Täällähän keskustellaan vain Jeesuksesta ja arvuutellaan, kuka palstan käyttäjistä on homo.
Mitä palstalle on tapahtunut?
16
51
Vastaukset
- Seppo_tuhoo
Seppo on seonnut täysin.
- Linuks_Peräreikä_tuhoo
Edistystä hyvä mies, edistystä! Ennen aikaan tuli peräreikää, mutta parempaan suuntaan ollaan jo menty - loistavaa!
- Windows_tubutun_tuhoo
Kari on pilannut koko palstan.
- Linuks_ei_käsitä
Kyllähän se on Mika sillä tavalla, että pitää se kylpeä, kun on saunakin lämmitetty!
- tämätapahtui
Lyhyesti: yksi ainoa idiootti kristitty paska nimeltään Kari on pilannut palstan Jeesusteluillaan ja kaikki normaalit keskustelijat ovat jättäneet palstan. Mac-käyttäjät poistuivat itse ja Linux-yhteisö komensi omansa poistumaan tältä palstalta yhteisön sisäisellä käskyllä.
- wintubutin-tuhoo
Yli 30 täällä on Linux-käyttäjiä, mutta aktiivisia winhihhuleita vain 3. Niiden nimetkin on tiedossa: Seppo, Kari ja Jallu.
- Linuks_tottelematon
"Linux-yhteisö komensi omansa poistumaan tältä palstalta yhteisön sisäisellä käskyllä."
Miksi sitten linikshihhulit eivät ole totelleet yhteisöään…...†
Sinausta kaikille.......♥- sussiunakko
mikä idiootti snää ole.
- Ryynimakkalaa_
Minä grillaan ryynimakkaraa joka sopii erittäin hyvin tähän iltaan kun on muutenkin hieman ryyni olo tila.
- Linuks_peris
Onnea vaan sinne perikseen ja koetahan pärjäillä sen tubuttimesi kanssa perunapoikapeliä pelatessasi…..†
- seppo_on_sairas
käykääpä katsomassa miten pahasti seppo on sekaisin digitodayn kommenteissa! käyttää nimimerkkiä perussuomalainen.
http://www.digitoday.fi/mobiili/2015/11/21/jenkkilehti-lyttaa-uuden-lumian-en-voi-suositella-600-taalan-demoversiota/201515371/66?&n=4#commentsHereÄlkää pilkatko siinä toisia - itse olette hirmuliskoja kaikki linukshihhulit!
- Ryynimakkalaman
linus.hjalmar.mulkersson kirjoitti:
Älkää pilkatko siinä toisia - itse olette hirmuliskoja kaikki linukshihhulit!
Olihan hyvää tuo ryynäri, pitäskö tuo vielä yks napata nassuun?
- Debian__Mika__tuhoo
Mene Mika sinne autotalliin mietiskelemään.....†
- seppo_on_sairas
linus.hjalmar.mulkersson kirjoitti:
Älkää pilkatko siinä toisia - itse olette hirmuliskoja kaikki linukshihhulit!
hehhehheh, seppo päivystää täälläkin lähes 24/7 ja heti puolustelemassa itseään.
miksi et enää käytä rekisteröityä nimimerkkiäsi? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846