Playa de Arinaga Fan Club

PlaikkisFani

Miten siellä Playa de Arinagassa menee? Ranta on aika pieni, mitä nyt oon kattellut netistä, mutta palveluita varmaan löytyy? Nimimerkki PlayadeArinaga taitaa ihan asua siellä?
Sä oot mun sankari PlayadeArinaga. Saanks mä sanoo ihan Plaikkis? Ooks minkä ikänen? Voitas treffata kun tuun käymään? Oon rahamiehiä niin voin tulla pirssillä Playa de Arinagaan. Saat näyttää mulle kylää. Dosä 25 taitaa tulla sinne, mut kuten sanoin, tuun pirsillä jos tuun.

14

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuoressavaraparempi

      Taitaa painia mummosarjassa tämä sinun arinagasi

      • PlaikkisFani

        Plaikkis ei oo päivääkään yli kolkyt


    • Mummosarjaa

      Mistä tiedät että hän on nainen?

    • Mainoskielto

      Eiköhän kyseessä ole joku vakikirjoittajista joka kirjoittaa useilla nimimerkeillä. Olen huomannut että joku kirjoittaa ensin viestin ja sitten vastaa itselleen toisella nimimerkillä. Kirjoitustyyli on sama niin huomaa, mutta ymmärrä mikä on hyöty? Ehkä jotain hyötyä on kun kysytään esim. että mistä kannattaa vuokrata asunto granilla ja sitten vastaa omaan viestiin että henkilö XX on luotettava, soita sille tai katso netistä hänen tiedot. Silloin heti huomaa että kyseinen välittäjä mainostaa omaa liiketoimintaansa luvattomasti.
      Koska tämä nimimerkki playadearinaga omaa paljon tietoa, ihan kuten nimimerkki basura, veikkaan että kyseessä on basuran toinen nimimerkki. Jos joku kysyy vaikka bussiaikatauluja, basura ja playadearinaga kirjoittavat samat viestit, samat aikataulut jne. Kyseessä siis yksi ja sama henkilö.

      • 4plus18

        basura on basura, ei kukaan muu


      • 4plus18 kirjoitti:

        basura on basura, ei kukaan muu

        Olet oikeassa


      • Mainoskielto
        basura kirjoitti:

        Olet oikeassa

        Kehtaat vielä myöntää. Miksi sinun pitää kirjoitella kahdella nimimerkillä?
        No, tietääpähän jatkossa että olette samoja henkilöitä, en tosin tiedä syytä miksi kahdella nimimerkillä pitää kirjoittaa.


      • kaksplusyksi

        Älä kuule basuraa syytä yhtään mistään jos vaikka kirjoittaakin useilla nikeillä. Sitä tekee varmaan melkein kaikki. Tuskin itsekään tuota Mainoskielto nimimerkkiäsi käytät pelkästään joten olet itse ihan samanlainen. Niin olen muuten itsekin. Valitsen aina eri nimimerkin, nyt vaikka tämän. Jos nuo kaksi ovat sama henkilö, mitä siitä? Vaivaa päätäsi muilla asioilla vaikka sillä millä nikillä seuraavaksi kirjoitat vai eikö Mainoskielto nikki enää kelpaa myöhemmin?


      • Mainoskielto kirjoitti:

        Kehtaat vielä myöntää. Miksi sinun pitää kirjoitella kahdella nimimerkillä?
        No, tietääpähän jatkossa että olette samoja henkilöitä, en tosin tiedä syytä miksi kahdella nimimerkillä pitää kirjoittaa.

        Hei vaan kaikille. Ei ole sama henkilö. Minä olen rekisteröinyt nimimerkin. Asun täällä Playa de Arinagassa. Olen asunut yli kaksi vuotta ja viihdyn.
        Näihin teidän "höpinöihin" en sen enempää ota kantaa.
        Olen asiallisten keskustelujen kannalla.


      • PlaikkisFani
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        Hei vaan kaikille. Ei ole sama henkilö. Minä olen rekisteröinyt nimimerkin. Asun täällä Playa de Arinagassa. Olen asunut yli kaksi vuotta ja viihdyn.
        Näihin teidän "höpinöihin" en sen enempää ota kantaa.
        Olen asiallisten keskustelujen kannalla.

        Plaikkis! Se oot sä! Sano nyt tolle yhelle että et oo mikään mummo. Mun kuvitelmissani oot 20-29v ja ehkä matkaopas tai sit jossain baarissa duunissa?
        Mennäänkö sumpille ku tuun tammikuussa käymään? ;)


      • Mainoskielto kirjoitti:

        Kehtaat vielä myöntää. Miksi sinun pitää kirjoitella kahdella nimimerkillä?
        No, tietääpähän jatkossa että olette samoja henkilöitä, en tosin tiedä syytä miksi kahdella nimimerkillä pitää kirjoittaa.

        Mitähän muka myönsin? Älä vääristele!


      • Atomarviento
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        Hei vaan kaikille. Ei ole sama henkilö. Minä olen rekisteröinyt nimimerkin. Asun täällä Playa de Arinagassa. Olen asunut yli kaksi vuotta ja viihdyn.
        Näihin teidän "höpinöihin" en sen enempää ota kantaa.
        Olen asiallisten keskustelujen kannalla.

        Tiedathan sina ettei nuo feikkikset kirjoita mitaan asiallista taalla joten ei kannata aikaansa taalla tuhlata.


      • PlaikkisFani
        Atomarviento kirjoitti:

        Tiedathan sina ettei nuo feikkikset kirjoita mitaan asiallista taalla joten ei kannata aikaansa taalla tuhlata.

        On vain yksi ja ainoa Plaikkis, muut on halpoja kopioita, mutta edes oikea Plaikkis ei vastaa kaffekutsuuni :(


      • PlaikkisFani kirjoitti:

        On vain yksi ja ainoa Plaikkis, muut on halpoja kopioita, mutta edes oikea Plaikkis ei vastaa kaffekutsuuni :(

        No, ole mummo, vaan työkyvyttömysseläkellää oleva alle 60 vuotias mies.
        Eikä minusta kannata muodostaa mitään kuvitelmia.
        Olen erakko ja pidän siitäkin.
        PS. Voitaisiinko tämä keskustelun aihe lopettaa?
        En myöskään halua olla kenenkään opas. Omatoimimatkailu on paras vaihtoehto, kuten omalle kohdallani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe