Jumalattaren sanat (The Goddess Charge) suomennos

witcheslore

Ajattelin kääntää suomeksi Jumalattaren sanat (The Goddess Charge), jota yleensä ainakin coveneiden täysikuun rituaaleissa luetaan. Toivottavasti tästä on apua ainakin niille, joiden kielitaito ei ole niin hyvä tai syystä tai toisesta riittävä. Viivalla alkavat sanat lausuu yleensä ylipappi (covenissa), mutta niitä voi solitaarikin soveltaa.

- Kuunnelkaa Suuren Äidin sanoja, hänen, jota vanhat kutsuivat myös nimillä Artemis, Astarte, Athene, Dione, Melusine, Afrodite, Kerridwen, Dana, Arianrhod, Isis, Bride... Ja monilla muilla nimillä.

" Milloin ikinä minua tarvitset, kerran kuussa, ja parempi silloin ku kuu on täysi, löydä tiesi johonkin salaiseen paikkaan ja palvo henkeäni; minun, joka olen kaikkien noitien kuningatar. Sinne löydä tiesi, sinä joka haluat oppia kaiken taikuuden, vaan et ole vielä saavuttanut sen syvintä salaisuutta: Näille minä opetan tuntemattomien salat. Ja tulette olemaan vapaa orjuudesta ja vapautenne merkiksi olette riiteissänne alastonna; ja tanssitte, laulatte, syötte, musisoitte ja rakastelette - kaikki minun kunniakseni. Sillä minun on hengen hurmio ja minun on myös ilo maan päällä. Sillä lakini on rakkaus kaikkia olentoja kohtaan. Pidä korkein ihanteesi puhtaana. Tavoittele sitä lakkaamatta, äläkä anna kenenkään estää tai kääntää sinua tieltäsi, sillä minun on salainen ovi, joka avautuu Nuoruuden maahan ja minun on elämän viinin malja sekä Kerridwenin pata, joka on kuolemattomuuden pyhä Graali. Minä olen armelias Jumalatar, joka sydämiinne antaa ilon lahjan. Elämässä annan tiedon ikuisesta hengestä ja kuoleman tuolla puolen annan rauhaa ja vapautta sekä yhdistän teidät niiden kanssa, jotka ovat menneet edeltänne. Enkä liioin vaadi uhrausta, sillä katso, olen kaiken olevaisen äiti ja rakkauteni virtaa päällä maan. "

- Kuule Tähtien jumalattaren sanoja, Hänen, joka makaa tähtien tomussa ja jonka jalkaterät ovat taivaamme kantimet ja jonka keho kietoo itseensä koko universumin.

"Minä, joka olen vehreän maan kauneus sekä valkea kuu keskellä tähtien ja vesien salaisuus ja halu ihmisten sydämissä, kutsun sieluasi. Nouse ja tule luokseni. Sillä minä olen luonnon sielu joka antaa elämän maailmankaikkeudelle. Minusta kaikki on lähtöisin ja minuun kaikki myös palaa. Ja kasvojeni edessä, jumalten ja ihmisten rakastetut, antakaa syvimmän sielunne avautua ikuisuuden purkauksessa. Palvokaa minua sydämellä, joka iloitsee; sillä katsokaa, kaikki rakkauden ja nautinnon teot ovat minun rituaalejani. Ja niin; antakaa sielussanne olla kauneutta ja sisua, voimaa ja myötätuntoa, kunniaa ja armeliaisuutta, iloa ja kunnioitusta. Ja sinä, joka minua etsit, tiedä että kaipuusi ei löydä täyttymystä ellet tiedä Salaisuutta: Sitä mitä etsit, ellet itsestäsi löydä, et myöskään tule löytämään sitä ulkopuoleltasi. Sillä katso, olen ollut kanssasi alusta asti ja minä olen se, jonka löydät kaipauksesi saavutettua täyttymyksensä."

0

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 598
        9741
      2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
        Jämsä
        9
        2431
      3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
        Maailman menoa
        204
        1710
      4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
        Joensuu
        22
        1471
      5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
        Ikävä
        71
        990
      6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
        Ikävä
        41
        937
      7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
        Sinkut
        74
        842
      8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
        Ikävä
        57
        842
      9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
        Ikävä
        41
        792
      10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
        Ikävä
        75
        714
      Aihe