Tee video siitä, että huawei 153e mokkula ei toimi tubuttimessa. Ei ole kiva, että ihmisiä huijataan asentamaan jotain sellaista missä ei toimi mikään.
Itse tekisin videon, mutta minulla ei ole vielä videokameraa.
Kari pistä luu kurkkuun tubuttajille!
12
86
Vastaukset
- Aika_retroilua
Eikö edes kännykkää jossa on videokamera, saa olla vanha kännykkä jostain 90 luvulta jos ei edes kameraa ole.
- Tubutin_tuhoo__
Jos se kamera on ollut kytkettynä tubuttimeen, ei se silloin todennäköisesti toimi - tubutin näet tuhoo hyvinkin nopeasti.....†
- Linuks_propaganda
Jos vaikka joku tekisikin videon tubuttimen ultra-toimimattomuudesta - olipa se mokula tai tulostin - linukshihhulit väittäisivät kuitenkin, että johto on vetäisty irti kesken kaiken....†
Sitähän ei pysty millään videollakaan todistamaan!
Mutta kyllä minä uskon, että myös linukshihhulit tietävät jo, etteivät nuo lukuisat videot ja kuvakaappaukset ja kameralla otetut kuvat voi kaikki olla pelkkää propagandaa!- näkee_sen
Kyllä sen pystyy todistamaan kun kuvaa kokoajan, mokkulan kun repäisee irti niin sen kyllä näkee kun kuvaat kokoajan tilannetta.
- Kammottava_tubutin_tuhoo
Minä kun en olohuonettani sinulle kuvaa, siitä saat olla varma! Tubuttimien ultra-toimimattomuudet voi videoida muutenkin.....†
- näkee_sen
Kammottava_tubutin_tuhoo kirjoitti:
Minä kun en olohuonettani sinulle kuvaa, siitä saat olla varma! Tubuttimien ultra-toimimattomuudet voi videoida muutenkin.....†
Ensin sanot että olet valmis kuvaamaan ja sitten alatkin horisemaan jostakin olohuoneen kuvaamisesta että se olisi syynä miksi et kuvaa.
Aloituksessa nimittäin oltiin valmiita kuvaamaan video mutta kun ei ole kameraa.
Seuraavassa johon tässä vastasin on vain kommentointia, ei kehotusta kuvaamaan.
Osaatko edes samalla nimimerkillä kirjoittaa vai oletko ns. väliinputoaja? - ff4335454
Kammottava_tubutin_tuhoo kirjoitti:
Käytit nyt kiertoilmaisua, tarkoitit tietysti peräkammariasi.
- meitäpä_et_hämääkään
ff4335454 kirjoitti:
Käytit nyt kiertoilmaisua, tarkoitit tietysti peräkammariasi.
Sinun peräkammari!
- Windows_Herrasmies
Vain linukshihhulit - nuo kammottavat liehuparrat - asuvat periksessä vuokralla.........†
Me normaalit Windows Herrasmiehet asumme yleensä joko omakotitaloissamme tai sitten osakehuoneistoissa! - Onko_vai_eikö
Windows_Herrasmies kirjoitti:
Vain linukshihhulit - nuo kammottavat liehuparrat - asuvat periksessä vuokralla.........†
Me normaalit Windows Herrasmiehet asumme yleensä joko omakotitaloissamme tai sitten osakehuoneistoissa!Karilla sitä vaan herrat ja pojat pyörivät mielessä. Ettei vaan...
- valehtelijoiden_klubi
Pankki ne Windows_Herramiesten ja Windows_Narrien talot ja osakehuoneistot kuitenkin omistaa.
Windows_Herrasmies kirjoitti:
Me normaalit Windows Herrasmiehet asumme yleensä joko omakotitaloissamme tai sitten osakehuoneistoissa!http://www.ruosteinen.com/wp-content/uploads/2010/11/ruosteinen-blogi-5-hylatty-mylly-romahtanut-talo.jpg
Tuolla on oikein kuvakin tyypillisestä Windows Herrasmiehen omakotitalosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013