tiedät kaipaajan kaipaavan täällä?
5. Kenelle kirjoitat ja kuka olet kaipaavalle?- Anonyymi00015UUSI
Mun tulkinta alottajasta on: hän olettaa olevansa kaivattu, mutta epäilee nyt kaipaajansa, joka ilmeisesti on varattu, alkaneen kaivata jotakuta muuta. Se harmittaa aloittajaa ja hän yrittää vinkata, että paranna sitä nykyistä parisuhdetta äläkä rakastu kehenkään uuteen.
Koska aloittaja ei saanut kaipaajaansa, hän ei halua että kukaan muukaan saa. Paitsi se nykyinen kumppani. Oletuksena aloittajalla on, että kaipaajalla kyseessä on huono parisuhde, jota pitää jotenkin "parantaa".
Voi olla, että menin metsään. Tai sitten en. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mun tulkinta alottajasta on: hän olettaa olevansa kaivattu, mutta epäilee nyt kaipaajansa, joka ilmeisesti on varattu, alkaneen kaivata jotakuta muuta. Se harmittaa aloittajaa ja hän yrittää vinkata, että paranna sitä nykyistä parisuhdetta äläkä rakastu kehenkään uuteen.
Koska aloittaja ei saanut kaipaajaansa, hän ei halua että kukaan muukaan saa. Paitsi se nykyinen kumppani. Oletuksena aloittajalla on, että kaipaajalla kyseessä on huono parisuhde, jota pitää jotenkin "parantaa".
Voi olla, että menin metsään. Tai sitten en.Joo, no mustasukkaisuushan aloituksessa haisee. Se on vain kääritty huolehtivuuteen ja hyvää tarkoittavuuteen.
Sivunainen - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joo, no mustasukkaisuushan aloituksessa haisee. Se on vain kääritty huolehtivuuteen ja hyvää tarkoittavuuteen.
SivunainenJaa vai niin no sinä räknäät spinnaaja sitä vaikka rikoslakiin sitten jos guben pläjäyksestä jotain pitää uuttaa
- Anonyymi00021UUSI
Älä luule itsestäsi liikoja ja kuvittele jonkun sua täällä vielä kaipaavan.
- Anonyymi00024UUSI
Olisi hyvää laittaa eteenpäin. Stalkkerin koneet vietäisiin tarkistukseen. Jälkeen varmasti lähtisi muittenkin koneet. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
- Anonyymi00025UUSI
Joka tapauksessa rikosta on. Jos vielä on lapsia sitä suurempi rikos.
- Anonyymi00027UUSI
Tähän mennessä luottamus ja rehellisyys on tuottanut pelkkää pahaa, se on vain realismia. Eikä ihminen elä jollain rahan voimalla. Ihmiseen on rakennettu tunteet ja ihminen voi tulla onnelliseksi vain jos pääsee käyttämään tunteita irl toisen ihmisen kanssa.
- Anonyymi00028UUSI
Tuo on täysin totta
- Anonyymi00029UUSI
Voisiko sitä tunnepuolta kehittää oman kumppanin kanssa?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Voisiko sitä tunnepuolta kehittää oman kumppanin kanssa?
Kyllä jos häntä näkisi jossain.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kyllä jos häntä näkisi jossain.
Tarkoitin nykyisen parisuhdekumppanin kanssa, jota varmaan näenkin.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tarkoitin nykyisen parisuhdekumppanin kanssa, jota varmaan näenkin.
Ei riitä että näkee, pitäisi myös kohdata.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei riitä että näkee, pitäisi myös kohdata.
Menkää vaikka pariterapiaan 🙏
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Menkää vaikka pariterapiaan 🙏
Eiköhän ensin riittäisi pelkkä tapaaminen.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eiköhän ensin riittäisi pelkkä tapaaminen.
Tarkoitan nykyistä parisuhdetta 😏
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tarkoitan nykyistä parisuhdetta 😏
Riittäisi kun puhutaan irl.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Riittäisi kun puhutaan irl.
Puhukaa 🙏
- Anonyymi00036UUSI
Olis hyvä kyllä jos sinä olisit minä edes minuutin ajan, tajuaisit ehkä vihdoin ettei ole mitään parisuhdetta ollut olemassakaan.
Eikä pakkoajatuksiakaan.- Anonyymi00037UUSI
Miksi sitten olet nykyisessä tilanteessa? Omasta kokemuksesta voin todeta, että olen eronnut, kun tilanne on vaikuttanut epätoivoiselta/olen ollut tyytymätön eikä mikään toimenpide auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241345
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411219Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain651161Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63891
- 83861
- 65677
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S33658- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513547- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 65498
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 29469
- 51451
- 24437