Joonas Hatusella ei ole mitään oikeutta tulla Ikaalisten palstalle
arvostelemaan ja opastamaan Hoikkaloita.
Joonas Hatunen vittuun Ikaalisten palstalta
23
897
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Jokaisella on yhtäläinen oikeus kirjoittaa tärkeistä asioista.
- Anonyymi
HATUNEN.
- Anonyymi
Ol joo hiljaa hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ol joo hiljaa hullu
sinun on pakko poiketa taas jarmon luona!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinun on pakko poiketa taas jarmon luona!
En tuu siellä poikkee kun meen Turkuun täs huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuu siellä poikkee kun meen Turkuun täs huomenna
Tule sitten myöhemmin. Haluan nähdä mitä jarmo tekee kun ilmestyt pihaan kahdentoista kaljan jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Tule sitten myöhemmin. Haluan nähdä mitä jarmo tekee kun ilmestyt pihaan kahdentoista kaljan jälkeen.
Ota myös Tapsa mukaasi!
- Anonyymi
Jos uskallat nössö
- Anonyymi
Here we go again
😂 - Anonyymi
Ei niin, parempi, kun pysyisi hiljaa.
- Anonyymi
mode skitsoohatullisena
- Anonyymi
Hatunen saapuu lähiaikoina taas paikkakunnalle. Saattaa käydä kuulemma Tampereellakin.
- Anonyymi
ReijoVehmala kirjoitti:
Hyvä juttu. Jambekin näyttää olevan kotosalla.
Pääskii mä en ollenkaan sin mää meen nakkilas käymään uudessakaupungis Pyhärannan sekä turussa
Anonyymi kirjoitti:
Pääskii mä en ollenkaan sin mää meen nakkilas käymään uudessakaupungis Pyhärannan sekä turussa
Pelkäätkö Jambea ja meitä muita rankaisijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kumma siinä nyt on kun et halua enää mennä hoikkalaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin Sata-Häme Soi juhlilla oikein kirmaisit sinne tapsan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulle jotakin ikävyyksiä siitä kun menit ottamaan yhteyksiä jambeen? Esim. virkavallan kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulle jotakin ikävyyksiä siitä kun menit ottamaan yhteyksiä jambeen? Esim. virkavallan kanssa?
Esitutkinta-asiakirjojen mukaan myös Jarmo on ottanut yhteyttä Hatusen suuntaan.
Jarmo ylläpitäjänä poisti viestisi ennen kuin ehdin vastaamaan siihen. Niin mitä sulla oli sanottavana?
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986