lespokalluppi

xxx

ja saa biitkin vastata ;)

elämäntavoista: eli:

1. Harrastatko liikuntaa? kuinka usein/paljon? jos et niin miksi?

2. Syötkö roskaruokaa a) en ollenkaan b) kerran kuukaudessa tai harvemmin c) kerran viikossa d) kerran päivässä

3. Syötkö vihanneksia ja hedelmiä a) kerran päivässä tai useammin b) kerran viikossa c) tosilesbo ei vihanneksia rouskuta?

4. Käytkö suihkussa a) kerran päivässä tai useammin b) joka toinen päivä c) sitten kun alan haisemaan

5. Kuinka usein siivoat asuntosi?

Idea kyselyyn heräsi kun tutustuin netin välityksellä erääseen lesboon, joka oli kyllä niin epäsiisti ja sottainen että huh. elämäntavatkin tosi epäterveelliset. en uskokaan, että kaikki lesbot olisivat epäsiistejä (en ole itsekään) mutta kuinka moni uskaltaa tunnustaa...=D

49

5323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

1. 5 Tällä hetkellä 5 kertaa viikossa, kuntosalia 2x ja aerobista 3x viikossa

2. b
      3. a
      4. a
      5. kerran viikossa tai tarpeen mukaan

• oppiorava

- En, paitsi kävelen kouluun päivittäin 2 km.

2. Syötkö roskaruokaa a) en ollenkaan b) kerran kuukaudessa tai harvemmin c) kerran viikossa d) kerran päivässä
      - Kerran kuukaudessa tai harvemin.

3. Syötkö vihanneksia ja hedelmiä a) kerran päivässä tai useammin b) kerran viikossa c) tosilesbo ei vihanneksia rouskuta?
      - Kerran päivässä.

4. Käytkö suihkussa a) kerran päivässä tai useammin b) joka toinen päivä c) sitten kun alan haisemaan
      - Joka toinen päivä.

- Päivittäin järjestelen.

• sb21

- About 10krt/vko. 3x punttis, 5x lajitreeni (salibandy), 2x lenkki

- B

- A

- A

- Tarpeen mukaan :)

• Luna

1. lenkkeilen koirien kanssa päivittäin
      2. b
      3. a
      4. a-b, riippuu päivästä, kuiva iho...
      5. järjestelen paikkoja päivittäin, imuroin päivittäin, pesen lattioita tarpeen mukaan

• Lumienkeli22

nyt sitten minäkin =)

1. Kyllä harrastan, itsepuolustuslajeja.

2. Ehkäpä viikottain tulee syötyä, jos on kiire, ettei ehdi ruokaa laittaa. Ja myönnän, että joskus tulee syötyä ihan mässäämisen halusta =)

3. Ei ihan päivittäin, mutta useanpana kertana viikossa.

4. Riippuu tilanteesta, yleensä joka toinen päivä. (Atoopikko olen)

5. Siivousvimmaa ei meikäläisellä kyllä useinkaan ole, mutta kerran pari viikossa yritän siivota. Heh.

• Lepakkotyttönen

1. Hyötyliikuntaa päivittäin muutaman kilometrin verran. Sulkista kerran viikossa. Fillarointia myös talvella. Uintia satunnaisemmin.

2. Roskaruokaa eli hampurilaisia kerran kahdessa kuussa.

3. Allergikkona voin syödä ainoastaan kurkkua ja avocadoa sekä valkosipulia ja sipulia. Niitä pyrin käyttämään mahdollisimman usein. Hedelmiä en voi syödä. Vitamiinipillereitä kourallinen joka aamu.

4. Aamulla JA illalla. Pesen hiuksetkin kaksi kertaa päivässä.

5. Järjestelen tavaroita päivittäin, imuroin kerran viikossa ja lattiat pesen kerran kuukaudessa.

• likka80

1. potkunyrkkeilyä ja salilla käyn (välillä kolmivuorotyöni sotkee harjoittelua)

2. Luulisin et rehellinen vastaus on kerran kuussa tai harvemmin.

3. jaa toi on a kohdan ja b kohdan väliltä jostain..pitäs kait enempikin syödä noita vihanneksia.

4. tää on helppo a

5. auts, aina pakon eessä..=) Imuroin kyl joka viikko ja kyl täällä musta ihan siistiltä näyttää (pölyjä pitäs pyyhkiä useemmin).

• Catsy_666

:1. Harrastatko liikuntaa? kuinka usein/paljon? jos et niin miksi?

Harrastan lähinnä kävelemistä ja muuta arkiliikuntaa silloin kuin kerkiän.

:2. Syötkö roskaruokaa a) en ollenkaan

Roskaruoka on elimistön pahoinpitelyä.

:3. Syötkö vihanneksia ja hedelmiä c) tosilesbo ei vihanneksia rouskuta?

Vihannekset lihottaa, mutta kyllä täytyy myöntää että viime aikoina on tultu syötyä.

:4. Käytkö suihkussa a) kerran päivässä tai useammin b) joka toinen päivä c) sitten kun alan haisemaan

Kerran viikossa käyn saunassa.

:5. Kuinka usein siivoat asuntosi?

Siivoskelen sitä aina tarpeen tullen. Sillä ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta, sillä asuntoni näyttää yhtä sotkuiselta siivosin minä sitä tai en.

• täh..
        anteeksi..
        mutta nyt on jotain mennyt multa pahasti ohi terveysopin tunneilla..? :)

• Catsy_666
        chippie kirjoitti:

täh..
        anteeksi..
        mutta nyt on jotain mennyt multa pahasti ohi terveysopin tunneilla..? :)

Hiilihydraatit lihottaa ja tätä ei todellakaan terveystiedon tunnilla kerrota. Vaikka kuinka tykkään rehuista, niin en niitä voi syödä koska lihon oitis.
        Proteiini ei lihota eikä rasva.

• mievaan?
        Catsy_666 kirjoitti:

Hiilihydraatit lihottaa ja tätä ei todellakaan terveystiedon tunnilla kerrota. Vaikka kuinka tykkään rehuista, niin en niitä voi syödä koska lihon oitis.

ei ne vihannekset lihota. niissä on suurimmaksi osaksi vettä! energiaa tosi vähän. totta on että LIIALLINEN hiilareiden syönti voi lihottaa, mutta ei ikinä pidä jättää jotain kokonaan pois ruokavaliosta. vihanneksia saa ja pitää syödä paljon.

• arska
        Catsy_666 kirjoitti:

yksi gramma rasvaa sisältää energiaa 9 kcal
        yksi gramma proteiinia 4 kcal
        ja yksi gramma hiilihydraatteja 4 kcal

sitä voi päätellä että mikä lihottaa helpoiten..

vihannekset tosiaan on melkein pelkkää vettä, sen lisäks niissä on vähän hiilareita.

kyllä musta tuntuu että kilo omenoita on kevyempi vaihtoehto ku kilo voita.

• Catsy_666
        arska kirjoitti:

vihannekset tosiaan on melkein pelkkää vettä, sen lisäks niissä on vähän hiilareita.

"yksi gramma rasvaa sisältää energiaa 9 kcal

sitä voi päätellä että mikä lihottaa helpoiten.."

Ei voi, sillä on ihmisiä jotka ovat laihtuneet 4 Mcal syömisillä ja toisaalta sellaisia jotka ovat lihoneet alle 1 Mcal syömisillä. Hiilarit varastoituvat rasvaksi, koska ne heiluttavat elimistön insuliinitasapainoa, kun taas rasva palaa puhtaasti, samoin proteiini.

"kyllä musta tuntuu että kilo omenoita on kevyempi vaihtoehto ku kilo voita."

Kilo omenoita painaa yhtä paljon kuin kilo voita.

• Catsy_666
        mievaan? kirjoitti:

ei ne vihannekset lihota. niissä on suurimmaksi osaksi vettä! energiaa tosi vähän. totta on että LIIALLINEN hiilareiden syönti voi lihottaa, mutta ei ikinä pidä jättää jotain kokonaan pois ruokavaliosta. vihanneksia saa ja pitää syödä paljon.

... jotka lihovat pelkästä pullan tuoksusta. Siksi täsmennän vielä etten ole syönyt roskaruokaa yli vuoteen!

"ei ikinä pidä jättää jotain kokonaan pois ruokavaliosta. vihanneksia saa ja pitää syödä paljon."

No kyllä minä syön vihanneksia mutta tosi valikoiden koska mä olen hirveän herkkä lihomaan ja tykkään vihanneksista. On huomattava että flavonoideja saa teestä ja sitten minulla on hirveän paljon lisäravinteita ja olen lisäksi joskus taulukoinut syömiseni ja vitamiinien ja hivenaineiden saanti on ylittänyt monikertaisesti tarpeen.

• LaikaQ

No tämä on kyllä täyttä fuulaa. Siis että vihannekset lihottaisivat!

Ensinnäkin olen itse ollut kasvisyöjä koko aikuisikäni ja painoindeksini on yhä edelleen 21. Syön siis pelkästään kasviksia, juureksia, vihanneksia, hedelmiä.

Ystävän kautta Painonvartijoiden systeemeihin tutustuneena tiedän myös, että vihannekset ja juurekset ovat heillä nolla pistettä. Eli niitä saa napsia niin paljon kuin jaksaa, eikä paino niillä nouse.

• tuntuu
        arska kirjoitti:

Mut meitin catsysta ei tunnu.

• Catsy_666
        LaikaQ kirjoitti:

No tämä on kyllä täyttä fuulaa. Siis että vihannekset lihottaisivat!

Ensinnäkin olen itse ollut kasvisyöjä koko aikuisikäni ja painoindeksini on yhä edelleen 21. Syön siis pelkästään kasviksia, juureksia, vihanneksia, hedelmiä.

Ystävän kautta Painonvartijoiden systeemeihin tutustuneena tiedän myös, että vihannekset ja juurekset ovat heillä nolla pistettä. Eli niitä saa napsia niin paljon kuin jaksaa, eikä paino niillä nouse.

"No tämä on kyllä täyttä fuulaa. Siis että vihannekset lihottaisivat!

Ensinnäkin olen itse ollut kasvisyöjä koko aikuisikäni ja painoindeksini on yhä edelleen 21. Syön siis pelkästään kasviksia, juureksia, vihanneksia, hedelmiä. "

Minä lihoin kasviksilla painoindeksiin 51 ja alkoi tulemaan tukuttain muitakin ongelmia. Kasvikset pois ja painoindeksi tipahti alaspäin kymmenellä pisteellä ja muut terveysongelmat katosivat tai ainakin lievenivät (mm. masennus).

Hiilihydraatit ovat myrkkyä elimistölle, sillä ne saattavat rikkoa insuliinivastejärjestelmän josta seurauksena kakkostyypin diabetes. Proteiinin vaikutus insuliiniin on vähäinen ja rasva ei vaikuta mitenkään.

Suomessa on diabetesongelma ja lihavuusongelma räjähtämässä käsiin kun täällä syödään niin paljon roskaa (pasta, leipä, sokeri kaikissa muodoissaan, myös piilosokeri, peruna, riisi).

"Ystävän kautta Painonvartijoiden systeemeihin tutustuneena tiedän myös, että vihannekset ja juurekset ovat heillä nolla pistettä. Eli niitä saa napsia niin paljon kuin jaksaa, eikä paino niillä nouse."

Pianonvaijeri on pahaa amerikkalaista kusetusta. Pianonvaijereissa saa syödä mitä tahansa roskaa niiden pisteiden puitteissa. On tunnettu tosiasia että pianonvaijeriin kun lähdet, niin asiakkaana pysyt kauan. Ne mainosti tuossa ennen viime kesää että "kesäksi farkkuihin". Kuinkahan monella ne samat farkut mahtuvat vielä tänään päälle? (Minulla mahtuvat).

• urheilijaL
        Catsy_666 kirjoitti:

Ensinnäkin olen itse ollut kasvisyöjä koko aikuisikäni ja painoindeksini on yhä edelleen 21. Syön siis pelkästään kasviksia, juureksia, vihanneksia, hedelmiä. "

Minä lihoin kasviksilla painoindeksiin 51 ja alkoi tulemaan tukuttain muitakin ongelmia. Kasvikset pois ja painoindeksi tipahti alaspäin kymmenellä pisteellä ja muut terveysongelmat katosivat tai ainakin lievenivät (mm. masennus).

Hiilihydraatit ovat myrkkyä elimistölle, sillä ne saattavat rikkoa insuliinivastejärjestelmän josta seurauksena kakkostyypin diabetes. Proteiinin vaikutus insuliiniin on vähäinen ja rasva ei vaikuta mitenkään.

Suomessa on diabetesongelma ja lihavuusongelma räjähtämässä käsiin kun täällä syödään niin paljon roskaa (pasta, leipä, sokeri kaikissa muodoissaan, myös piilosokeri, peruna, riisi).

"Ystävän kautta Painonvartijoiden systeemeihin tutustuneena tiedän myös, että vihannekset ja juurekset ovat heillä nolla pistettä. Eli niitä saa napsia niin paljon kuin jaksaa, eikä paino niillä nouse."

Pianonvaijeri on pahaa amerikkalaista kusetusta. Pianonvaijereissa saa syödä mitä tahansa roskaa niiden pisteiden puitteissa. On tunnettu tosiasia että pianonvaijeriin kun lähdet, niin asiakkaana pysyt kauan. Ne mainosti tuossa ennen viime kesää että "kesäksi farkkuihin". Kuinkahan monella ne samat farkut mahtuvat vielä tänään päälle? (Minulla mahtuvat).

kyllä se on niin että jos meinaa liikuntaakin harrastaa niin hiilareita TÄYTYY syödä. ilman niitä et palaudu. on tärkeää syödä monipuolisesti. täytyy vaan katsoa ettei syö enempää kuin kuluttaa.

• kenai
        urheilijaL kirjoitti:

kyllä se on niin että jos meinaa liikuntaakin harrastaa niin hiilareita TÄYTYY syödä. ilman niitä et palaudu. on tärkeää syödä monipuolisesti. täytyy vaan katsoa ettei syö enempää kuin kuluttaa.

..mutta eivät kaikki halua liikkua =) Minä ainakin haluan.

• kenai
        Catsy_666 kirjoitti:

..mutta eikö hälytyskellot soi missään jos paino lähentelee jo noin huikeita lukemia?

• 1. vaihtelevasti, ailahtelevainen kun olen ja vähän laiskakin välillä :) Pyöräily kesällä ja snoukkaus talvisin saa riittää. Tulee sitä joskus lenkilläkin käytyä koiran kanssa..

2.b)joskus kavereiden seuraksi..

3.ei mikään noista vaihtoehdoista :D salaatin tekeminen nyt vaan on niin kallista, että se sit vaan aina jää, vaik haluiskin syödä :)

4.a) tai b) riippuen kuinka jaksan ja ehdin

5. Yritän siivota vähän koko ajan että ei tulisikaan sitä kamalaa sekamelskaa ja tiskivuorta.. yleensä siivoan keskellä yötä tai näin kuuden-seitsemän aikaan aamulla; auttaa unettomuuteen ;)

• matilda

Miten ihmeessä nämä liittyy lepsouluun?

heh.. kuka vaan voi olla siisti tai ei..

itse lenkkeilen kun on aikaa tai inspis

syön roskaruokaa tai en.. tilanteen mukaan.
        Vihannekset nam.. kun vaan joku viittis kokata mulle.

suihkussa joka päivä.. hikinen työ

siivoan kun katson tarpeelliseksi.:)

• xxx
        matilda kirjoitti:

Miten ihmeessä nämä liittyy lepsouluun?

heh.. kuka vaan voi olla siisti tai ei..

itse lenkkeilen kun on aikaa tai inspis

syön roskaruokaa tai en.. tilanteen mukaan.
        Vihannekset nam.. kun vaan joku viittis kokata mulle.

suihkussa joka päivä.. hikinen työ

siivoan kun katson tarpeelliseksi.:)

elämäntavat liittyy niin lesbon kuin heteronkin elämään. mitä erilaista muka lesbon elämässä on heteroihin verrattuna? paitsi tietysti että sattuu tykkäämään samasta sukupuolesta.
        yllättävän siistejä ja terveitä ihmisiä täällä käy! =)sikapossut käy varmaan jollain muulla foorumilla=D

• rva möykky
        xxx kirjoitti:

elämäntavat liittyy niin lesbon kuin heteronkin elämään. mitä erilaista muka lesbon elämässä on heteroihin verrattuna? paitsi tietysti että sattuu tykkäämään samasta sukupuolesta.
        yllättävän siistejä ja terveitä ihmisiä täällä käy! =)sikapossut käy varmaan jollain muulla foorumilla=D

..mä en ainakaan kenenkään haisulin kaa vois elää..

just siks oon naisen kaa koska ne tuoksuu ihanalle..

ja varsinkin mun oma kissa..

• Klaudia

Liikuntaa 3 - 4 kertaa viikossa.

Syön roskaruokaa kerran kuukaudessa tai harvemmin.

Syön vihanneksia ja hedelmiä kerran päivässä tai useammin.

Käyn suihkussa kerran päivässä.

Siivoan asuntoni päivittäin.

• Lumikki

elämäntavat mulla taitaa olla, kuten monella täällä:)

Kuntosalia 3-4 kertaa viikossa päivittäiset lenkit koiran kanssa tanssiminen ja työssä liikkuminen

Syön vihanneksia ja hedelmiä päivittäin, roskaruokaa en juuri koskaan.

Siivoutan asuntoni kerran viikossa ja yritän pitää siedettävää järjestystä yllä.

Käyn suihkussa tai saunassa kerran päivässä.

• nessu

1. Liikuntaa kolme-neljä kertaa viikossa. Pitäisi vähän lisätä. Liikunta on ihan välttämätön henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin ylläpitäjä.

2. Roskaruokaa tosi harvoin, jos sellaiseksi lasketaan hampurilaiset ja sen sellaiset. Pizzaa useammin, mutta ehkä kerran kuussa korkeintaan.

3. Hedelmiä ja vihanneksia lähes joka päivä. Töissä on hyvät ruoat. Viikonloppuna askeetimmin.

4. Suihkussa käyn vähintään kerran päivässä. Liikuntasuoritusten jälkeen sen lisäksi.

5. Lattioita moppailen monta kertaa viikossa. Nopeaa, kun asuu pienessä yksiössä. Pölyjä pitäisi pyyhkiä useammin. Pidän siisteydestä ja järjestyksestä.

• Hapsu

1. Salitreeni 5-6 x viikko
      2. Ei roskaruokaa juuri ollenkaan
      3. Joka päivä ehdottomasti kasviksia & vihanneksia!
      4. Suihku 1 x vrk
      5. Olen siivousfriikki, joten ajanvietteenä menee sekin homma...,

• Hmmmmmmmmm

1. Kävelyä 1-6km päivässä. Se vähän riippuu. Koiralla tai ilman.

2.parikertaa vuodessa. Viimesen 2v aikana. Elikkäs 4 kertaa roskaruokaa kahdessa vuodessa.

3.Melkosen paljon jokapäivä.

4.Tarpeen vaatiessa, mutta tukka pestään kerran viikkoon.

5. Riippuu kullosesta puoliskosta. Yks imuroitti lähes jokapäivä ja musta se oli liikkaa, mutta se hoitikin kotia ja mä kävin töissä.
      Nyt tarpeen vaatiessa, kun on kax kotia.

• Kingsey

vastaa parikymppinen lepakko, aika femme.

1. harrastan hyötyliikuntaa eli pyöräilyä. joskus juoksua. joukkuelajeja vihaan.

2. roskaruokaa syön ainakin kerran viikossa. se on hyväää.. enkä onnekisi liho.

3. vihanneksia ja hedelmiä syön melkein päivittäin, ne on hyviä ja terveellisiä

4. käyn suihkussa joka päivä (paitsi krapulapäivinä)

5. siivoan melko harvoin koska olen laiska. ehkä kerran kahdessa tai kolmessa viikossa

• Kaktustytto

1. En ehdi harrastaa "vuoroliikuntaa" epäsäännöllisen työn ja opiskelemisen takia (ts. koulu alkaa klo 8 ja työt loppuvat klo 21).
      Sunnuntait menevät lukiessa ja laiskotellessa.
      2. Myönnettäköön, että nyt yli 30-vuotiaana olen alkanut syödä pizzaa välillä ihan sen vaivattomuuden takia:-) Nopeasti syötävää. Eli kerran kuussa sunnuntaina on pizzapäivä, muuten kiinalaista ja itse tehtyä ruokaa yleensä aina!
      3. Syön banaaneja ja valtavasti sipulia ja valkosipulia. Jos löytyy säilöntäaineettomia kasviksia ja hedelmiä, pystyn syömään niitä, muuten en:-( Luomut EIVÄT ole säilöntäaineettomia, valitettavasti.
      4. Joka aamu. Luonnonkiharat hiukset on pakko pestä päivittäin.
      5. Hukkaan niin usein tavaroita että joudun siivoilemaan vähän väliä!:-)

• Feeli

1. Harrastatko liikuntaa?
      - ainut liikunta tällä hetkellä on koirien kanssa ulkoilu

kuinka usein/paljon?
      - 2 kertaa päivässä yhteensä n. 2-4 t reipasta kävelylenkkeilyä

- vaihtoehto c eli yleensä joka viikonloppu haetaan Rossosta pannupitsa, jossa on herkkusieniä, aurajuustoa ja ananasta nam!

- joka päivä, punaista lihaa en syö lainkaan, kalaa joka viikko

- öh, en ehkä edes joka toinenkaan päiv, mutten pahemmin hieltä haise...

- liian harvoin, tarkoitus olisi kerran viikossa, mutta joskus menee pitempikin väli. Onneksi avokki on se joka hoitaa imurin heiluttelun, mie hoidan työnjohtajan virkaa ;)

• Memma

Jooh, lesbo ihan oon..

1. Kyl harrastan. Omistan kaks ponia joten niitä hoidan ja ratsastan joka päivä. Talvella ei kilpatreeniä ratsatuksessa ole, sillä kisaan vain seuratasolla huvikseni. Mutta muuten neljä kertaa viikossa alppihiihto treenit, eli lajeina suurpuikka, puikka ja super-g. Myös uintia ja hiihtoa harrastan pari kertaa viikkoon. Näin siis talvella, kesällä punttista! Joskus ei kaikkea kyllä vaan kerkeä kun lukio vie niin paljon aikaa.

2. a, en syö ollenkaan roskaruokaa.

3. a, syön joka ruualla ja syön ruokaa usein!!!!

4. b, urheillessa hikoilee

5. Asuntoa en vielä siivoa, mutta huonetta joku kerran viikkoon.. En kerkeä siivoamaan!

• arska

1. ringette 3 x vk viikonloppuisin pelit, kävelyä, lihasjumppaa... kesällä pesis

2. b) ihan tosi tosi harvoin tosi vähän

3. a) tosi tosi paljon aina vaan, (hyvää, kevyttä ja terveellistä)

4. a) hikisenä on kamalaa mennä nukkumaan...

5. yleensä heti ku meinaa repsahtaa

• La-Cerise

1) Kävelyä ja pyöräilyä, viimeksi mainittua en enää nykyisin talvella. Talvisin "alamäkiliikuntaa".

2) Jos roskaruoalla tarkoitetaan hampurilaisia, makkaroita, ranskalaisia, valmispizzoja jne niin kerran vuodessa, jos silloinkaan? En myöskään yleensä syö kovin rasvaista tai rasvassa paistettua ruokaa, lihaa aika vähän jne. Muuten en syö mitenkään erityisen terveellisesti enkä juuri kiinnitä huomiota siihen mitä syön (paitsi edellä mainitsemani). Karkkia menee kyllä!!! Ruoka ja ruoanlaitto EVVK.

3) Useamman kerran viikossa, luulisin.

4) Näin talvella 2-3 kertaa viikossa, atooppinen nahka ei kestä enempää. "Paikallispesuja" päivittäin, mihin kyllä menee enemmän aikaa kuin suihkussa käyntiin menisi.

5) Imuroin n. 2 kertaa viikossa ja usein vähän siinä välilläkin. Sekaista voi olla, mutta mielellään ei likaista.

• tradefox69

1. En harrasta juuri lainkaan liikuntaa - ei huvita - ei näy päällepäin.

2. Roskaruokaa syön ainakin kerran viikossa - se ei minussa näy eikä tunnu!

3. En juuri syö vihanneksia - ei vain maistu. Jos Catsy_666:n argumentti vihannesten lihottavuudesta pitää paikkansa, niin ehkä tästä johtuu että olen melkeinpä alipainoinen. (painoindeksin mukaan olenkin - omasta mielestäni olen sopiva).

4. Suihkussa käyn joka päivä - omasta siisteydestäni pidän kyllä tarkkaa huolta.

5. En juuri siivoa, kun en sotkekaan.

• LaikaQ

Hyötyliikuntaa harrastelen nyt, kun sairaus jäytää. Säännöllisesti noin tunti kävelyä päivässä ja sit inspiraatiopohjalta silloin tällöin muuta. Liian vähän kuitenkin, luulen.

Roskaruokaa menee aika vähän. Vuosikausiin en syönyt oikeastaan ollenkaan, nyt joskus kun karmiva nälkä yllättää kaupungilla. Harvemmin ja epäsäännöllisemmin kuin kerran kuukaudessa.

Vihannes-kasvis-hedelmäosasto sen sijaan on erinomaisesti edustettuna, koska olen kasvisyöjä. Kaikkien testien mukaan laskettuna näitä kuluu reippaasti ja riittävästi.

Peseydyn asianmukaisesti ja tuoksun hyvälle. :)!

Asunto pyritään pitämään sellaisessa hallitussa kaaoksessa mutta aikana, jolloin molemmilla on hirveä kiire ja väsy, tästä lipsutaan. Tunnustettakoon. Kissanpissa meillä ei haise, eikä kenenkään tarvitse pelätä vessaanmenoa tai lattialle ilman kenkiä astumista mutta epäjärjestys ottaa helposti vallan.

• perh0nen

kyllä harrastan liikuntaa..päivittäin ja oma harrastus on kerran viikossa. pahemmin en syö roskaruokaa...mutta kyllä sitä aina välillä tulee niitäkin nautiskeltua. vihanneksia syön vain tallilla kun hoidan hevosta....kerran päivässä käyn suihkussa. kerran viikossa tulee siivottua..

• woewoe

1. liikuntaa harrastan useasti viikossa
      2. en syö roskaruokaa
      3. vihanneksia/hedelmiä jokapäivä
      4. suihkussa käyn 2-3 kertaa päivässä
      5. siivoan kerrankaksi viikossa(vähän riippuu)

• claudette

1.
      Lenkkeilyä lähinnä 3 kertaa viikossa.
      2.
      kerran kuukaudessa
      3.
      kerran päivässä ainakin
      4.
      kerran päivässä ellen useamminkin
      5.
      päivisin siivoskelen aina jonkin verran...Joskus saan kauhean vimman jynssätä ja kiillottaa.

Että näin:)

• normaali

Oolrait eli mun vastaukset on..pari kertaa viikossa liikuntaa..roskaruokaa sillontällön,joskus kerran viikossa..hedelmiä tottakai ainaki kerran viikossa..suihkussa tulee käytyä joka päivä ja toisinaan pariki kertaa päivässä. :) ainiin ja en tykkää asua sotkusesa kämpässä että se on siisti aina.. ;)

• shannia

Elikkä:

1. Harrastan paljon pakkoliikuntaa (voi kait myös hyötyliikunnaksi sanoa) sekä vapaaehtoista ja rentouttavaa ulkoilua koiran kanssa monta kertaa päivässä. Joskus eksyn myös kuntosalille.

2. Onko sipsit ja olut roskaruokaa? Jos on, ni niitä viikonloppuisin (ainakin joka toinen viikonloppu). Ja myös suklaata silloin tällöin. Ja ehkä muutakin herkkua, jos siltä tuntuu. :)

3. Vihannekset ja hedelmät on perusruokaa, koska lihaa en syö ollenkaan. Että joka päivä kohtalaisesti.

4. Suihkussa käyn joka aamu; muuten vaikeuksia saada silmiä auki.

5. Siivota täytyy ainakin kerran viikossa, vaikka eipä olisi pahitteeksi imuroida useimminkin. Välillä tulee hullu siivousvimma ja sillon vois käydä naapurissakin siivoomassa!

• *Elixir*

1. n.kaksi kertaa viikossa. Hyötyliikunta.
      2. n.pari kertaa kuukaudessa.(Riippuu mikä luokitellaan roskaruuaksi).
      3. pari kertaa viikossa.toisinaan jonkun verran päivittäin.
      4. joka toinen päivä.
      5. aina kun se on tarpeeksi sotkuinen.Ja heti kun pölyä näkyy mustissa kirjahyllyissä.

• Tep

1. Harrastan mahdollisimman usein (n. 4krt) viikossa. Olen entinen aktiiviurheilija, joten en voisi elää ilman liikuntaa.
      2. b)
      3. a)
      4. a)
      5. Vähän tietenkin joka päivä.

En ole huomannut suurta epäsiisteyttä kodinpidossa meikäläisten joukossa, mutta pahasti on suurin osa rupsahtanut fyysisesti jo hyvinkin nuorina.

• rva möykky

x7/vko:ssa urheilen
      kasviksia joka päivä
      ei kiitos hampurilaisille
      suihkussa käyn ainakin x2/vrk
      ..
      inhoan siivoamista; onneksi tyttökaveri siivoaa..

• reku

1. Harrastan varsinaisesti liikuntaa (käyn jumpassa/salilla tms.) pari kertaa kuussa eli tosi harvoin. Hyötyliikuntaa tulee kuitenkin harrastettua lähes päivittäin ja painokin on tippunut kymmenen kiloa, joten en jaksa tuosta niin välittää. Varmasti jossain vaiheessa liikunnan määrää tulee taas lisättyä.

2. Roskaruokaa syön ehkä kerran viikossa tai kaksi kertaa kuussa, riippuu vähän mikä roskaruoaksi lasketaan.

3. Vihanneksia tulee syötyä päivittäin; ateriaani kuuluu yleensä sekä tuoreita että keitettyjä vihanneksia.

4. Suihkussa käyn kerran tai kaksi päivässä, tilanteesta riippuen.

5. Siivoan kämpän kerran viikossa (pyyhin pölyt ja imuroin). Lattioita ja ikkunoita tulee pestyä harvemmin.

• lolo

ja saa biitkin vastata ;)

elämäntavoista: eli:

Kyllä harrastan. Miltei päivittäin pari tuntia.

c

b

a

kerran viikossa

• lmo

1. nooh, en mie harrasta oikein mitään, kävelen niin paljon kuin jaksan/kerkeän

2.b

3.a

4.b

5.joka päivä siivoan jotain, imuroin aina tarpeen tullen, joka viikko on tapana

• kenai

Niin usein kuin mahdollista. Lenkkeilen (kävelen ja juoksen), jumppaan ja muuten ulkoilen. Ratsastan silloin kun siihen on mahdollisuus. Niin ja melon tietty.

Jos mulla ei olis omaatuntoa ja sitä pientä itsekurin ripettä, söisin varmaan jatkuvasti=) Mutta rehellisesti, valitsen kohdan b

Syön, niin usein kun vain mahdollista =) 19.9 painoindeksillä varustettuna uskallan väittää että kasvikset eivät lihota!! ;)

Joka päivä.

Pidän siisteydestä, siivoan usein ja pidän paikat järjestyksessä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4548
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3326
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      182
      3135
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2168
    5. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      157
      1730
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1718
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      25
      1681
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1257
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe