Se käyttöjärjestelmä on paras...

vax

- joka ei sido käyttäjiään itseensä vaan antaa valinnan vapautta
- jonka rakennetta ja jopa koodia pääsee tarkastelemaan ja jopa korjaamaan
- johon tietoturva on rakennettu sisään
- joka ei orjuuta graafisella käyttöliittymällään opettelemaan turhia so(r)menliikkeitä
- joka tukee sekä vanhoja että uusia dataformaatteja
- jonka voi päivittää vaivatta, kustannuksitta ja turvallisesti
- joka hyödyntää laitteiston suorituskyvyn tuhlaamatta energiaa
- joka ei vakoile tai vuoda käyttäjän tietoja

9

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain_tubutin_tuhoo

      Windows on tuota kaikkea ja paljon enemmän.

      • rewqrqer

        "Windows on tuota kaikkea ja paljon enemmän."

        Windows on aloituksen kaikkien kohtien vastakohta. Windows:
        - joka sitoo käyttäjiään itseensä ei anna valinnan vapautta

        - jonka rakennetta ja koodia ei pääse tarkastelemaan eikä korjaamaan

        - johon tietoturva ei ole rakennettu sisään

        - joka orjuuttaa graafisella käyttöliittymällään opettelemaan turhia so(r)menliikkeitä

        - joka ei tuesekä vanhoja että uusia dataformaatteja

        - jota ei voi päivittää vaivatta, kustannuksitta ja turvallisesti

        - joka ei hyödynnä laitteiston suorituskykyä tuhlaamatta energiaa

        - joka vakoilee ja vuotaa käyttäjän tietoja


      • Vain_tubutin_tuhoo
        rewqrqer kirjoitti:

        "Windows on tuota kaikkea ja paljon enemmän."

        Windows on aloituksen kaikkien kohtien vastakohta. Windows:
        - joka sitoo käyttäjiään itseensä ei anna valinnan vapautta

        - jonka rakennetta ja koodia ei pääse tarkastelemaan eikä korjaamaan

        - johon tietoturva ei ole rakennettu sisään

        - joka orjuuttaa graafisella käyttöliittymällään opettelemaan turhia so(r)menliikkeitä

        - joka ei tuesekä vanhoja että uusia dataformaatteja

        - jota ei voi päivittää vaivatta, kustannuksitta ja turvallisesti

        - joka ei hyödynnä laitteiston suorituskykyä tuhlaamatta energiaa

        - joka vakoilee ja vuotaa käyttäjän tietoja

        Olet tietämätön linukshihhuli. Linuks tubuttimet on niitä mitkä tuhoo koneet ja käyttäjien hermot.....†


    • Vain_Windows_kelpaa

      Se käyttöjärjestelmä on paras, jossa toimii monipuoliset ohjelmat ja sovellukset ja johon en ole saanut yhtään haittaohjelmaa yli 7,5 vuoteen - Windows!
      On toki näitä korvikkeita, joita myös kurttauksiksi sanotaan - tubuttimet - mutta ne ovat vain harastajia varten. Heilläkin on aina Windows tietokoneessa!
      Oikeat asiat toimitetaan AINA Windowsilla, koska sillä toimii kaikki, eikä mitään yhteensopivuus ongelmaa ole minkään kanssa!

      • ffffrr32r

        "Se käyttöjärjestelmä on paras, jossa toimii monipuoliset ohjelmat ja sovellukset ja johon en ole saanut yhtään haittaohjelmaa yli 7,5 vuoteen - Windows!"

        Ei ole windowsiin ilmaiseksi Rosegarden ohjelman tasoista musiikinteko ohjelmaa. Eikä micosroftin palvelimilta löydy ilmaiseksi OpenShot ohjelman tasoista videoeditoria.


      • windows_hulluus

        Teinillä ( 7½v Windows käyttöä) näköjään riittää paskanjauhamiseen pelkkä Windows-käyttö.


      • Vain_tubutin_tuhoo

        Puhu sinä vain siitä omasta kurttauksestasi....†


    • Windows ja Ubuntu ovat molemmat hyviä käyttöjärjestelmiä. Nykypäivänä normikäyttäjän on turha vertailla nopeuksia, tietoturvaa ym. turhaa. Jokainen käyttää sitä mitä haluaa käyttää niin yksinkertaista se on.

    • Kävisikö FreeDOS siinä tapauksessa sinulle? Tosin noiden "uusien dataformaattien" kanssa voi olla vähän nihkeää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe