intternetin ihmeellistä maailmaa,mutta äiti ei ole opettanut,kuin kaksi kirjainta näppäimistöstä HjaE.Rupeaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo hehehe tyyppi.
onko jonkun 2 vuotias lapsi opettelemassa
5
56
Vastaukset
- Katellaaan
Pistätkö linkin, niin katsotaan. Kaikki eivät lue kaikkia viestejä.
- Katellaaan
Hmmmmm....no jaa...enpä tiedä. Mielipiteenvaihtoa tuo minusta oli.
- hou_kka
Katellaaan kirjoitti:
Hmmmmm....no jaa...enpä tiedä. Mielipiteenvaihtoa tuo minusta oli.
Mielipiteen tuputusta josta on vaihto kaukana, ja palkokasvin vetäminen nenään koska kaikki eivät ole samaa mieltä hänen kanssaan.
Kyseessä on Vapunen, joka on meillä potilaana. Hän oli taannoin tämän palstan luotsi, mutta hänet erotettiin aiheettomien poistojen ja muun sopimattoman toiminnan johdosta. Myöhemmin koko luotsijärjestelmästä luovuttiin palstauudistuksen yhteydessä.
Nyt Vapunen sitten joutuu tyytymään ketjujen sotkemiseen, kun ei voi poistaa viestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351