Windows ja Mac - uskovaisten käyttikset

bbbr

11

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Debian_leluksi

      Debiania ja muita linuks jakeluita käyttävät ei taas tiedä kunnollisista ja oikeita sovelluksista mitään, no eipä se harmita varmaan kun ei toedä paremmasta.

      • et_mahda_mitään

        "toedä"
        Tuollaisia virheitä windows on täynnä.


      • Linux-tubutus
        et_mahda_mitään kirjoitti:

        "toedä"
        Tuollaisia virheitä windows on täynnä.

        kirjoitusvirheitä ei linuksin tubuttajat tajua.
        Aika säälittävää muutenkinnjostakinnkirjoituavirheeatä alkaa mussuttamaan, sinäkin teet niitä.


      • Linuks-hihhuli_tuhoo

        Eikö linukshihhuleilla ole enää muuta faktaa kuin kirjoitusvirheet, joita voi tehdä ihan millä tahansa käyttöjärjestelmällä/näppäimistöllä? Jopas on palstan perustelut menneet köyhiksi.


      • Jallu_tuhoo

        Kylläpäs Jallun elämä pyörii sen susipaskan ware-Protoolsin ympärillä.


      • Debian-leluksi
        Jallu_tuhoo kirjoitti:

        Kylläpäs Jallun elämä pyörii sen susipaskan ware-Protoolsin ympärillä.

        En tiedä kenestä Jallusta taas horiset mutta kun minulle vastasit niin täytyy sanoa että mitään Pro Toolssia en käytä ja kaikki ohjrlmat ostan aina kaupasta tai suoraan nettipalvelusta ohjelmiston kotisivulta digimuodossa latauksena.


      • Jallu_tuhoo
        Debian-leluksi kirjoitti:

        En tiedä kenestä Jallusta taas horiset mutta kun minulle vastasit niin täytyy sanoa että mitään Pro Toolssia en käytä ja kaikki ohjrlmat ostan aina kaupasta tai suoraan nettipalvelusta ohjelmiston kotisivulta digimuodossa latauksena.

        Meitä et Jallu hämää, sinä näpistät kaikki "ohjlrmat" kaupasta tai sitten waretat ne suoraan epämääräisistä nettipalveluista! Ja laitteet on pöllitty kaatopaikalta!


      • Jallulle_
        Jallu_tuhoo kirjoitti:

        Meitä et Jallu hämää, sinä näpistät kaikki "ohjlrmat" kaupasta tai sitten waretat ne suoraan epämääräisistä nettipalveluista! Ja laitteet on pöllitty kaatopaikalta!

        Hei Jallu älä tuhoo vaan todista valheesi.


    • OC71

      Entäs Hakintosch käyttäjät kumpaan katekoriaan he kuuluvat ?

    • Niin, kyllä nyt entistä vahvemmin näyttää siltä, että Sepon käyttöjärjestelmä on vaihtunut, mutta suhtautuminen käyttöjärjestelmiin on ja pysyy täysin ennallaan! Mutta eiköhän Sativex-kuuri lievennä oireita, ellei Seppo sitten vedä koko satsia kerralla tullakseen pilveen.

    • tresmåtroll

      Jotenkin tuntuu että vanha "Tre små troll de lekte med en boll" taitaa olla muuttumassa ainakin tuplaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe