m ukola o kiki99 levelii a on memeri joorecape o paras pl kn!
RuNeScApE ukkonne nimi ja levelit!
11
921
Vastaukset
- ....
sum neo kuo ompeeerikko anole haha! eikö niin? OPETTELE VITTU KIRJOTTAMAAN
- doupig
Runeukko: doupi
LvL: 55
Menkaa mun koti sivuille todella aljon tieto runesta ja vinkkeja ja quest ohjeet!!
www.doupi.cjb.net- liimatuubi
rune liittyykin runescapeen tosi paljon, hankis aivot n00b.
- Rune-Tyttö-91
liimatuubi kirjoitti:
rune liittyykin runescapeen tosi paljon, hankis aivot n00b.
mun ukko on: Whoarang90
se on 32 leveliin - Blue Sebre
Ukko: Blue Sebre
LvL: 73 - www.doupi.cjb.net
Killar-Demn kirjoitti:
hitto että sulla osaa olla raskaat sivut!
10 megasella letkulla tökkii niin p*rk*l**sti!=) sen verran asiaa ja muuta niilla mun sivuilla on etta ei ihme
- Fist
www.doupi.cjb.net kirjoitti:
=) sen verran asiaa ja muuta niilla mun sivuilla on etta ei ihme
joka ikine asia kopioitu lord timpan sivuilta, sivupohja on valmis, et oo tehny sivuil muuta ky copy pastee AASDASDD:D::AS:AS:A:
www.doupi.cjb.net kirjoitti:
=) sen verran asiaa ja muuta niilla mun sivuilla on etta ei ihme
paskan marjat! tiiän sivuja joilla on 100 kertaa enemmän tietoo eikä töki yhtään edes modeemilla! oot vaan "osannu" tehä niin vitjan raskaat sivut että huh huh.
- Putti
Mun ukkelin nimi on palefase0 ja mun lvl on 30 iha nooby lvl.=)
- lurtz294
mun ukkeli on lurtz294 ja sen lvl on 69 ja se on memberi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436