http://www.iltalehti.fi/digi/2013032716835647_du.shtml
Tubutin ei herätä aamulla, joten potkut tulee töistä!
Tubutin pistää sossun luukulle!
14
90
Vastaukset
Tuossahan oli kysymyksessä Nokian Lumia puhelin - ei tubutin. Tubutin on näet linuks, jonka virallisempi nimi taitaa olla ubuntu.
- Anonyymi
Lumiahan oli Nokian ja Microsoftin yhteiskyhäelmä, eli windows temppuili.
Noo, onhan tuo sentään uudempi uutinen kuin se yhden Vindovs-tubuttajan hehkuttama taannoinen LG:n cd-asemasotku.
- Tuhoisa_tubutin
"LG:n cd-asemasotku." Onpas kovin lievä ilmaisu tubuttimen käsittämättömälle tuhovimmalle......†
Pitikö sen vielä kaiken muun toimimattomuuden lisäksi ruveta ihmisten tietokoneita hajoittamaan? - gaywin
Tuhoisa_tubutin kirjoitti:
"LG:n cd-asemasotku." Onpas kovin lievä ilmaisu tubuttimen käsittämättömälle tuhovimmalle......†
Pitikö sen vielä kaiken muun toimimattomuuden lisäksi ruveta ihmisten tietokoneita hajoittamaan?Ei windows niitä tuhonnut vaan LG:n viallinen firmware.
- Vain_tubutin_tuhoo
Nimenomaan Windows ei niitä tuhonnut, mutta tubutin tuhosi! Turhaa siinä on LG:tä syyttää - tietokone saattoi olla sama!
Riitti, että koneessa oli tubutin, tuhot tulivat heti! - Turvallinen_Windows
Onneksi Microsoft tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita, toimivilla käyttöjärjestelmillä!
Yhteistyö on kannattanut!
Mutta heti, kun näihin kokonaisuuksiin aletaan asentelemaan mitä lie, mistä lie -linukseja, alkaa eri toimimattomuudet hyppiä silmille.
Ei löydy ajureita, ei toimi lisälaitteet, ei toimi edes tietokoneen sisä-osatkaan kunnolla, niin lopputuloksenhan me jo tiedämmekin - Sekamelska on sanoin kuvaamatonta!
Ei voi muuta todeta, kuin että Onneksi on Windows! - Toimimatonta_MS_Kuraa
Turvallinen_Windows kirjoitti:
Onneksi Microsoft tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Näin meillä on toimivia tietokoneita, toimivilla käyttöjärjestelmillä!
Yhteistyö on kannattanut!
Mutta heti, kun näihin kokonaisuuksiin aletaan asentelemaan mitä lie, mistä lie -linukseja, alkaa eri toimimattomuudet hyppiä silmille.
Ei löydy ajureita, ei toimi lisälaitteet, ei toimi edes tietokoneen sisä-osatkaan kunnolla, niin lopputuloksenhan me jo tiedämmekin - Sekamelska on sanoin kuvaamatonta!
Ei voi muuta todeta, kuin että Onneksi on Windows!Buahahahhhaaaa. Ms ei ole vielä ikinä tehnyt mitään toimivaa. Maailmassa on kyllä toimivia tietokoneita ja toimivia käyttöjärjestelmiä mutta ms:n tuotteilla ei ole mitään tekemistä niiden kanssa.
Vain_tubutin_tuhoo kirjoitti:
Nimenomaan Windows ei niitä tuhonnut, mutta tubutin tuhosi! Turhaa siinä on LG:tä syyttää - tietokone saattoi olla sama!
Riitti, että koneessa oli tubutin, tuhot tulivat heti!Kyllä jos firmwaressa standardeja komentoja on uudelleenkäytetty jotenkin tuhoisalla tavalla, niin kyllä se on silloin firmwaren vika, vaikka se jollain käyttöjärjestelmällä sattuisikin toimimaan.
- Älä-jokella
Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:
Kyllä jos firmwaressa standardeja komentoja on uudelleenkäytetty jotenkin tuhoisalla tavalla, niin kyllä se on silloin firmwaren vika, vaikka se jollain käyttöjärjestelmällä sattuisikin toimimaan.
Jaa Jallukin tuli jokeltamaan, heh heh...
- Anonyymi
Älä-jokella kirjoitti:
Jaa Jallukin tuli jokeltamaan, heh heh...
On ehkä syytä tähdentää tähän väliin, että vain tubutinpojat jokeltavat. Muut normaalit Windowsia käyttävät käyttäytyvät yleensä asiallisesti.
- Anonyymi
Älä-jokella kirjoitti:
Jaa Jallukin tuli jokeltamaan, heh heh...
Jallu on kyllä todella vakavasti häiriintynyt! Ei ole ihme että vindovs-"käyttäjät" vajoavat köyhyyteen ja mielisairaudet piinaavat kun uuden koneen osto on parin vuoden välein edessä! Ja sitten ostetaan ohjelmistot jälleen uudelleen.......
Voi voi sentään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jallu on kyllä todella vakavasti häiriintynyt! Ei ole ihme että vindovs-"käyttäjät" vajoavat köyhyyteen ja mielisairaudet piinaavat kun uuden koneen osto on parin vuoden välein edessä! Ja sitten ostetaan ohjelmistot jälleen uudelleen.......
Voi voi sentään...parin vuoden välein?
Täällä mennään yli kymmenen vuotta vanhalla! Vain linukseja vaihdetaan noin usein ja useamminkin, koskapa SER-kontissahan niitä riittää!
Mutta tunnettuahan on, ettei sieltä SER-kontin pohjalta pääse kuulemaan uutisia tai ne ovat niitä SER-uutisia.
- aika-matkaaja
Minulla kuluu normaaliaika (EET) parast'aikaa, teistä en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530