","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82240494"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-18T21:54:18.000Z","text":"Joopa joo ja taasen kotimassa pihitään ja pinnataan kaikesta keräten lomarahastoa ulkomaan reissua varten ja päivitellään että kaikki on kallista","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82241425"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-18T22:22:15.000Z","text":"koittakaa nyt jo tajuta! ei naisille tarvitse maksaa sen kummempaa kuin yhden yön jutuista suomessakaan. jos olet ovela voit pyytää niiltä maksua ja vaikka asua niitten luona. samanlaisia sinisilmäisiä neon kuin suomessakin. uskoovat kaikki ryöstö tarinat sun muut huijaus metkut.","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82241768"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-19T07:54:55.000Z","text":"taimaaseen pittää ottaa palio rahhaa mukkaan jos aikoo ellää leviästi patonkissa on ravintola hinnat korkiat kaliaki maksaapi kauhiasti mopo taksiki on kallis mää oon lukiosa","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82244680"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-19T19:59:10.000Z","text":"Hei,
Olen matkustellut monissa maissa ja ehkä kymmenen kertaa olen Thaimaasakin ollut. Phuketissa myös useita kertoja. Phuket on ehkä Thaimaan kalleinta aluetta hintatasoltaan, mutta silti sanoisin että käyttövaraksi riittää n. 100€/ päivä.
Sitten voi olla jotain varalle esim. luottokorttia tms. jos jotain erikoista sattuu.
Minä olen ainakin tuolla pärjännyt ja en kyllä mitään ole pihistellyt.","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82255176"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-19T20:20:14.000Z","text":"Elikkä elikkäs.","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82255530"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-19T23:03:29.000Z","text":"60% kuuluisi sinulle veroiksi palkkatöistäsi.
Muutaman maahantulijankin voisit elättää.
Kun kerran rahaa on matkustellakin ja mitää
töitähän Puketissa kai tee ,voisit myydä ittees.
Suomen talous nousuun ja ketjut lakoon.
Kaikki töihin,vaikka kaduille.
Saksan malliin.","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82257617"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-20T02:10:24.000Z","text":"100€/pv.","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82258256"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-20T09:56:43.000Z","text":"ota vaikka puolen kylän varat jos vaikka on varaton sitten kaikki","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82261677"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-20T12:02:48.000Z","text":"180000 e.","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82263417"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2015-12-20T18:03:22.000Z","text":"Ketjunavaaja, valot päälle!

Jos olet viikon ja haluat laittaa 20€/päivä niin ->140€ jos kulutat 40/päivä->280€

Hohhoijjaa mitä turhaa jaskanpauhauntaa","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82268493"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2016-01-21T18:24:41.000Z","text":"Itelä meni aika hurjasti rahaa.. Jos haluu päästä halvalla ottakaa VAIMO mukaan, Niin ei mee varmasti rahaan mihinkään mukavaan. =) Tänä vuona uusiksi pitää painaa duunii jotta voi relata. =)","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82816693"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2016-01-21T18:29:16.000Z","text":"Niin ja hoteliin piti maksaa 500b yö vieraasta.. 350b Aamupalasta.. Hmmm ;)","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82816769"},{"downvoteCount":0,"upvoteCount":0,"author":{"@type":"Person","name":"Anonyymi","disambiguatingDescription":"Suomi24 anonymous user"},"dateCreated":"2016-01-26T12:53:33.000Z","text":"jos ma haluun ostaa jotain ratei tai lumpui tai yleensakin jotain thaimaassa niin kattelen ekaksi ton mun thaikkutyton kanssa niita mita haluun ja lahetan sen myohemmin yksin ostamaan sen minka halusin...thakulle on oma hinta ja falangilta otetaankin sitten IHAN TOINEN HINTA...ihan vinkiksi vaan,siella on se \"kaksihintajarjestelma\"","url":"https://keskustelu.suomi24.fi/t/13995242/kuinka-paljon-kayttorahaa-2-viikon-reissulle#comment-82900803"}]}]

Kuinka paljon käyttörahaa 2 viikon reissulle?

Asdfghj123

Elikkäs tammikuussa ois lähtö Phukettiin Patong Beachille. Lennot ja hotellit ois jo maksettu, mutta kuinka paljon noin tartteis käyttörahaa?

Lomalle lähetään parin kaverin kaa ja tuskin hirveesti mitään nähtävyyksiä kiertelemään vaan pitämään hauskaa ja rentoutuu. Ja ollaan siis reilu parikymppisiä.

95

2709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaikkiMinkäIrtiSaatte

      on vastaus

      • 11000mukaan

        minä lähden venäjälle.mukaan otan 11000 rahaa.ja saahan venäjällä pankista lisää.


      • tahitiitahtoo

        minä ostin vain menolipun.perillä aion hankkia rahat hieromalla.minulta saa kokovartalo öljyhierontaa ym hierontaa.45 euroa tunti.jos jaksan kuukauden tehdä duunia on paluurahat koossa.noin 6750-10000euroa.nillä elelen seuraavan taihierontamatkaan.


      • Kysyvä_ei_tieltä_eksy
        tahitiitahtoo kirjoitti:

        minä ostin vain menolipun.perillä aion hankkia rahat hieromalla.minulta saa kokovartalo öljyhierontaa ym hierontaa.45 euroa tunti.jos jaksan kuukauden tehdä duunia on paluurahat koossa.noin 6750-10000euroa.nillä elelen seuraavan taihierontamatkaan.

        Heh, Thaikkuhierontaa kun saa huomattavasti tuota hintaa halvemmalla (n. 10 € tunti), niin miksi ihmeessä kukaan tulisi sinun hierottavaksi noilla hinnoilla?


      • Kysyvä_ei_tieltä_eksy kirjoitti:

        Heh, Thaikkuhierontaa kun saa huomattavasti tuota hintaa halvemmalla (n. 10 € tunti), niin miksi ihmeessä kukaan tulisi sinun hierottavaksi noilla hinnoilla?

        Koska se on karvakäsi


      • ändi.mäkkei

        En mä teistä perseaukisista tiedä, mää ku lähden kylälle niin liivissä on aina 30 donaa, jos mä löydä jotai mitä mä diggaa mä osta se


    • ghghghgh

      No tyttö tai ladyboy maksaa ehkä tonnista kolmeen tonniin yö riippuen laadusta. Tämän päälle tulee mahdolliset lakanamaksut sillä pakettimatkailijoiden hotellit ovat järjestäen huonompilaatuisia vaatien mm. lakanamaksun. Tämän päälle ryyppäämiseen, ladydrinkkeihin ja takseihin voi laskea sellaiset 5000 bahtia päivä. Tuk Tukeillahan ei matkusta kuin köyhät tai vyölaukkuturret. Ruokaan menee 200-300 bahtia päivässä. 10000 / päivä niin ei tarvitse pihistellä ainakaan hirveästi. Eli 150000 bahtia on kohtalainen summa millä pärjää kaksi viikkoa. Tämän päivän keskikurssilla 3,831.44 euroa.

      Toki jos vaihdatte kohteenne Pattayalle niin pääsette hieman halvemmalla ja tarjontakin kaikessa suhteessa paljon parempi. Pattayalta puuttuvat myös ne täysin hölmöimmät kusetettavat mitä Phuketissa on (Ts. se keski-ikäinen suomalainen pariskunta, läskipersemuija polkkatukassa ja naama norsunvitulla, tossuäijä jonka tosiasiassa tekisi mieli aasialaista tussua mutta akka vahtii silmä kovana sekä tientenkin kaksi riehuvaa pentua) joten hinnat ovat alhaisemmat. Turisteja toki Pattayallakin on.

      • manunited

        Ootko idiootti tosissas.Juuri tollaisten idioottien takia porukka luulee pattiksen olevan paska mesta.
        Riipuu missä bailaatte ja kuinka paljon juotatte porukkaa noin 100e päivä riittää jos
        ette juokse huorissa.
        Thaikku akkojen kanssa jos peliä pidätte luultavasti matkakassa on liian pieni.


      • kinkkumiessinkku

        minä viihdytän suomalaisia naisia rahasta,ja saan.200e tunti,hieron ja vatuloin lihat ja kaikki paikat myllään.misut tulee lomalla uusinta hierontaan.ja mikä sen mukavempaa kun naattii molemmat.saan palkkaa vielä lomailusta.on sitten mukava palata kotosuomeen rahapussi turvoksissa.ja ompa hyvinkin että joku misu turpoaa reissunjälkeen ja poksahtaa 9kk päästä.mutta minulla on sopimuspaperit että en vastaa hieroonnan aiheuttamista pullistumista.nam poijat ku on lusti lomailla


      • vainsorsalentää

        kyllä on hölmöä lähtee patajale tai kanariale.meillä kotona on kaunista pääsee kalalle pilkille ym hiihtämään.miksi vielä maksaa turhasta,kun toukokuussa paloi nahka murolle jo kotosuomessa.vain sorsa lentää puketii ja kanasaarele


      • phatipate

        Thai-tyttö maksaa n.8-16€/pvä kun sovit että pyörit muutaman pvän sen kanssa,kolmekin riittää.Hymyilee sulle kokoajan eikä karkaa,pyydä näyttämään halvimmat aidot thai-ruokamestat,katuruokakin menee jos sillekin kelpaa.Niin et sä maksat sen ruoat jne.Mutta pesee sun paidatkin jos pyydät.Kaveri pyysi usein vakiotyttöä jäämään hotelliin ja aikansa kuluksi tämä pesi vaatteita,kaveri sillä välin hoiteli "irtohoitoja",toistakymmentä eri akkaa 1kk aikana.


      • udonthaninakua
        phatipate kirjoitti:

        Thai-tyttö maksaa n.8-16€/pvä kun sovit että pyörit muutaman pvän sen kanssa,kolmekin riittää.Hymyilee sulle kokoajan eikä karkaa,pyydä näyttämään halvimmat aidot thai-ruokamestat,katuruokakin menee jos sillekin kelpaa.Niin et sä maksat sen ruoat jne.Mutta pesee sun paidatkin jos pyydät.Kaveri pyysi usein vakiotyttöä jäämään hotelliin ja aikansa kuluksi tämä pesi vaatteita,kaveri sillä välin hoiteli "irtohoitoja",toistakymmentä eri akkaa 1kk aikana.

        ne naiset on ilmasia jos oikeesti niitä alat iskemään. pokka jos pitää niin ne jopa maksaa sulle :D


      • ghghghgh--- ilmeisesti oot joku epätoivonen vonkaaja keski-ikänen läskimaha, joka ei suomessa saa vaikka kuinka yrittäs.. täytyy maksaa että saa... Säälittävä tapaus...:-D


    • Nauttimaanvaan

      hellurei ja hauskaa matkaa...
      Olin ite pari kuukautta sitten Thaimaassa, 3 päivää Pattayalla ja 3 päivää Bangkokissa.
      Rahaa meni Pattayalla enempi, koska tuli syötyä hyvin ravintoloissa, mutta en me ihan kahteen pekkaan noin lahjakkasti tuhlattu. Juotiin ja syötiin hyvin, vuokrattiin moottoripyörä päiväks, hengattiin rannalla ja juotiin olutta ihan kiitettävästi.
      Pattayan päivät makso aboutti rallaa 200 ekee.
      Bangkokissa käytiin sit syömässä ihan paikallisissa kojuissa ja se on halpaa. Siellä meni viel vähemmän. Hotellimajotus pattayalla oli 11 euroo ja aivan loistava majapaikka. Pieni bungalow, ei hotelli. Bangkokissa siisti hotelli oli 9 euroo yö.
      Possuateria, riisillä ja kasviksilla ja ruokajuomana vesi kahdelle makso vajaa kolme euroo. Ja voin sanoo et olin ihan hiton maukas.
      Pattayalla hienompi ravintola niin juomineen päivineen noin 20 ekee.
      Mä käytän reissuilla yleensä aina korttia, en niinkään käteistä taskussa pidä, koska jos suur summa rahaa ja joku vie laukun niin oh no... kortin voi sulkee samantien.
      Mä seuraan korttien kuluja sovelluksella joka on mun puhlussa.
      http://www.whatcardapp.com/
      Tällä näkee missä on halvinta maksaa milläkin kortilla ja mistä automaatista on halvin nostaa rahaa. Äly kätevä ja tuo isonkin säästön, jonka tietty voi sit käyttää johkin muuhun mukavaan.
      Saahan sitä rahaa meneen jos haluaa, mut halvallakin pääsee jos viittii vähän nähä vaivaa. Aasiassa paljon reissaillessa hyvin pienellä pudjetilla pärjää. Kalja on se mikä vie eniten rahaa :=)

    • HaveGoodtime

      100€/vrk riittää Phuketissa nippa nappa. Takseihin menee taksi mafian ansiosta rahaa, ovat Phuketin saarella kalliit vrt. moni muu kohde.

      • eienääthaikkuun

        Kylläpä on hinnat nousseet. Kanaria taitaa olla kohta halvempi.


      • Samesame
        eienääthaikkuun kirjoitti:

        Kylläpä on hinnat nousseet. Kanaria taitaa olla kohta halvempi.

        Phuket on kuin Kanaria hinnoiltaan. Lämpimämpi kuin Kanaria sentään.


      • Uudestaanmenossa

        Oltiin 2vko reissussa ja tonni per naama riitti hyvin siis euroa!Oltiin Patongilla


    • Riippuu oikeesti paljonko tuhlaa naisiin rahaa, sanoisin että normi hauskanpitoon se 100€ / päivä. Sitten jos haluaa elää herroiksi niin 300€ / päivä.

      • KokenutMiesTH

        Pattayalla elää herroiksi 100€ päivä kaksi daamia ym


      • En mä ainakaan :-)


      • vinkkisulle

        Ei pidä pyöriä vain walking streetillä.


      • uuuuveee
        KokenutMiesTH kirjoitti:

        Pattayalla elää herroiksi 100€ päivä kaksi daamia ym

        Patongilla ei mene 4000B kahteen likkaan. Yhelle 500-1000. Ja syömiset ei koskaan turisti mestoissa. Yäk!


      • vinkkisulle kirjoitti:

        Ei pidä pyöriä vain walking streetillä.

        Ei ni, eikä edes soilla. Mut silti sitä vaan menee :-)


    • siitäkiinnimistäroikkuu

      Mitä tuossa Chalongissa katselin, satamaan tuli pikavene, johon pakkautui 3 suomalaispoikaa 6 thaityttöä. Veneessä oli 3 krt 275 hp koneita persiessä. Lähtivät painamaan päin Podaa. Luultavasti 500 eur / päivä / henkilö ei riitä näillä herraloilla.

      • ZaZaJaaReuReu

        Siis luultavasti ! Oma kokemuksesi ja tietosi puuttuu !
        Tuo 100 egeä vuorokausi hyvin paikkansa pitävä. Ainakin pitkä lomalaisilla ei sitä kuukauden tai pidemmällä lomilla joka päivä 100€ kulu. Joskus enemmän joskus vain 10€ vrk. Keskiarvo 100€ /vrk.


      • Ja pattiksella secretin vippi vene 36000 batia päiväreissu, kyllä sitä rahaa saa menemään :-)


      • since1978
        just4you kirjoitti:

        Ja pattiksella secretin vippi vene 36000 batia päiväreissu, kyllä sitä rahaa saa menemään :-)

        Saahan sitä rahaa palamaan jos haluaa. On muuten nuo pikaveneiden vuokrahinnat nousseet tuhottomasti joku 10-12 v. sitten 10000 paateroa ja veneen sai klo 11.00-17.00 väliseksi ajaksi.


    • santtu-1975

      Itselläni Phuketissa (ja Thaimaassa yleensäkkin) menee rahaa lomalla luokkaa 50€/Vrk. (plus lennot ja hotellit), mutta minä varmaan olenkin hieman "outo" lomailija, kun en käytä tuota alkoholia enkä maksullisia naisia ollenkaan (mutta iltaelämassa tulee silti liikuttua). Rahat kuluvat pääasiassa syömiseen sekä kaksipyöräisten vuokriin ja polttoaineisiin.

      • RiittääHyvin

        Tuolla tyylillä Pattiksella kuluu 30€/vrk.


      • cubano

        WOW!!!.


    • eläenkuinmunkit

      Testasin viime vuonna. Ilman että jääkaapissa oli muuta kuin vettä varattuna. Pärjäsin 3 pv urheillen ja iltaisin kävellen, meni 78 thb. Toki taikkukaverini tarjosi joka päivä isot Changit.

    • aapeesee

      Kun ei syä eikä jua. Niin paskakaan ei haise pahalle.

    • Thaikku9

      Hei.
      Muutama vinkki.
      Olut baareissa noin 60-80 baht.
      Viinilasi noin 120 baht
      Drinkit noin 200 baht
      Ravintolat edullisia ja kalliita, valintaa on. Muovituoli paikkoihin syömään. Me sanomme niitä rekkabaareiksi. Suosittelen drinkkejä ostamaan minivan autosta, edullista. Niitä on muutamia ympäri Patongia.
      Ostoksista, tinkimään - 70% hinnasta pois, aloitus.
      Suosittelen joitain retkiä esim. snorklaus, kanootti.
      Jalkahoitoja, kasvohoitoja.
      Halpaa siellä on.
      Rahan vaihto siellä. Paljon rahanvaihtopisteitä.
      Muistakaa aurinkorasva, aluksi 50 kerroin. Käyttäkää käsidesiä.
      Ihanaa rentouttavaa lomaa.
      Meillä loma 3.1 Patongia Beach .

    • katall

      Mulla kuluu kahden viikon loman aikana yleensä rahaa noin 900-1300 €. Tyttöjä en ostele, mutta muuten en pihistele ostoksissa.

    • On.millä.mällätä

      Tarpeeksi

    • hohjahoi

      50 euroa/päivä noin nyrkkisääntönä ja sekin on vähän yläkanttiin arvioitu.
      En tiedä mihin nuo edelliset kommentoijat ovat huuskanneet rahansa.Eräskin väitti että 200e/päivä ja luetteli samalla halvimmat hotellit missä oli majaillut ja katukeittiöt missä oli syönyt.Näihin oli mennyt noin 15e/päivä.Herää kysymys mihin meni loput 185 euroa?

    • peräkammaristapaukkaa

      akateemisia jos joutuu nussimaan, niin siihen toki palaa isompi raha ja vako on se ja sama.

    • ökyrikas

      miljoonia

    • lolzislollojenlolz

      Mulla meni 400000 batia kuukaudessa ! Tuli elettyy vähän turhan leveesti ja tyttöystävällä(ex) oli vähänliian kallis maku.....niin vaihdoin lennosta=)

      • Taasnäitäjuttuja

        Höpö höpö muka 10000€ kuukaudessa. Kuvastaa vain että sinua huijattiin joka käänteessä jos noin paljon rahaa paloi.


    • VähälläkinPärjää

      Olen käynyt 5 kertaa Thaimaassa ja yleensä olen pärjännyt noin 40e/päivä. Perustuu siihen että viitsii kävellä suht paljon parin kilsan matkojakin ja käy syömässä siellä missä paikallisetkin eli halvemmissa ruokapaikoissa. Tavaraa ei tule myöskään kovinkaan paljoa ostettua.

    • potpotpatong

      10000 euros. Sillä oon pärjännyt

    • portukali

      myyn taloni autoni ja huvilan saan niistä nyt huvan hinan.talosta 390000e.ja autosta paritonnia kappale.huvilasta 160000euroa.ja muutan verovapaaseen maahan,mikähän se on.oliko portukali.elelen eläkkeellä verovapaasti.säästän ja muutan vanhana takasin koto suomeen.varat ja omaisuuden annan lapsille ennen paluumuuttoa.sitten asustelen niin kauan että pääsee palvelutaloon.

      • verkottaa

        myyn taloni autoni ja huvilan saan niistä nyt huvan hinan.talosta 390000e.ja autosta paritonnia kappale.huvilasta 160000euroa.ja muutan verovapaaseen maahan,mikähän se on.oliko portukali.elelen eläkkeellä verovapaasti.säästän ja muutan vanhana takasin koto suomeen.varat ja omaisuuden annan lapsille ennen paluumuuttoa.sitten asustelen niin kauan että pääsee palvelutaloon.

        Ei ole sellaista maata kuin verovapaa,kun muutat suomesta


    • ikremi

      Sen verta otettava ettei batit pääse loppumaan ja patonki on batongissa hyvää. Ite en matkusta ku täältä ivalosta helsinkiin ja lentoasemalla vaihdan rahat fyrkaksi.

      • FyrkatFyffeksi

        Ne sun rahat taitaa olla oravan nahkoja?


    • wompo

      25.12 lähen ja oon 3 viikkoa Puketissa patongilla.. Palannutta nahkaa ja moskiittoja.. Lomalla viimeinki. =) Toki en jämähdä paikoileen, pikku reissuja aattelin tehdä ympäristöön.. Eikä hajua vielä kuinka paljon sinne kannataa otta pätäkää?

    • onkamo

      jos rannalla syö ja juo niin 1000-2000 euroa kolmelle.itse olin viime joulun aikaan veli venäläisiä täynnä rannalla on kallista.en mene toista kertaa olen kiertänyt thaimaata paljon.rahat voi vaihtaa vaikka joka päivä perillä ja on paljon parempi kurssi kui täällä kävelet vaihto paikkoja joka talossa.sitten kun menet pois rannalta edemmäs puoli hinta matkassa n.300-500m samat tuotteet.

    • Thaimaassaramppaaja

      1000-1500e/KK kannattaa varata käyttörahaa.
      Lennot alle 600e jos pomppulento ja suorana lähemmäs 1000e monesti.
      Kambodza ja Laos puolet halvempia maita.

      • mietivähänmihinmenet

        Kuka haluaisi lomailla Kambodzassa tai laosissa, paikoissa jossa koiria syödään kun ne on ensin kidutettu hengiltä( jotta liha on parempaa muka ja tuo syöjälleen mieskuntoa!) Koskaan en moisiin paikkoihin menisi missä eläimellä ei ole mitään arvoa.


    • Yli25xThaimaa

      Tonni viikko käyttörahaa viikko in cash aina mielummin liikaa kuin liian vähän. Visa varalle. Vakuutukset ja kansainvälinen ajokortti jos skootterin vuokraat kuntoon. Phuketissa törkeän kalliit taksit se kannattaa ottaa sinne matkaajat huomioon vrt. muu Thaimaa yli puolet kalliimpia.

    • Phang_a_Dong

      Poikaset täällä elvistelee ja jauhaa paskaa. Toki bahtin kurssi on heikentynyt viime vuosina, mutta noi rahasummat on täyttä skeidaa. Thaimaa on edullinen jos osaa perusjutut, mutta halpamaa se ei ole enää.

    • tam2016phuket

      Viime tammikuussa olin patongilla 2viikkoa. Ei kyllä kauheena biletetty mutta syötiin ja juotiin kuitenkin hyvin ja matkalaukku oli täys kampetta. rahaa meni n.600e. Parhaimpia ruokapaikkoja vähän syrjemmässä olevat ja kannattaa rohkeesti syyä kadun varsilla olevista "mopoista". Oli siellä toki kalliimpiakin ruokapaikkoja mut ne kierrettiin kaukaa. ja banglaroad on kallis! käytiin yökerhossa niin kalliita melkein saman hintasta oli juominen kun täälläkin! ei ollut siis eka kerta thaimaassa, eikä vika.

    • HAlpaaVielä

      Asun rayongin ja pattajan välillä taikkumuijan talossa..täälä joka talvi 5-6kk.. Rahaa menee noin 30000bth kuukaudessa kahdelle hengekke ja se riittää hyvin autoon ja kahteen prätkään,vesi ja sähkölaskuun,,Syödäänkin melkein joka päivä ulkona ja thaihierontaa kerran viikossa.Ei mitään vaikeuksia.Pattajalla käydään vaate ostoksilla..Ei täälä rahaa paljoa mene jos osaa elää..Kaljaa menee kohtuudella rannoilla.

      • maksaakaikki

        Riippuu mitä siellä tekee..ja missä syö juo jne. Mun matkabudjetti on aina 100e/pv
        vuodenajasta kurssista riippumatta. Aina on rahat riittäneet. 20 kertaa reissaillu siellä.


      • udonthani2556

        jos paikallinen pärjää 7000 batilla kuussa niin miten helvetissä turistilla voi mennä sen enempää? ei ymmärrä :D vielä jos jelppii töissä niin ruokakin on ilmasta


      • 1ynnä1
        udonthani2556 kirjoitti:

        jos paikallinen pärjää 7000 batilla kuussa niin miten helvetissä turistilla voi mennä sen enempää? ei ymmärrä :D vielä jos jelppii töissä niin ruokakin on ilmasta

        Paikallisella on ilmeisesti vähemmän menoja?


    • montakertaakäynyt

      100-150 euroa päivä , sillä jo pärjää ja voi pitää hauskaa myos , olkaa tarkkpoina laskuissa kun keräävät kuppiin ettei tule ylimääräistä kuittia , tulin juuri viikko sitten sieltä , käynyt monta kertaa, kaikki riippuu irsestä mitä menee tai ei mene , joka paikassa saa rahaa helpolla meneemään , maltti mukana ja järki, paras loma ja nauttikaa kunnolla hyvä paikka lomailla .

    • halvalla_lähteköön

      15€ per hieronta, joita ainakin 3-5 päivässä.

    • TIETOAJAAN

      730€

    • takasi-joskus

      itellä meni 2500e/2vk...mistä varmaan 1600e ekaviikolla

    • Uuttavuotta

      Ruoka ja juoma sekä taksit ovat Thaimaassa halpoja. Olin itse Pattayalla marraskuussa 2 viikkoa ja sain kulumaan tuliaisineen kaikkineen 350 euroa. Ruoka ja ruokajuoma maksoivat noin 3,50 - 4,00 euroa kerta. Jos et kovin paljoa meinaa pämpätä, uskoisin sinun selviävän korkeintaan 500 eurolla. Mukavaa matkaa.

    • turvaportti

      en tuhlaa rahaa lentoihin, voi ohjus iskeytyä koneeseen ja sen jälkeen ei rahalla väliä, lentoni olen lentänyt jo aikaa sitten!

    • Saanko ehdottaa 3 markkaa

    • nakuapattayan

      vähimmillään menee 0 e. maksimia ei voi sanoa koska esim 10 milliä häviää jos niin haluat. jos taas teet töitä niin siitähän sitä massia tulee. venäläiset naiset jopa maksaavat miehille 200 dollaria yöstä. syytä en tiedä mutta kivaa oli. yksi mahdollisuus on tietysti esittää hädässä olevaa turistia ja aina joku nainen ottaa asumaan. itellä oli tarkotus olla kaks viikkoo. noh jäi putki päälle ja rahat riitti kolme viikkoo. meni noin 1500 euroa kaikkeen turhuuteen. loppujen lopuksi olin kaksi vuotta eikä rahaa kulunut alkuhässäkän jälkeen batin batia. rakastuin hyvä sydämiseen naiseen joka piti huolen ja juotti minut penkin alle joka ilta kunnes jäin kiinni ja minut karkoitettiin vankilan kautta suomeen. thainainen maksoi lippuni koska muuten olisin vieläkin karkoituskeskuksen (i.d.c) yläkerrassa muiden apinoiden kanssa. mut ei kannata stressata sillä saahan sitä rahaa atm automaateista lisää jos loppuu :D

    • Sweq

      Vain suomalainen menee lomalle säästämään. Ruokaa mistä halvemmalla saa....ei juima. Nauttikaa nyt siitä Thaimaasta muutenkin kuin pillun ja viinan kautta!

      • sdfghjklölkjhg

        no mutta miksi siellä pitäisi törsätä? paljon hauskempaa asua paikallisten kanssa ns samalla tasolla. ihmiset arvostaa ja näin pois päin. sama seon jos suomessakin alat levittelemään rahojas niin mulkkuna pitäävät


    • baantai

      niimpä.eihän suomessakaan menee rahaa joka päivä joten mitäpä sitä sielläkään törsäämään. maisemat on ilmaisia ja mitä pitempään on sitä halvemmaksi se tulee. vuokra oli 3000 kuussa ja ruokaa tein kotona tyyliin 1000 bahtia kuussa. lennot vei eniten 20000 bahtia. viisumi oli ilmainen tuttavapoliisin kautta. riisiviinaa silloin tällöin 62 batia pullo sekä kessuja 5batia 1 batin paperit. emäntä hoiti viihteen.

    • aamu_aurinkoinen

      Meillä on ollu Aasian reissussa (Thaimaa, Malesia, Indonesia) pariskuntana päiväbudjetti noin 50€ sisältäen asumisen n. 20€, ruuat n. 20€, taksit yms. pikkusälä 10€. Mutta tosiaan, Phuketissa menee mahdolliseen taksiin enemmän ja alkoholiin tietty, jos meinaa juhlia. Mut toisaalta sulla on jo hotelli maksettuna. Että jospa sinä kuluttaisit vaikka yksikses ruokaan 20€, juomiseen 20€, taksiin ja harrasteisiin 30€ niin olisko päiväbudjetti 70€... Ja jos nyt kovin yläkanttiin haluaa arvioida, niin 100€/pvä, mut en kyllä ymmärrä mihin tuollaisen summan saa siellä kulutettua. Toi alkoholibudjetti ei ainakaan toivottavasti ihan joka päivä kulu. :D Ettekä varmaan joka päivä myöskään taksilla ajele. Jotain halpoja lavabusseja tms. kulkee rannoilta Phuket towniin ja takaisin. Kannattaa siellä joku päivä käydä. Syödä kannattaa mahdollisuuksien mukaan jossain vähän syrjemmässä jotain katuruokaa. Me ollaan Phuketissa oltu vain toisella puolella saarta, josta käsin käyty pari kertaa katselemassa rantojen meininkiä. Ruoka on ainakin ihan rannalla tuplaten kalliimpaa kuin toisella puolen saarta, joten olettaisin vähän kauempana rannasta olevan vähän helvempaa... Me ollaan nostettu automaatista rahaa ja jos niin tekee, niin kannattaa nostaa kerralla vähän isompi satsi, koska siinä on joku kertamaksu. Kaikkia rahoja ei toki kannata kuljetella mukana kaupungilla. Ainakaan kännissä. Ja kannattaa se kortin sulkemisnumero tallentaa puhelimeen ja laittaa vaikka jonnekin paperille ylös myös, jos käy niin, että pöllitään puhelin ja lompakko samalla. Meiltä ei kyllä ole mitään reissussa viety, mutta kannattaa siihenkin varautua. Jos vaihtaa rahaa rahanvaihdossa, niin kannattaa laskea, että saa oikean summan.

      Hauskaa lomaa!

      • 50epäivässä

        Kyllä Phuketissa saa ihan helposti kulumaan 100 e päivässä. Jos syö hyvissä ravintoloissa, harrastaa, retkeilee ja shopppailee, niin ei tee tiukkaakaan saada satanen menemään nopeasti. Länsimainen ruoka ja kahvi on kallista, kalliimpaa kuin Suomessa.

        Mutta kyllä paljon vähemmälläkin voi tulla toimeen, 10 e päivässäkin riittää jos on majoitus maksettu etukäteen. Jos kulkee kävellen eikä takseilla, syö thairuokaa katukeittiöistä ja ostaa juomat ja hedelmät marketista, niin pääsee halvimmalla.

        Joka päivähän ei tarvitse tehdä samalla tavalla, vaan voi välillä pitää pikkubudjettia ja välilllä vähän törsätä.


    • sdfghjkl

      outoa. käytättekö suomessakin 100 euroa päivässä? mulla menee 15 ekee suomessa päivää kohti sisältäen asumisen. ettekö oikeesti tajua että tuolla voi tehdä töitä? asun tuolla joka kolmas vuosi . toisen brasiliassa ja kolmannen suomessa työttömyyskorvauksilla. huh huh kokeilkaapa joskus soluttautua paikallisiin ja tulette järkyttymään kuinka teitä kustaan silmään :D

      • TuoOnSeEro

        Jos Sulla käy viihteellä leveästi, palaa äkkiä 600 eur /ilta. Samat leveät lärvändeerokset voi vetäistä Taikkulassa 100 eur /ilta.


      • lomailevälillä

        Että sama budjetti kesät talvet...


    • rthjmnbv

      voit polttaa illassa vaikka miljardi euroo mutta seon oma häpees. hauskaa voit pitää hintaan nolla euroo ja idiootit kustantaa. älä oo noin sini silmänen

    • vituttaakokfjd

      opetelkaapa kieltä niin huomaatte mitä ne puhuu. esim sairaala maksu putoaa kymmenkertaisesti jos ymmärrätte systeemin. tyhmä seon joka maksaa, jos taasen maksatte niin näätte saman lääkärin/poliisin samana iltana hienosti syömässä uuden pyörän selässä.

    • fyffeli

      Ota tarpeeksi. Siinä se ei se sen vaikeampaa ole.

    • astropatonki

      Katukeittiostä saa lounaan eurolla ja illallisen kahdella eli 3x14=42 euroa.

    • ThaimaassaVieraillut

      Hintoja..

      Juomat kaupoissa: Jääteet, limsat ym 15-20 THB 0.5l / olut 35 THB, smirnoffit ja breezerit 55 THB / viski "Hong Thong" on myös melkosen halpaa

      Ruuat kaupoissa eli pikkusuolaset (leivät, pienet ruoka-annokset) 15-30 THB

      Ruuat katukojuissa (useimmiten joku wokki, keitto tai curry) 60-100 THB

      Jenkkipikaruokapaikat (Burger King, KFC, McD) oli muistaakseni 3-5€

      Ravintolaruat 200 THB / Juomat n. 100 THB

      !!Ja tärkein, vaihda rahaa vasta Thaimaassa, paljon parempi kurssi kuin Suomessa!!

    • 1Reissumies1

      sanoisin että kannattaa ottaa rittävästi kulutuksen mukaan.
      10000.- euroa viikko voi olla jo riittävästi, mutta paljon kanssa yleensä pärjää

    • Kokenutukm

      Jos hotelli lähellä rantaa ja ja lähellä bangla roadia niin ei siellä juurikaan takseja tai tuktukkia tarvi ja mopotaksi maksaa patongin sisällä yleensä 50b.

      Jos ja kun tyttöjen kanssa säätää niin baarimaksu on 300 ja yhdestä yöstä tytölle 500-2000b , yleensä 1000 ok jos kohtelet tyttöä hyvin. Jos vaikka joka päivä eri tyttö niin voidaan laskea 14x1500b=21000b mikä on noin 540euroa ja jos kulut on myös n1500b päivä niin aika mukavadti saa syödä ja juoda jollei missään michelin paikoissa käy. Sanoisin että 1000e /2vko en aika realistinen summa parikyppiselle kundille eli päivää kohden n. 70€ eikä todellakaan tarvi säästellä.

    • Anonymous15

    • täkäläinen

      Joopa joo ja taasen kotimassa pihitään ja pinnataan kaikesta keräten lomarahastoa ulkomaan reissua varten ja päivitellään että kaikki on kallista

    • pizzerati

      koittakaa nyt jo tajuta! ei naisille tarvitse maksaa sen kummempaa kuin yhden yön jutuista suomessakaan. jos olet ovela voit pyytää niiltä maksua ja vaikka asua niitten luona. samanlaisia sinisilmäisiä neon kuin suomessakin. uskoovat kaikki ryöstö tarinat sun muut huijaus metkut.

    • Ludiskuffa

      taimaaseen pittää ottaa palio rahhaa mukkaan jos aikoo ellää leviästi patonkissa on ravintola hinnat korkiat kaliaki maksaapi kauhiasti mopo taksiki on kallis mää oon lukiosa

    • domingo60

      Hei,
      Olen matkustellut monissa maissa ja ehkä kymmenen kertaa olen Thaimaasakin ollut. Phuketissa myös useita kertoja. Phuket on ehkä Thaimaan kalleinta aluetta hintatasoltaan, mutta silti sanoisin että käyttövaraksi riittää n. 100€/ päivä.
      Sitten voi olla jotain varalle esim. luottokorttia tms. jos jotain erikoista sattuu.
      Minä olen ainakin tuolla pärjännyt ja en kyllä mitään ole pihistellyt.

    • EliWallah

      Elikkä elikkäs.

    • Edutpois

      60% kuuluisi sinulle veroiksi palkkatöistäsi.
      Muutaman maahantulijankin voisit elättää.
      Kun kerran rahaa on matkustellakin ja mitää
      töitähän Puketissa kai tee ,voisit myydä ittees.
      Suomen talous nousuun ja ketjut lakoon.
      Kaikki töihin,vaikka kaduille.
      Saksan malliin.

    • eiikinäthaimaaseen

      100€/pv.

    • meevaan

      ota vaikka puolen kylän varat jos vaikka on varaton sitten kaikki

    • Össöpönnä

      180000 e.

    • opllkk

      Ketjunavaaja, valot päälle!

      Jos olet viikon ja haluat laittaa 20€/päivä niin ->140€ jos kulutat 40/päivä->280€

      Hohhoijjaa mitä turhaa jaskanpauhauntaa

    • wompo

      Itelä meni aika hurjasti rahaa.. Jos haluu päästä halvalla ottakaa VAIMO mukaan, Niin ei mee varmasti rahaan mihinkään mukavaan. =) Tänä vuona uusiksi pitää painaa duunii jotta voi relata. =)

    • wompo

      Niin ja hoteliin piti maksaa 500b yö vieraasta.. 350b Aamupalasta.. Hmmm ;)

    • pattiksellanyt

      jos ma haluun ostaa jotain ratei tai lumpui tai yleensakin jotain thaimaassa niin kattelen ekaksi ton mun thaikkutyton kanssa niita mita haluun ja lahetan sen myohemmin yksin ostamaan sen minka halusin...thakulle on oma hinta ja falangilta otetaankin sitten IHAN TOINEN HINTA...ihan vinkiksi vaan,siella on se "kaksihintajarjestelma"

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      37
      2409
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1353
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      308
      903
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      75
      816
    Aihe