Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Anonyymi-ap

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen, jonka silloin näin. Silloin ikävä vyöryy suuren suurena aaltona päälleni.

57

1026

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Valtavan stondiksen?

• Anonyymi00004

Pidä stondiksesi kurissa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Pidä stondiksesi kurissa.

Ei multa 😏

• Anonyymi00027
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei multa 😏

🤭

• Anonyymi00002

Hyökyaaltona vyöryy vastaan...

• Anonyymi00060
        UUSI

Näin🔥 tekee❤️👍

• Anonyymi00003

Sama, näkeminen saa sen aikaan…

• Anonyymi00008

Oli kyllä mukava nähdä tänään, ikävä minullakin sinua ollut.

• Anonyymi00011

Missäs tämä sykähtely tapahtui. Oliko pitkäkin katsekontakti ?

• Anonyymi00012

Tilanne olisikin hyvä jos olisi yksi ihminen selvästi kiinnostunut ja ilmaisisi sen. Sellainen ei ole kovin mukavaa jos on näennäisesti kiinnostuneita, katsellaan vaan kauempaa ja ollaan muutenkin toisessa seurassa, siis jos ajatellaan asiaa tutustumismielessä.

• Anonyymi00041
        UUSI

Olet harhainen.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Olet harhainen.

Sinä tässä olet harhainen. Et voi tietää toisen puolesta mitään jos et ole hän. Älä maailaile toisen ihmisen elämää omasta kapeasta näkymästäsi.

• Anonyymi00013

Miten ikinä se valtavan ihana olemus voisi yhtään mistään koskaan päätellä olevansa sykähdyttävä näky kelleen jos naputtaa bittiä avaruuteen eikä sille näkylleen.

• Anonyymi00015

Sykähdyttävyys tulee aina oikeasta elämästä, ei sanojen takaa.

• Anonyymi00016

Kyllä hän voi silmistä jotain päätellä. Eikä täysin tietämätönkään ole.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sykähdyttävyys tulee aina oikeasta elämästä, ei sanojen takaa.

Ja voi tietää olevansa jopa sykähdyttävä, mutta se ei sinänsä muuta mitään tämän ihmisen kannalta. Kyse on kuitenkin lopulta tunteista ja tunteiden kohdentamisesta oikealle henkilölle.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja voi tietää olevansa jopa sykähdyttävä, mutta se ei sinänsä muuta mitään tämän ihmisen kannalta. Kyse on kuitenkin lopulta tunteista ja tunteiden kohdentamisesta oikealle henkilölle.

Ai silleen sitä voi tehdä. Siirtää vain kuumat tunteet toiseen kohteeseen. En tullut ajatelleeksi.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ai silleen sitä voi tehdä. Siirtää vain kuumat tunteet toiseen kohteeseen. En tullut ajatelleeksi.

Valitettavasti noin.
        sivu

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin varmasti asian laita on siellä puolla, vaan ootkos aatellu että lopen sillä kultakehrälläsi ei välttis ole tuon taivaallista tajua asia tilasta? Mennee ihan hukkaan hyvät sykähtelyt!

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tässä nyt en osaa sanoa kuka on oikea tai väärä kohde. Puhun vaan siitä että sykähdyttävä ihminen voi jäädä yksin jos häneen asennoidutaan liian pinnallisesti ja vähemmän henkilökohtaisesti.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Niin varmasti asian laita on siellä puolla, vaan ootkos aatellu että lopen sillä kultakehrälläsi ei välttis ole tuon taivaallista tajua asia tilasta? Mennee ihan hukkaan hyvät sykähtelyt!

Jos joku ihminen saa huomiota, ei voi syyttää häntä olemassaolostaan. Sellaisella ihmisellä voi olla myös ongelma, että ihmiset suhtautuvat häneen pinnallisesti vaikka hän olisi oikeasti vaikka kuinka syvällinen ihminen. Olen aivan varma, että jokainen ihminen haluaa mahdollisimman henkilökohtaista asennetta elämän missä tahansa tilanteessa.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jos joku ihminen saa huomiota, ei voi syyttää häntä olemassaolostaan. Sellaisella ihmisellä voi olla myös ongelma, että ihmiset suhtautuvat häneen pinnallisesti vaikka hän olisi oikeasti vaikka kuinka syvällinen ihminen. Olen aivan varma, että jokainen ihminen haluaa mahdollisimman henkilökohtaista asennetta elämän missä tahansa tilanteessa.

Hienosti sanottu :)

• Anonyymi00023

Ui jumpe! Pääsetsä sen pään sisään jotenki telepatiaa sytkyttäen?

• Anonyymi00024

Millä jumpalla pääsit tohon tulokseen?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No jos sen naisen pitäisi tietää että saat sävärit pelkästään sen näkemisestä.
        Vai sanoitko sä sille että "Tiedätkös, sun näkeminen minun silmien edessä aivan sykähdyttää minua. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen, jonka näen juuri nyt edessäni..." Jotenkin noin, tai sitten sulla on vähän vahvempaa telepatiaa kuin meillä muilla tavallisilla kuolevaisilla😉

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No jos sen naisen pitäisi tietää että saat sävärit pelkästään sen näkemisestä.
        Vai sanoitko sä sille että "Tiedätkös, sun näkeminen minun silmien edessä aivan sykähdyttää minua. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen, jonka näen juuri nyt edessäni..." Jotenkin noin, tai sitten sulla on vähän vahvempaa telepatiaa kuin meillä muilla tavallisilla kuolevaisilla😉

Tuo on niin totta. Kuka haluaa elää arvailujen varassa?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tuo on niin totta. Kuka haluaa elää arvailujen varassa?

En minä ainakaan! Enkä halua elämääni oman lapseni ikäistä ihmistä!

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jooga.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En minä ainakaan! Enkä halua elämääni oman lapseni ikäistä ihmistä!

No mutta minä ainakin haluan ja sinä et voi sille mitään.

• Anonyymi00029

Aaa! Niin ne on niitä telepaattisia aaltoja🥰

• Anonyymi00031

Huuhaa juttuja tuollaiset!

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Huuhaa juttuja tuollaiset!

Tuohon voi taas todeta; jos itsellä ei ole jotain kykyä, et voi mennä toisten puolesta sanomaan, ettei heillä olisi sitä kykyä.

• Anonyymi00046
        UUSI

Wifi yhteyttä se on.

• Anonyymi00032

Eikö naisesi suuttunut sulle, kun huomasi kuinka reagoit silloin kun kohdattiin?

• Anonyymi00033

Ei se nainen enää mulle suutu. Siitä on tullut niin lempeä mua kohtaan. Se jopa hymyilee niin, että panee miettimään...

• Anonyymi00034

No eei, kato lihavat on leppossii🥰

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei se nainen enää mulle suutu. Siitä on tullut niin lempeä mua kohtaan. Se jopa hymyilee niin, että panee miettimään...

Naisilla yleensä riittää lempeyttä heikompiosaisia kohtaan. Ei kaikille voi olla suotu älynlahjoja. Sellainen pikkulapsimainen käytös varmaan kytkee päälle hoivamoodin.

• Anonyymi00037
        UUSI

Kun puhutaan "naisesi", silloin mennään yleensä yhdessä johonkin paikkaan, eikä poistuta sieltä kohtaamattomana ihmisenä.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Naisilla yleensä riittää lempeyttä heikompiosaisia kohtaan. Ei kaikille voi olla suotu älynlahjoja. Sellainen pikkulapsimainen käytös varmaan kytkee päälle hoivamoodin.

Että mitä!! Minulle käy täysin päinvastoin, jos joku käyttäytyy pikkulapsimaisesti! Ajattelen kauhuissani, että elämäni menisi pilalle, jos pitäisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa!

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Että mitä!! Minulle käy täysin päinvastoin, jos joku käyttäytyy pikkulapsimaisesti! Ajattelen kauhuissani, että elämäni menisi pilalle, jos pitäisi olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa!

Niin tietenkin, ethän sä lapsen kanssa herranjestas kuvittele elävästi parisuhteessa!!

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Niin tietenkin, ethän sä lapsen kanssa herranjestas kuvittele elävästi parisuhteessa!!

Mulla ainakin ropisee silmiltä kuvat aikuisesta potentiaalisesta kumppanista pentumaisen käytäksen kohdatessa. Ei sellaista miestä voi enää ottaa mitenkään vakavasti. Alkaa jopa vähän hymyilyttää kun seuraavan kerran kohdataan🥰

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Älä tee vääriä johtopäätöksiä. Ystävällinen vaan on.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Minusta tuntuu, ettei sinussa ole oikeasti naista tai miestä suoraan kohtaamiseen vaan olet tyypillinen, tuollainen puhuja etkä tekijä.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mulla ainakin ropisee silmiltä kuvat aikuisesta potentiaalisesta kumppanista pentumaisen käytäksen kohdatessa. Ei sellaista miestä voi enää ottaa mitenkään vakavasti. Alkaa jopa vähän hymyilyttää kun seuraavan kerran kohdataan🥰

Tuo on niin totta. Jos on vielä vanha mies ja pentumainen käytös. Sellanen ruma ukko ja silti naamassa poikamainen virnistys, ällöttävää. Kyllähän jokainen "uskonnollinen" täti haluaa laittaa ruotuun tuollaisen synnin tekijän. Sus siunatkoon, ei ole tuosta miehestä pesemään naisensa alushousuja, laittaa vielä ne 90 -asteeseen. Ja muutenkin, ihan hirveetä olisi sellaisen miehen kanssa mennä päivätansseihin. Kaikki osottelis, tuolla se yks pentu on, onkohan se jonku päiväkodin virallisen edustajan kanssa, muute ei voi ymmärtää.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Sun elämäs on jo piloilla.

• Anonyymi00035

Milloin näitte?

• Anonyymi00047
        UUSI

Kesäkuussa 2026

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kesäkuussa 2026

Tarkka päivä?

• Anonyymi00053
      UUSI

Lässyn lässyn.

• Anonyymi00054
        UUSI

Lätiläti lällällää, loppuiko eskari nyt jo?! Kylläpä aika rientää.

• Anonyymi00055
      UUSI

Missä tämä kohtaaminen tapahtui? Kaupassako?

• Anonyymi00056
      UUSI

eikä sen jälkeen enää?

• Anonyymi00057
      UUSI

Astuiko intohimon kohde ulos turvakodin ovesta ja olit kulmilla kyttaamassa, ihanan romanttista!

• Anonyymi00059
      UUSI

Niin juuri, taas kerran sain ihailla sun upeita hiuksia siellä marketissa, sinä osaat hienosti esitellä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1365
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1239
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      78
      1218
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      240
      1144
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1026
    6. 63
      911
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      871
    8. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      13
      747
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      700
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      687
    11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      560
    13. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      544
    14. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      539
    15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      508
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      485
    18. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      479
    19. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51