Kovia aikoja luvassa

windowsille

14

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdndkkfkxkdkdldld
      • JoopJoop

        Mutta puolta halvemmalla!


    • Linuks__Toivottomuus

      Taas näitä linuks-illuusioita....† Karillehan ne ovat karahtaneet tähänkin asti, eikä tämäkään illuusio tee poikkeusta....†
      Tubutinpoikien toivottomuus näkyy nyt yhä selvemmin kaikilla elämän osa-alueilla.....†

      • NiiOnkii

        Jo Fed sanoi vuosia sitten ettei noista tule mitään. ;)


      • NiiOnkii kirjoitti:

        Jo Fed sanoi vuosia sitten ettei noista tule mitään. ;)

        Ja tämän nykyisen Jallun edeltäjä taisi jokeltaa jotain sellaista, etteivät mobiililaitteet ikinä voi uhata HTPC:itä, koska niissä on pieni näyttö eikä niitä kuulemma saa televisioon mielekkäästi kiinni. Sitten tuli Chromecast.

        Karille (hih) siis karahtelevat Windows-hihhulien illuusiot säännöllisesti.


      • Linuks-illuusio

        Ja sitten katsomme, mikä on tilanne pöytäkoneissa:

        Windows 7..................52.47%
        Windows 10.................11.85%
        Windows XP................11.42%
        Windows 8.1...............10.40%
        Mac OS X 10.11...........3.44%
        Windows 8...................2.68%
        Mac OS X 10.10............2.33%
        Linux...............................1.66%
        Windows Vista.............1.69%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        Näyttää ihan siltä, että linuks-illuusiot ovat karahtaneet karille....hih hih hih hi....†


      • Windows-illuusio

        Toinen tilasto (joka ei perustu kaupalliseen klikkailuun) http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp

        Ja kun huomioidaan että pöytäkoneet (ja läppäritkin) ovat menettämässä suosiotaan kun kansa siirtyy kevyempiin laitteisiin on Microsoftilla ongelmia http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html "Microsoft tunnustaa, että sen käyttöjärjestelmällä toimii vain pieni osa kaikista laitteista. Yhtiön operatiivinen johtaja Kevin Turner totesi maailman muuttuneen World Wide Partner Conferencen puheessaan. " Ja tuo jo vuonna 2014.

        Jopa Microsoft luottaa linuxiin enemmänkuin omiin tuotteisiinsa. http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855

        Mutta eihän ristitumputtaja halua tunnustaa ikäviä faktoja vaan elää milummin omassa illuusiomaailmassaan.


      • Nxnxkxlx
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Ja tämän nykyisen Jallun edeltäjä taisi jokeltaa jotain sellaista, etteivät mobiililaitteet ikinä voi uhata HTPC:itä, koska niissä on pieni näyttö eikä niitä kuulemma saa televisioon mielekkäästi kiinni. Sitten tuli Chromecast.

        Karille (hih) siis karahtelevat Windows-hihhulien illuusiot säännöllisesti.

        Chromecastissa on se paha puute, että sitä ei voi käyttää sillä kännykällä, jolla verkkoyhteyttä jakaa. Opiskelijakämppään en viitsi kiinteää nettiä ottaa joten ei toimi chromecast. Sen sijaan raspberryllä saan iptv:n toteutettua kyllä.


      • Windows-illuusio kirjoitti:

        Toinen tilasto (joka ei perustu kaupalliseen klikkailuun) http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp

        Ja kun huomioidaan että pöytäkoneet (ja läppäritkin) ovat menettämässä suosiotaan kun kansa siirtyy kevyempiin laitteisiin on Microsoftilla ongelmia http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html "Microsoft tunnustaa, että sen käyttöjärjestelmällä toimii vain pieni osa kaikista laitteista. Yhtiön operatiivinen johtaja Kevin Turner totesi maailman muuttuneen World Wide Partner Conferencen puheessaan. " Ja tuo jo vuonna 2014.

        Jopa Microsoft luottaa linuxiin enemmänkuin omiin tuotteisiinsa. http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855

        Mutta eihän ristitumputtaja halua tunnustaa ikäviä faktoja vaan elää milummin omassa illuusiomaailmassaan.

        Ei myöskään liene kenellekään yli kaksi aivosolua omistavalle isokaan yllätys, että on äärimmäisen vaikeaa hankkia markkinaosuutta kutistuvalta markkinalta, jota hallitsee suurelta osin yksi iso toimija.


    • digiapuri

      Tilasin itselleni tuollaisen Raspberry Pi Zero -tietokoneen ja kirjoittelin vähän huomioita ja ohjeita alkuun pääsemiseksi. Kannattaa lukea juttu mun blogista: http://digiapuri.com/blogi/

      Raspberry Pi Zero on vielä sen verran uusi että sen saatavuus on ajoittain heikko. Ovat melkoisen kysyttyä tavaraa

      t: Sami Niemi / digiapuri.com

    • Linuks_toimimattomuus

      Pöytäkoneissa me kaikki normaalit käytämme edelleen Windowsia.......†

      • Windows-on-luopumista

        Nimenomaan normaalit tutustuvat vaihtoehtoihin ja osa vaihtaa parempiin järjestelmiin, ajattelukyvyttömät mainospuheilla ohjailtavat hihhulit pysyvät jääräpäisesti windowsissa. Varsinkin kun nykyisin windowsin käyttäjä joutuu luopumaan yksityisyydestään käytännössä kokonaan.


      • Herää_Kari

        Kyllä sinäkin Kari kännykälle tai tabletille usein kumarrat. Katsopas, hihhuli, esim. nuorisoa kaupungilla. Kyllä ne vaan useimmat, varttuneemmatkin tietysti, kännykkää kumartavat ja aivan varmasti myös netissä ovat. Facebookiin tms. päästäkseen ei tarvitse pöytäkoneen ääreen raahautua. Herätys, pahvi!


      • Kari_tuhoo

        Windows-fanatismi onkin "normaaliutta" ihannoiva, syaanivedyn katkuinen ideologia. Windows-fanaatikkojen jatkuvat väkivalta- ja joukkotuhontafantasiat kertovat karua kieltään. Johan Microsoftkin on Halloween-dokumenteissa todennut käyvänsä sotaa ihmiskuntaa vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe