http://aijaa.com/SzCmjp ........hih hih hih hih.......†
Tehkääs tubutinpojat perässä.....hih hih hih hih.......†
Mutta vain jos pystytte.......hih hih hih hih.......†
Eipä onnistu linukseilla...†
13
75
Vastaukset
- win_leluksi
Tarvitset apua.
- vindows_itkee
Tuohon ei auta enää muu kuin giljotiini.
- Giljotiini-tubutin
Giljotiiniko...........hih hih hih hih......eipä sekään taida tubutinta pelastaa.......hih hih hih.......†
vindows_itkee kirjoitti:
Tuohon ei auta enää muu kuin giljotiini.
Eiköhän tästä lääkekannabiksella, lääke-LSD:llä, elektrokonvulsiivisella hoidolla ja psykoanalyysillä selvitä!
- AnneliNelonen
Eikös sinulla ole jo nukkumaanmeno aika, kun kellokin näyttää olevan jo yli kahdeksan
- Linuks_hihittelijä
Nukkumaanmeno aikako? Hih hih hih hih hih....†....eipä sekään taida linuksia pelastaa.....hih hih hihh hi hi hi hi......†
- Tubutin_on_pasianssi
Nukkumaanmeno? hihihihih sehän on "töissä" 24h hihihihihi
- Kannabis_peris_tuhoo
Hih hih hih hih hih.....Me Windows työmiehet käymme töissä normaalisti - emme niin kuin tubutinpojat, jotka eivät käy töissä ensinkään......†
Mutta eipä hätää - sosiaalitoimisto toimii vielä sinne vain, kunhan se aukeaa. Ja parempi käydä paikan päällä, niin ei tarvitse kannabiksen aiheuttaman tärisevien käsien kirjoitella mitään hakemuksia, vaan antaa virjailijan tehdä sekin työ puolestaan......hih hih hih hih......†
Kannabis hihityttääkin vielä niin kivasti.....hih hih hih.....†
- edistymisen_loppuko
Tubuttelu ei enää onnistu linuxeilla. Katsokaas kun joillakin on kykyä oppia ja edistyä oppimisessa.
Edistyvien ei tarvitse tubutella. Edistynyt käyttäjä ei ole tubuttaja.
Mikä estää edistymisen? Toisilla tämän estää pakkotyrkkyinen Windows. - no_juu
ei onnistu ei. Ajassa, jonka olet käyttänyt 13 pelin pelaamiseen me linuxistit olemme ehtineet pelata yli 1000 peliä. Wintoys on tunnetusti hidas. Kuin myös sen käyttäjät!
- Linuks_syöpöpotilas
Paraskin ajan "oikein" käyttäjä........† Linukshihhulitko kaiket päivät siellä periksessään kannabishuuruissaan käyttävät aikaansa "järkevästi"?
Parempi olisi heillekin pelata vaikka pasianssia, kuin vedellä päiväkausia kannabista keuhkoihinsa - julkisia terveydenhoitopalveluita he käyttävät kuiteskin eli veromarkkoja!
- windows_huijari
Windowsin pasianssisahan oli joku huijaustoiminto millä pelin sai aina läpi.
- Rajoittunut__tubutin
Linuksin pasianssia ei edes ole!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437