Vastaa viesteihin mitä sattuu ja tyrkyttää joka tilanteeseen TESTIVERSIOTA käyttöjärjestelmästä Debian testing XFCE.
Älkää missään nimessä asentako, jos näillä palstoilla ongelmiinne kyselette neuvoa.
Palstoilla uusi trolli!!! (nim. debianxfce)
49
148
Vastaukset
- 8.14
Onhan tuo nimerkki aika poloinen muutenkin. On kova poika käyttämään Googlea, mutta ei ymmärrä löytämäänsä. Väitteitä tulee, kuin Aku Ankan juhlanumerosta. Yhden totuuden pieni poika.
- seonpaljontäällä
Aika moni täällä esitetty kysymyskin ratkeaisi sillä jos kysyjä osaisi käyttää googlea, sanoisinpa, että melkein kaikki. Ilmeisesti ei osata....
- Hyvintoimii
Asensin jo, tosin stablen.
- kjuytg
Juu mulla on kans Stable ja toisessa koneessa testing.
Tarkoitin vaan, että testing ei ole niille, jotka tällä palstalla apua pyytelevät. - 1.debianxfce
"Tarkoitin vaan, että testing ei ole niille, jotka tällä palstalla apua pyytelevät."
Stablessa ei ole muuta kuin ongelmia, lähes 400 bugia ja se menee rikki testing, sid ja experimental paketeista, testing ei mene. Tietoturva esim iceweaselin ja flashin osalta jää huonomalle tasolle stablessa kuin testingissä.
- ihateubuntu
Kannattaa asentaa SolydX tai LMDE jotka perustuvat Debian Stableen.
- kjuytg
Aito Debian toimii hyvin.
- ihateubuntu
kjuytg kirjoitti:
Aito Debian toimii hyvin.
Roikkuu paljon siitä mihin mitäkin tunkee ja kuinka laiska on.
Viimeksi kun sitä aitoa kokeilin jouduin sen kyllä heittämään mäjellen. - 34rff
Riippuu joskus siitäkn kuka tunkee, debian kyllä vaatii aentajaltaan vähän enemmän kuin moni muu mutta ei nyt paljoa jos linuxkokemusta on ennestään, eikä varmaan sovi laiskoille. Hyvä jos haluaa itse päättää kaiken mitä mukaan tulee.
SolydX on kyllä hyvä jakelu, asentuu älyttömän nopeasti, vähän bloatti, wineä, virustorjuntaa oletuksena. - ihateubuntu
Minä jätän tuon kehumisen nuillen jotka sitä tarvitsevat.
Tässä nyt ihmettelen OpenSusea monen vuoden jälkeen. - 1.debianxfce
34rff kirjoitti:
Riippuu joskus siitäkn kuka tunkee, debian kyllä vaatii aentajaltaan vähän enemmän kuin moni muu mutta ei nyt paljoa jos linuxkokemusta on ennestään, eikä varmaan sovi laiskoille. Hyvä jos haluaa itse päättää kaiken mitä mukaan tulee.
SolydX on kyllä hyvä jakelu, asentuu älyttömän nopeasti, vähän bloatti, wineä, virustorjuntaa oletuksena."SolydX on kyllä hyvä jakelu, asentuu älyttömän nopeasti, vähän bloatti, wineä, virustorjuntaa oletuksena."
Mitä lie bugfista ja hidasta minttimössöä tuokin. Originaalit parhaita.
http://xfce.org/
- tyyppipilaakeskustelun
debianxfce-trolli on nykyään jopa pahempi kuin vapunen (eli Tkonemies).
- 1.debianxfce
Mut bännättiin jo debian.orgista, koska esitin stablen ongelmiin ratkaisuksi asiallisesti testingiä. Asiallisesti olen esittänyt täälläkin että debian testing xfce ratkaisee windows ja debian stable ongelmat.
Hän taitaa olla meillä potilaana. Yleensä hän hihhuloi Windowsia, mutta nyt näköjään Debian Testingiä. Elektrokonvulsiivinen hoito auttaa hetkeksi, mutta muutaman viikon päästä oireet palaavat. Sähköshokkeja ei viitsisi ihan vähän väliä antaa, sillä siinä on tekniikan kehityksestä huolimatta edelleen omat riskinsä.
- debianxfce1
Koninen Stablen käyttäjä on omassa laitoksessaan potilaana. Ei mitään hajua nettietiketistä.
debianxfce1 kirjoitti:
Koninen Stablen käyttäjä on omassa laitoksessaan potilaana. Ei mitään hajua nettietiketistä.
Heh heh heh, Seppo jokeltelee, vai niin, heh heh heh heh heh…
- 1.debianxfce
"Seppo jokeltelee,"
Selvästi paranoidinen tapaus. Niin yleistä suomi24:ssä, vainoharhaisuus. 1.debianxfce kirjoitti:
"Seppo jokeltelee,"
Selvästi paranoidinen tapaus. Niin yleistä suomi24:ssä, vainoharhaisuus.Eiköhän sinun ole syytä jättää tuon arviointi mielisairaalan työterveyshuollon tehtäväksi ja keskittyä omaan paranemiseesi!
- 1.debianxfce
Viittaaminen nettikirjoittajien mielenterveyteen on sairasta ja nettietiketin vastaista.
- Seppo_vaan_hämäilee
1.debianxfce kirjoitti:
Viittaaminen nettikirjoittajien mielenterveyteen on sairasta ja nettietiketin vastaista.
Tökerö mainostaminen "vastauksena" aloittelijoiden kysymyksiin on sairasta ja nettietiketin vastaista!
- 1.debianxfce
"Tökerö mainostaminen "vastauksena" aloittelijoiden kysymyksiin on sairasta ja nettietiketin vastaista!"
Niin kerron debian xfce:stä, joka on ilmaista ja vapaasti levitettävää ohjelmistoa, joka ratkaisee monet tietoteknsiet pulmat.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mainonta
"Mainonta on osa markkinointiviestintää. Mainonta on tunnistettavan lähettäjän maksamaa, tavoitteellista tiedottamista, joka yleensä kohdistuu suureen ihmisjoukkoon ja toteutetaan useimmiten joukkotiedotusvälineitä (lehdet, tv, radio, internet, ulkomainonta) käyttämällä
"
En maksa tästä, joten en mainosta. - Seppo_vaan_hämäilee
1.debianxfce kirjoitti:
"Tökerö mainostaminen "vastauksena" aloittelijoiden kysymyksiin on sairasta ja nettietiketin vastaista!"
Niin kerron debian xfce:stä, joka on ilmaista ja vapaasti levitettävää ohjelmistoa, joka ratkaisee monet tietoteknsiet pulmat.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mainonta
"Mainonta on osa markkinointiviestintää. Mainonta on tunnistettavan lähettäjän maksamaa, tavoitteellista tiedottamista, joka yleensä kohdistuu suureen ihmisjoukkoon ja toteutetaan useimmiten joukkotiedotusvälineitä (lehdet, tv, radio, internet, ulkomainonta) käyttämällä
"
En maksa tästä, joten en mainosta.Sinä mainostat aloittelijoille sopimatonta koeversiota! Sinä käyttäydyt juuri sillä tavoin, mikä tuo Linux-käyttäjille huonon maineen, mikä lienee tarkoituskin!
- 1.debianxfce
"Sinä mainostat aloittelijoille sopimatonta koeversiota!"
Älä huuda psykoosissa netissä. Debian stable on buginen uusien softien kanssa yhteensopimaton pskaläjä. Testingiin voi asentaa helposti tuoreimmat softat. - Etiketti_debiani
1.debianxfce kirjoitti:
Kyllä se on nettiketti eikä mikään etiketti
- Seppo-itkee
1.debianxfce kirjoitti:
"Sinä mainostat aloittelijoille sopimatonta koeversiota!"
Älä huuda psykoosissa netissä. Debian stable on buginen uusien softien kanssa yhteensopimaton pskaläjä. Testingiin voi asentaa helposti tuoreimmat softat.Paskaläjiä ovat lähinnä ne sinun debian-vittuilut aloittelijoiden ongelmiin. Nämä eivät halua vaihtaa käyttöjärjestelmää, eivätkä halua edes ajatella mitään ihmeen paketteja.
- Kunhan_kysyn
Onko tämä debian xcfe sama, joka tyrkyttää joka tilanteessa sitä kummallista kädenliveä, vaikka sen asentaminen edellyttäisi linuksin asentamista ensin, mikä ei kiinnosta ketään?
- PONPULA_BB
kYLLÄ MINUA AINAKIN KINOSTAA, MISTÄ SAIT KUVITELMAN ETTEI KINOSTAISI?
- ime_pompuloitasi
PONPULA_BB kirjoitti:
kYLLÄ MINUA AINAKIN KINOSTAA, MISTÄ SAIT KUVITELMAN ETTEI KINOSTAISI?
Tietenkin sinua kiinnostaa, kun käytät yleensä nimimerkkiä debianxfcefejefejeje tmv.
- SIVUSTA_HUUTAJA
MINUAKIN KIINNOSTAAA!!!!
- debianxfce1
Mitä se bugisen stablen käyttäjä täällä itkee. Stablessa on melkein 400 bugia ja menee rikki testing, sid ja expereminetal paketeista, testin ei mene. Taisit myös rekisteröidä nimimerkinkin sanavapauden rajoittamiseksi.
Siinä taisi käydä kylläkin niin, että rekisteröit itse sen nimimerkin, mutta koska teit sen pienessä sinolissa, et muista enää salasanaa!
- 1.debianxfce
Kylläpä sulla on elämä huonolla tolalla, koska on noin huono fiilis.
- meitä_et_hämää_5
1.debianxfce kirjoitti:
Kylläpä sulla on elämä huonolla tolalla, koska on noin huono fiilis.
Sinulla, Seppo, on elämä huonolla tolalla! Sinulla on huono fiilis!
- 1.debianxfce
"Seppo,"
Taas tätä vainoharhaisuutta. - trullimikätrulli
Nimimerkki vaihtui, mutta sonnan suoltaminen ei.
Ei mitään kärkevää postausta...
http://www.hollilla.com/s.php?keywords=debianxfce
debianxfce debianxfce1 - 1.debianxfce
Tarkoitit sonnasuontamisella itseäsi, 5 riviä roskaa nettiin.
- Seppo_vaan_hämäilee
1.debianxfce kirjoitti:
Tarkoitit sonnasuontamisella itseäsi, 5 riviä roskaa nettiin.
Sinä suollat sontaa! Sinä tuotat tuhansia rivejä roskaa nettiin!
- 1.debianxfce
Mutta kun minä tiedän kaiken, muut eivät tiedä. Maapallokin on litteä, vaikka moni luulee sen olevan pallon muotoinen.
- kjuytg
Ei ole jutut muuttuneet multinimimerkki debianxfce, debianxfce1, 1.debianxfce:llä.
- Pekkaroutalempi88663488
Kyllä on asiattomin/typerin keskustelu jonka olen ikinä nähnyt.
- 1.debianxfce
Mitä voi muutakaan odottaa psykoosissa huutavilta stable käyttäjilltä ja muilta hörhöiltä. "TESTIVERSIOTA ", "Siinä taisi käydä kylläkin niin, että rekisteröit itse sen nimimerkin, mutta koska teit sen pienessä sinolissa, et muista enää salasanaa!","Hän taitaa olla meillä potilaana. Yleensä hän hihhuloi Windowsia, mutta nyt näköjään Debian Testingiä. Elektrokonvulsiivinen hoito auttaa hetkeksi, mutta muutaman viikon päästä oireet palaavat. Sähköshokkeja ei viitsisi ihan vähän väliä antaa, sillä siinä on tekniikan kehityksestä huolimatta edelleen omat riskinsä.", etc
- lopeta_jo
Eiköhän tämä ratkea sillä, että Debian.orgistakin jo bännätty debianxfce, 1.debianxfce, jne. multinikki olisi ihan hissun kissun ja menisi muualle spämmäilemään. Ei tuo track record näytä kovin vakuuttavalta. Vai onko tämä ainoa sivusto, jolle hän enää pääsee?
- kjuytg
Nimimerkkejä tullut lisää.
debianxfce debianxfce1 1.debianxfce debian_xfce- klostor
Miksi noita on noin monta. Eikö ne voisi korvata yhdellä: debian_mulkvist
- windows_hulluus
1xxxx.debianxfc.1xxx tai mikä lienee on todennäköisesti Win-idiootti joka harrastaa paskanlevitystä.
- epäilysvahva
Sinä olet debianxfce.
- sinäolet
Ei vaan sinä!
- windows_hulluus
No en ole niin hullu kuitenkaan.
- trollit_kastroitava
sinäolet kirjoitti:
Ei vaan sinä!
Sinä et olet debianxfce eli windows_hulluus. Sinä olet trolli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351