Ajattelin kääntää suomeksi Jumalattaren sanat (The Goddess Charge), jota yleensä ainakin coveneiden täysikuun rituaaleissa luetaan. Toivottavasti tästä on apua ainakin niille, joiden kielitaito ei ole niin hyvä tai syystä tai toisesta riittävä. Viivalla alkavat sanat lausuu yleensä ylipappi (covenissa), mutta niitä voi solitaarikin soveltaa.
- Kuunnelkaa Suuren Äidin sanoja, hänen, jota vanhat kutsuivat myös nimillä Artemis, Astarte, Athene, Dione, Melusine, Afrodite, Kerridwen, Dana, Arianrhod, Isis, Bride... Ja monilla muilla nimillä.
" Milloin ikinä minua tarvitset, kerran kuussa, ja parempi silloin ku kuu on täysi, löydä tiesi johonkin salaiseen paikkaan ja palvo henkeäni; minun, joka olen kaikkien noitien kuningatar. Sinne löydä tiesi, sinä joka haluat oppia kaiken taikuuden, vaan et ole vielä saavuttanut sen syvintä salaisuutta: Näille minä opetan tuntemattomien salat. Ja tulette olemaan vapaa orjuudesta ja vapautenne merkiksi olette riiteissänne alastonna; ja tanssitte, laulatte, syötte, musisoitte ja rakastelette - kaikki minun kunniakseni. Sillä minun on hengen hurmio ja minun on myös ilo maan päällä. Sillä lakini on rakkaus kaikkia olentoja kohtaan. Pidä korkein ihanteesi puhtaana. Tavoittele sitä lakkaamatta, äläkä anna kenenkään estää tai kääntää sinua tieltäsi, sillä minun on salainen ovi, joka avautuu Nuoruuden maahan ja minun on elämän viinin malja sekä Kerridwenin pata, joka on kuolemattomuuden pyhä Graali. Minä olen armelias Jumalatar, joka sydämiinne antaa ilon lahjan. Elämässä annan tiedon ikuisesta hengestä ja kuoleman tuolla puolen annan rauhaa ja vapautta sekä yhdistän teidät niiden kanssa, jotka ovat menneet edeltänne. Enkä liioin vaadi uhrausta, sillä katso, olen kaiken olevaisen äiti ja rakkauteni virtaa päällä maan. "
- Kuule Tähtien jumalattaren sanoja, Hänen, joka makaa tähtien tomussa ja jonka jalkaterät ovat taivaamme kantimet ja jonka keho kietoo itseensä koko universumin.
"Minä, joka olen vehreän maan kauneus sekä valkea kuu keskellä tähtien ja vesien salaisuus ja halu ihmisten sydämissä, kutsun sieluasi. Nouse ja tule luokseni. Sillä minä olen luonnon sielu joka antaa elämän maailmankaikkeudelle. Minusta kaikki on lähtöisin ja minuun kaikki myös palaa. Ja kasvojeni edessä, jumalten ja ihmisten rakastetut, antakaa syvimmän sielunne avautua ikuisuuden purkauksessa. Palvokaa minua sydämellä, joka iloitsee; sillä katsokaa, kaikki rakkauden ja nautinnon teot ovat minun rituaalejani. Ja niin; antakaa sielussanne olla kauneutta ja sisua, voimaa ja myötätuntoa, kunniaa ja armeliaisuutta, iloa ja kunnioitusta. Ja sinä, joka minua etsit, tiedä että kaipuusi ei löydä täyttymystä ellet tiedä Salaisuutta: Sitä mitä etsit, ellet itsestäsi löydä, et myöskään tule löytämään sitä ulkopuoleltasi. Sillä katso, olen ollut kanssasi alusta asti ja minä olen se, jonka löydät kaipauksesi saavutettua täyttymyksensä."
Jumalattaren sanat (The Goddess Charge) suomennos
witcheslore
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850