Hei,
Mulla on viikon ollut Lenovo Tab2 A7-10 Android Wlan tabletti.
Onkohan tabletista mahdollista tulostaa HP:n USB-printteriin johon vanha Vista pöytätietokone on kytketty? Kiitos tiedoista!
Tabletilta tulostaminen?
11
6436
Vastaukset
- Tulostelija
Huonoa on, jos ei tulostin ole langaton, ja niin uusi, että se tukee sähköpostitulostamista, googlen cloud printiä, tai tulostimen valmistajan omaa, tablettiin asennettavaa sovellusta.
- trolliparka
Kaikki tulostimet tukee sitä:D
trolliparka kirjoitti:
Kaikki tulostimet tukee sitä:D
Paitsi että ei tue. Toki pöytäkonetta apuna käyttämällä nekin saa toimimaan, mutta siitä menee vähän idea, kun täytyy pitää konetta aina päällä kun tulostaa tabletilla.
- shjk
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Paitsi että ei tue. Toki pöytäkonetta apuna käyttämällä nekin saa toimimaan, mutta siitä menee vähän idea, kun täytyy pitää konetta aina päällä kun tulostaa tabletilla.
Minulla on tulostin (laserjet 1020) kytketty usb:llä pöytäkoneeseen. Tabletilta voi tulostaa sitten wlanin kautta, mutta silloin pitää pöytäkone olla päällä. Harkinnassa on wifi-laserin hankinta jolloin voi tulostaa miltä laitteelta tahansa.
- juuriokäytössä
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Paitsi että ei tue. Toki pöytäkonetta apuna käyttämällä nekin saa toimimaan, mutta siitä menee vähän idea, kun täytyy pitää konetta aina päällä kun tulostaa tabletilla.
Tukee kyllä:)
juuriokäytössä kirjoitti:
Tukee kyllä:)
Paitsi että edelleen on käytössä runsaasti verkkotulostimia, mitkä on valmistettu vuosikausia ennen kuin mitään pilvitulostusta oli saatavilla. Ne ymmärtävät vain perinteisen lähiverkkotulostuksen. Erillisen serverin avulla ne tietysti saa tukemaan Googlen pilvitulostusta myös.
Vai onko nyt kyse siitä, että Vapuselta on taas päässyt lääkkeet loppumaan?- itsenäinen6.12
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Paitsi että edelleen on käytössä runsaasti verkkotulostimia, mitkä on valmistettu vuosikausia ennen kuin mitään pilvitulostusta oli saatavilla. Ne ymmärtävät vain perinteisen lähiverkkotulostuksen. Erillisen serverin avulla ne tietysti saa tukemaan Googlen pilvitulostusta myös.
Vai onko nyt kyse siitä, että Vapuselta on taas päässyt lääkkeet loppumaan?Itsenäisyyspäivänä apteekit ovat kiinni.
- apinajagorilla
Jos ei muuten onnistu niin siirrä ne tulostettavat sille Vista koneelle ja tulosta sieltä.
- Vapunen_strikes_back
good luck!
https://play.google.com/store/search?q=cloud print&c=apps&hl=fi Täytyy yhdistää tulostin pöytäkoneen kautta Googlen pilvitulostuspalveluun Chromen avulla.
https://support.google.com/cloudprint/answer/1686197?hl=fi
Tuolta kohdasta "Perinteisen tulostimen yhdistäminen". Pöytäkoneen on luonnollisesti oltava päällä kun tulostetaan.
Lisäksi on olemassa kolmannen osapuolen sovelluksia, joiden avulla voi tulostimen kytkeä suoraan tabletin usb-porttiin.- valitettava_tapaus
vapusen windows kymppi on saastunut :(
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568