Lennoista kysyisin

pappa66a

Moro kaikille

Olen kuullut ettei venäjän yli saa lentää, onko paikkansa pitävä huhu, eli onko lentoaikoihin tiedossa pidennystä?

29

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuiFlyEi

      Finnair kyllä lentää.

    • marttiini

      Meille tuli Finnmatkoilta viesti,että lentoaika pitenee tunnilla reittimuutoksen takia. Ei kerrottu onko kyseessä Venäjä.

      • kkjdjd

        Kiertävät Venäjän,ilmeisesti kyse Venäjän ilmatilan käytön sopimuksesta ja maksuista.
        13 tuntia menee ,kiertelee Afganistan-Turkin rannikko seutujen kautta mm.


    • joutavatkiertää

      Jotkut vyölaukkujunttimatkojen lennot ei pääse Venäjälle,

    • Anskuata

      Meillä paluulento Köpiksen kautta Thomas Cookilla, arvioitu matkustusaika 14h 45min, huh huh!

      • EiKäyKateeksi

        Meillä onniksi normi 11h 45min lentoaika Finmatkojen lennolla.


      • hiukanharmittaa

        Voikohan tuo lentokielto poistua ennen Helmikuuta vai onko kuinka pysyvästä muutoksesta kyse..?


    • Ole_huoleti

      Kyllä siellä voi lentää, ei vaikuta aikatauluun, tullessa oltiin jopa hieman edellä alkuperäisestä.

      • harmissaan

        Kielto astuu voimaan 28 päivä. Ei koske suomalaisia lento yhtiöitä. Tuifly ja Thomas cook on kiellettyjen listalla.


      • Hehlolhaa

        Miksei 29 päivä tsi 3 päivä?


    • Mahtisaari

      Hienoa, AY96 lennolla tulla business luokassa kotiin

    • Lentoaika

      Finnmatkojen TUI ja Thomson airways

      Arvioitu lentoaika:

      Helsingistä Phuketiin, meno n. 11 t 45 min. ja paluu n. 12 t 45 min. TAI Helsingistä Krabille meno n. 11 t 45 min. ja paluu n. 12 t 45 min.

      • lentoaika

        31.12.2015. Toteutunut lentoaika Phuketista Helsinkiin 10 t 17 min. Täysin alkuperäisen aikataulun mukaisesti lennettiin.
        Iltalehdissä oli tosiaan juttua asiasta, on mahdollisesti tulossa muutoksia, neuvottelevat asiasta.


    • Sht

      Juu eilen tultiin kierrellen 12 h 45 min, laukut edelleen matkalla , kun piti saada polttoainetta enemmän ni jätettiin laukut veks

    • mikäonlyhin
      • liukkaatlievuskit

        no voi sinä hullu kun markan maksoit, mie sain kopeekalla

        no mie sain sängyssä viltin alla, sie sait lattiialla


    • 11223344l

      En ole varma onko Thomson airwayssillä lupaa lentää Venäjän kautta.Itse kuulin kaveriltani että Thomsonilla on lupa...

      • tuiteritui

        Eilen oli ylen tekstitv:llä että helmikuun alusta purettu lentokiellot, kaikki saa lentää. Täytyy tarkistaa fligthradarista, kohta lähtee tuitui krabille.


      • joMatkaan

        Kyl on.


    • Patongillepian

      Lähtö Thomas Cookilla 14.2. ja viikko sitte tuli spostia, että lennot saa mennä jälleen lyhyempää reittiä Venäjän ilmatilassa eli paluumatkan. Köpiksen välilasku peruttiin jeeeeeee!

      • Thaimaassa

        Näin on, me lennettiin maanantaina Dreamlinerillä Phukettiin 10 tunnissa, eli suoraan tultiin.


      • Thaikkufani
        Thaimaassa kirjoitti:

        Näin on, me lennettiin maanantaina Dreamlinerillä Phukettiin 10 tunnissa, eli suoraan tultiin.

        Kyllä, näin on, olimme samassa koneessa. Takaisin lennämme myös suoraan venäjän yli. Finnmatkat ovat hoitaneet homman hyvin!! Sitäpaitsi kone oli uusi ja kiva lentää sillä.


    • oisKivaTietää

      Millasta siel o?

      • Thaikkufani

        No täällähän on ihanaa. Lämpöä päälle 30 ja aurinko paistaa, ruoka on hyvää ja thaimaalaiset rakastavat meitä. Upeaa olla taas täällä ja nauttia tästä kaikesta!!


      • kivaTiettää

        Jos oomma kondikses, niin tuumma sinne kuun lopus. Kerrotha, jos siel on jollain tapaa levotont. Ollaan aikei ottaa muksut mukaa ja toivotaa, ett kaikki on taas ok, ku tuumma sinn. Nauttikkaa


    • tekevällekinsattuu

      Vinskin 350:n myöhässä tänään 2 h

      • Reppureissaaja

        Älä hyvä ihminen itke jotain kahta tuntia, pääasia, että pääsee matkustamaan! Ei sun elämä voi olla kahdesta tunnista kiinni!


    • voi se 2 tuntia joskus olla paljon jos on jatkolennot ostettu.
      Jos oma lento on toukokuussa 2 tuntia myöhässä, tulee kyl kiire. Pitäis kyl silti ehtiä vaikka kenttää pitääkin vaihtaa.

      • Reppureissaaja

        Onks se ainut kone, joka sut vie perille. Onhan onnibussikin keksitty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe