Ostin taas uudet lyijyvuoratut ikkunaverhot tänne perikseen, mutta verhokiskot eivät kestäneet enää niiden painoa, vaan ne tipahtivat alas!
Mitä teen - Joulukin on tulossa?
Kaikki alkoi linuks zorinin asennuksesta, josta sittemmmin kuulin sen vakoilu ominaisuuksista, joten päätin tehdä asialle jotakin - tilasin netistä erikoislyijyvuorattua ikkunaverhoa, jolla oli erikoisen hyvät vakoilunehkäisy ominaisuudet, mutta verhokiskot eivät enää kestäneetkään niiden painoa em. seurauksin!
Toisiko Mika tai Matti minulle uudet verhokiskot? Foliopaperia minulla onkin tuolla komerossa muutama rulla - muistaakseni 50 kpl, joten sillä voin vuorata enimmät tuuletuskanavat siksi aikaa, kun saan uudet verhokiskot ruuvattua kiinni.
Verhokiskot repesivät irti?
9
74
Vastaukset
- surkija_verho
Waihda vinduuussiin, ej auta pb-verhot.
- Terveisiä_periksestä
Kiitos neuvosta - sillähän ne ongelmat nopeiten ratkeaa.
Kyllä ne sinun oireet johtuvat sitten Vindovsista, jos ne jostain käyttöjärjestelmästä johtuvat, sehän on se vakoilutubutin. Seurattavana olon tunne aiheuttaa vainoharhaa, ei suinkaan turvassa olo!
- Suloisuutta_riittää
Pitää kuitenkin muistaa, että vain linuks on tubutin †
Windows on tietokoneen hieno käyttöjärjestelmä ♥
- Miettikääpä_vähän
MISTÄ ALOITTAJA TIESI TUON LINUKSIN VAKOILUOMINAISUUKSISTA?
- windows_laumaeläin
Hullu huutaja voisi olla hijempaa.
Ristintumputtaja.....† tekee aloituksia pilvin pimein. - Miettikääpä_vähän
EI RIITÄ SELITYKSEKSI!
- winloss_järkiloss
Luultavasti putosi lantalaan ja joutui paskaa jauhamaan.
- Linuks_kurat_housuissa
Tai sitten on asianosainen - ehkäpä jopa tekijä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013