Onko ihan sairasta?

apua_

Olen 16v tyttö ja ihastunut 12v tyttöön. En aluksi tiennyt tytön ikää sillä hän ei kertonut sitä heti. Luulin koko ajan tytön olevan vähintään minun ikäiseni. Niin vanhalta ja kypsältä hän vaikutti. Tiedän kuitenkin sen että ihastuu noin nuoreen olevan väärin. Oudointa tässä on että olen aina ennen tykännyt vanhemmista naisista. (20-40v) Ja ei, en ole mikään pedofiili. En aio tehdä tunteideni eteen mitään. Antaa asian olla vaan.

21

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wertuers

      Olet seksuaalisesti homo, ole oma itsesi!

      • apua_

        En minä sitä kysynyt.


      • seksuaallisella suuntautumisella ei ole väliä mutta tossa iässä noin iso ikäero on mun mielestä liikaa?


      • wertuers
        apua_ kirjoitti:

        En minä sitä kysynyt.

        Eikä minua kiinnosta...? Kasva 4 vuotta ja kato sitten niin olet muuttunut.


    • Tsemppist

      Yritä unohtaa. Neljä vuotta on oikeasti TODELLA iso ikäero nuorilla. Poista sen numero ja yritä muutenkin poistaa se sun elämästä. Varmaan tuntuu pahalta, mutta suosittelen.

      • Infopiste

        Alkuviestissä sanottiin että tuo 12v on kypsä ikäisekseen. Aloittajahan sanoi luulleensa häntä vähintään omanikäisekseen. Henkisesti ikäero ei siis ole paha. Laissa kuitenkin 16 on suojaikäraja. 16 vuotta täyttänyt ei saa seurustella alle 16v kanssa. Jos hän on se oikea niin odottakaa neljä vuotta. Neljän vuoden päästä hän on 16 ja sitten se on ihan laillista.


      • SeMeneeOikeestiNäin
        Infopiste kirjoitti:

        Alkuviestissä sanottiin että tuo 12v on kypsä ikäisekseen. Aloittajahan sanoi luulleensa häntä vähintään omanikäisekseen. Henkisesti ikäero ei siis ole paha. Laissa kuitenkin 16 on suojaikäraja. 16 vuotta täyttänyt ei saa seurustella alle 16v kanssa. Jos hän on se oikea niin odottakaa neljä vuotta. Neljän vuoden päästä hän on 16 ja sitten se on ihan laillista.

        Ei, ei se niin mene. Näin se menee: yli 18v ei saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa.


      • Rimpsuliini

        Ikä rajalla ei oo väliä tutustu siihen vähän paremmin ihan alkuun


      • dfgddgfgdfg
        SeMeneeOikeestiNäin kirjoitti:

        Ei, ei se niin mene. Näin se menee: yli 18v ei saa harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa.

        Ei, se ei mene noinkaan. Se menee niin, että selvästi yli 16-vuotiaan ei tulisi harrastaa seksiä alle 16-vuotiaan kanssa. Silti esimerkiksi 15 ja 18-vuotiaat voivat harrastaa seksiä keskenään, jos niin haluavat.


    • TiedeEiSelitäTätä

      ... 4 vuoden ikäero ei ole mitään, Jos Olet todella rakastunut et voi sille mitään etkä koska an saw sitä todella pois päästäsi, parin vuoden päästä 4v ero voi olla ihan normaalia

    • Saatananhomopoikako

      No vittu oota kunnes se on 18-20 ni siin ei oo enää mitään outoo saatanan homo

    • 12v

      Oon itse 03 tyttö ja olen ollut 15-vuotiaan tytön kanssa :D ei se mun mielestä ollu mitenkää outoa. Ihan vaan tunteista, mutta voit toki odottaa aina että kasvatte jos se sua itteäs häiritsee.

    • Täti41vtietää

      Ihan liian iso ikäero.

      • Jokunen96

        Mistä tiedät? Voihan se 12v olla kypsä ikäisekseen..


      • Täti41vtietää
        Jokunen96 kirjoitti:

        Mistä tiedät? Voihan se 12v olla kypsä ikäisekseen..

        Ei voi


      • Minätiedänparemmin
        Täti41vtietää kirjoitti:

        Ei voi

        Kauheeta yleistystä. Ihminen on yksilö!


      • 12v

        Riippuu ihan luonteesta. Jos on henkisesti kypsä ja valmis niin antaa mennä :D oon 12 v tyttö ja koen olevani henkisesti tarpeeksi kypsä aloittaakseni suhteen ja olen kohta parisen kuukautta ollut yhdessä vanhemman tytön kanssa. Kyllä sitä kykenee nuorenakin seurustelemaan kuhan asiallisia ollaa ja sillai. Pitää vaan tiätää missä menee raja :3


    • AlexDeLarge

      Tottakai kaikki on yksilöitä ja joku voi olla toista kypsempi mut lets face it, onhan neljä vuotta oikeasti aika kriittinen ero tuossa iässä :/

    • apua_

      En tiedä mitään. En vain pääse yli, vaikka kuinka yritän katsella omanikäisiäni. Onko kellään vinkkejä tytön unohtamiseen?

      • apua_

        Tarkoitan siis, että en tiedä mitä teen. Kirjoitusvirhe.


      • apua_
        apua_ kirjoitti:

        Tarkoitan siis, että en tiedä mitä teen. Kirjoitusvirhe.

        Auttakaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe