Tubutin pistää sossun luukulle!

tubuwin_tuhoo

14

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuossahan oli kysymyksessä Nokian Lumia puhelin - ei tubutin. Tubutin on näet linuks, jonka virallisempi nimi taitaa olla ubuntu.

      • Anonyymi

        Lumiahan oli Nokian ja Microsoftin yhteiskyhäelmä, eli windows temppuili.


    • Noo, onhan tuo sentään uudempi uutinen kuin se yhden Vindovs-tubuttajan hehkuttama taannoinen LG:n cd-asemasotku.

      • Tuhoisa_tubutin

        "LG:n cd-asemasotku." Onpas kovin lievä ilmaisu tubuttimen käsittämättömälle tuhovimmalle......†
        Pitikö sen vielä kaiken muun toimimattomuuden lisäksi ruveta ihmisten tietokoneita hajoittamaan?


      • gaywin
        Tuhoisa_tubutin kirjoitti:

        "LG:n cd-asemasotku." Onpas kovin lievä ilmaisu tubuttimen käsittämättömälle tuhovimmalle......†
        Pitikö sen vielä kaiken muun toimimattomuuden lisäksi ruveta ihmisten tietokoneita hajoittamaan?

        Ei windows niitä tuhonnut vaan LG:n viallinen firmware.


      • Vain_tubutin_tuhoo

        Nimenomaan Windows ei niitä tuhonnut, mutta tubutin tuhosi! Turhaa siinä on LG:tä syyttää - tietokone saattoi olla sama!
        Riitti, että koneessa oli tubutin, tuhot tulivat heti!


      • Turvallinen_Windows

        Onneksi Microsoft tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita, toimivilla käyttöjärjestelmillä!
        Yhteistyö on kannattanut!
        Mutta heti, kun näihin kokonaisuuksiin aletaan asentelemaan mitä lie, mistä lie -linukseja, alkaa eri toimimattomuudet hyppiä silmille.
        Ei löydy ajureita, ei toimi lisälaitteet, ei toimi edes tietokoneen sisä-osatkaan kunnolla, niin lopputuloksenhan me jo tiedämmekin - Sekamelska on sanoin kuvaamatonta!
        Ei voi muuta todeta, kuin että Onneksi on Windows!


      • Toimimatonta_MS_Kuraa
        Turvallinen_Windows kirjoitti:

        Onneksi Microsoft tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita, toimivilla käyttöjärjestelmillä!
        Yhteistyö on kannattanut!
        Mutta heti, kun näihin kokonaisuuksiin aletaan asentelemaan mitä lie, mistä lie -linukseja, alkaa eri toimimattomuudet hyppiä silmille.
        Ei löydy ajureita, ei toimi lisälaitteet, ei toimi edes tietokoneen sisä-osatkaan kunnolla, niin lopputuloksenhan me jo tiedämmekin - Sekamelska on sanoin kuvaamatonta!
        Ei voi muuta todeta, kuin että Onneksi on Windows!

        Buahahahhhaaaa. Ms ei ole vielä ikinä tehnyt mitään toimivaa. Maailmassa on kyllä toimivia tietokoneita ja toimivia käyttöjärjestelmiä mutta ms:n tuotteilla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.


      • Vain_tubutin_tuhoo kirjoitti:

        Nimenomaan Windows ei niitä tuhonnut, mutta tubutin tuhosi! Turhaa siinä on LG:tä syyttää - tietokone saattoi olla sama!
        Riitti, että koneessa oli tubutin, tuhot tulivat heti!

        Kyllä jos firmwaressa standardeja komentoja on uudelleenkäytetty jotenkin tuhoisalla tavalla, niin kyllä se on silloin firmwaren vika, vaikka se jollain käyttöjärjestelmällä sattuisikin toimimaan.


      • Älä-jokella
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Kyllä jos firmwaressa standardeja komentoja on uudelleenkäytetty jotenkin tuhoisalla tavalla, niin kyllä se on silloin firmwaren vika, vaikka se jollain käyttöjärjestelmällä sattuisikin toimimaan.

        Jaa Jallukin tuli jokeltamaan, heh heh...


      • Anonyymi
        Älä-jokella kirjoitti:

        Jaa Jallukin tuli jokeltamaan, heh heh...

        On ehkä syytä tähdentää tähän väliin, että vain tubutinpojat jokeltavat. Muut normaalit Windowsia käyttävät käyttäytyvät yleensä asiallisesti.


      • Anonyymi
        Älä-jokella kirjoitti:

        Jaa Jallukin tuli jokeltamaan, heh heh...

        Jallu on kyllä todella vakavasti häiriintynyt! Ei ole ihme että vindovs-"käyttäjät" vajoavat köyhyyteen ja mielisairaudet piinaavat kun uuden koneen osto on parin vuoden välein edessä! Ja sitten ostetaan ohjelmistot jälleen uudelleen.......

        Voi voi sentään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jallu on kyllä todella vakavasti häiriintynyt! Ei ole ihme että vindovs-"käyttäjät" vajoavat köyhyyteen ja mielisairaudet piinaavat kun uuden koneen osto on parin vuoden välein edessä! Ja sitten ostetaan ohjelmistot jälleen uudelleen.......

        Voi voi sentään...

        parin vuoden välein?

        Täällä mennään yli kymmenen vuotta vanhalla! Vain linukseja vaihdetaan noin usein ja useamminkin, koskapa SER-kontissahan niitä riittää!

        Mutta tunnettuahan on, ettei sieltä SER-kontin pohjalta pääse kuulemaan uutisia tai ne ovat niitä SER-uutisia.


    • aika-matkaaja

      Minulla kuluu normaaliaika (EET) parast'aikaa, teistä en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe