Nyt edullisesti!
http://opensource.com/business/15/11/raspberry-pi-zero
Kovia aikoja luvassa
14
130
Vastaukset
- kdndkkfkxkdkdldld
http://muropaketti.com/chip-on-9-dollarin-minitietokone
tuohan tuosta tuli heti mieleen.- JoopJoop
Mutta puolta halvemmalla!
- Linuks__Toivottomuus
Taas näitä linuks-illuusioita....† Karillehan ne ovat karahtaneet tähänkin asti, eikä tämäkään illuusio tee poikkeusta....†
Tubutinpoikien toivottomuus näkyy nyt yhä selvemmin kaikilla elämän osa-alueilla.....†- NiiOnkii
Jo Fed sanoi vuosia sitten ettei noista tule mitään. ;)
NiiOnkii kirjoitti:
Jo Fed sanoi vuosia sitten ettei noista tule mitään. ;)
Ja tämän nykyisen Jallun edeltäjä taisi jokeltaa jotain sellaista, etteivät mobiililaitteet ikinä voi uhata HTPC:itä, koska niissä on pieni näyttö eikä niitä kuulemma saa televisioon mielekkäästi kiinni. Sitten tuli Chromecast.
Karille (hih) siis karahtelevat Windows-hihhulien illuusiot säännöllisesti.- Linuks-illuusio
Ja sitten katsomme, mikä on tilanne pöytäkoneissa:
Windows 7..................52.47%
Windows 10.................11.85%
Windows XP................11.42%
Windows 8.1...............10.40%
Mac OS X 10.11...........3.44%
Windows 8...................2.68%
Mac OS X 10.10............2.33%
Linux...............................1.66%
Windows Vista.............1.69%
http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Näyttää ihan siltä, että linuks-illuusiot ovat karahtaneet karille....hih hih hih hi....† - Windows-illuusio
Toinen tilasto (joka ei perustu kaupalliseen klikkailuun) http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp
Ja kun huomioidaan että pöytäkoneet (ja läppäritkin) ovat menettämässä suosiotaan kun kansa siirtyy kevyempiin laitteisiin on Microsoftilla ongelmia http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html "Microsoft tunnustaa, että sen käyttöjärjestelmällä toimii vain pieni osa kaikista laitteista. Yhtiön operatiivinen johtaja Kevin Turner totesi maailman muuttuneen World Wide Partner Conferencen puheessaan. " Ja tuo jo vuonna 2014.
Jopa Microsoft luottaa linuxiin enemmänkuin omiin tuotteisiinsa. http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855
Mutta eihän ristitumputtaja halua tunnustaa ikäviä faktoja vaan elää milummin omassa illuusiomaailmassaan. - Nxnxkxlx
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Ja tämän nykyisen Jallun edeltäjä taisi jokeltaa jotain sellaista, etteivät mobiililaitteet ikinä voi uhata HTPC:itä, koska niissä on pieni näyttö eikä niitä kuulemma saa televisioon mielekkäästi kiinni. Sitten tuli Chromecast.
Karille (hih) siis karahtelevat Windows-hihhulien illuusiot säännöllisesti.Chromecastissa on se paha puute, että sitä ei voi käyttää sillä kännykällä, jolla verkkoyhteyttä jakaa. Opiskelijakämppään en viitsi kiinteää nettiä ottaa joten ei toimi chromecast. Sen sijaan raspberryllä saan iptv:n toteutettua kyllä.
Windows-illuusio kirjoitti:
Toinen tilasto (joka ei perustu kaupalliseen klikkailuun) http://www.w3schools.com/browsers/browsers_os.asp
Ja kun huomioidaan että pöytäkoneet (ja läppäritkin) ovat menettämässä suosiotaan kun kansa siirtyy kevyempiin laitteisiin on Microsoftilla ongelmia http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html "Microsoft tunnustaa, että sen käyttöjärjestelmällä toimii vain pieni osa kaikista laitteista. Yhtiön operatiivinen johtaja Kevin Turner totesi maailman muuttuneen World Wide Partner Conferencen puheessaan. " Ja tuo jo vuonna 2014.
Jopa Microsoft luottaa linuxiin enemmänkuin omiin tuotteisiinsa. http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855
Mutta eihän ristitumputtaja halua tunnustaa ikäviä faktoja vaan elää milummin omassa illuusiomaailmassaan.Ei myöskään liene kenellekään yli kaksi aivosolua omistavalle isokaan yllätys, että on äärimmäisen vaikeaa hankkia markkinaosuutta kutistuvalta markkinalta, jota hallitsee suurelta osin yksi iso toimija.
- digiapuri
Tilasin itselleni tuollaisen Raspberry Pi Zero -tietokoneen ja kirjoittelin vähän huomioita ja ohjeita alkuun pääsemiseksi. Kannattaa lukea juttu mun blogista: http://digiapuri.com/blogi/
Raspberry Pi Zero on vielä sen verran uusi että sen saatavuus on ajoittain heikko. Ovat melkoisen kysyttyä tavaraa
t: Sami Niemi / digiapuri.com - Linuks_toimimattomuus
Pöytäkoneissa me kaikki normaalit käytämme edelleen Windowsia.......†
- Windows-on-luopumista
Nimenomaan normaalit tutustuvat vaihtoehtoihin ja osa vaihtaa parempiin järjestelmiin, ajattelukyvyttömät mainospuheilla ohjailtavat hihhulit pysyvät jääräpäisesti windowsissa. Varsinkin kun nykyisin windowsin käyttäjä joutuu luopumaan yksityisyydestään käytännössä kokonaan.
- Herää_Kari
Kyllä sinäkin Kari kännykälle tai tabletille usein kumarrat. Katsopas, hihhuli, esim. nuorisoa kaupungilla. Kyllä ne vaan useimmat, varttuneemmatkin tietysti, kännykkää kumartavat ja aivan varmasti myös netissä ovat. Facebookiin tms. päästäkseen ei tarvitse pöytäkoneen ääreen raahautua. Herätys, pahvi!
- Kari_tuhoo
Windows-fanatismi onkin "normaaliutta" ihannoiva, syaanivedyn katkuinen ideologia. Windows-fanaatikkojen jatkuvat väkivalta- ja joukkotuhontafantasiat kertovat karua kieltään. Johan Microsoftkin on Halloween-dokumenteissa todennut käyvänsä sotaa ihmiskuntaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372