Nyt on kokonainen vuosi oltu uudessa työpaikassa. Ulosottovelkaa 26000e ja vuoden bruttotulot 28000e ja yhden lapsen suojaosuus. Itse laskin että jos töitä riittää että pääsisin 6 vuodessa eroon velasta vai pääsenköhän sittenkään? Tuntuu jotenkin pitkältä suolta.
Saankohan maksettua velat joskus?
5
87
Vastaukset
- 9-6
Jos tuo koostuu monesta pikkulainasta, niin oletko miettinyt hakea Takuu-säätiön takaamaa järjestelylainaa?
http://www.takuu-saatio.fi/palvelumme/takuu-saation-takaus - trhgfbvc
Ilmeisesti et koskaan asuntolainaa ole miettinyt, jos tuommoinen pikkusumma noin mietityttää...
- toivoparemmasta
Itsellä sama tilanne ja tiedän miltä tuntuu mutta toivottavasti muutaman vuoden päästä olemme velattomia. Kovaa tämä on ja jokaisen sentin laskemista mutta eihän tässä auta kuin yrittää. Tsemppiä sinulle!!
- Matulandia
Tolkutonta on suomessa vellaisten velka helvetti ja usein on kyse suht pikku summista ja kuitekin elämä pilalla todella pitkäksi aikaa jopa vuosikymmeniksi.
Samaan aikaan päättävillä tahoilla kähmitään miljoonia jopa satoja miljoonia ja enemänkin muka alillisesti ja kaikki kähmintä vieläpä hyvän valtion eli veron maksajijen palkaamana.
Eli jos olet köyhä ja koitat jotakin saada hommattua ja joudut joko työttömäksi tai elämäntilanteen mjuutoksen kouriin niin huonosti käy.jos taas olet valtion palkkoilla ja kähmit niin sulla ei ole hätää.
Jos sitten avaudut esim.s.24. saat todella "loistavia komentteja" joka tapuksessa mikäli suomi halutaan nousuun ei suomella ole järkevää syytä pitää kansalaisia velka helvetissä ja ostovoimaa matalana. koska suomi on sisämarkinna aluetta ja pysyy sellaisena. meiltä on eläkeläisten osalta aikaa siten viety taitettu ideksi ja palautusta ei ole näköpiirissä.
Sitä halua auttaa suomen kansaa ei valtio vallalla ole, mutta matuja voidaan autaa kansaa velkaantumalla, kansa piikkiin. Aloittaja. Jos vakiduuni, kokonaisvelkasi alle 34.000€, velkaantuminen päättynyt ilm on kun kerran jo UO:ssa olet ja ilm myös velkojen säännöllinen makselu on meneillään UO:n toimesta, niin tutustu Takuu-Säätiön takaamaan järjestelylainaan. Jos heti varaat ajan kuntasi velkaneuvontaan ja heidän opastuksellaan(mikäli kriteerit täytät) lähetät takauksen hakuanomuksen niin voit olla vapaa veloistasi jo ensi syksyyn mennessä. Miltä kuullostaisi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784