Joonas Hatusella ei ole mitään oikeutta tulla Ikaalisten palstalle
arvostelemaan ja opastamaan Hoikkaloita.
Joonas Hatunen vittuun Ikaalisten palstalta
38
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Jokaisella on yhtäläinen oikeus kirjoittaa tärkeistä asioista.
- Anonyymi
HATUNEN.
- Anonyymi
Ol joo hiljaa hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ol joo hiljaa hullu
sinun on pakko poiketa taas jarmon luona!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinun on pakko poiketa taas jarmon luona!
En tuu siellä poikkee kun meen Turkuun täs huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule sitten myöhemmin. Haluan nähdä mitä jarmo tekee kun ilmestyt pihaan kahdentoista kaljan jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Tule sitten myöhemmin. Haluan nähdä mitä jarmo tekee kun ilmestyt pihaan kahdentoista kaljan jälkeen.
Ota myös Tapsa mukaasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on kunnet halua enää hoikkalaan ?
- Anonyymi
Jos uskallat nössö
- Anonyymi
Here we go again
😂 - Anonyymi
Ei niin, parempi, kun pysyisi hiljaa.
- Anonyymi
mode skitsoohatullisena
- Anonyymi
Hatunen saapuu lähiaikoina taas paikkakunnalle. Saattaa käydä kuulemma Tampereellakin.
- Anonyymi
ReijoVehmala kirjoitti:
Hyvä juttu. Jambekin näyttää olevan kotosalla.
Pääskii mä en ollenkaan sin mää meen nakkilas käymään uudessakaupungis Pyhärannan sekä turussa
Anonyymi kirjoitti:
Pääskii mä en ollenkaan sin mää meen nakkilas käymään uudessakaupungis Pyhärannan sekä turussa
Pelkäätkö Jambea ja meitä muita rankaisijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kumma siinä nyt on kun et halua enää mennä hoikkalaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin Sata-Häme Soi juhlilla oikein kirmaisit sinne tapsan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulle jotakin ikävyyksiä siitä kun menit ottamaan yhteyksiä jambeen? Esim. virkavallan kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulle jotakin ikävyyksiä siitä kun menit ottamaan yhteyksiä jambeen? Esim. virkavallan kanssa?
Esitutkinta-asiakirjojen mukaan myös Jarmo on ottanut yhteyttä Hatusen suuntaan.
Jarmo ylläpitäjänä poisti viestisi ennen kuin ehdin vastaamaan siihen. Niin mitä sulla oli sanottavana?
- Anonyymi00039
Turha ryhmä
- Anonyymi00040
Toi Reijo Vehmala ei ole oikees olemassa
- Anonyymi00041
Kyllä hän on.
- Anonyymi00042
Kyllä hän on. Etkö muista, kun lähettelit hänelle kaikenlaisia ääniviestejäkin,,,,,
- Anonyymi00044
Kyllä hän on. Etkö muista, kun lähettelit hänelle kaikenlaisia ääniviestejäkin,,,,,
- Anonyymi00046
- Anonyymi00047
Vehmala on valmis rankaisemaan.
- Anonyymi00048
mä haluan suudella mut kun ei tyttö ystävää ja se mua harmittaa kun en pääse suutelee ketään tytöä niin että mistä löytyisi semmonen mukava tyttö ystävä mulle jos en saa niin sitten vaan täytyy hyppää rauta tielle
- Anonyymi00049
Saisivatko rankaisijat kuvata, kun hyppäät junan alle?
- Anonyymi00050
Te olette ehkä Urho Seppälä tai Jesse Koivisto Miko manner Petri Mäenpää Heikki turki tai sekä Pekka Mäki ketelä
- Anonyymi00051
Kalevi Vedroreki.
- Anonyymi00052
Reijo Vehmala, Kalevi Vedroreki, Jambe Kuismo. Muista myös heitä.
- Anonyymi00053
Nämä kaikki mainitut henkilöt ovat rankaisijoiden parhainta aatelia!
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Nämä kaikki mainitut henkilöt ovat rankaisijoiden parhainta aatelia!
Hatusen pitää kumartaa heitä!
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2606470SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p795128Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.964037SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2683512Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat633284Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1463089Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2302657Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2702000SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden391538Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491435