Haiseeko Lappeenrannassa paska

saatananperkele

Haiseeko Lappeenrannassa paska, päästääkö UPM kaasuja ilmoille paska kaupunki.

13

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieniteollisuuskaupunki

      kyllä haisee. Lpr on teollisuuskaupunki ja tehdas on keskellä kaupunkia.

      teollisuus on ennen tuonut vaurautta, tosin teollisuus nykyään ei enää jaa rahaa palkkatuloina ulos paljoakaan. Teollisuus työllistää yhä vähemmän. Ja muuta työtä ei ole keksitty tilalle.
      Lpr on työttömyyskaupunki, kuten on koko suomi. Massa-työttömyys, leipäjonot, jne.

      • Mätämunala

        Lappeeranta on teollisuuskaatopaikka, mihin UPM ym. dumppaa saastansa. Ja sitä on sitten asukkaista tullutkin, kun on liuottimet sekä jatkuvat rikkimätämunakatkut liuottaneet pääkopan.


    • Massatyöttömyysmaa

      Montako kokoomus-leipäjonoa on lappeenrannassa ? veikkaan että melkein 10 kpl !?? tms ?.
      Massa-työttömyys on niin kauan jo runnellut tätä etelä-karjalaa. Politikot vaikenee.

    • eimoraalia

      Hajua on. Ja tosiaan työttömyyttä on. Ja leipäjonot on koko suomen ankeaa kuvaa, kusessa ollaan. ja päättäjät ei edes ole huolissaan. Kai se oma elintaso on liian hyvä, vai ?

    • Varmasti haisee,varsinkin jos Hyväristönmäkeen tehdään tehdään uusi jätevesipuhdistamo oheistoimintoineen.Lpr Ympäristöpäällikkö on sanonut julkisesti,
      että" merkittävä hajuhaitta tulee olemaan 3 km säteellä". Sääliksi käy niitä asukkaita
      jotka asuvat Karhuvuori,Hiessilta, Ojala-Tuomela alueella.

    • 777987606

      haisee...............

    • kulmakarvamilla38

      Voiko tota enää paremmin sanoa.

    • miehölmö

      Jotkut hölmöt vaan luulevat paskan hajua rahan hajuksi.

    • mulkkutämäjätkä
    • Tupakkamies

      Paska ei haise mut kaukaan kemikaalit kyllä. Välillä ei uskalla tupakkaa sytyttää kun ilmassa on niin paljon kaasuja

    • huomanutitsekin

      Näin tässä sanotaan ja tottaa on

    • niiranen1970

      juuri niin ison kaupungin vedet pitäs saada sinne tuppukylää minkä ninu miieles imatra ois loogista tai ainakii paras ratkasu saatais imatran junti. ...... ... ...... .............

    • pyykkipnenässä

      Kyllä haisee ja pahasti silloin kun Sinä kuljeskelet täällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe