Linukshihhulien epätoivoinen yritys...†

Linuks_Epätoivoinen

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himmelille

Ei kannata avata SP- liitetiedostoja.

• Mä en enää käytä mitään linuksia. Olen saanut niistä jo tarpeekseni muutenkin.

• Loistava_ajoitus

Hyvä Hjalmar - olet hieno esimerkki koko tietotekniikkaväelle!

• vin-yksinpuhelu
        Loistava_ajoitus kirjoitti:

Hyvä Hjalmar - olet hieno esimerkki koko tietotekniikkaväelle!

Hyvä Kari Hjalmar. Olet hyvä varoitus kaikille siitä, mitä vindovs tekee ihmismielelle!

• Mika_joka_paikassa

Älähän Mika joka paikkaan sitä tubutintasi sotke...†

• Mika-depian_tuhoo

Mika kuuluu sarjaan "linuks vainoharha" - siksi hän näkee kareja joka paikassa....†

• 1.debianxfce

Tyypilistä winhihhulien saarnamedia digitoday viestintää. Reittimiin ei asenneta mitään distrojen ulkopuolelta.

• Depian_tuhoo

Luuleeko linukshihhuli olevansa viisaampi kuin digitoday-lehti? Digitoday on alansa huippulehti ja varmasti paljon kokeneempaa porukkaa siellä on kuin sodat-palstalla propagandaa levittävä tubutinpoika.....†

• Depian_tuhoo kirjoitti:

Luuleeko linukshihhuli olevansa viisaampi kuin digitoday-lehti? Digitoday on alansa huippulehti ja varmasti paljon kokeneempaa porukkaa siellä on kuin sodat-palstalla propagandaa levittävä tubutinpoika.....†

"Digitoday on alansa huippulehti"

Buahhahhahhah, heheh hehe heh heh heh heh heh heh heh heh heh, hoh hoh hoh hoh hoh hoh, huah hah hah hah hah hah hah haa!

• Linuks_elää_valheessa

Enemmän ne siellä tietää kuin sinä, linukshihhuli, jolta sudo apteekit ovat sekoittaneet normaalin ihmisen käsityskyvynkin......†
        Ja onhan tunnettu tosiasia, että jos ei uutinen ole linuks-myönteinen, hihhulien pitä silloin kyseenalaistaa koko uutinen.
        Näinhän te olette tehneet koko ajan - myös se oikea tilasto linuksin surkeasta 1,57%:n käyttäjämäärästä on teidän pitänyt nimetä milloin bottiverkoksi, milloin mainosklikkaustilastoksi ja mitähän vielä lisänimiä tuleekin, koska se näyttää totuuden ja sitähän ei linukshihhulit kestä katsella!

• Linuks_aina_Valhe

Missä linuks - siellä oikeiden tilastojen vähätteleminen....†

• mailakorpi

Missä liinuksi, siellä ikuinen harmi. Vaihtakaa nyt herran tähden ne liinuksi räpellykset oikeisiin ja toimiviin käyttöjärjestelmiin, eli WINDOWS 7, 8.1 tai 10. Ongelmat poistuvat ja elämä taas hymyilee.

• pimeä_näyttö

"Ongelmat poistuvat ja elämä taas hymyilee."

Täyttä totta, Windows 10:n ansiosta Microsoftin omistajien elämä taas on yhtä hymyä. Mutta onko Windowsin käyttäjien ilme yhtä hymyä saadessaan huonon päivityspaketin jonka jälkjeen kone ei edes toimi?

• Luottettava-Toimiva-Hyvä

Jo 7,5 vuotta Windowsin päivityksiä, eikä vieläkään ongelmia!
        Windowsit XP ja 7.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3227
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2455
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1618
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe