Kari pistä luu kurkkuun tubuttajille!

linux_valhe

Tee video siitä, että huawei 153e mokkula ei toimi tubuttimessa. Ei ole kiva, että ihmisiä huijataan asentamaan jotain sellaista missä ei toimi mikään.

Itse tekisin videon, mutta minulla ei ole vielä videokameraa.

12

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika_retroilua

      Eikö edes kännykkää jossa on videokamera, saa olla vanha kännykkä jostain 90 luvulta jos ei edes kameraa ole.

      • Tubutin_tuhoo__

        Jos se kamera on ollut kytkettynä tubuttimeen, ei se silloin todennäköisesti toimi - tubutin näet tuhoo hyvinkin nopeasti.....†


    • Linuks_propaganda

      Jos vaikka joku tekisikin videon tubuttimen ultra-toimimattomuudesta - olipa se mokula tai tulostin - linukshihhulit väittäisivät kuitenkin, että johto on vetäisty irti kesken kaiken....†
      Sitähän ei pysty millään videollakaan todistamaan!
      Mutta kyllä minä uskon, että myös linukshihhulit tietävät jo, etteivät nuo lukuisat videot ja kuvakaappaukset ja kameralla otetut kuvat voi kaikki olla pelkkää propagandaa!

      • näkee_sen

        Kyllä sen pystyy todistamaan kun kuvaa kokoajan, mokkulan kun repäisee irti niin sen kyllä näkee kun kuvaat kokoajan tilannetta.


      • Kammottava_tubutin_tuhoo

        Minä kun en olohuonettani sinulle kuvaa, siitä saat olla varma! Tubuttimien ultra-toimimattomuudet voi videoida muutenkin.....†


      • näkee_sen
        Kammottava_tubutin_tuhoo kirjoitti:

        Minä kun en olohuonettani sinulle kuvaa, siitä saat olla varma! Tubuttimien ultra-toimimattomuudet voi videoida muutenkin.....†

        Ensin sanot että olet valmis kuvaamaan ja sitten alatkin horisemaan jostakin olohuoneen kuvaamisesta että se olisi syynä miksi et kuvaa.
        Aloituksessa nimittäin oltiin valmiita kuvaamaan video mutta kun ei ole kameraa.
        Seuraavassa johon tässä vastasin on vain kommentointia, ei kehotusta kuvaamaan.
        Osaatko edes samalla nimimerkillä kirjoittaa vai oletko ns. väliinputoaja?


      • ff4335454
        Kammottava_tubutin_tuhoo kirjoitti:

        Minä kun en olohuonettani sinulle kuvaa, siitä saat olla varma! Tubuttimien ultra-toimimattomuudet voi videoida muutenkin.....†

        Käytit nyt kiertoilmaisua, tarkoitit tietysti peräkammariasi.


      • meitäpä_et_hämääkään
        ff4335454 kirjoitti:

        Käytit nyt kiertoilmaisua, tarkoitit tietysti peräkammariasi.

        Sinun peräkammari!


      • Windows_Herrasmies

        Vain linukshihhulit - nuo kammottavat liehuparrat - asuvat periksessä vuokralla.........†
        Me normaalit Windows Herrasmiehet asumme yleensä joko omakotitaloissamme tai sitten osakehuoneistoissa!


      • Onko_vai_eikö
        Windows_Herrasmies kirjoitti:

        Vain linukshihhulit - nuo kammottavat liehuparrat - asuvat periksessä vuokralla.........†
        Me normaalit Windows Herrasmiehet asumme yleensä joko omakotitaloissamme tai sitten osakehuoneistoissa!

        Karilla sitä vaan herrat ja pojat pyörivät mielessä. Ettei vaan...


      • valehtelijoiden_klubi

        Pankki ne Windows_Herramiesten ja Windows_Narrien talot ja osakehuoneistot kuitenkin omistaa.



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe