Ostin 4-G mokkulan!

Tubutin___tuhoo

Katsotaanpas sitten, miten se asentuu linuks mint 13:aan:
http://aijaa.com/3N82KI#

Sieltähän se perinteinen ilmoitus tulee - eipä ole muutosta tullut sitten 2008, jolloin kokeilin ensimmäisiä mokkula-asennuksia tubuttimeen......†

38

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumputtaja-urpolle

      Eikö tumputtaja-urpo edes osaa lukea, tuolla ilmoituksella ei ole mitään merkitystä mokkulan toimivuuden kanssa. Ilmoituksessa kerrotaan selvästi että sitä onnettoman windows-ritsan tarvitsemaa muistitikku-osuutta ei saada käyttöön kuin "vain-luku" tilassa, windows-ritsa kun tarvitsee siellä muistitikku-osiolla olevia apupyöriä jotta se tunnistaisi ja osaisi käyttää tuota mokkulaa. Linuxit eivät tarvitse niitä apupyöriä, tumputtaja-urpo on vaan liian tyhmä ymmärtääkseen sen vaikka asia on jo moneen kertaan kerrottu.

      • Taasko_Kari_kompuroi

        Oijoi!


      • Onneton_hihhuli

        Kari ei osaa englantia!


      • greg5g54gg
        Onneton_hihhuli kirjoitti:

        Kari ei osaa englantia!

        Eikä paljon muutakaan, ainakaan Linuxin asennusta/käyttöä, vaikka se on kovinkin vaivatonta. Toki pitää ottaa huomioon, että Kari on peräkammarihihhui, joka palvoo tubutinta.


      • Kammottava on Windowsin ritsamaisuus.....†


    • Linuks_seli_seli

      HEh heh heh heh heh......† Kylläpäs linukshihhulit vetivät herneet neniinsä.....heh heh heh heh......†
      On kuitenkin ihan sama, mitä ne ongelmat ovat, ne tulevat aina siitä, kun on asennettu tubutin tietokoneelle.....†
      Niin tuokin mokkula-ongelma † Ei toimi linuksissa!
      HUOM. SE EI TOIMINUT SIINÄ! IHAN SAMA, MITÄSIINÄ LUKEE - SE EI TOIMI SIINÄ!
      PITÄÄKÖ TÄMÄ VÄÄNTÄÄ TAAS RAUTALANGASTA †

      • Windows-valehtelijalle

        Uskallatko kertoa mokkulan merkin ja mallin ? Jo tuon kuvasi perusteella voi sanoa suoraan että se toimii moitteetta linuxeissa, jopa kaltaisesi idiootti saisi sen toimimaan mutta sinä et vaan halua tunnustaa että se toimii.


      • Soopaa-ja-vääristelyä

        KYLLÄ TOIMII,
        minullakin on sama, ja hyvin pelittää.


    • Windows_hassahtanut

      Ristintumputtaja.....† ei ymmärrä kuinka idioottimaista on jatkuvasti esitellä suureen ääneen omaa osaamattomuuttaan.

      • Tubutin___tuhoo

        Ettekö te pässinpäät jo tajua, ettei se 4-G mokkula toimi linukseissa!

        EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA!

        KYLLÄ PITÄÄ OLLA KUMMALLISEN HIDASÄLYISTÄ TUBUTINPORUKKAA †

        EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI

        Joko menee kaaliin?


      • Ei_se_opi
        Tubutin___tuhoo kirjoitti:

        Ettekö te pässinpäät jo tajua, ettei se 4-G mokkula toimi linukseissa!

        EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA!

        KYLLÄ PITÄÄ OLLA KUMMALLISEN HIDASÄLYISTÄ TUBUTINPORUKKAA †

        EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI

        Joko menee kaaliin?

        Niin, mutta Linuxissa toimii, tollo!


      • mintlinux-mään
        Tubutin___tuhoo kirjoitti:

        Ettekö te pässinpäät jo tajua, ettei se 4-G mokkula toimi linukseissa!

        EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA!

        KYLLÄ PITÄÄ OLLA KUMMALLISEN HIDASÄLYISTÄ TUBUTINPORUKKAA †

        EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI

        Joko menee kaaliin?

        Tämäkin viesti lähtee Latviasta Ebayn kautta tilatulla halvalla Huawei E3372 mokkulalla ja siinä ei edes ole suomalaisoperaattorin softaa. Linux ei tarvitse sellaisia.


      • Se_on_tahallista
        Ei_se_opi kirjoitti:

        Niin, mutta Linuxissa toimii, tollo!

        Niin toimii mutta turha tuolle tumputtajaurpolle on kertoa, se ei halua tunnustaa sitä. Se on monessa muussakin asiassa tehnyt selkeistä ohjeista huolimatta tahallaan väärin saadakseen jonkun "virheilmoituksen" tai siltä vaikuttavan näkyviin jotta pääsee urputtamaan.


      • vindowz_idiootti
        Tubutin___tuhoo kirjoitti:

        Ettekö te pässinpäät jo tajua, ettei se 4-G mokkula toimi linukseissa!

        EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA! EI TOIMI LINUKSEISSA!

        KYLLÄ PITÄÄ OLLA KUMMALLISEN HIDASÄLYISTÄ TUBUTINPORUKKAA †

        EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI EI TOIMI

        Joko menee kaaliin?

        vapustelu tarttunut vai oletko vapunen?


      • ei_epäjumalille
        Ei_se_opi kirjoitti:

        Niin, mutta Linuxissa toimii, tollo!

        "Niin, mutta Linuxissa toimii, tollo!"

        Sinunlaisesi ovat linux -maailman syöpä.
        Sensijaan, että antaisit asiallisia neuvoja, harrastat henkilöönkäyviä hyökkäyksiä kutsumalla toista keskustelijaa tolloksi.

        Aloittajalle tiedoksi: kokeilepa tätä:

        Buuttaa kone windowsiin ja käytä ko. mokkulaa.

        Buuttaa kone uudelleen linuxiin, mutta ÄLÄ katkaise virtaa välillä !

        Kokeile, toimiiko mokkulasi nyt linuxissa.

        JOS toimii, niin ongelma on se, että linux on niin hölmö, ettei se osaa automaattisesti tehdä ns. "mode switch":iä mokkulallesi, vaikka (ainakin lähes) kaikki mokkulat ja nettitikut tuon tarvitsevat.

        Pysyvämpänä ratkaisuna: etsi "mode switch" usb internet stick oman linuxjakelusi nimellä täydennettynä internetin hakukoneella (kuten ixquick.com tai duckduckgo.com) .... Googlellakin löytynee, mutta tiedäthän, että Google vakoilee sinua ja jokaista Google -hakutuloksen klikkausta.

        Jokainen mokkula ja nettitikku on ns. dual mod USB -laite.

        Kun se kytketään tietokoneeseen, se esiintyy tietokoneelle USB-CD-ROM -aseman ja CD-levyn yhdistelmänä, josta windows lataa ensimmäisellä käyttökerralla nettitikun tarvitsemat ajurit.

        Sen jälkeen windows käyttää ns. "mode switch" -toimintoa, jolloin virtuaalinen CD-asema kytkeytyy irti ja tikku alkaa näkyä koneelle tietoliikennelaitteena, jollainen nettitikku normaalikäytössä onkin.

        Linuxkoodaajat eivät vain osaa automatisoida tuon mode switchin tekemistä, joten joudut etsimään omalle linuxjakelullesi ominaisen tavan tehdä tuo modeswitch.

        Jokainen linuxjakelu tekee tuon omalla tavallaan, kas kun käyttäjäystävällisyys ei linuxkoodaajille ja linux -jakelujen kokoajille merkitse mitään, vaan he ainoastaan vannovat epäjumalansa GPL -lisenssin ja apuepäjumalansa GNU -säätiön nimeen.

        Linux on paitsi käyttöjärjestelmä, myös uskonto, jonka epäjumala on GPL -lisenssi ja joiden apuepäjumalanaan toimii GNU -säätiö.


      • ei_näin
        ei_epäjumalille kirjoitti:

        "Niin, mutta Linuxissa toimii, tollo!"

        Sinunlaisesi ovat linux -maailman syöpä.
        Sensijaan, että antaisit asiallisia neuvoja, harrastat henkilöönkäyviä hyökkäyksiä kutsumalla toista keskustelijaa tolloksi.

        Aloittajalle tiedoksi: kokeilepa tätä:

        Buuttaa kone windowsiin ja käytä ko. mokkulaa.

        Buuttaa kone uudelleen linuxiin, mutta ÄLÄ katkaise virtaa välillä !

        Kokeile, toimiiko mokkulasi nyt linuxissa.

        JOS toimii, niin ongelma on se, että linux on niin hölmö, ettei se osaa automaattisesti tehdä ns. "mode switch":iä mokkulallesi, vaikka (ainakin lähes) kaikki mokkulat ja nettitikut tuon tarvitsevat.

        Pysyvämpänä ratkaisuna: etsi "mode switch" usb internet stick oman linuxjakelusi nimellä täydennettynä internetin hakukoneella (kuten ixquick.com tai duckduckgo.com) .... Googlellakin löytynee, mutta tiedäthän, että Google vakoilee sinua ja jokaista Google -hakutuloksen klikkausta.

        Jokainen mokkula ja nettitikku on ns. dual mod USB -laite.

        Kun se kytketään tietokoneeseen, se esiintyy tietokoneelle USB-CD-ROM -aseman ja CD-levyn yhdistelmänä, josta windows lataa ensimmäisellä käyttökerralla nettitikun tarvitsemat ajurit.

        Sen jälkeen windows käyttää ns. "mode switch" -toimintoa, jolloin virtuaalinen CD-asema kytkeytyy irti ja tikku alkaa näkyä koneelle tietoliikennelaitteena, jollainen nettitikku normaalikäytössä onkin.

        Linuxkoodaajat eivät vain osaa automatisoida tuon mode switchin tekemistä, joten joudut etsimään omalle linuxjakelullesi ominaisen tavan tehdä tuo modeswitch.

        Jokainen linuxjakelu tekee tuon omalla tavallaan, kas kun käyttäjäystävällisyys ei linuxkoodaajille ja linux -jakelujen kokoajille merkitse mitään, vaan he ainoastaan vannovat epäjumalansa GPL -lisenssin ja apuepäjumalansa GNU -säätiön nimeen.

        Linux on paitsi käyttöjärjestelmä, myös uskonto, jonka epäjumala on GPL -lisenssi ja joiden apuepäjumalanaan toimii GNU -säätiö.

        Etköhän se syöpä tässä ole sinä ja Kari. Tuo sama tyyppi on vajaat 10 vuotta pitänyt tuota samaa räksytystä ja viimeisimpänä vetonaan tappouhkauksia. Ei hän todellakaan halua mitään neuvoja.


      • Ei_se_opi

        Kari nauttii ärsyttämisestä, syystä jota normaali ihminen ei ymmärrä edes tällä palstalla. Ei anna koskaan tarpeeksi lähtötietoja "ongelmalleen" eikä varsinkaan pyydä/halua ottaa vastaan neuvoja. Se ihmetyttää. Ei todellakaan kannata alkaa asiallisesti neuvoa tuota sairasta tyyppiä. Se on ottanut trollin/pellen roolin ja näköjään haluaakin pysyä siinä. On tehnyt tuota "linuksin" parjaamista vuosia samalla kaavalla. Meitä on joka junaan ja osa jää vielä asemalle.


      • Hirvittävä__Tubutin
        Ei_se_opi kirjoitti:

        Kari nauttii ärsyttämisestä, syystä jota normaali ihminen ei ymmärrä edes tällä palstalla. Ei anna koskaan tarpeeksi lähtötietoja "ongelmalleen" eikä varsinkaan pyydä/halua ottaa vastaan neuvoja. Se ihmetyttää. Ei todellakaan kannata alkaa asiallisesti neuvoa tuota sairasta tyyppiä. Se on ottanut trollin/pellen roolin ja näköjään haluaakin pysyä siinä. On tehnyt tuota "linuksin" parjaamista vuosia samalla kaavalla. Meitä on joka junaan ja osa jää vielä asemalle.

        Jostain syystä Windowsissa toimii ihan sellaisenaan........tai ainakin helposti!

        Linuksiin pitää olla ties mitä loitsuja ja wlankortteja ja sitten sitä perinreistä sökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisököti.......†


      • 54y54
        Hirvittävä__Tubutin kirjoitti:

        Jostain syystä Windowsissa toimii ihan sellaisenaan........tai ainakin helposti!

        Linuksiin pitää olla ties mitä loitsuja ja wlankortteja ja sitten sitä perinreistä sökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisökötisököti.......†

        Kari on ihan hiilenä. Hyvä!


    • Kari_mokaa_tahallaan

      Tumputtajan tyyliinhän kuuluu, että lähtötietoja ei anneta eikä neuvoja pyydetä. Hihhuli.

      • Linuks_nenästä_vedettävä

        Hih hih hih hih.......†.....ja sinä menet aina lankaan......hih hih hih hih......†


      • Kari_mokaa_tahallaan
        Linuks_nenästä_vedettävä kirjoitti:

        Hih hih hih hih.......†.....ja sinä menet aina lankaan......hih hih hih hih......†

        Ja mistäs niin päättelit mukamas? Täysi idiootti olet näköjään. Pahoitteluni.


    • Tulisitte_jo_järkiinne

      Kyllä se on parempi, ettei noiden linuksien kanssa ala kukaan pelleilemään!
      Niiden ultra-toimimattomuudet on nähty jo moneen kertaan!
      Kun pysyy Windowsissa, ei noitakaan ongelmia esiinny!

      • Järjettömälle

        Tuon ristitumputtajan ultra-osaamattomuus on kyllä nähty moneen kertaan, usein myö tahallisena "osaamattomuutena".

        Linux sensijaan toimii erittäin hyvin, paremmin kuin Windows.


      • paska-windows

        Tuossa vieressä Windows 7 kone on kohta tunnin ja risat raapinut kovalevyn pintaa, ehkä se ennen joulua saa tuhoamansa kuntoon.


      • Linuks_aina_valhe
        Järjettömälle kirjoitti:

        Tuon ristitumputtajan ultra-osaamattomuus on kyllä nähty moneen kertaan, usein myö tahallisena "osaamattomuutena".

        Linux sensijaan toimii erittäin hyvin, paremmin kuin Windows.

        Ihanko totta? Ja katsotaanpas sitten, miten sitä käytetään maailmalla, jos se kerran toimii mielestäsi paremmin, kuin Windows:

        Windows 7..................56.71%
        Windows XP................10.59%
        Windows 8.1...............11.15%
        Windows 10.................9.00%
        Mac OS X 10.10...........2.45%
        Windows 8...................2.54%
        Mac OS X 10.11............2.66%
        Windows Vista.............1.74%
        Linux...............................1.62%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        OHHOH! Vain 1,62%.......† Ei taida ihmiset tykätä sinun tubuttimestasi tai sitten yksinkertaisesti valehtelet †


      • Linuks_aina_valhe kirjoitti:

        Ihanko totta? Ja katsotaanpas sitten, miten sitä käytetään maailmalla, jos se kerran toimii mielestäsi paremmin, kuin Windows:

        Windows 7..................56.71%
        Windows XP................10.59%
        Windows 8.1...............11.15%
        Windows 10.................9.00%
        Mac OS X 10.10...........2.45%
        Windows 8...................2.54%
        Mac OS X 10.11............2.66%
        Windows Vista.............1.74%
        Linux...............................1.62%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        OHHOH! Vain 1,62%.......† Ei taida ihmiset tykätä sinun tubuttimestasi tai sitten yksinkertaisesti valehtelet †

        Kovin nopeasti Karin "argumentointi" taantui tuohon Netmarketshareen.


      • Siunausta_Mikalle

        Ef:6:14 "Seiskää lujina! Kiinnittäkää vyöksenne totuus, pukeutukaa vanhurskauden haarniskaan"


      • Vajoava_vinkura
        Linuks_aina_valhe kirjoitti:

        Ihanko totta? Ja katsotaanpas sitten, miten sitä käytetään maailmalla, jos se kerran toimii mielestäsi paremmin, kuin Windows:

        Windows 7..................56.71%
        Windows XP................10.59%
        Windows 8.1...............11.15%
        Windows 10.................9.00%
        Mac OS X 10.10...........2.45%
        Windows 8...................2.54%
        Mac OS X 10.11............2.66%
        Windows Vista.............1.74%
        Linux...............................1.62%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        OHHOH! Vain 1,62%.......† Ei taida ihmiset tykätä sinun tubuttimestasi tai sitten yksinkertaisesti valehtelet †

        Katso ja yritä jo ymmärtää:

        https://www.youtube.com/watch?v=yVpbFMhOAwE


      • Säälittävä_Windows
        Linuks_aina_valhe kirjoitti:

        Ihanko totta? Ja katsotaanpas sitten, miten sitä käytetään maailmalla, jos se kerran toimii mielestäsi paremmin, kuin Windows:

        Windows 7..................56.71%
        Windows XP................10.59%
        Windows 8.1...............11.15%
        Windows 10.................9.00%
        Mac OS X 10.10...........2.45%
        Windows 8...................2.54%
        Mac OS X 10.11............2.66%
        Windows Vista.............1.74%
        Linux...............................1.62%

        http://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6

        OHHOH! Vain 1,62%.......† Ei taida ihmiset tykätä sinun tubuttimestasi tai sitten yksinkertaisesti valehtelet †

        Ja taas tuo mainosklikkaustilasto, säälittävää....

        Mitäs Microsoft kertoo markkinaosuudestaan ?
        http://www.tivi.fi/Arkisto/2014-07-16/Microsoft-katsoo-totuutta-silmiin-hallitsee-vain-14-prosenttia-kaikista-laitteista-3211519.html
        Säälittävät 14% ja tuohon Microsoft oli vajonnut jo yli vuosi sitten. "Microsoft tunnustaa, että sen käyttöjärjestelmällä toimii vain pieni osa kaikista laitteista. Yhtiön operatiivinen johtaja Kevin Turner totesi maailman muuttuneen World Wide Partner Conferencen puheessaan. " Mutta valehteleva Windows-luuseri ei totuutta tunnusta.

        Ja aika hyvä tämä linux taitaa olla kun Microsoftkin tätä käyttää omien tuotteidensa sijaan http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/microsoft-paljasti-pilvemme-toimii-linuxilla-3483855


    • markkinavoimasta_kiinni

      Omat ostot kannattaa tehdä todellisen tarpeen mukaan. Jos ja kun sinulla on linuxdistro niin älä ihmeessä osta väärää mokkulaa eli sitä Windows-lelukkia.
      Kyllä näitä linuxdistro kelpoisia mokkuloita saa.
      Vähän kun hankkii tietoja niin osaa tehdä oikeita ostovalintoja eikä tarvitse kärsiä Windows-lelukkien ongelmista.

      Valinta on sinun oma asia. Tunne käyttöjärjestelmäsi mitä se vaatii. Näin minä olen tehnyt enkä ole ostellut linuxdistrooni sopimattomia Windows-lelukkeja.

      Ps. oma operaattorini on tarjonnut kahta Windows-lelukkimokkulaa turhaan ja vasta oma hankintani onnistui. Eli se on NYT kolmas (3) mokkula ja vasta NYT toimii.
      Linuxkäyttäjän elämä on tosi kurjaa näiden Windows-lelukkien kanssa. Operaattorit suosii mokkulatarjouksissaan näitä Windows-lelukkeja.

      • Mistä_löysit

        Todella huonoa tuuria, itse en ole vielä nähnyt yhtään mokkulaa joka ei olisi toiminut linuxissa. Eikä ole muitakaan laitteita osunut kohdalle jotka eivät olisi toimineet. Tiedän kyllä että niitä on olemassa, muutama halpistulostin ainakin löytyy (en tosin ole nähnyt niitä malleja suomessa myynnissä).


      • Linuks-mokkula-tökkii

        Toki mokkulat toimii myös linukseissa - yli 5 vuotta vanhat.....†
        Mutta yritäpäs jotain uutta mokkulaa - heti tökkäisee!


      • Aivosi-tökkivät
        Linuks-mokkula-tökkii kirjoitti:

        Toki mokkulat toimii myös linukseissa - yli 5 vuotta vanhat.....†
        Mutta yritäpäs jotain uutta mokkulaa - heti tökkäisee!

        Hyvin ne uudetkin toimivat, tämäkin viesti tulee linux-koneelta jonka nettiyhteys hoituu uudella mokkulalla. Muutamat urpot vaan tekevät asiat opastuksesta ja ohjeita huolimatta tahallaan väärin saadakseen jotain "virheilmoituksia" näkyviin jotta pääsevät valehtelemaan ettei muka toimisi.


    • ytrldöd

      Vuosi oli 2011 ja kyllä ne toimivat silloinkin. Tubutin Kari ei vaan osaa.

    • linuksikuraa

      Liinukseissa ei toimi mikään nyt eikä tulevaisuudessa. Täyttä paskaa kaikki jakelut.

    • xsghdssdf

      Äääähhhähähähääää1!!!

      Mokkula Huawei: 6
      Linux: 0

      • windows-kaatopaikka

        Linux 100
        lapselliset kakarat -50


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe