saako lainaa...

Vallu2

Minulla ulosotossa vaivaiset 50000e ja pitäs vaan maksaa palkasta se pois.Saako velallinen enään mistään lainaa jos oma pankki ei sitä myönnä.

11

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkämuttaeihelppoa

No jos sulla on vakaa työpaikka ja tarjota hyvät vakuudet (reaalivakuus) niin saattaa olla teoreettisesti mahdollista.

• Ei_tajuu

Vaivaiset 50000€?

• hyvinmeneemuttamenköön

Saa! Mä voin lainata, paljon tarviit? Oikeesti tommoselle luuserille kuin sinä ei lainaa kukaan edes 20 centtiä.

• täältäpesee

50.000? Mitäs sä niin pienellä summalle teet?
      Meidän pankista lohkeaa heti 100.000 ja enemmänkin irtoaa jos vaan tarviit.
      Ja mitään typeriä takauksia ei tietenkään tarvita. Nämä takausjutut on kapisten puljujen juttuja.Ja jos et jaksa maksaa niin väiäkös hällä.

Noin rehellisen tuntuiseen ja suoranoloiseen mieheen me luotamme oitis.
      Henkkarina kelpaa kirjastokortti tai jos nyt ihan haluat olla höveli, niin vilauta kuvallista Kelakorttia jos sulla on. Vanha kuvatonkin Kelakortti käy.

Meillä on pätäkkää niin paljon että on ihan ongelma mihin sitä laittaisimme.
      Jaa,korko. Mikä korko?

• kysynvaan

Mikä pankki sulla on?

• Vallu, tuskin saat jos oma pankkisikaan ei ole sitä myöntänyt. Ovat varmasti tutustuneet tilanteeseesi ja huomanneet sen olenvan jostain syystä riskaabelia pankin kannalta. Ikävä juttu.

• liikaasulle

Jos et saa lainaa ns. omasta pankistasi, et saa lainaa mistään. Sinun ei pidä velkaantua yhtään enempää, kun tuollainen vaivainen 50000 euroakin on sinun maksukyvyllesi liikaa.

• kokenutjatietaa

Onpas täällä taas typerää sakkia liikenteessä. Lisäksi te taidatte kaikki jotka ei saa lainaa tuntea ihan vääriä ihmisiä eikä teillä ole suhteita vittu edes ulko-oveenne siinä eteisessä.

Aina saa lainaa vaikka olisi minkälaiset velat JOS on REAALIVAKUUDET / VARAKKAAT TAKAAJAT. Sillä ei ole vitunkaan väliä mikä sinun luotto rating score on.

Kyse on siitä että sosiaalinen verkosto on timanttia tai sitten ei ole. Sama muuten pätee elämän muillakin osa-alueilla, kuten nyt sanottakoon muummuassa... Niin työpaikat.

• kertokaakukatietää

mistäköhän saan lainaa ? pitäisi maksaa 40 000 ulosottovelat pois ! oma pankki ei antanut mutta lainan vakuutena olisi 320 000 euron arvoinen kiinteistö,pitäisi löytää joku järkevä taho joka lainaa kun vakuus on noinkin iso eli ei riskiä !

• paslaakauhat

Nyt sä puhut ittes ihan pussiin.

Et saa lainaa 40,000 euron ulosottovelkoihisi, mutta omistat 320,000 euron kiinteistön.

Nyt kuule jätit jotain kertomatta. Pankit antaisi sinulle 40,000 euroa kiljuen jos vakuutena on 320,000 arvoinen vakuus.

• kertokaakukatietää

kerro mulle sitten mistä,yhtä lukuunottamatta on tullut kielteisiä vastauksia johtuen luottohäiriöistä.yksi sanoi ettei poissulje rahoituksen mahdollisuutta mutta hän tulee lomalta vasta parin viikon päästä mutta ssitten päästään kasvokkain juttelemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      55
      1227
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1065
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      854
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe