Palasin kotiin!

veli-mattiV

Olin matkalla andromedan galaksiin, orionin haaran ulkolaidalle mutta alkoi uusi lääkitys puremaan niin käännyin puolesta välistä takaisin ja totesin että oikean ratkaisun tein!

38

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sielläpäinoli

Et sattunut näkemään Herculesta. Pitäis olla samoilla suunnilla, Arcoxia- aluksella.

• zxffggghhhhh

Liekö lsd:t lipasit hahaa

• veli-mattiV

Eipä näkyny Herculesta kun oli tähtisumua niin paljon ja pimeellä kotterolla itse ajelin, olihan aika valoshow kun aloin olla likellä maapalloa, alastulo oli pehmeetä touhua ja nyt on jalka paketissa. Auts!

• Nasaviisasta

Ilmakehässä on ollut viime aikoina ylimääräistä heittelyä. Luulen että se johtuu kuusta. Siihenkin saadaan parempaa selvyyttä sitten kunhan ihminen joskus laskeutuu kuuhun tutkimaan sitä tarkemmin. Studio-olosuhteissa siihen ei saada selvyyttä.

• sdddffggg

Oisit jääny mustaan aukkoon etkä tullu löpiseen pehmosia hanki lääkitys höpö

• KuningasRaiskari

vedä vittu korvilles juntti!

• fyyysssiinn

Asla -prinssin näin galaksissa.

• Kotonataas

Hankittu on ja toimii. Enhän muuten olisi osannut takaisin maahan. Oli sentään monta mutkaa matkassa.

• TyllillänMuori

Minä kävin multialla, mutta en kyllä tiedä miksi. Pitäisi kai hankkia lääkitys?

• kunitar

Mukana pikku Asla!

• zxxxcccggg

Ja minä löysin itteni puparista hahaa

• wwxxert

Mutta onneksi Asla pääsee vielä turvaan

• Täälähä on meno ku Jypin matsis, kukkaa tierä mihinkä suuntahan pitääs luistella.

• veli-mattiV

Joku kirjoitti minuna mutta voihan se olla että se oli minun toinen minä.

• kermakarkkiolihyvää

Juu se olin minä, se toinen sinä. Mää niin tykkään reissata sun ja mun kanssa pitkin kalaksia. Kyllähän ollaan kulettu samaa matkaa joskin eri putkesta pidetty kiinni..jatketaan näin

• zcfggggh

Taitaa pojalla olla skitsofrenia

• veli-mattiV

Oletko selvänäkijä vai mistä tuo "pojalla" tuli? Olen kyllä koko ikäni ollut nainen, tietääkseni, toisesta minästä en tiedä mikä lie, lieneekö molempaa sukupuolta vai ei kumpaakaan?

• fiilix

Mullakin vähän pörisee päässä. Jotenki se tuntuu hyvältä.

• orioninoliotkin

Tai näitkö Orionista kotoisin olevia vihreitä olijoita, jollaisia oli TV-sarjassa Enterprise.
      - Sellaisia vihreitä ja voimakkaitakin.

• Galaxinparas

Juu, ne pitää ravintolaa siinä Venuksen vasemmalla puolella. Hyviä liemiä ja hyvät parkkipaikat. Niillon niitä kuuluisien kävijöiden kuvia seinällä, siellon Jeesuskin ja Mooses, Elvis, Juice ja monta muuta.

• huuuuiiii

Mun ikkunan takana näky pörräävän pieniä vihreitä miehiä joilla oli tonttulakki päässä

• veli-mattiV

Tänään aamulla on jo pilvistä taas, aika synkkää, taitaa pian olla aika pistäytyä tähtien luona, pikainen matka tähtisumussa, kierros vasempaan ja hirvittävää kyytiä kohti Uranusta ja sitten täyskäännös kotia kohti ja vaihde vapaalle, vapaa pudotus ja toivotaan että maahantulo ei ravistele liikaa, toinen minä saa jäädä imuroimaan ja sitten perjantaina mennään mäkkäriin.

• tosi.tosikko

Kiva aloitus, jonka ällöt tosikot pilaa.

• röpöt

sun pitää vetää siitä sauvasta.muuten toi aloitus on huono! sit kaikki haukuu et mukamas osaa lentää,sehän se vasta ällöö onkin. toi orionin haara ei ole tosikoille..sun pitää toimia niinku star warsissa.

• Menopaluu

Minä ajattelin tänä iltana kiepaista tripin venukselle, siihen kukkulan laelle. Nautin siinä pienet kosteat ja palaan taas maan pinnalle. Taidan jopa jättää osan lastistani sinne, on sitten köykäisempi palailla.

• äkkiä

mitä teen? mun avaruus aluksesta loppuu kohta pensa pakko sähköttää veli-mattiV :lle täämä kalksi on siitä outo paikka että pensa asemat on aikas harvassa.
      josko se tulis antaan mulle pensaa.täytyy muistaa sanoo sille siten että täällä andramedian kalaksilla ei mitään poonuksia saa.niistä se jaksaa aina muistuttaa.
      en tiiä mihin voin laskeutua.tässä on vähän outo toi ohjauslaite kun se on oikealla.mutta eiköhän toi onnistu.

• galagsimasa

olen siellä äkkiä,hyvin pelaa sähkotys laite. eläkä ohjauksesta välitä,ajaahan ne englannissakin noin.

• Otayhteyttäpian

Vaihda vanha kiitäjäsi Indometacin- alukseen. Huomaat jo eka keikalla huiman eron tavallisiin Coxx2 -romuihin!

• veli-mattiV

Eikös me olla jo oirionin haarassa..siis oeioni..oironin..orionin.. olipas vaikea..haarassa sisäreunassa ja siksi pistäydyin ulkohaarassa katsomassa mitä siellä näkyy, samaa tähtisumua kuin muuallakin..pyöriikö muuten koko se härpäke jossa ollaan, eli pyöriikö keskuksen ympäri ja olen miettinyt että jos pyörii niin pyörii myötäpäivään kun kerran ikään kuin pyrstöt osoittaa vastapäivään ja mikä on vauhti ja mitä siellä keskuksessa on?

• Matkamiesvaan

Siellä on avaruuskeskus tietenkin. Käy rohkeasti vilkaisemassa, voit nähdä vanhoja tuttuja. Ei se vauhti päätä huimaa, ole huoleti.
        Minä viimeksi kävin, isosisä oli siellä potsarina eikä meinannut päästää sisään.
        Kekkosen Urhon kanssa pelasivat korttia.

• veli-mattiV

Ei ei, meinaan sitä missä maapallomme sijaitsee, orionin haarassa sisäsivulla ja näitä kaarevia haaroja kun on useita jotka "lähtee" aurinkokunnan keskuksesta niin pyöriikö tämä koko systeemi maailman kaikkeudessa myötäpäivään?

Olikos se "keskus" nyt sitten andromedan galaksin keskus vai olenko aivan pihalla, eikös tämä meidän osoite ole andromedan galaksi ja orionin haara?

Omaksi osoitteeksihan voisi laittaa Andromedan Galaksi, Orionin haara/sisäsivu, Maapallo, Suomi-Finland ja sitten katu-osoite niin osaa posti tulla perille vaikka olisi lähetetty kauempaakin, siksihän minullekaan ei postia tule mistään muusta Galaksista kun ne ei tiedä osoitetta, hö-hööö!

• Matkamiesvaan

Galaksien välinen postiliikenne on toistaiseksi ollut mahdotonta järjestää koska aikavyöhykkeet ovat niin erilaiset. Varmaan joku sinunkin esi-isistäsi on yrittänyt lähettää postia sinulle, mutta se tyssää galaksin rajalle. Voisit tietysti esim. lomallasi käväistä tuossa galaksien rajalla ja kysäistä siellä partioivilta xweufyosseilta onko postia lähiaikoina siirrettävissä tälle puolelle.

• mnbvcff

Voi helvata näitä pilven ja lsd:n vetäjiä

• veli-mattiV

Pilvi on tuttu homma mutta tuo LSD on jo outo ilmiö..nykyään on mahdollista ihmisen mennä avaruuteen mutta kun tarkemmin asiaa mietin niin mehän ollaan kaikki jo avaruudessa, sitä ei vaan tajua täällä metsän keskellä..kuten Jyväskyläkin on metsän keskellä, että me olemme maapallon kanssa avaruudessa, siellä me kiidämme tukka putkella avaruuden mitoissa pienen pienellä, kärpäsen kikkareen kokoisella planeetalla.

Ehkä jostain muualta käy aina joitakin sivistyneempiä pikku-ihmisiä tai suuria, mistäpä sen tietää minkä kokoisia ovat, katsomassa että taas ne maan ihmiset sotii useassa paikassa maapalloa, syytävät pommeja toistensa niskaan, ahdasta kun alkaa ihmisellä asutus olemaan ja ihmettelevät miksi osa maapallon asukkaista ei ole yksinkertaisesti ottanut ja lähtenyt maapallolta pois kuin vapaita planeettoja on vaikka kuinka paljon, joillakin planeetoilla kun olisi esimerkiksi keihäänheittokin paljon helpompaa, raavas maapallon asukas voisi heittää normaalia miesten keihästä 3 kilometriä ja parhaat heittäjät yltäisivät jopa 4 kilometriin ja entäpäs mäkihyppääjät, kunnon ponnistuksella ja kunnon suksilla sekä hyvällä hyppypuvulla voisi leiskauttaa hurjia hyppyjä, vähintään 5 kilometriä normaalimäestä ja speden lingolla liki 10 kilometriä tasajalka alastulolla.

Kolmiloikkaajat hyppisivät 150 metriä ja korkeushyppääjät voisivat hypätä kolmikerroksisen kerrostalon yli, no eipä siellä ole niitä kolmikerroksisia taloja mutta näin kuvitteellisesti, seiväshypyn korkeuksia ei uskalla edes arvailla, pysyisikö edes enää samalla planeetalla?

Huimaa olisi, normaali perheautokin kiihtyisi nollasta sataan 0.3 sekunnissa ja huippunopeus olisi 180 km/s eli se normaali lukema muta tunnin sijasta menisi vain sekunti aikaa saman kilometrimäärän taittamiseen. Kyllä mullistuisi ihmislapsen elämä jos muuttaisi muualle van kun ei pääse, foordin tankissakin bensaa vain sen verran että pääsee huomenna käymään sittarissa.

• Kavelix

Kiitti kun annoit kokeilla,hirveesti nappuloita tässä koetaulussa? Mitähän tostakin tapahtuu..oho lasinpyyhkijät. Eihän tällä sada ees,mikäs tämä?hitsi takapuoli rupes lämpenee..äää penkinlämmitin äää vilkut,toi on äänimerkki,minkä takia tässä pitää olla toi tossa..mitäs siitä tulee?joku punainen valo tohon syttyy,mitä siinä lukee?hitsi heittoistuin...ei aaaaaaarrrghh

• veli-mattiV

..niin tai jos muuttaa planeetalle jossa painovoima moninkertainen maapalloon verrattuna, vastasyntynyt lapsikin, ehkä vihreä, painaa heti syntyessään 35 kiloa ja aikuinen mies, sohvaperuna voi painaa 460 kiloa ja kilo pottuja 30 kiloa..eli jos viet pottuja prismasta kilon uudelle planeetalle ne painaakin 30 kiloa, ehkä ei prisman muovipussi enää kestä.

Auts!..jos pudottaa varpaille normaalin kirvesmiehen vasaran joka maassa painaa reilun puoli kiloa niin kipiästi käy kun vasara painaakin pitkälti toistakymmentä kiloa, ei sillä tarvitse 6 tuuman naulaa hujauttaa kun kerran niin uppoaa puuhun kantaansa myöten.

Yhdellä kädellä ei jaksa nostaa edes maitotölkkiä jääkaapista, maitotölkki painaa 28 kiloa, hirmuinen on kauppakassin paino jos vielä kaksi mäyräkoiraa ostaa.

Mäkihyppääjä jymähtää heti hyppyrin nokalta puolen metrin lennon jälkeen alastulorinteen alkuun niin että alastulorinteen lankuista sälöt lentää ja polvet lyö leukaan. Moukarin heittäjä ei jaksa nostaa edes moukaria maasta. Pituushyppääjän ennätys on 70 senttiä pitkällä vauhdilla ja reilusti yli astutulla hypyllä.

Naisilla rinnatkin..no olkoon tuo aihe..niin ja tietysti miehilläkin..ei nouse kuin tunkilla. Ei oo hyvä planeetta tuommoinen jossa pottukilo painaa kolmisen kymmentä kiloa.

• Matkamiesvaan

Tuosta erotiikasta, sitä kun koettaisi käsillään seisoen niin se jormakin jysähtäisi voimalla työasentoon ja tissitkin läsähtäisi korville. Olisihan se voimia kysyvää touhua, kertakaikkiaan.

• veli-mattiV

Sitä meinasin ehdottaa että naisilla tulisi terhakkaat ainoastaan rekillä jaloista roikkuen ja minun ikäisten miesten olisi syytä muuttaa planeetalle jossa ei ole painovoimaa lainkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4899
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      192
      3840
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      188
      3611
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3279
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2979
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2004
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1961
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      185
      1833
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1696
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1405
    Aihe