Ubuntun parhaat ilmaiset pelit?

playboy.69

Voisiko joku kertoa suosituksia kun en viitsi niitä kaikkia kokeilla?

19

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile_ite
      • 7or9

        lisätään vielä vaikkapa supertux2 ja tux-math. Nää on näitä tuttuja..


    • perunoitasäkki

      Perunapoikapeli. On kuulemma yhtä hyvä kuin Fallout 4.

      • 345g5

      • Pernamies_

        Niin se tosiaan kuulemma on, se on kuulemma Ubuntun Fallout4, eli Post-apocalyptic peli, pitäähän niitä ihania pieniä perunia syödä että jaksaa myös vaikka maailma olisi loppumassa.
        Saakohan siihen Perunapoikapeliin dlc paketteja?


      • pottuja
        Pernamies_ kirjoitti:

        Niin se tosiaan kuulemma on, se on kuulemma Ubuntun Fallout4, eli Post-apocalyptic peli, pitäähän niitä ihania pieniä perunia syödä että jaksaa myös vaikka maailma olisi loppumassa.
        Saakohan siihen Perunapoikapeliin dlc paketteja?

        Tokmanni myi viikolla 5kg pussia alle 2€. Voi olla vieläkin tarjolla sinulle.


      • Pernamies_ kirjoitti:

        Niin se tosiaan kuulemma on, se on kuulemma Ubuntun Fallout4, eli Post-apocalyptic peli, pitäähän niitä ihania pieniä perunia syödä että jaksaa myös vaikka maailma olisi loppumassa.
        Saakohan siihen Perunapoikapeliin dlc paketteja?

        Jaahans, täytynee kirjoittaa Jallulle taas Sativex-kuuri ja elektrokonvulsiivista hoitoa, kun luulee tätä jatkuvasti Sodat-palstaksi..


      • Älä_jokella
        Tri.Kerkko.Koni kirjoitti:

        Jaahans, täytynee kirjoittaa Jallulle taas Sativex-kuuri ja elektrokonvulsiivista hoitoa, kun luulee tätä jatkuvasti Sodat-palstaksi..

        Mitä se Jallu taas jokeltaa täällä.


    • Y2K4

      Mikä on perunapoikapeli? Entä sativex? Saako sen imuroitua ilmaiseksi?

    • Winrace

      Winrace. Maaliin päästyäsi voitat latauslinkin oikeaan käyttöjärjestelmään, eli Windows. Näin pääset tuosta liinuks turhakkeesta eroon.

    • En_suosittele

      Linuks Pelit = Äärimmäisen huono vaihtoehto!

      • saatanan_imuri

        Wintous haittaohjelmineen on huono vaihtoehto!


    • rallia_____
      • Tubuttimet_

        Onko niin laadukas simu kuin Dirt Rally?
        Ainiin, siis eihän sitäkään saa linuxiin.


      • vindows_hulluus
        Tubuttimet_ kirjoitti:

        Onko niin laadukas simu kuin Dirt Rally?
        Ainiin, siis eihän sitäkään saa linuxiin.

        Windowsiin saa paljon paskaa mitä ei edes tarvita.


      • Tubuttimet_
        vindows_hulluus kirjoitti:

        Windowsiin saa paljon paskaa mitä ei edes tarvita.

        Eli tuo on siis mielestäai parempi, onko myös perunapoikapeli parempi kuin Fallout4?


      • vindows_hulluus
        Tubuttimet_ kirjoitti:

        Eli tuo on siis mielestäai parempi, onko myös perunapoikapeli parempi kuin Fallout4?

        Windowsiin saa paljon paskaa mitä ei edes tarvita.
        Tuossa sanotaan noin, mikä siinä on vaikeasti ymmärrettävää?


      • Tubuttimet_
        vindows_hulluus kirjoitti:

        Windowsiin saa paljon paskaa mitä ei edes tarvita.
        Tuossa sanotaan noin, mikä siinä on vaikeasti ymmärrettävää?

        Eikai siinä mitään vaikeasti ole ymmärrettävää minulle mitä mieltä sinä olet, sinähän olet siis sitä mieltä että vain tubuttimen perunapoikapeli ja tuo rallipeli on parempia kuin nuo mainitsemani windowsin pelit.
        Mikä kysymyksessäni on niin vaikea ymmärtää?


      • vindows_hulluus

        Täällä riittää kommentoijia asioita mistä eivät mitään tiedä ilman minuakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe