Haavoittuvuuksia Lenovo Dell Toshiba

sivusto_seuraaja

22

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatuakehiin

      juu nämä 3 ovat niitä vapusen laadukkaita merkkejä. :D

      • lenovotonlaatua

        Lenovo on laadukas merkk ja Acer on oikeasti yksi huonoimmista merkeistä.


      • naalinpaskansuoltajalle
        lenovotonlaatua kirjoitti:

        Lenovo on laadukas merkk ja Acer on oikeasti yksi huonoimmista merkeistä.

        Miksi sinä vitunääliö et osaa pysyä edes asiassa?


      • lenovotonlaatua
        naalinpaskansuoltajalle kirjoitti:

        Miksi sinä vitunääliö et osaa pysyä edes asiassa?

        Hei naalinpaskasuoltaja: Eikö tässä Lenovosta ole kyse, joten Lenovosta keskustelu on ihan aiheenmukaista
        Etkö sinä ääliö osaa pysyä aiheessa?


      • lenovotonlaatua kirjoitti:

        Hei naalinpaskasuoltaja: Eikö tässä Lenovosta ole kyse, joten Lenovosta keskustelu on ihan aiheenmukaista
        Etkö sinä ääliö osaa pysyä aiheessa?

        Naalinpaska-Vapunen on äärimmäinen totuusrelativisti. Hänen mielestään asiat muuttuvat inttämällä ja häiriköimällä sellaisiksi kun hän haluaa.


      • Hei_Vapunen
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Naalinpaska-Vapunen on äärimmäinen totuusrelativisti. Hänen mielestään asiat muuttuvat inttämällä ja häiriköimällä sellaisiksi kun hän haluaa.

        Mitä se Vapunen tähän liittyy taas millään tavalla Vapunen?


      • naalinpaskansuoltajalle
        lenovotonlaatua kirjoitti:

        Hei naalinpaskasuoltaja: Eikö tässä Lenovosta ole kyse, joten Lenovosta keskustelu on ihan aiheenmukaista
        Etkö sinä ääliö osaa pysyä aiheessa?

        ".... Acer on oikeasti yksi huonoimmista merkeistä."

        Turpa kiinni kusipää.


      • Sinappikoneelle
        naalinpaskansuoltajalle kirjoitti:

        ".... Acer on oikeasti yksi huonoimmista merkeistä."

        Turpa kiinni kusipää.

        Ottaakko totuus koville?


      • Hei_Vapunen kirjoitti:

        Mitä se Vapunen tähän liittyy taas millään tavalla Vapunen?

        Jaaha, Jallukin tuli jokeltamaan, heh heh heh, vai niin heh.


      • cobacabana
        Sinappikoneelle kirjoitti:

        Ottaakko totuus koville?

        Mikä on totuus?

        Tässä ketjussa se on aloitus, kaikki muu joensuulaista naalinpaskaa.


      • acersontaa
        Sinappikoneelle kirjoitti:

        Ottaakko totuus koville?

        Monelle Eicerin omistajalle totuus on kova paikka kun tuli ostettua sontaa:) Voi raukkoja..


      • vallu_hupunen
        acersontaa kirjoitti:

        Monelle Eicerin omistajalle totuus on kova paikka kun tuli ostettua sontaa:) Voi raukkoja..

        Joensuussa ei osata edes puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
        vapunenkin tiettävästi hankki kolme Aceria, ainakin kerran väitti tuollaista.


      • eicerhuono
        vallu_hupunen kirjoitti:

        Joensuussa ei osata edes puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
        vapunenkin tiettävästi hankki kolme Aceria, ainakin kerran väitti tuollaista.

        Kuka Vapunen, ei hän ole enää täällä


      • vallu_hupunen
        eicerhuono kirjoitti:

        Kuka Vapunen, ei hän ole enää täällä

        vapunen on aina vapunen, oli vaikka sademetsässä Amazoonasilla piraijoita ruokkimassa.

        Tietysti on vaikea joensuussa ymmärtää että sanat "hankki" ja "väitti " kertovat asioiden tapahtuneen joskus menneisyydessä.


    • Eiongelmaaei

      Ei mikään ongelma..

      • vallu_hupunen

        Sinä olet ongelma.


    • lenovo_

      Valitettavasti artikkeli ei kerro mikä tuo haavoittuvuus oikein on, koskeeko ongelma kaikkia ko. merkkien malleja ja mitä ongelman poistamiseksi on tehtävissä.

      • Lukemista_

        Kertoi kyllä, poistat sen turhan ohjelman jos peljättää.


      • Näinsetoimii
        Lukemista_ kirjoitti:

        Kertoi kyllä, poistat sen turhan ohjelman jos peljättää.

        Ja jokainen viisas tekee tämän jo ennen koneen virallista käyttöä tekemällä puhdas asennus puhtaalta asennusmedialta..


      • lenovo_
        Lukemista_ kirjoitti:

        Kertoi kyllä, poistat sen turhan ohjelman jos peljättää.

        Ups, mikä lukihäikkä yllätti. Sehän oli heti artkkelin ensimäisessä kappaleessa, joskan en tiedä missä kaikissa konemalleissa sellainen on.

        "Yhdysvaltain kyberviranomainen US CERT on kehottanut poistamaan Lenovon Solution Center -apuhohjelman."


      • villi_arvaus

        Ilmeisesti koskee vain windows-koneita.


      • Villi_veikkaus
        villi_arvaus kirjoitti:

        Ilmeisesti koskee vain windows-koneita.

        Ilmeisesti koskee ainoastaan Ubunt linux koneita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe