Minulla on siis luottotiedoissa kaksi yvk-merkintää, joihin olen saanut REF-merkinnät velkojan avustuksella, sekä UMP-merkintä, joka lähtee pois vasta 2018. Olen kuitenkin kaikki velkani jo ajat sitten maksanut, eikä ulosottomies pyynnöistäni huolimatta ole tuota merkintää poistanut. Mitä ihmettä voin tehdä? Voinko itse todistaa asiakastiedolle, että minulla ei enää ulosottoja ole? Oppivelat kun on nyt kaikkineen maksettu, ja nuo 2 yvk-merkintää katoavat alkuvuodesta niin toiveissani oli, että voisin hakea asuntolainaa heti sen jälkeen, mutta ei taida pankki oikein tuollaisesta merkinnästä tykätä?
Ulosottomerkinnät
5
139
Vastaukset
- 3473743
Voit valittaa kihlakunnan voudille ulosottomiehestä koska ei tunnu hoitavan tehtäviään. Omalla kohdallani uo hoiti vastaavan homman parissa päivässä!
UO:n pitäisi pyynnöstä hoitaa. Jos ei nii lähetä omatoimisesti kuitit maksetuista veloista A-tietoon ja Bisnodeen. Omalla kohdalla kaikki velkojat ilmoittivat saatavan maksusta joko automaattisesti tai yhdellä huomautuksella jonka tein puhelimitse.
- Hgffrkl
Ulosottomies ei edelleenkään ole pyynnöistäni huolimatta ilmoittanut asiakastietoon mitään. Asiakastiedosta kun kysyin neuvoa tilanteeseen, neuvoivat olemaan yhteydessä ulosottotoimiston virkailijoihin, koska myös he voivat asiakastiedolle ilmoittaa pitkäaikaisen ulosoton päättymisestä. Kun olin yhteydessä sinne, virkailija ilmoitti että hän ei voi asiaani hoitaa vaan nimenomaan asioitani hoitava ulosottomies. Olen siis ilmeisesti vielä reilut kaksi vuotta naimisissa tämän merkinnän kanssa :( Onko kellään tietoa, minne voisin asiasta edes valittaa? Vai onko nyt todellakin niin, että asialle ei vaan voi yhtään mitään tehdä?
- 8917
Älä luovuta. Ota yhteyttä suoraan kihlakunnanvoutiin (ulosottomiehen esimies) ja selitä tilanne.
Esimieheen yhteyttä. Hän valvoo alaisiaan eli ulosottomiehiä- tai naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj412726KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.991710Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet671670Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381608Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771349- 1171244
- 851130
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31124Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2511108Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1101105