Aika moni myy ei oota uudeksivuodeksi.
Sattuisko kukaan tietämään paikkaa josta vielä saisi paljun vuokralle?
paljun vuokraus
21
161
Vastaukset
- KiehuvaPeruna
No aloittaja voisi jo "paljastaa", mistä saa kivasti uudeksivuodeksi paljon vuokrattua. Jos vaikka tämän mahtavan aloituksen pohjalta tilaisin itsellenikin!
- 69väärinpäin
Maiju mainostamassa visvapaljuaan...
- Maiju89
Googlettelun ja soittelun jälkeen sain kun sainkin paljun vuokralle. En viitsi täällä mainostaa mistä, ei ole minun tehtäväni hoitaa ko. firman markkinointia. Hyvät joulukuun jatkot :)
- plus50c
Mulla olis oma tossa pihassa:), Voin tuoda max.40km ja saat paljun koko uudeksi vuodeksi 50 e päivä? No et saa! Sillä istun siinä ihan ite ja vedän kuplivaa kurkkuun!:)
- akselinpesu
vai naapurin eskoa kullilla kurkkuun
- Kuivanakakkosta
Sua perseeseen eskon suun jälkeen.
- Tommi1989
Hämeenlinnassa on näköjään paljut tiukassa ja tiukat paljussa. Maiju89 huhuile jos kaipaat seuraa sinne paljuun. Toi toinen uudenvuoden paljukokemus ei kiinnosta, varsinkin kun eskokin tulee sinne.
- Perto
Esko menee plus50c:n kanssa, ja me mennään maijun ja tommin kanssa toiseen paljuun. Vielä olisi eskon ja 50 miehen kanssa tilaa, haluuko joku paljuun vielä?
Multa voi vuokrata eikä maksa paljua.
- Maryanne1
Ja hinta oli?
- Maryanne2
Vuokrahinnat ovat aika suolaiset.. Ei oo tällä saralla ns. Lidlin hintoja ;-)
- Rosnari
En pidä suolaisesta, mutta tykkäätkö sä suklaasta?
- Uudenvuoden-tarjous
Törkeää käytöstä vuokraajilta myydä ei oota. Täällä olisi ilmaiseksi vapaana uudeksivuodeksi paljun kyselijöille ei oota. Kysy rohkeasti.
- Hyvä-tarjous
Sen vuoksi vuokraavat kun ei halua myydä.
- kerrokuvastin
Paljon muuten pyytää ei oosta?
- Kauppasenonmikäkannattaa
Ei oo tietoo. Maiju voisi tietää kun ketjun aloittikin. Paljon ne maiju kehtas pyytää ei oosta?
Itse voin tässä kaikille ihan yleisesti ja ilmaiseksi tarjota ei oota, itse paljuista pyysin 90e/kpl/vrk.- perse-jeesus
JA SOPII MAINIOSTI HOMOSTELUUN!
- PaljuDesinfektio
Onko "paljusi" kuinka paljon nuohottu, vai ihan tuoretta vielä?
- hfgrty
Ei siitä homoilusta mitään likaa jäänyt.
- ei-lilluttelija
Yök, kaiken maailman visvat niissä lilluneet :(((
- Kunnonvehkeet
Se on 35-50 vuokraus kertaa sitten pata irti ja uusiin puihin. Se sen vaikeampaa ole, pysyy paljut kunnossa ja kysyntä hyvänä kun huolehtii niistä. Samat asiakkaat soittavat uudelleen. Yleensä ensimmäisen palautuksen yhteydessä haluavat 5 kerran kortin. Olen antanut leiman vuokrauksesta ja kuudes vuokraus puoleenhintaan.
Kaikki ovat toistaiseksi olleet tyytyväisiä.
Löytyy myös sellaisia bisnesmiehiä ketkä vuokraavat kovalla rahalla samaa settiä pitkälti toista sataa kertaa eikä pidä huolta siitä. Asiakkaat ottavat sen jokatapauksessa sillä kertaa kun kerran tarvitsevat sitä, ja muualla mahdollisesti ei oota. Mutta pitkässä juoksussa se ei kannata, seuraavalla kerralla he ottavat muualta. Enkä itse kehtaisi antaa asiakkaalle mitään bakteeripaljua vuokralle, hyvin edesvastuutonta touhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804