Eipä onnistu linukseilla...†

Onnistumaton_tubutin

http://aijaa.com/SzCmjp ........hih hih hih hih.......†
Tehkääs tubutinpojat perässä.....hih hih hih hih.......†
Mutta vain jos pystytte.......hih hih hih hih.......†

13

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • win_leluksi

      Tarvitset apua.

      • vindows_itkee

        Tuohon ei auta enää muu kuin giljotiini.


      • Giljotiini-tubutin

        Giljotiiniko...........hih hih hih hih......eipä sekään taida tubutinta pelastaa.......hih hih hih.......†


      • vindows_itkee kirjoitti:

        Tuohon ei auta enää muu kuin giljotiini.

        Eiköhän tästä lääkekannabiksella, lääke-LSD:llä, elektrokonvulsiivisella hoidolla ja psykoanalyysillä selvitä!


    • AnneliNelonen

      Eikös sinulla ole jo nukkumaanmeno aika, kun kellokin näyttää olevan jo yli kahdeksan

      • Linuks_hihittelijä

        Nukkumaanmeno aikako? Hih hih hih hih hih....†....eipä sekään taida linuksia pelastaa.....hih hih hihh hi hi hi hi......†


      • Tubutin_on_pasianssi

        Nukkumaanmeno? hihihihih sehän on "töissä" 24h hihihihihi


      • Kannabis_peris_tuhoo

        Hih hih hih hih hih.....Me Windows työmiehet käymme töissä normaalisti - emme niin kuin tubutinpojat, jotka eivät käy töissä ensinkään......†
        Mutta eipä hätää - sosiaalitoimisto toimii vielä sinne vain, kunhan se aukeaa. Ja parempi käydä paikan päällä, niin ei tarvitse kannabiksen aiheuttaman tärisevien käsien kirjoitella mitään hakemuksia, vaan antaa virjailijan tehdä sekin työ puolestaan......hih hih hih hih......†
        Kannabis hihityttääkin vielä niin kivasti.....hih hih hih.....†


    • edistymisen_loppuko

      Tubuttelu ei enää onnistu linuxeilla. Katsokaas kun joillakin on kykyä oppia ja edistyä oppimisessa.
      Edistyvien ei tarvitse tubutella. Edistynyt käyttäjä ei ole tubuttaja.

      Mikä estää edistymisen? Toisilla tämän estää pakkotyrkkyinen Windows.

    • no_juu

      ei onnistu ei. Ajassa, jonka olet käyttänyt 13 pelin pelaamiseen me linuxistit olemme ehtineet pelata yli 1000 peliä. Wintoys on tunnetusti hidas. Kuin myös sen käyttäjät!

      • Linuks_syöpöpotilas

        Paraskin ajan "oikein" käyttäjä........† Linukshihhulitko kaiket päivät siellä periksessään kannabishuuruissaan käyttävät aikaansa "järkevästi"?
        Parempi olisi heillekin pelata vaikka pasianssia, kuin vedellä päiväkausia kannabista keuhkoihinsa - julkisia terveydenhoitopalveluita he käyttävät kuiteskin eli veromarkkoja!


    • windows_huijari

      Windowsin pasianssisahan oli joku huijaustoiminto millä pelin sai aina läpi.

      • Rajoittunut__tubutin

        Linuksin pasianssia ei edes ole!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe