Meiltä löytyy kyllä älliä

Anonyymi-ap

Vai mitä oot mieltä...

128

642

Vastaukset 128

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

L:iä

• Anonyymi00002

Ällillä ei ole mitään mieltä jos ei oo järkee.

• Anonyymi00039
        UUSI

Totta. Jos on vaan älykäs, muttei lainkaan viisas, voi sen älykkyyden heittää roskakoppaan, noin kuvainnollisesti sanoen.

• Anonyymi00003

Järki jäässä, housut kintuissa❤️

• Anonyymi00004

Enpä usko. Ei älykäs ihminen tee tuollaista aloitusta. Tässähän ei voi tunnistaa ilman telepaattisia kykyjä.

• Anonyymi00006

No se löytyy kyllä meiltä kahdelta👍muilla ei sitä olekaan

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja te kaks ootte täällä aina?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No sittenhän tämä koski minuakin

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei nyt sentään koko aikaa... On sitä muutakin elämää...👍

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No sittenhän tämä koski minuakin

🤣😂

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

"Honkalinna Huraa!".

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei nyt sentään koko aikaa... On sitä muutakin elämää...👍

Aivan mutta mink takia olette täällä? Jos kerran näette toisianne koko ajan? MIkä järki?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Aivan mutta mink takia olette täällä? Jos kerran näette toisianne koko ajan? MIkä järki?

Ollaan erossa oleva kaksoisliekkipari. Ei olla nähty aikoihin... Täällä keskustellaan telepatian lisäksi, ku tää on niin hauskaa... Viesti siellä, viesti täällä...

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ollaan erossa oleva kaksoisliekkipari. Ei olla nähty aikoihin... Täällä keskustellaan telepatian lisäksi, ku tää on niin hauskaa... Viesti siellä, viesti täällä...

Joopa joo. Voittehan toki leikiä sellaistakin sitten.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ollaan myös maailman pelastajia. Ne ainoat original ailienit KRB-12 planeetalt kotoisin... Ne tietää, ketkä tietää...

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ollaan myös maailman pelastajia. Ne ainoat original ailienit KRB-12 planeetalt kotoisin... Ne tietää, ketkä tietää...

Hyvä ku annat noin hyviä tunnusmerkkejä itsestäsi.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Jobi Jalkapuolena ei paljoo pelastella. Varsinka silmämääräsesti.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Hyvä ku annat noin hyviä tunnusmerkkejä itsestäsi.

Juu. Vähän pakko, et kaikki tietää et oon kartalla. Sokkona oon menny,,ku en muista edellisiä elämiä. Mul on vaan tää telepatia. Ei ois muuten mitään tietoa, miten tää tehdään oikein. Onneksi on toinen puolisko apuna. Suuri kiitos hänelle!👍

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jobi Jalkapuolena ei paljoo pelastella. Varsinka silmämääräsesti.

Oi rakkaani. Kyl me tehdään se. Ei siihen jalkoja tarvita🔥🙏🏻jotain muuta ehkäpä...

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Juu. Vähän pakko, et kaikki tietää et oon kartalla. Sokkona oon menny,,ku en muista edellisiä elämiä. Mul on vaan tää telepatia. Ei ois muuten mitään tietoa, miten tää tehdään oikein. Onneksi on toinen puolisko apuna. Suuri kiitos hänelle!👍

Regressiohoidossa voi mennä entisiin elämiin. Monilla on toiminut, itse en ole halunnut sellaiseen mennä. Voin maistella kärpässientä vaikka, niin josko avautuisi.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Regressiohoidossa voi mennä entisiin elämiin. Monilla on toiminut, itse en ole halunnut sellaiseen mennä. Voin maistella kärpässientä vaikka, niin josko avautuisi.

Ei mul oo rahaa mennä sellaisiin. Hyvä, ku pärjään nyt....

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ei mul oo rahaa mennä sellaisiin. Hyvä, ku pärjään nyt....

Ei sellaista tarvita. Jonkun porukan villitystä sekin.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei sellaista tarvita. Jonkun porukan villitystä sekin.

Okei hani

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

kjullä jkiito noon

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Minä vaan en halua tietää näistä mitään ties mitä militanttitaustaa ja ryysytkin rumat on

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mitkähän vadelman te, kun tämä palstaäijä unelmoi ihan itsenäisenä yksikkönä näistä haihatteluista? Älykkyyttä ei todellakaan ole uskoa näihin nk kertomuksiin ja kyräillä tätä puupennin potaskaa kun yrittää etsiä luonnollisia hlöitä taustalta. Se on idiotismia, eikä siinä kaikki mitä "ismia" sellainen äyytös on. T naiselta

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

🤣😂

Olet tipunen tavattoman yksinkertainen ja katkera tapaus kun yrität hallita guben puuduttavia monologeja reagoimatta ku somessa. T iso paha kiusaaja amatsoni mollaaja "fasisti", joka ei anna tyrkyn edes maalitella rauhassa. Palestiinalaishuivit saumoista repeilköön kaksoissandardiklubilla

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

Olet tipunen tavattoman yksinkertainen ja katkera tapaus kun yrität hallita guben puuduttavia monologeja reagoimatta ku somessa. T iso paha kiusaaja amatsoni mollaaja "fasisti", joka ei anna tyrkyn edes maalitella rauhassa. Palestiinalaishuivit saumoista repeilköön kaksoissandardiklubilla

Ja lopuksi- netanjahu es il devilo siitä tässä ei ole kyse. Hyviä tukikeikkoja

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Honkalinna Huraa!".

Onko kyseessä joku asumisyksikkö, minkä kautta lähettää kirjaimellisesti syyntakeettomia omille solvausasioille- kyllä Kölvikin uutta verta saa hankittua

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Guben monologeihin ja kahden väliseen vuoropuheluun uskominen on tainnut hapertaa sinunkin kaalin peruuttamattomasti. T

• Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

🤣

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

🤣

Jep yrität taas poru kurkussa ns nauraa päälle, ottaa näyttökuvia mitä tyrkyttää kaikille jotka edes säälistä vähän peesaa ja niin on pikku limpun päivä muka pelastettu yltsinmielisesti

• Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Jep yrität taas poru kurkussa ns nauraa päälle, ottaa näyttökuvia mitä tyrkyttää kaikille jotka edes säälistä vähän peesaa ja niin on pikku limpun päivä muka pelastettu yltsinmielisesti

En mä osaa edes ottaa mitään näyttökuvia...🤣😂

• Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Oi rakkaani. Kyl me tehdään se. Ei siihen jalkoja tarvita🔥🙏🏻jotain muuta ehkäpä...

Koulumenestys ja fiksu käytös eivät näköjään aina kulje käsi kädessä. Täällä ihmisen käytös kertoo aika paljon enemmän kuin tutkintotodistus.

• Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jep.Niinkuin yö ja päivä kajoineen ja sarastuksineen.

• Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tuohon vois lisätä. Lyyra. Andromeda. Cassio peia. Sirius II. Atlantis ainakin. Aluksi

• Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Tuohon vois lisätä. Lyyra. Andromeda. Cassio peia. Sirius II. Atlantis ainakin. Aluksi

Uteliaisuus. Maailmankatsomus suurta. Jokaisesta maanosasta kertynyt tietoa taitoa lähes 1000 elämää.

• Anonyymi00110
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minä en ainakaan leiki tuollaista leikkä stalkkerin kanssa koskaan!

• Anonyymi00122
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

No hyvä voidaan me muut sit arvioida ihan noiden viestienne perusteella mitä tänne pistätte ett miten paljon sitä älliä teillä sit niinku oikeesti on. Eli kannattaa miettiä mitä kirjoittelee. 🤔

• Anonyymi00123
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ja tääkö oli sit fiksua ja osoittaako ett olis sitä älliä päässä?? 🤭😆

• Anonyymi00124
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

"Honkalinna Huraa!".

H ja E siis.

• Anonyymi00125
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Onko kyseessä joku asumisyksikkö, minkä kautta lähettää kirjaimellisesti syyntakeettomia omille solvausasioille- kyllä Kölvikin uutta verta saa hankittua

Selvästi näyttää siltä ett jostain tietynlaisesta asumisyksiköstä nää tänne viestejä laittaa. Huh huh on kyllä niin laitapuolen kulkijaa…

• Anonyymi00127
        UUSI
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Koulumenestys ja fiksu käytös eivät näköjään aina kulje käsi kädessä. Täällä ihmisen käytös kertoo aika paljon enemmän kuin tutkintotodistus.

Siis…meinaatko ett näillä olis ihan tutkintotodistuskin hankittuna? Hah hah

• Anonyymi00005

Kyllä

• Anonyymi00111
        UUSI

Ei!!

• Anonyymi00008

Juu. Känkkä-Olmi L.

(Pidän siitä biisistä - koska äl tietenkin.)

• Anonyymi00011

Ja ajattelet, että molemmilta löytyy?

• Anonyymi00015

Tosi Isoilla Pojilla varmaan XXXXXXL vähintääki.

• Anonyymi00075
        UUSI

Vähän o nuoleskelun makua nytten. Tuskin jeesaa vaikka lupaisit epookit ja kaikki kiillottaa

• Anonyymi00112
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Vähän o nuoleskelun makua nytten. Tuskin jeesaa vaikka lupaisit epookit ja kaikki kiillottaa

En auta koskaan minua kauan stalkannutta henkilöä! Emmekä tule koskaan olemaan edes ystäviä toisillemme!

• Anonyymi00016

Mitähän porukkaa nää oikein on täällä

• Anonyymi00026

Ailieneita suurin osa... Saattaa olla jokunen taviskin eksynyt...

• Anonyymi00101
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ailieneita suurin osa... Saattaa olla jokunen taviskin eksynyt...

Ainostaan meikä ollut alienina parissa elämää.

• Anonyymi00103
        UUSI
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Ainostaan meikä ollut alienina parissa elämää.

Toisessa ajelin Galaksien välillä. Geenimuokkaus hommia. Mikä rotu millekin planeetalle.Galaktisen liiton pyövelinä.oli pikkasen yksinäistä hommaa. Ikäänkuin ei kotipaikkaa Eksyksissä. Vesielävä tässäkin elämässä.
        En varsinaista kotipaikkaa.

• Anonyymi00108
        UUSI

Pariskuntia. ja ties ketä. Näyttää suurin osa tuntevan toisensa oikein hyvin. Seukkaa ja sekstaa

• Anonyymi00017

Mmm. Tota. vittu kun näitä kusipäitä on ihan liikaa

• Anonyymi00019

Tää on joku huorasakki varmaan

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eihän teidän sakkiin kuuluu ku pollarin & armeijan piilohintit?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mieluummin olen sillä puolella kuin väärällä puolella

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Laitisen oikeistoon ei kuulu ku väärintekijöitä. Kuulemma.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Oletko varma, että erotat oikean ja väärän?

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Hyvä kysymys. -sivu

• Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ja heidän kanssaan en koskaan halua olla missään tekemisissä!

• Anonyymi00114
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niinhän se on.

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ei erota, koska muuten hän ei olisi koskaan stalkannut ja vielä kun kyseessä oli todella monien vuosien ajan jatkunutta stalkkaamista!

• Anonyymi00021

Alkaa hommat täällä hahmottua

• Anonyymi00023

No se on hyvä kuulla...

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No se on hyvä kuulla...

Ette osaa kovin salassa asioitanne pitää

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ette osaa kovin salassa asioitanne pitää

No ei kyllä.....

• Anonyymi00034

"Lisää liitua" -sivu

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

"Lisää liitua" -sivu

Älä sinä vaan yritä mitään piirrellä klaffitaululle enääN. TT

• Anonyymi00118
        UUSI
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Älä sinä vaan yritä mitään piirrellä klaffitaululle enääN. TT

Eipä todellakaan kannata..

• Anonyymi00030
    • Anonyymi00036

Suomi 24 foorumilla toisille piilovttuilu ei ole mikään älykkyyden meriitti.

• Anonyymi00040
        UUSI

Vaikka niin näyttät kuvittelevan

• Anonyymi00048
        UUSI

Minä jätän tuollaiset älypäät tänne ja katoan

• Anonyymi00072
        UUSI

No ei varmasti, kuten sekään, että kuvittelee olevansa musta maalauksen master mind Suomi 24 foorumin kautta. Etenkin jos vielä kokee, että ei ikinä potki takaisin päin ja että panettelun kohde menee bussin renkaan alle pötkölleen ns

• Anonyymi00089
        UUSI
        Anonyymi00072 kirjoitti:

No ei varmasti, kuten sekään, että kuvittelee olevansa musta maalauksen master mind Suomi 24 foorumin kautta. Etenkin jos vielä kokee, että ei ikinä potki takaisin päin ja että panettelun kohde menee bussin renkaan alle pötkölleen ns

Aika huvittavaa puhua jostain mastermindista samalla kun itse vihjailee anonyyminä eikä uskalla sanoa asiaansa suoraan

• Anonyymi00119
        UUSI

Sellainen on tyhmän oloista toimintaa! Että kehtasitkin stalkata niin kauan! Hyi helvetti!

• Anonyymi00120
        UUSI
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Aika huvittavaa puhua jostain mastermindista samalla kun itse vihjailee anonyyminä eikä uskalla sanoa asiaansa suoraan

Minä en odota hänen sanovan minulle enää mitään! Enää et minulta mitään apua tule saamaan koskaan!

• Anonyymi00037

Molemmilla on älliä ja toisella iso kul..

• Anonyymi00038

Aah rakas❤️👍

• Anonyymi00071
        UUSI

Aina hyvä hetki mainostaa vai? Mikähän tätäkin vaivaa

• Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Aina hyvä hetki mainostaa vai? Mikähän tätäkin vaivaa

Tekevät itsestään täysiä pellejä minun silmissä ja arvostus on mennyt näitä ihmisiä kohtaan täysin

• Anonyymi00121
        UUSI
        Anonyymi00090 kirjoitti:

Tekevät itsestään täysiä pellejä minun silmissä ja arvostus on mennyt näitä ihmisiä kohtaan täysin

Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Luulevat saavansa tehdä mitä vain!! Mutta niin se ei todellakaan ole!

• Anonyymi00126
        UUSI
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Luulevat saavansa tehdä mitä vain!! Mutta niin se ei todellakaan ole!

Imeköön munaa.

• Anonyymi00042
      UUSI

Sulla on yks enemmän.

• Anonyymi00043
        UUSI

Eipä ookkaan. Saman verran.

• Anonyymi00045
      UUSI

Keneltä meiltä tarkennatko hieman mitä ryhmää tarkoitat jos eduskuntaa ni täydellisen kauniin unen näit

• Anonyymi00051
        UUSI

Meiltä ailieneiltä löytyy älliä vaikka muille jakaa... sivusta 👍🙏🏻

• Anonyymi00052
      UUSI

Ihminen joka kutsuu itseään suoraan älykkääksi, vaikuttaa usein epävarmalta tai herättää muissa epäluuloja, sillä todellinen älykkyys ja viisaus näkyvät teoissa ja käytöksessä.
      Miksi itseään kehuvaan suhtaudutaan varauksella aina. Tosin kyllä on kympin oppilaita kouluissa joille kouluaika on helppoa ja vaikka matemaattisesti lahjakkaita jotka jo ala - asteella laskevat kaksi luokkaa ylempänä olevia laskuja. Yläasteella sujuu jo lukion laskut. Älykkäät ihmiset antavat tekojensa ja kuuntelutaitojensa puhua puolestaan sen sijaan, että kehuisivat itseään. Sosiaalinen kömpelyys ja jatkuva oman erinomaisuuden korostaminen tulkitaan usein ylimielisyydeksi tai huonoksi itsetunnoksi. Antaa kaikkien olla hikuja kouluissa rauhassa, on myös niitäkin että todistuksessa aine kuin aine kaikki kymppejä ja toisten nimitellessä tekevät kokeita tahallaan väärin jotta eivät erottuisi joukosta. Osaajia tässä maassa tarvitaan ja hyvillä papereilla suoraan yliopistoihin ilman hakuprosesseja saavat valita mikä ala kiinnostaa.

• Anonyymi00053
      UUSI

Ressun lukion alin hyväksytty keskiarvo kevään 2026 yhteishaussa oli yleislinjalla 9,54 ( 2025 9,62 )ja IB-opetuksessa 9,08. IB-opetus (International Baccalaureate)

• Anonyymi00054
        UUSI

Viime vuosina Ressun lukion yleislinjalle on vaadittu lähes täydellinen peruskoulun päättötodistus. Esimerkiksi yhteishaussa alin sisäänpääsykeskiarvo on ollut noin 9,54–9,62. Koulu kilpailee vuodesta toiseen Suomen halutuimman ja vaikeimmin saavutettavan lukion paikasta yhdessä Helsingin normaalilyseon kanssa.

• Anonyymi00057
        UUSI

Millasta oli siellä opiskella?

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Opiskelijat ja keskustelufoorumien arvioidaan ja korostetaan koulun lämmintä ja kannustavaa ilmapiiriä, jossa on hyvä me-henki.

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Suosittelen paljon ja itse kävin (5 vuotta sitten kirjoitin lukiosta), oli ehkä parasta mitä olen itselleni tehnyt. Yulen pienemmästä kaupungista, jossa samanhenkistä porukkaa oli vaikea löytää ja ressusta löysin elämäni ystävät. Uskon että kuka tahansa löytää sieltä paljon ystäviä, ja produktiivista aktiviteettiä. vähemmän hölmöläisiä (jos näin saa sanoa), kuin muualla. Se, että näkee ympärillä motivoituneita ja fiksuja tyyppejä, auttaa puskemaan ja miettimään omia tavoitteitaan korkeammalle.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Kun siellä lukiossa toistetaan yhä uudelleen ja uudelleen, että te olette tosi hyviä ja sitä elittiiä, niin opitaan toimimaan sen ajatuksen mukaisesti.
        Matalamman keskiarvon lukioissa opiskelijat eivät välttämättä koe samanlaista rohkeutta. Kannustusta, uskoa tulevaan pitäisi hyödyntää muissakin kouluissa.

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Opiskelijat ja keskustelufoorumien arvioidaan ja korostetaan koulun lämmintä ja kannustavaa ilmapiiriä, jossa on hyvä me-henki.

Ainakin ylihöpistössä on piilovihainen kilpailuilmapiiri, ei ole niin sitä synergiaa kyllä

• Anonyymi00055
      UUSI

voi olla, varsinkin peruskoulu menee helposti hyvin vaikka olisi ADHD. Ja lukiokin menee vielä lukematta läpi. Yliopistossa ei sit osaakaan opiskella, kun ei ole tottunut koskaan opiskelemaan. Olin juuri tuollainen oppilas. Yliopistossa piti opetella opiskelemaan

• Anonyymi00069
        UUSI

Mutta sillä ADD-kortilla saa gubbe alennusta ropsin tai Ipan matsien lippuihin. Minä kysyin

• Anonyymi00058
      UUSI

Löytyykö kämmi ämmiä?

• Anonyymi00068
        UUSI

Pari puupää pick me:tä joka kylään

• Anonyymi00061
      UUSI

Enpä tiedä kun en oo tukioo käynyt.

• Anonyymi00064
        UUSI

Eikö koulut oo sun juttu?
        Sivust

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Sivust

Entäpä sun kauppaopiston jälkeen? Sivust kans

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Sivust

On niitä muitakin kouluja kuten vaikka amis mistä valmistuukin jo ammattiin. Onhan sekin koulu, ainakin ennen vanhaan oli.

• Anonyymi00062
      UUSI

Mä sain kaks ällää ja monta eetä. Paljon sä sait älliä?

• Anonyymi00063
        UUSI

Kaksi ällää ja neljä eetä.

• Anonyymi00066
      UUSI

Yes you are a good boys

• Anonyymi00074
      UUSI

No ainakin mun yo-todistuksessa on monta ällää.

• Anonyymi00085
      UUSI

Kahdeksan ällää.

• Anonyymi00086
        UUSI

Hieno saavutus ja hyvässä ammatissa

• Anonyymi00088
        UUSI

Wau

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Hieno saavutus ja hyvässä ammatissa

Nimissä

• Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Nimissä

Nyt osuu. Oot tärkeä.

• Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Nimissä

Kymmenen aata.

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Nyt osuu. Oot tärkeä.

Sinäkin.

• Anonyymi00092
      UUSI

alkaa nettamaan nuo vaanivat miehet

• Anonyymi00095
      UUSI

teiltä? kaikkea muuta,

• Anonyymi00098
      UUSI

Ploooork! Plooork! Ök tök mök.

• Anonyymi00102
      UUSI

Nii

• Anonyymi00105
      UUSI

Joukossa tyhmyys tiivistyy.

• Anonyymi00116
        UUSI

Sen on tällä nähty.

• Anonyymi00106
      UUSI

Tiedän että multa löytyy, ihan tutkittunakin tietona. Sinusta en voi tietää..

• Anonyymi00107
      UUSI

Jos olet tuo joka kirjoittaa nuo älyttömimmät aloitukset tai stalkkaa, niin ei todellakaan voi löytyä :DD

• Anonyymi00109
      UUSI

Minulla on älyä niin paljon, etten koskaan tule olemaan missään tekemisissä minua kauan häiriköineen ihmisen kanssa!

• Anonyymi00117
      UUSI

Nämä on muka jotain korkeastikoulutettuja ihmisiä?

• Anonyymi00128
        UUSI

No meinaatko tosissas ett olis? Ei tasan oo kun kirjoituksensa taso kun jollain peruskoulun 6. luokkalaisella 12 v. lapsosella 😂😂😂😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      754
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      712
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      686
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      127
      641
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      579
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      579
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      483
    8. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      458
    9. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      26
      455
    10. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      449
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      422
    12. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      395
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      28
      379
    14. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      64
      374
    15. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      364
    16. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      57
      362
    17. 32
      351
    18. Jää tyhjää tila

Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.
      Ähtäri
      24
      349
    19. Miks tämä jatkuu näin pitkään?

Ootko rakastunut?
      Ikävä
      23
      347
    20. Onko kaivattusi

Meedio?. .....
      Ikävä
      27