Otin altaasta kinkun jonka päällä oli punnitus/hintalappu. Paino 7,53 kg.
No, marssin kassalle ja maksutapahtuma ohi. Katsoin kuitenkin kinkkukainalossa kävellessäni kuitin. Mitäh? Kuitissa olikin kinkun paino 9,8 kg. Ja takaisin kassalle.
Sain hyvityksen. Tämä avaus olkoon opiksi kaupalle ja asiakkaille.
Olkaapa tarkkana S-kinkkukaupoissa
9
269
Vastaukset
- Perustelut
Kaikissa kaupoissa kannattaa olla tarkkan. Nykyisin kun kassoilla ei itse näpytellä mitään vaan viivakoodit lukee ja niissä joskus, hyvin harvoin kylläkin, saattaa ollajotain häikkää.
Voitko kertoa tarkemmin miten kassa virheen selitti, muuten avauksesi saattaa vaikuttaa trollilta.- 7676776657
Höpöhöpö.
- fakt
No, kuitit on tallella tapahtumasta. Tietystä syystä ko tuote oli ilmoiteltu väärin ja sen takia kassajärjestelmää ei oltu koodattu oikein. enpä tiedä oliko virhe kenen tekemä, mutta virheeistä yleensä maksetaan
- kuulostaamunmessiaalta
fakt kirjoitti:
No, kuitit on tallella tapahtumasta. Tietystä syystä ko tuote oli ilmoiteltu väärin ja sen takia kassajärjestelmää ei oltu koodattu oikein. enpä tiedä oliko virhe kenen tekemä, mutta virheeistä yleensä maksetaan
Onneksi sinä et tee virheitä.
- aallooiittaja
kuulostaamunmessiaalta kirjoitti:
Onneksi sinä et tee virheitä.
Minä olen maksanut omista virheistäni elämässä mutta tässä jonkun virhe yritettiin maksattaa asiakkailla.
- SOnHyväKauppa
Normaali virhe, joka voi sattua mihin tahansa viivakoodiin, kilothan eivät muutu, mutta kilohinta voi olla väärästä tuotteesta. Onkohan kukaan koskaan ostanut suomalaisia tomaatteja espanjalaisen lapulla? : )
Olemme vertailleet ostoskoreja yli kaksikymmentä vuotta ja ainakin meidän ostotyylillämme/-valikoimalla Ässä on huomattavasti edullisempi, tietyt tuotteet kannattaisi hakea K-ketjusta, mutta harvoin viitsii toiseen kauppaan enää juosta. - kookookookoo
K-kaupoissahan on makkaraa, jonka lihapitoisuus on TASAN NOLLA prosenttia, eli ei yhtään lihaa. Löytyy netistä juttuja tästä. Äijät popsii kanannahkaa ja rustoja huomaamatta mitään. Oluen kanssa kun huuhtelee ja röyhtäilee niin sama mitä sikapossut verkkareissaan suuhunsa tunkevat.
Kyse tarjoushinnasta ,kassa korjasi täälläkin asian etukäteen. Oli henkilö kunnan tiedossa asia.JOS on pakastin kannattaa ostaa vaikka juhannus-kinkuksi... on sen verran halapaa..
- mökinakkavaan
mulla pääsi kerran kova pieru siinä kassalla, mutta en korjannut asiaa mitenkään, sanoin vaan että irti se minusta on, ottakoon kuka tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483