Saankohan maksettua velat joskus?

Tyllerö87

Nyt on kokonainen vuosi oltu uudessa työpaikassa. Ulosottovelkaa 26000e ja vuoden bruttotulot 28000e ja yhden lapsen suojaosuus. Itse laskin että jos töitä riittää että pääsisin 6 vuodessa eroon velasta vai pääsenköhän sittenkään? Tuntuu jotenkin pitkältä suolta.

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9-6
    • trhgfbvc

Ilmeisesti et koskaan asuntolainaa ole miettinyt, jos tuommoinen pikkusumma noin mietityttää...

• toivoparemmasta

Itsellä sama tilanne ja tiedän miltä tuntuu mutta toivottavasti muutaman vuoden päästä olemme velattomia. Kovaa tämä on ja jokaisen sentin laskemista mutta eihän tässä auta kuin yrittää. Tsemppiä sinulle!!

• Matulandia

Tolkutonta on suomessa vellaisten velka helvetti ja usein on kyse suht pikku summista ja kuitekin elämä pilalla todella pitkäksi aikaa jopa vuosikymmeniksi.

Samaan aikaan päättävillä tahoilla kähmitään miljoonia jopa satoja miljoonia ja enemänkin muka alillisesti ja kaikki kähmintä vieläpä hyvän valtion eli veron maksajijen palkaamana.

Eli jos olet köyhä ja koitat jotakin saada hommattua ja joudut joko työttömäksi tai elämäntilanteen mjuutoksen kouriin niin huonosti käy.jos taas olet valtion palkkoilla ja kähmit niin sulla ei ole hätää.

Jos sitten avaudut esim.s.24. saat todella "loistavia komentteja" joka tapuksessa mikäli suomi halutaan nousuun ei suomella ole järkevää syytä pitää kansalaisia velka helvetissä ja ostovoimaa matalana. koska suomi on sisämarkinna aluetta ja pysyy sellaisena. meiltä on eläkeläisten osalta aikaa siten viety taitettu ideksi ja palautusta ei ole näköpiirissä.

Sitä halua auttaa suomen kansaa ei valtio vallalla ole, mutta matuja voidaan autaa kansaa velkaantumalla, kansa piikkiin.

• Aloittaja. Jos vakiduuni, kokonaisvelkasi alle 34.000€, velkaantuminen päättynyt ilm on kun kerran jo UO:ssa olet ja ilm myös velkojen säännöllinen makselu on meneillään UO:n toimesta, niin tutustu Takuu-Säätiön takaamaan järjestelylainaan. Jos heti varaat ajan kuntasi velkaneuvontaan ja heidän opastuksellaan(mikäli kriteerit täytät) lähetät takauksen hakuanomuksen niin voit olla vapaa veloistasi jo ensi syksyyn mennessä. Miltä kuullostaisi??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe