Jumalattaren sanat (The Goddess Charge) suomennos

witcheslore

Ajattelin kääntää suomeksi Jumalattaren sanat (The Goddess Charge), jota yleensä ainakin coveneiden täysikuun rituaaleissa luetaan. Toivottavasti tästä on apua ainakin niille, joiden kielitaito ei ole niin hyvä tai syystä tai toisesta riittävä. Viivalla alkavat sanat lausuu yleensä ylipappi (covenissa), mutta niitä voi solitaarikin soveltaa.

- Kuunnelkaa Suuren Äidin sanoja, hänen, jota vanhat kutsuivat myös nimillä Artemis, Astarte, Athene, Dione, Melusine, Afrodite, Kerridwen, Dana, Arianrhod, Isis, Bride... Ja monilla muilla nimillä.

" Milloin ikinä minua tarvitset, kerran kuussa, ja parempi silloin ku kuu on täysi, löydä tiesi johonkin salaiseen paikkaan ja palvo henkeäni; minun, joka olen kaikkien noitien kuningatar. Sinne löydä tiesi, sinä joka haluat oppia kaiken taikuuden, vaan et ole vielä saavuttanut sen syvintä salaisuutta: Näille minä opetan tuntemattomien salat. Ja tulette olemaan vapaa orjuudesta ja vapautenne merkiksi olette riiteissänne alastonna; ja tanssitte, laulatte, syötte, musisoitte ja rakastelette - kaikki minun kunniakseni. Sillä minun on hengen hurmio ja minun on myös ilo maan päällä. Sillä lakini on rakkaus kaikkia olentoja kohtaan. Pidä korkein ihanteesi puhtaana. Tavoittele sitä lakkaamatta, äläkä anna kenenkään estää tai kääntää sinua tieltäsi, sillä minun on salainen ovi, joka avautuu Nuoruuden maahan ja minun on elämän viinin malja sekä Kerridwenin pata, joka on kuolemattomuuden pyhä Graali. Minä olen armelias Jumalatar, joka sydämiinne antaa ilon lahjan. Elämässä annan tiedon ikuisesta hengestä ja kuoleman tuolla puolen annan rauhaa ja vapautta sekä yhdistän teidät niiden kanssa, jotka ovat menneet edeltänne. Enkä liioin vaadi uhrausta, sillä katso, olen kaiken olevaisen äiti ja rakkauteni virtaa päällä maan. "

- Kuule Tähtien jumalattaren sanoja, Hänen, joka makaa tähtien tomussa ja jonka jalkaterät ovat taivaamme kantimet ja jonka keho kietoo itseensä koko universumin.

"Minä, joka olen vehreän maan kauneus sekä valkea kuu keskellä tähtien ja vesien salaisuus ja halu ihmisten sydämissä, kutsun sieluasi. Nouse ja tule luokseni. Sillä minä olen luonnon sielu joka antaa elämän maailmankaikkeudelle. Minusta kaikki on lähtöisin ja minuun kaikki myös palaa. Ja kasvojeni edessä, jumalten ja ihmisten rakastetut, antakaa syvimmän sielunne avautua ikuisuuden purkauksessa. Palvokaa minua sydämellä, joka iloitsee; sillä katsokaa, kaikki rakkauden ja nautinnon teot ovat minun rituaalejani. Ja niin; antakaa sielussanne olla kauneutta ja sisua, voimaa ja myötätuntoa, kunniaa ja armeliaisuutta, iloa ja kunnioitusta. Ja sinä, joka minua etsit, tiedä että kaipuusi ei löydä täyttymystä ellet tiedä Salaisuutta: Sitä mitä etsit, ellet itsestäsi löydä, et myöskään tule löytämään sitä ulkopuoleltasi. Sillä katso, olen ollut kanssasi alusta asti ja minä olen se, jonka löydät kaipauksesi saavutettua täyttymyksensä."

0

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        23
        1505
      2. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        61
        1311
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1302
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        30
        1237
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        32
        1215
      6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        14
        1126
      7. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1096
      8. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        8
        1086
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        35
        1084
      10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1062
      Aihe