http://www.digitoday.fi/tietoturva/2015/10/02/voiko-olla-hyvaa-tekeva-haittaohjelma-leviaa-reitittimiin/201512822/66
Mutta kuitenkin......"Linux.Wifatch on haitallinen jo pelkästään siksi, että se tulee laitteeseen pyytämättä.
Lisäksi ohjelma sisältää useita takaovia, joita voidaan käyttää myös haitallisiin tarkoituksiin."
Ei tainnut tulla maailman pelastajaa tästäkään yrityksestä.....†
Linukshihhulien epätoivoinen yritys...†
14
<50
Vastaukset
- himmelille
Ei kannata avata SP- liitetiedostoja.
Mä en enää käytä mitään linuksia. Olen saanut niistä jo tarpeekseni muutenkin.
- Loistava_ajoitus
Hyvä Hjalmar - olet hieno esimerkki koko tietotekniikkaväelle!
- vin-yksinpuhelu
Loistava_ajoitus kirjoitti:
Hyvä Hjalmar - olet hieno esimerkki koko tietotekniikkaväelle!
Hyvä Kari Hjalmar. Olet hyvä varoitus kaikille siitä, mitä vindovs tekee ihmismielelle!
- Mika_joka_paikassa
Älähän Mika joka paikkaan sitä tubutintasi sotke...†
- Mika-depian_tuhoo
Mika kuuluu sarjaan "linuks vainoharha" - siksi hän näkee kareja joka paikassa....†
- 1.debianxfce
Tyypilistä winhihhulien saarnamedia digitoday viestintää. Reittimiin ei asenneta mitään distrojen ulkopuolelta.
- Depian_tuhoo
Luuleeko linukshihhuli olevansa viisaampi kuin digitoday-lehti? Digitoday on alansa huippulehti ja varmasti paljon kokeneempaa porukkaa siellä on kuin sodat-palstalla propagandaa levittävä tubutinpoika.....†
Depian_tuhoo kirjoitti:
Luuleeko linukshihhuli olevansa viisaampi kuin digitoday-lehti? Digitoday on alansa huippulehti ja varmasti paljon kokeneempaa porukkaa siellä on kuin sodat-palstalla propagandaa levittävä tubutinpoika.....†
"Digitoday on alansa huippulehti"
Buahhahhahhah, heheh hehe heh heh heh heh heh heh heh heh heh, hoh hoh hoh hoh hoh hoh, huah hah hah hah hah hah hah haa!- Linuks_elää_valheessa
Enemmän ne siellä tietää kuin sinä, linukshihhuli, jolta sudo apteekit ovat sekoittaneet normaalin ihmisen käsityskyvynkin......†
Ja onhan tunnettu tosiasia, että jos ei uutinen ole linuks-myönteinen, hihhulien pitä silloin kyseenalaistaa koko uutinen.
Näinhän te olette tehneet koko ajan - myös se oikea tilasto linuksin surkeasta 1,57%:n käyttäjämäärästä on teidän pitänyt nimetä milloin bottiverkoksi, milloin mainosklikkaustilastoksi ja mitähän vielä lisänimiä tuleekin, koska se näyttää totuuden ja sitähän ei linukshihhulit kestä katsella!
- Linuks_aina_Valhe
Missä linuks - siellä oikeiden tilastojen vähätteleminen....†
- mailakorpi
Missä liinuksi, siellä ikuinen harmi. Vaihtakaa nyt herran tähden ne liinuksi räpellykset oikeisiin ja toimiviin käyttöjärjestelmiin, eli WINDOWS 7, 8.1 tai 10. Ongelmat poistuvat ja elämä taas hymyilee.
- pimeä_näyttö
"Ongelmat poistuvat ja elämä taas hymyilee."
Täyttä totta, Windows 10:n ansiosta Microsoftin omistajien elämä taas on yhtä hymyä. Mutta onko Windowsin käyttäjien ilme yhtä hymyä saadessaan huonon päivityspaketin jonka jälkjeen kone ei edes toimi?- Luottettava-Toimiva-Hyvä
Jo 7,5 vuotta Windowsin päivityksiä, eikä vieläkään ongelmia!
Windowsit XP ja 7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450