Playa de Arinaga Fan Club

PlaikkisFani

Miten siellä Playa de Arinagassa menee? Ranta on aika pieni, mitä nyt oon kattellut netistä, mutta palveluita varmaan löytyy? Nimimerkki PlayadeArinaga taitaa ihan asua siellä?
Sä oot mun sankari PlayadeArinaga. Saanks mä sanoo ihan Plaikkis? Ooks minkä ikänen? Voitas treffata kun tuun käymään? Oon rahamiehiä niin voin tulla pirssillä Playa de Arinagaan. Saat näyttää mulle kylää. Dosä 25 taitaa tulla sinne, mut kuten sanoin, tuun pirsillä jos tuun.

14

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuoressavaraparempi

      Taitaa painia mummosarjassa tämä sinun arinagasi

      • PlaikkisFani

        Plaikkis ei oo päivääkään yli kolkyt


    • Mummosarjaa

      Mistä tiedät että hän on nainen?

    • Mainoskielto

      Eiköhän kyseessä ole joku vakikirjoittajista joka kirjoittaa useilla nimimerkeillä. Olen huomannut että joku kirjoittaa ensin viestin ja sitten vastaa itselleen toisella nimimerkillä. Kirjoitustyyli on sama niin huomaa, mutta ymmärrä mikä on hyöty? Ehkä jotain hyötyä on kun kysytään esim. että mistä kannattaa vuokrata asunto granilla ja sitten vastaa omaan viestiin että henkilö XX on luotettava, soita sille tai katso netistä hänen tiedot. Silloin heti huomaa että kyseinen välittäjä mainostaa omaa liiketoimintaansa luvattomasti.
      Koska tämä nimimerkki playadearinaga omaa paljon tietoa, ihan kuten nimimerkki basura, veikkaan että kyseessä on basuran toinen nimimerkki. Jos joku kysyy vaikka bussiaikatauluja, basura ja playadearinaga kirjoittavat samat viestit, samat aikataulut jne. Kyseessä siis yksi ja sama henkilö.

      • 4plus18

        basura on basura, ei kukaan muu


      • 4plus18 kirjoitti:

        basura on basura, ei kukaan muu

        Olet oikeassa


      • Mainoskielto
        basura kirjoitti:

        Olet oikeassa

        Kehtaat vielä myöntää. Miksi sinun pitää kirjoitella kahdella nimimerkillä?
        No, tietääpähän jatkossa että olette samoja henkilöitä, en tosin tiedä syytä miksi kahdella nimimerkillä pitää kirjoittaa.


      • kaksplusyksi

        Älä kuule basuraa syytä yhtään mistään jos vaikka kirjoittaakin useilla nikeillä. Sitä tekee varmaan melkein kaikki. Tuskin itsekään tuota Mainoskielto nimimerkkiäsi käytät pelkästään joten olet itse ihan samanlainen. Niin olen muuten itsekin. Valitsen aina eri nimimerkin, nyt vaikka tämän. Jos nuo kaksi ovat sama henkilö, mitä siitä? Vaivaa päätäsi muilla asioilla vaikka sillä millä nikillä seuraavaksi kirjoitat vai eikö Mainoskielto nikki enää kelpaa myöhemmin?


      • Mainoskielto kirjoitti:

        Kehtaat vielä myöntää. Miksi sinun pitää kirjoitella kahdella nimimerkillä?
        No, tietääpähän jatkossa että olette samoja henkilöitä, en tosin tiedä syytä miksi kahdella nimimerkillä pitää kirjoittaa.

        Hei vaan kaikille. Ei ole sama henkilö. Minä olen rekisteröinyt nimimerkin. Asun täällä Playa de Arinagassa. Olen asunut yli kaksi vuotta ja viihdyn.
        Näihin teidän "höpinöihin" en sen enempää ota kantaa.
        Olen asiallisten keskustelujen kannalla.


      • PlaikkisFani
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        Hei vaan kaikille. Ei ole sama henkilö. Minä olen rekisteröinyt nimimerkin. Asun täällä Playa de Arinagassa. Olen asunut yli kaksi vuotta ja viihdyn.
        Näihin teidän "höpinöihin" en sen enempää ota kantaa.
        Olen asiallisten keskustelujen kannalla.

        Plaikkis! Se oot sä! Sano nyt tolle yhelle että et oo mikään mummo. Mun kuvitelmissani oot 20-29v ja ehkä matkaopas tai sit jossain baarissa duunissa?
        Mennäänkö sumpille ku tuun tammikuussa käymään? ;)


      • Mainoskielto kirjoitti:

        Kehtaat vielä myöntää. Miksi sinun pitää kirjoitella kahdella nimimerkillä?
        No, tietääpähän jatkossa että olette samoja henkilöitä, en tosin tiedä syytä miksi kahdella nimimerkillä pitää kirjoittaa.

        Mitähän muka myönsin? Älä vääristele!


      • Atomarviento
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        Hei vaan kaikille. Ei ole sama henkilö. Minä olen rekisteröinyt nimimerkin. Asun täällä Playa de Arinagassa. Olen asunut yli kaksi vuotta ja viihdyn.
        Näihin teidän "höpinöihin" en sen enempää ota kantaa.
        Olen asiallisten keskustelujen kannalla.

        Tiedathan sina ettei nuo feikkikset kirjoita mitaan asiallista taalla joten ei kannata aikaansa taalla tuhlata.


      • PlaikkisFani
        Atomarviento kirjoitti:

        Tiedathan sina ettei nuo feikkikset kirjoita mitaan asiallista taalla joten ei kannata aikaansa taalla tuhlata.

        On vain yksi ja ainoa Plaikkis, muut on halpoja kopioita, mutta edes oikea Plaikkis ei vastaa kaffekutsuuni :(


      • PlaikkisFani kirjoitti:

        On vain yksi ja ainoa Plaikkis, muut on halpoja kopioita, mutta edes oikea Plaikkis ei vastaa kaffekutsuuni :(

        No, ole mummo, vaan työkyvyttömysseläkellää oleva alle 60 vuotias mies.
        Eikä minusta kannata muodostaa mitään kuvitelmia.
        Olen erakko ja pidän siitäkin.
        PS. Voitaisiinko tämä keskustelun aihe lopettaa?
        En myöskään halua olla kenenkään opas. Omatoimimatkailu on paras vaihtoehto, kuten omalle kohdallani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe