SURUN VOIMA..

Tyttö8lk

Olin varma että hän mua rakastaa.
kesällä ois pitäny,sanoo et sua mä rakastan,mutta syksyllä kirjeen kirjoitin ja sähköpostin lähetin.
"Sua mä rakastan,nyt sen vasta huomasin".
Vastaus jäätävä surun valtasiEi hän mua muistanut,hädin tuskin tunsi.
Tiedän kyllä,hän mua vuosia rakasti ja ootti,mutta luovutti kun ei vastakaikua multa saanut.

Kolmessa kuukaudessa toisen löysi,jäin yksin tähän maailmaan julmaan,mustaan.
Surusta aina iltaosin itken,kun mietin me oltas oltu aina yhes rakastuneutaja onnellisii...

Ensi rakkaus piloille meni,olen nyt hänelle vain ilmaa ja tuhkaa.

Ylitse tuskin pääsen,sähkäris kun kirjotan,en lopettaakkaan voi,se olis väärin mun osalta...

Huono muisti hänellä kun ei muista lapsuuden hetkiä ja ysillä vasta on,minä kasilla.

Elämällä liekkö enää tarkoitusta,siltä musta nyt tuntuu.

Rakkaus hauras ensimmäinen,kenties viimeinen.

Toinen paljon kauniinpi,minä paljon rumempi,olen blondi sinisilmäinen.

Toivoa tahdon,taakse päin aika sydän,rakkaus tunteet ja toivo.

Yks puolista rakkautta,mut toivoin kakspuolista.

Runoakaan osaa en,mut kirjootan tän silti.

Hoen koko ajan vain "ois pitäny tuntee rakkautta kesällä,nii oltais yhes nyt".

Pouka kertoi,saman oli kokenut,sitten mulla välähti,se sydänsurun aiheuttaja olin minä,minä joka olen itse nyt sydänsuruissani...

Pienen leikittiin,naurettiin ja itkettiin,vuodet ne vieri,erilleen kasvettiin,kesällä vielä mua katsoi lumoutuneena,mopollakin ajeli,tyhmiä ja suloisia juttuja heitti;)

Ujoja ollaan molemmatei puhuta,vaan kirjotellaan,ei sama asia,mut ikävää helpottaa...

Nyt mun vuoro tuli jatkaa,kirjekuoren sen vein irjoitin "sua mä rakastan ja sut mä haluan)

En kadu yhtään että sen annoin,oli tullut aika jota viivytin,monesti kyllä yritin mutta en pystynyt kun mummo vähän pelotteli "jos annat sen se nauraa ja kavereille näyttää"Puolivuotta odotin en siis enää kestänyt,silloin olin varma nyt on oikea aika.


Tunne pojasta on varmaan sellainen että haluaisi mutta ei uskalla,molemmista tykkää sen nään:/
Viestiä pukkaa,kysymyksiä riittää ja kuvakin tuli
Kysyi multa kuvaa ja lopulta annoin (paha moka suuri!!)

Sitä kadun kauheasti,tytölle näyttää ja lopulta nauraa;(

Tuntuu oudolta laittaa kuva,en osaa olla edes minä.

Tiedän tyhmä olin,surettaa koko juttu,niin vietävästi ettei mitään rajaa...
Kaikki ympärillä rakkaudesta puhuu ja musta se tuntuu tosi epämiellyttävälle :(

Melkein joka yö unta pojasta joka mua rakastaa..

Komea ruskea nappisilmä,tummatukka,pitkä suomalainen maalaispoika:3

Varotan vaan horoskooppeohin uskon leijona olen.

En ole mikään trolli,vaan tyttö jonka sydän on säpäleinä:(

Vastauksia toivon ja hei,ei kiitos mitään negatiivista ja ilkeetä,oon muutenkin "rotkon reunalla".

Kiitos

21

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuanCena

      Shakespeare?

      • tyttö8lk

        Auttopa paljon:(


      • Zedd - Beautiful Now ft. Jon Bellion :)


      • rakkaudetonmaailma

        Surusta tietää vasta sitten, kun hyvä ystävä kuolee! Elossa oleva ei ole surun aihe!


      • tyttö8lk
        rakkaudetonmaailma kirjoitti:

        Surusta tietää vasta sitten, kun hyvä ystävä kuolee! Elossa oleva ei ole surun aihe!

        Et sit varmaan oo kokenu rakkauden tunnetta:(


      • tyttö8lk
        Hazard kirjoitti:

        Zedd - Beautiful Now ft. Jon Bellion :)

        Kiitos kommarostasi juu oon kuullu ton biisin täl hetkel TODELLA surullinen musa valinta:(
        Mut normisti hyvä:)


      • tyttö8lk

        Tää on tosi juttu eli ei sit mikään näytelmä kommentoija juan cela


    • tyttö8lk

      Pliis lisää vastauksii,mitä mielt ootte ja et mitä pitäs tehä??

    • Banaanivesimelonii

      Voi ei, onneksi en itse kärsinyt samasta aiheesta (vielä)... Koita jaksella! <3 Sen tiedän, rakkauden voima on suuri :3 Itse olen pitäny ihastuksestani (nooh, puoliksi poikaystävästäni :3) viisi vuotta? :'D Huoh... Itse en kestäisi millään jos jättäisi :c Jaksuja ja haleja sinnepäin! ;)

      • tyttö8lk

        Kiitos sinulle.
        Ja juu,toivon että et tule sitä tunnetta kokemaankaan koska se on hirveä.
        Mitä muuten tarkoitit tuolla "puoli"poikaystävällä?Asiahan ei mulle kuulu,mut jäi mietityttää.
        Haleja ja onnea sinne:)


    • BanaanivesimeloniTaas

      Sitä vaan, että joskus wapissa juteltiin (mun no, on se kai sitten kokonaan poikaystävä :D), mä sille vaan (tottakai sille, olin jo uskaltanu kertoa tunteista :3), että sen kaveri tuli taas kyselemään multa "voitko olla mun tyttöystävä jne." Siinä hetken sekoilin, ja sitten vaan juttelin tyyliin "mulla ei oo tyttöystävää XD" (koksa enhän mä lesbo oo :'3) Ja sitten se poika sano "mutta sulla on poikaystävä-minä" Siinä sitten olin ihan onneni kukkuloilla :3 Ja niin, asiaan :'D Sanoin ton, koska ei me mitään erityistä yhdessä vielä tehdä, siis eipä sitä kovin selvästi huomaa c': Heitetään koulussa läppää, katellaan vaan toisiamme, autetaan toisiamme, joskus puhutaan wapissa, ja niin... c: Toivottavasti jotain selvisi, tekstini on sekavaa... XD Vielä kerran, jaksuja sinne! <3 P.s. Mikäli näistä jutuista jotain tiedän, olen sinua nuorempi nimittäin :3

      • epävarmatyttö

        Okei,kyöllä sun tekstistä sai selvää ja juu sul on mukavan olone poikaystävä:D


    • BanaanivesimeloniJälleen

      Ei me mitään huomaavaa vielä kehdata, paitsi halailen välillä koulussa :3 Ei se kyllä kenenkään mielestä ihmeellistä ole, koko luokka kun sattuu tietämään, että pidämme toisistamme c': Pidetään (mun kaverit pitää ainakin :D) meitä kyllä tosi söpöinä, ollaan ehkä ulkonäön perusteella (monien mielestä, en mä koita siis kehuskella... c:) parhaimmat/suosituimmat :D Asia lyhyesti: Kai se on kokonaan mun poikaystävä, mutta se näkyy kovin hyvin harva se päivä :3

      • epävarmatyttö

        ^_^ :3


    • Banaanivesimeloni

      Joo kiitti, ihana se kyllä on :3

    • SärkynytSydän1

      Tiiän tunteen. Mä koen et en kyl ollu tarpeeks mun tyttiksen kans. ja nyt kadun sitä. itken joka ilta ja oon niin vannonu et seuraavaa tyttöystävää kunnioitan ja palvon ainiaan! Mä oon ihan heikkona ja en pysty tekee mitään.

      • epävarmatyttö

        Siis aivan hirvee tunne!
        Nytkin kuuntelen mikael gabrielin sä olit oikees.
        en voi olla itkemättä,ja juu mäki aijon palvoo mun poikkista jos siis pystyn ottamaan toisen..


    • BanaaniVesimeloni

      Jaksuja kaikille :c <3

      • epävarmatyttö

        Kiitti:)


      • SärkynytSydän1

        kiitos


    • Nimetönmuija

      Voi nea nea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2102
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1558
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      982
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      918
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      824
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe