Haiseeko Lappeenrannassa paska, päästääkö UPM kaasuja ilmoille paska kaupunki.
Haiseeko Lappeenrannassa paska
13
501
Vastaukset
- pieniteollisuuskaupunki
kyllä haisee. Lpr on teollisuuskaupunki ja tehdas on keskellä kaupunkia.
teollisuus on ennen tuonut vaurautta, tosin teollisuus nykyään ei enää jaa rahaa palkkatuloina ulos paljoakaan. Teollisuus työllistää yhä vähemmän. Ja muuta työtä ei ole keksitty tilalle.
Lpr on työttömyyskaupunki, kuten on koko suomi. Massa-työttömyys, leipäjonot, jne.- Mätämunala
Lappeeranta on teollisuuskaatopaikka, mihin UPM ym. dumppaa saastansa. Ja sitä on sitten asukkaista tullutkin, kun on liuottimet sekä jatkuvat rikkimätämunakatkut liuottaneet pääkopan.
- Massatyöttömyysmaa
Montako kokoomus-leipäjonoa on lappeenrannassa ? veikkaan että melkein 10 kpl !?? tms ?.
Massa-työttömyys on niin kauan jo runnellut tätä etelä-karjalaa. Politikot vaikenee. - eimoraalia
Hajua on. Ja tosiaan työttömyyttä on. Ja leipäjonot on koko suomen ankeaa kuvaa, kusessa ollaan. ja päättäjät ei edes ole huolissaan. Kai se oma elintaso on liian hyvä, vai ?
Varmasti haisee,varsinkin jos Hyväristönmäkeen tehdään tehdään uusi jätevesipuhdistamo oheistoimintoineen.Lpr Ympäristöpäällikkö on sanonut julkisesti,
että" merkittävä hajuhaitta tulee olemaan 3 km säteellä". Sääliksi käy niitä asukkaita
jotka asuvat Karhuvuori,Hiessilta, Ojala-Tuomela alueella.- 777987606
haisee...............
- kulmakarvamilla38
Voiko tota enää paremmin sanoa.
- miehölmö
Jotkut hölmöt vaan luulevat paskan hajua rahan hajuksi.
- mulkkutämäjätkä
https://www.facebook.com/sampsa.vertanen
haisee paska.
sampsa haisee paskalle koska on nettihuijari koijari.
rikosilmoituksia tästä tehty useita. - Tupakkamies
Paska ei haise mut kaukaan kemikaalit kyllä. Välillä ei uskalla tupakkaa sytyttää kun ilmassa on niin paljon kaasuja
- huomanutitsekin
Näin tässä sanotaan ja tottaa on
- niiranen1970
juuri niin ison kaupungin vedet pitäs saada sinne tuppukylää minkä ninu miieles imatra ois loogista tai ainakii paras ratkasu saatais imatran junti. ...... ... ...... .............
- pyykkipnenässä
Kyllä haisee ja pahasti silloin kun Sinä kuljeskelet täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437