Hei! Kiinnostaako kuolema ja kuoleman jälkeinen elämä?
Aihe on vaikea ja vakava, eivätkä Raamatun useat käännösvirheet ja väärinkäsitykset varmasti helpota tilannetta!
Miten lähestyä aihetta parhaiten?
Elämän ja kuoleman peruskäsitteitä lähestyminen ja tutkiminen ei ole minulle mitenkään vierasta. Myöskin tukastuminen asioiden vaikeudesta!
Olen vuosien tutkimisen jälkeen koonnut yhteen interetsivuston, jossa käyn läpi valtaosaa tutkimuksia ja uskomuksnai, perustuen sekä Kreikan että Heprean tarkkaan kielioppiin. Sivusto on pikkuisen huonosti muotoiltu ja täynnä kirjoitusvirheitä, mutta siellä käydään läpi useita elämän peruskysymyksiä Raamatullisestra näkökulmasta.
Eli mitä Raamattu sanoo elämästä ja kuolemasta?
Varmasti mielenkiintoista luettavaa, joskin varmasti samaan aikaan myös äärimmäisen kyseenalaista.
Sivuto on toistaiseksi kesken, ja päiviän sitä käytännössä päivittäin, lisäten sinne aina jotakin uutta.
Olen lisännyt sinne myös jonkinverran omia kommenttejani. Ne eivät aina ole "poliittisesti korrekteja" Päätarkoitus on, että sivustolla OTETAAN KANSAA asioihin! Jos lähdemateriaali on oikeaa, niin silloin sekä tekstin, kuvat että videot saa julkaista! Ei ole väliä, jos se loukkaa osaa katsojista, kunhan materiaali on totuudenmukaista!
Ja loukkaantujia varmasti tulee olemaan PALJON!
https://universal997.wordpress.com/2015/11/30/universal-salvation
Silti jos aihe kiinnostaa...suosittelen että käyt katsomassa!
Mitä tapahtuu kuoleman jälkeen?
22
87
Vastaukset
- Arvostelu
Tämä sivusto on "nippelitietoa" ja mielipiteitä kuolemanjälkeisestä elämästä, historiasta, Jeesuksesta ja sitten on vielä tämä vihapuoli eli rasismi.
Tässä on varmasti kaikille uusia faktatietoja ja fiktiotietojakin, mutta miksi teit sivustosta näin sekavan? Miksi et jäsennellyt yhtä aihekokonaisuutta kerrallaan ja antanut sille otsikon? Vielä voisit aloittaa alusta, kun sinulla on jo nämä faktatiedot kerättynä. Vaikkapa oma sivunsa jokaiselle aihekokonaisuudelle.
Jätä hyvä ihminen nämä ei-valkoisten, homojen yms. ihmisryhmien pilkkaamiset pois - kaikki me ollaan luojan luomia. Rasismi on kapinaa Jumalaa ja hänen luomistyötänsä vastaan! Kaikki muut ruokasooda ja transformer yms. jutut pois ja keskity tähän kuolemanjälkeiseen elämä-aiheeseen. Tämä on vain minun mielipiteeni.- Jokujostain-X
Otan vastaan aina rehellisen kritiikin, myös negatiivisen!
Ensinnäkin, sivuston jäsentely ja muotloilu valitettavasti on yhä pahasti kesken! Olet oikeassa;koko materiaali pitäisi tarkistaa uudestaan, kirjoitusvirheet tarkastaa ja jäsennellä kaikki pienempii otsikoihin.
Pyrin myös tämän viikon aikana muuttamaan WorldPress tyyliä hieman lukija ystävällisemmäksi.
Koko sivusto on vasta alkutekijöissään, ja toivon mukaan saan sen näyttämään edes jotenkin paremmalta ennen Joulua....tai siis Tammikuun 1 mennessä!
Ruokasooda analogia(vertauskuva) on vain osoitaakseni, että suola TUHOSI bakteereja muinaisessa Lähi-Idän maailmassa, minkä takia sitä käytettiin varastoimaan esim kalaa!
Se siis oli PUHDISTAVA elementti, aivan kuten rikki!
Mitä taas tulee "rasismii aiheeseen niin kirjoitan asiasta lisää tulevissa päivityksissäni. Sen voin tässä vaiheessa sanoa, että silläkin on tarkoitus ja syynsä miksi näin voimakkaasti käsittelen rotua tässä yhteydessä!
Meidän nykyinen kirkkommehan opettaa, että olemme kaikki ns "Adamin lapsia" ja "samaa verta." Kirkon mukaan ei ole olemassa muita rotuja kuin vain ihmisrotu!
Raamattu on kuitenkin asiasta ihan eri mieltä
"Älköön kukaan SEKASIKIÖ pääskö Herran seurakuntaan; älköön sellaisen jälkeläinen edes kymmenennessä polvessa pääskö Herran seurakuntaan."
5 Mooseksen kirja 23 luku 2 jae
http://s467.photobucket.com/user/Nukedukem11/media/Habiru_zpsnegdyo3w.jpg.html
Eli Heprealaiset kyllä pitivät kiinni rotuhygieniasta!
Kirkko vetoaa aina TÄHÄN Raamatunlauseeseen väittäessään, ettei roduilla muka ole mitään eroja!
"Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole MIESTÄ EIKÄ NAISTA; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.
Paavalin kirje Galatialaisille 3 luku 28 jae
No, eikö saman logiikan mukaan myös MIEHILLÄ JA NAISILLA ole mitään eroa!?
Pientä sisälukutaitoa siis toivoisin arvon "virallisen kaanonin" haltijoilta!
Syy, miksi otan niin voimakkaasti kantaa rodunsekoitukseen suoraan sanoen on, että nykyaikanamme kansojen ollaan sekoittamassa ja sulattamassa NOPEAAN TAHTIIN toistensa kanssa! Esim...
http://www.thelocal.ch/20150806/luzern-complains-about-influx-of-eritreans
Eli siis, jos ensi vuonna Sveitsiin tulisi vaikka 100 000 mamua Eritreasta, niin Sveitsin nykyisen lain mukaan heille KAIKILLE pitäisi myöntää turvapaikka Sveitsistä!
Kirkon mukaan tämä on oikein, ja erinomainen tilaisuus käännyttää heidät kristinuskoon!
Yes ;=))
Tai jos ostaa vaikka Ethiopialaisen lapsen Addis Ababan orjamarkkinoilta 5000 dollarilla/eurolla niin sekin on OK, koska se on tapa levittää hyvää sanomaa kehitysmaan lapsille!
http://www.voanews.com/content/under-pressure-ethiopia-plans-crackdown-on-baby-business-111848424/132261.html
Raamattu kuitenkin sanoo asian IHAN TOISIN!
"Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä. Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. MENKÄÄ SIIS JA TEHDÄÄ KAIKKI KANSAT MINUN OPETUSLAPSIKSENI, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Matteuksen Evankeliumi 28 luku jakeet 16-20
Ei sanota esim "ostakaa orjia minun nimissäni"
"Mutta orjasi ja orjattaresi, jotka hankit itsellesi, ostakaa kansoista, jotka asuvat teidän ympärillänne. Tahi OSTAKAA ne teidän luonanne asuvien loisten lapsista ja heidän sukulaisistaan, jotka ovat teidän luonanne ja jotka ovat heille syntyneet teidän maassanne; ja ne olkoot teidän perintöomaisuuttanne."
3 Mooseksen kirja jakeet 44-45
Tarkoitus on kuvata kuinka SAIRAS nykyinen "kirkko" on käyttäen kiellettyä rotuaihetta algoriana eli vertauskuvana!
Raamattu SELVÄSTI kieltää rotujen ja kansojen sekoittamisen! Silti nykyinen "kirkkomme" puoltaa sitä oivana tapana levittää Kristyttyä lähetystyötä pakanoiden keskuudessa.
"KUULTUAAN LAIN he erottivat kaiken SEKAKANSAN Israelista."
Profeetta Neremian kirja 13 luku 3 jae
Kuulen usein sellaista juttua ettei Jeesus muka suvaitsisi rasismia?
Mites on tämän Raamatunlauseen suhteen sitten?
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan TÄYTTÄMÄÄN
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, EI LAISTA KATOA PIENINKÄÄN KIRJAIN, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut."
Matteuksen Evankeliumi 5 luku jakeet 17-18
Huomenaamuun mennessä aion lisätä päivityksen jossa käsitllään suoraan sanoen "mitä rotua Jeeus oli" johtuen Televisio multikultti propagandastamme "ne olivat kaikki Arabeja"
http://s467.photobucket.com/user/Nukedukem11/media/Jesus-Arab_zpsahsx0py2.jpg.html - Jokujostain-X
Eli suoraan sanoen;älä aina usko, mitä pastori opettaa sinulle, tai mitä kuulet televisiosta mainittavan!
Ihmisillä suoraan sanoen on omia AGENDOJA!
P.S;Jos jenkkien multikultti kokeilu on kerran niin hieno ja Raamatullinen, miksei se ole VAPAAEHTOINEN? Mikseivät valkoiset voi ITSE VALITA missä asuvat? Miksi se täytyy kieltää LAILLA?
"Koska te omistitte orjia"
Juu...siis alle 5% väestöstä ennen sisällis-sotaa...hienoa muuten tuo KOLLEKTIIVINEN KOSTO! Mitäs Raamatu muuten sanoo siitä?
"Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa."
Profeetta Hesekielin kirja 18 luku 20 jae - Arvostelu
No, kyllä siitä joku punainen lanka tästä kirjoittamastani kritiikistä huolimatta taitaa löytyä. Mutta tälläisenään sivustosi ei sekavuutensa vuoksi houkuttele. Tämän kaiken yhteen liittäminen asiaa tuntemattomalle ymmärrettävään muotoon ei ole helppoa,
Ja oikeuttaako juutalaisten rotuhygienia (historiallinen ja nykyinen) tämän päivän "puhdasrotuisen" suomalaisen ihmisen säilyttämiseen? On kuitenkin eroja Jumalan kansan ja "pakanakansan" välillä. Tulkinnasta tietenkin riippuu, että ovatko kristitytkin Jumalan kansaa vai pelkästään juutalaiset tai onko kristityt jopa syrjäyttäneet juutalaiset (korvausteologia). - Jokujostain-X
Kyseisen sivuston jäsentely on yhä kesken. Nyt muutin Worldpress tyyliä, ja upotetut Youtube videot yksinkertaisesti KATOSIVAT! Ne eivät yksinkertaisesti enää TOIMI!!?
Mutta takaisin kiellettyyn rotu aiheeseen;päätin linkittää sinulle Youtube videon jossa aihetta käsitellään Amerikkalaisesta näkökulmasta
https://www.youtube.com/watch?v=OCw6ukQOh3A#t=229
Lyhyesti aiheen tiivistäen;
Mikään VAPAA KANSA ei hyväksy omaa kansanmurhaansa tyyliin "ei sillä ole väliä, Jeesus tulee pian ja me kaikki kuollaan jokatapauksessa joskus..."
Eikä Suomen kansa IKINÄ tätä hyväksynytkään, vaan kiristetyt ja heikkohermoiset "johtajamme" jotka jatkuvasti flirttailevat ULKOMAALAISTEN omistaman mediamme kanssa!
http://www.hs.fi/politiikka/a1442983039532
Olen myös kuullut juttuja tyyliin "Jeesushan sanoi, että meidän täytyy palvella lähimmäistämme! Muuten meitä odottaa "iänkaikkinen rangaistus"
Internetsivustollani käsittelen rohkeasti sekä Raamatun käännösvirheitä että sitä, mihin etniseen ryhmään muinaiset Heprealaiset oikein kuuluivat!
Jokaisella kansanryhmällä on oikeus suojella itseään TÄYSTUHOLTA! Nykyinen "multikultti" on käytännössä ITSEMURHA IDEOLOGIA!
Sitäpaitsi...on olemassa peräti SYY miksi kaikki tämä tapahtuu!
On ihmisiä jotka HALUAVAT tätä erinäisistä syistä! He eivät ole osa meitä tai kuulu meidän geeniperimämme tai kulttuurimme. He ovat ULKOPUOLISIA!
Tämän taki a he haluavat HÄVITTÄÄ sellaiset kansat ja kulttuurit, jotka ovat uhka HEIDÄN tulevaisuudelleen ja VALTA-ASEMALLEEN sekä Euroopassa että Amerikassa!
JOKAISELLA ryhmällä on oikeus suojella itseään JOUKKOMURHALTA täysin riippumatta siitä, tapahtuuko tuo murha uskon, ideologian vaiko "suvaitsevaisuuden" nimissä!
- näinsevaanonmnn
Kuoleman jälkeen ei ole mitään. Elät vain kerran . Ei ole mitää jumalaa se höpö höpö juttuja. Heikot ihmiset uskovat tuollaisiin juttuihin.
- jaikaliii
>>>Heikot ihmiset uskovat tuollaisiin juttuihin.<<<
Tai sitten vahvat jotka uskaltavat olla erilaisia ja kyseenalaistaa maailman opit esi, evoluutioteorian. "Tai sitten vahvat jotka uskaltavat olla erilaisia ja kyseenalaistaa maailman opit esi, evoluutioteorian."
Mitä "oppeja" mahtanet tarkoittaa??? :) Hyvin olet asioista perillä jos puhut kuoleman jälkeisestä elämästä ja evoluutioteoriasta samassa lauseessa :)
- Saunaluhty
Kuoleman jälkeen ei tapahdu enää mitään. Olotila on sama kuin ennen syntymää. Sinua tai minua ei enää ole. Miksi pitäisikään olla toisin?
- SeOnKerrastaPoikki
Vähäosaiset saavat lohdutusta, kun unelmoivat saavansa kuolemansa jälkeen sen, mistä ovat eläessään jääneet paitsi.
Mikäs siinä, sen kun vaan unelmoivat. Pettyäkään ei tarvitse, kun taju on lopullisesti sammunut.
- satarosenttia
Elämä syttyy, elämä sammuu. Ei se niin kovin ihmeellistä ole. Jeesus höpinät sun muut vastaavat ovat hihhuleiden juttuja jotka voi sivuuttaa olankohautuksella. Jokainen voi kehitellä mitä paskaa tahansa, mutta.......kaikki se loppuu jokaisen meidän kohdalla aikanaan. Ihmisen kuolin prosentti on 100 ja se on fakta.
- Finnjävel
Taivaskaan ei kestä ikuisuutta:
Jesaja: 65:17 Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu;
65:18 vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
65:19 Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä.
65:20 Ei siellä ole enää lasta, joka eläisi vain muutaman päivän, ei vanhusta, joka ei täyttäisi päiviensä määrää; sillä nuorin kuolee satavuotiaana, ja vasta satavuotiaana synnintekijä joutuu kiroukseen.
Jae 65:20 todistaa, että kristittyjen taivaassakin voi kuolla. Jesaja käyttää täysin samoja sanoja "uudet taivaat ja uudet maat" kuin Johanneksen ilmestys.
Toivottavasti heräätte joskus siihen faktaan, että kristinusko, ja sen edeltä juutalaisuus, ovat saaneet oppinsa muinaisuskonnoista:
http://see_the_truth.webs.com/New Testament.html
http://see_the_truth.webs.com/Old Testament.html
Aloitusotsikon kysymykseen vastauksena:
http://josministries.prophpbb.com/topic7307.html - KysymälläSelviää
Jos esittää tämän kysymyksen just kuolleelle, niin saa oikean vastauksen. Ja vastaus on: syvä ja loputon hiljaisuus.
- soitaihmeessä
Minä voin vastata tuohon aloittajan kysymykseen kaikille halukkaille jotka sen haluavat tietää. Puhelinpalveluni hinta on 169000e min. Enhän tietenkään ihan ilmaiseksi jaa tietoa noin tärkeästä kysymyksestä, joten soita: 04006969000 Jonotuskin on maksullinen.
- Dfghjjk
Kyllä kuoleman jälkeen on elämää. Ruumis vain vanhenee tai kuolee... ei henki. Emme ole esineitä, vaan eläviä.... joidenkin on tämä mahdotonta käsittää. Ole irtaantunut ruumiistani ja tiedän tasan tarkkaan, että olin ruumiini ulkopuolella hetken, eikä se ollut kamalaa vaan ihmeellistä mutta tulin takaisin.... siltä näyttää... jatkoa en lähtenyt tutkimaan. Kuolemaa ei tarvitse pelätä, koska sitä ei ole.
Hep_
Mielenkiintoista yhden miehen filosofiaa.
Pikaluin joitakin kohtia- on isoon sivuun hankalaa nyt heti perehtyä.
Täälläkin yhden miehen filosofiaa samasta aiheesta;
"Kuolema ja tuomio;"
http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/14
Siunauksia
Jari Laurila
keskustelija- NäyttöPuuttuu
Eipä ole yksikään kuollut tullut kertomaan kuulumisiaan. Yksi väitetty tapaus on kahden tuhannen vuoden takaa, mutta siitä tallessa olevien dokumenttien perusteella ei kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Jeesus kertoo itse mita tapahtuu kuoleman jalkeen, Rikas mies ja Lasarus.
- Toivoa.aina.soppii
Tilanne kuoleman jälkeen on sama kuin oli tilanne ennen syntymää. Eli hiljaista pitelee. Todistusaineisto on yksiselitteinen.
Ainahan sitä voi toivoa vaikka mitä, ja varsinkin siitä saa jotakin positiivista mielihyvää. - kamomillaa
en tiedä
- VoiHyväTavatonSentään
Miksi ihmeessä olet kirjoittanut kaiken yhteen pitkään pötköön? Yritä nyt hyvä ihminen tehdä edes jonkinmoinen jaottelu, kappaleen jaot, sisällysluettelo, jne, jne tuolle uuvuttavalle litaniallesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906