Tämä on niitti linuksille!

Woittoisa_Windows

http://aijaa.com/tFqjBb
Kakskymppiä täynnä. Sovitaanko niin linukshihhulit ja tubutinpojat, ettette enää rutise tällä palstalla ennen kuin olette päässeet samaan tubuttimienne kanssa......†

11

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö_mikkispuudeleilla

      ole enää muuta faktaa kuin pasianssi? Jopas on palstan perustelut menneet köyhiksi.

      • Köyhä_linuks

        Eiköhän sitä fakta ole sinulle esitetty ihan tarpeeksi tällä palstalla, mm. ajurien puutteet, kaikkinaiset toimimattomuudet, surkeat ohjelmat, näkymättömät sivustot jne, jne, jne, jne, lista on pitkä.
        Mutta jos saisitte siihen tubuttimeenne edes kunnollista ajanviettettä, niin olisihan se sekin jotain......†....mutta kun ei, niin ei......†


      • Köyhä_linuks kirjoitti:

        Eiköhän sitä fakta ole sinulle esitetty ihan tarpeeksi tällä palstalla, mm. ajurien puutteet, kaikkinaiset toimimattomuudet, surkeat ohjelmat, näkymättömät sivustot jne, jne, jne, jne, lista on pitkä.
        Mutta jos saisitte siihen tubuttimeenne edes kunnollista ajanviettettä, niin olisihan se sekin jotain......†....mutta kun ei, niin ei......†

        Nythän on siis niin, että hallusinaatiot eivät ole "faktoja".


      • Heheheheheheheh

        Hihihihihihih...


      • Avuttomalle_urpolle
        Köyhä_linuks kirjoitti:

        Eiköhän sitä fakta ole sinulle esitetty ihan tarpeeksi tällä palstalla, mm. ajurien puutteet, kaikkinaiset toimimattomuudet, surkeat ohjelmat, näkymättömät sivustot jne, jne, jne, jne, lista on pitkä.
        Mutta jos saisitte siihen tubuttimeenne edes kunnollista ajanviettettä, niin olisihan se sekin jotain......†....mutta kun ei, niin ei......†

        Faktaa omasta osaamattomuudestasi ja oppimiskyvyn puutteestasi olet kyllä esitellyt runsaasti. Mutta eihän sitä voi odottaa että kaikki osaisivat, pitää yrittää ymmärtää myös kaltaisiasi heikkolahjaisia tapauksia.


      • Kovin te, Mika, olette nopea kirjoittamaan useita viestejä peräkkäin, ikään kuin kirjoittajia olisi useampi!
        Mutta me kyllä näemme sen heti - ette voi hämätä meitä.


    • Woittoisa_Windows

      Hyvä Kari. Olet kyllä taitava!

      • kari_siinä_hämäilee

        Sinä olet kari!


      • Äläpäs Mika, toistele koko ajan kuin olisit uusi kirjoittaja. Osastolle siitä!


    • ubutubu

      Sen kun sovit vaan keskenäsi.

    • avasin_ruuvit

      Mistä sä löysit ne niitit? Onko Windows kone niitattu päähäsi kiinni? Et huomannut käyttää sitten ruuvi-mutteri liitoksia. Nämä olisivat helpommin irroitettavissa.
      Usko pois se niittiliitos ei ole enää tätä päivää joka alalla.

      Windows kiintolevykin lähti irti kun ruuvasi pari ruuvia irti ja tilalle tuli isompi kiintolevy jossa nyt on linuxdistro.
      Näin tekee osaava. Minulla niittejä on vain nahkatakissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe