Mitä palstalle on tapahtunut?

missä-tietotekniikka

Täällähän keskustellaan vain Jeesuksesta ja arvuutellaan, kuka palstan käyttäjistä on homo.

16

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo_tuhoo

      Seppo on seonnut täysin.

      • Linuks_Peräreikä_tuhoo

        Edistystä hyvä mies, edistystä! Ennen aikaan tuli peräreikää, mutta parempaan suuntaan ollaan jo menty - loistavaa!


    • Windows_tubutun_tuhoo

      Kari on pilannut koko palstan.

      • Linuks_ei_käsitä

        Kyllähän se on Mika sillä tavalla, että pitää se kylpeä, kun on saunakin lämmitetty!


    • tämätapahtui

      Lyhyesti: yksi ainoa idiootti kristitty paska nimeltään Kari on pilannut palstan Jeesusteluillaan ja kaikki normaalit keskustelijat ovat jättäneet palstan. Mac-käyttäjät poistuivat itse ja Linux-yhteisö komensi omansa poistumaan tältä palstalta yhteisön sisäisellä käskyllä.

      • wintubutin-tuhoo

        Yli 30 täällä on Linux-käyttäjiä, mutta aktiivisia winhihhuleita vain 3. Niiden nimetkin on tiedossa: Seppo, Kari ja Jallu.


    • Linuks_tottelematon

      "Linux-yhteisö komensi omansa poistumaan tältä palstalta yhteisön sisäisellä käskyllä."
      Miksi sitten linikshihhulit eivät ole totelleet yhteisöään…...†
      Sinausta kaikille.......♥

      • Koska koko "yhteisö" on potilastoverisi Surviaisen omaa keksintöä?


      • sussiunakko

        mikä idiootti snää ole.


    • Ryynimakkalaa_

      Minä grillaan ryynimakkaraa joka sopii erittäin hyvin tähän iltaan kun on muutenkin hieman ryyni olo tila.

    • Linuks_peris

      Onnea vaan sinne perikseen ja koetahan pärjäillä sen tubuttimesi kanssa perunapoikapeliä pelatessasi…..†

    • seppo_on_sairas
      • Älkää pilkatko siinä toisia - itse olette hirmuliskoja kaikki linukshihhulit!


      • Ryynimakkalaman
        linus.hjalmar.mulkersson kirjoitti:

        Älkää pilkatko siinä toisia - itse olette hirmuliskoja kaikki linukshihhulit!

        Olihan hyvää tuo ryynäri, pitäskö tuo vielä yks napata nassuun?


      • Debian__Mika__tuhoo

        Mene Mika sinne autotalliin mietiskelemään.....†


      • seppo_on_sairas
        linus.hjalmar.mulkersson kirjoitti:

        Älkää pilkatko siinä toisia - itse olette hirmuliskoja kaikki linukshihhulit!

        hehhehheh, seppo päivystää täälläkin lähes 24/7 ja heti puolustelemassa itseään.

        miksi et enää käytä rekisteröityä nimimerkkiäsi? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe