Moro kaikille
Olen kuullut ettei venäjän yli saa lentää, onko paikkansa pitävä huhu, eli onko lentoaikoihin tiedossa pidennystä?
Lennoista kysyisin
29
342
Vastaukset
- TuiFlyEi
Finnair kyllä lentää.
- marttiini
Meille tuli Finnmatkoilta viesti,että lentoaika pitenee tunnilla reittimuutoksen takia. Ei kerrottu onko kyseessä Venäjä.
- kkjdjd
Kiertävät Venäjän,ilmeisesti kyse Venäjän ilmatilan käytön sopimuksesta ja maksuista.
13 tuntia menee ,kiertelee Afganistan-Turkin rannikko seutujen kautta mm.
- joutavatkiertää
Jotkut vyölaukkujunttimatkojen lennot ei pääse Venäjälle,
- Anskuata
Meillä paluulento Köpiksen kautta Thomas Cookilla, arvioitu matkustusaika 14h 45min, huh huh!
- EiKäyKateeksi
Meillä onniksi normi 11h 45min lentoaika Finmatkojen lennolla.
- hiukanharmittaa
Voikohan tuo lentokielto poistua ennen Helmikuuta vai onko kuinka pysyvästä muutoksesta kyse..?
- Ole_huoleti
Kyllä siellä voi lentää, ei vaikuta aikatauluun, tullessa oltiin jopa hieman edellä alkuperäisestä.
- harmissaan
Kielto astuu voimaan 28 päivä. Ei koske suomalaisia lento yhtiöitä. Tuifly ja Thomas cook on kiellettyjen listalla.
- Hehlolhaa
Miksei 29 päivä tsi 3 päivä?
- Mahtisaari
Hienoa, AY96 lennolla tulla business luokassa kotiin
- Lentoaika
Finnmatkojen TUI ja Thomson airways
Arvioitu lentoaika:
Helsingistä Phuketiin, meno n. 11 t 45 min. ja paluu n. 12 t 45 min. TAI Helsingistä Krabille meno n. 11 t 45 min. ja paluu n. 12 t 45 min.- lentoaika
31.12.2015. Toteutunut lentoaika Phuketista Helsinkiin 10 t 17 min. Täysin alkuperäisen aikataulun mukaisesti lennettiin.
Iltalehdissä oli tosiaan juttua asiasta, on mahdollisesti tulossa muutoksia, neuvottelevat asiasta.
- Sht
Juu eilen tultiin kierrellen 12 h 45 min, laukut edelleen matkalla , kun piti saada polttoainetta enemmän ni jätettiin laukut veks
- mikäonlyhin
tuituitui;n vastine
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015123120894435_uu.shtml
jääpähän rusakalla ilmatilamaksut saamatta, kun pihtaavat- liukkaatlievuskit
no voi sinä hullu kun markan maksoit, mie sain kopeekalla
no mie sain sängyssä viltin alla, sie sait lattiialla
- 11223344l
En ole varma onko Thomson airwayssillä lupaa lentää Venäjän kautta.Itse kuulin kaveriltani että Thomsonilla on lupa...
- tuiteritui
Eilen oli ylen tekstitv:llä että helmikuun alusta purettu lentokiellot, kaikki saa lentää. Täytyy tarkistaa fligthradarista, kohta lähtee tuitui krabille.
- joMatkaan
Kyl on.
- Patongillepian
Lähtö Thomas Cookilla 14.2. ja viikko sitte tuli spostia, että lennot saa mennä jälleen lyhyempää reittiä Venäjän ilmatilassa eli paluumatkan. Köpiksen välilasku peruttiin jeeeeeee!
- Thaimaassa
Näin on, me lennettiin maanantaina Dreamlinerillä Phukettiin 10 tunnissa, eli suoraan tultiin.
- Thaikkufani
Thaimaassa kirjoitti:
Näin on, me lennettiin maanantaina Dreamlinerillä Phukettiin 10 tunnissa, eli suoraan tultiin.
Kyllä, näin on, olimme samassa koneessa. Takaisin lennämme myös suoraan venäjän yli. Finnmatkat ovat hoitaneet homman hyvin!! Sitäpaitsi kone oli uusi ja kiva lentää sillä.
- oisKivaTietää
Millasta siel o?
- Thaikkufani
No täällähän on ihanaa. Lämpöä päälle 30 ja aurinko paistaa, ruoka on hyvää ja thaimaalaiset rakastavat meitä. Upeaa olla taas täällä ja nauttia tästä kaikesta!!
- kivaTiettää
Jos oomma kondikses, niin tuumma sinne kuun lopus. Kerrotha, jos siel on jollain tapaa levotont. Ollaan aikei ottaa muksut mukaa ja toivotaa, ett kaikki on taas ok, ku tuumma sinn. Nauttikkaa
- tekevällekinsattuu
Vinskin 350:n myöhässä tänään 2 h
- Reppureissaaja
Älä hyvä ihminen itke jotain kahta tuntia, pääasia, että pääsee matkustamaan! Ei sun elämä voi olla kahdesta tunnista kiinni!
voi se 2 tuntia joskus olla paljon jos on jatkolennot ostettu.
Jos oma lento on toukokuussa 2 tuntia myöhässä, tulee kyl kiire. Pitäis kyl silti ehtiä vaikka kenttää pitääkin vaihtaa.- Reppureissaaja
Onks se ainut kone, joka sut vie perille. Onhan onnibussikin keksitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453