Mahtaako nämä olla jotain viruksia?

Älä_tarjoa_linuksia

23

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linux_pelastus

      Windows vaatii sudottelua erityisesti jouluna:

      sudo apt-get update

      Sudo apt-get install clamav

      sudo freshclam -v

      mkdir /tmp/win_imutukset /tmp/win

      sudo blkid #varmista wiruksien osio, sda2??

      sudo mount /dev/sda2 /tmp/win

      clamscan -r --move=/tmp/win_imutukset /tmp/win

      ...=viiruksia

      ...=viiruksia

      sudo umount /dev/sda2 /tmp/win

      • Älä_tarjoa_linuksia

        Siellähän lukee, että ÄLÄ TARJOA LINUKSIA! Sitä kurttausta ei kukaan tervejärkinen halua. Se on kaikkein PAHIN VIRUS!


      • leiki_virusimurillas

        "Mahtaako nämä olla jotain viruksia? "

        Oli kysymys.


    • usko-tai-älä

      Varmaan ovat viiruksia ja säilyneet koneella 6 v.

      • Älä_tarjoa_linuksia

        Eli siitä päivämäärästä voisi olettaa noiden kuuluvan osana käyttöjärjestelmää?
        Niin minäkin oletin, mutta pitihän se kysyä silti.


      • tuutilullaa
        Älä_tarjoa_linuksia kirjoitti:

        Eli siitä päivämäärästä voisi olettaa noiden kuuluvan osana käyttöjärjestelmää?
        Niin minäkin oletin, mutta pitihän se kysyä silti.

        Kyllä ne edistyneet virukset osaavat säilyttää muokkauspäivämäärään.


    • möqmöqmöqmöqmöqmö

      Minkä perusteella nuo olisivat viruksia?

    • pahaviirus

      Asentaisin koneen täysin uusiksi pikimmiten ja puhtaalta pöydältä.

    • nczbmx

      Nyt kannattaa varmaan hakea koneelta sanaa tesla, koska teslacrypt riehuu salaamassa ihmisten tiedostoja.

      • wanha_niksi

        Saksilla kannattaa ottaa ethernet-kaapelista löysät pois, niin tesla ei pääse yllättämään mutkan takaa.


      • napoleon-bonaparte
        wanha_niksi kirjoitti:

        Saksilla kannattaa ottaa ethernet-kaapelista löysät pois, niin tesla ei pääse yllättämään mutkan takaa.

        Jos on Wlan, niin kannattaa kääriä reititin paksuun kerrokseen alumiinifoliota, se torppaa viirukset.


    • Älä_tarjoa_linuksia

      Kylläpäs tää on paska palsta.
      Eihän täällä kukaan tiedä mistään mitään.
      Tään palstan voisi vaikka sulkea täysin hyödyttömänä.
      Silkkaa pelleilyä kaikki!

      • oma_vika

        Mitäs kysyit!


      • Äläpäs_valehtele

        Eihän se minun vika ollut. Tää palstahan on just tätä varten - vastaajathan ne teki tään tällaiseksi! Sitä vartenhan tää palsta on, että täältä kysellään - siinä ei ole mitään väärää!


      • möqmöqmöqmöqmöqmöq

        Et vastannut kysymykseeni:

        "Minkä perusteella nuo olisivat viruksia?"


      • Älä_tarjoa_linuksia

        Taisi tuo sinun kysymyksesi hävitä tuonne kaiken maailman höpöhöpö-viestien sekaan? Mutta nyt vastaan - googlaamalla tuo antaa paljon sen suuntaisia sivustoja, kun viruksesta olisi kysymys.
        Mutta kaikkein ihmeellisintä on se, että kun tehtävienhallinnasta valitsee "näytä kaikkien käyttäjien prosessit", nuo kaksi com surrogatea näkyy pari sekuntia, mutta häviävät sitten itsekseen!
        Väkisinkin epäilyttää...


      • it-teknikko

        Kannattaa HETI vaihtaa kaikki salasanat jokapaikkaan ja formatoida senjälkeen kovalevyt jos haluat välttyä ongelmista.


      • Kunhan_selität

        Höpö höpö ja huomenna lisää!


    • Tuollaisia kuuluukin olla. Jotkut haittaohjelmat käyttävät tuontyyppisiä nimiä juuri sen takia, että ne naamioituisivat normaalien järjestelmätiedostojen joukkoon. Jos ei ole mitään erityistä saastumiseen viittaavaa, voinee Tubutin-Kari olla ihan rauhassa kunhan muistaa ottaa lääkkeensä.

      Tietysti jos vielä epäilyttää, niin voi vielä tarkistaa koneen jollain boottaavalla virustarkastusohjelmalla. Boottaavalla sen takia, koska jos koneessa sitten on jotain haittaohjelmia, niin ne voivat tehdä käyttöjärjestelmään asennettavan virustorjuntaohjelman toimimattomaksi. Ainakin osa näistä kylläkin rakentuu muistaakseni Linux-kernelin päälle, jolloin ne eivät Tubutin-Karille kelvanne.

      • Mistähän_johtunee

        Kylläpä pitää linukshihhulin olla katkera.....†


      • meitä-et-hämää-5
        Mistähän_johtunee kirjoitti:

        Kylläpä pitää linukshihhulin olla katkera.....†

        Sinä kari olet katkera!


    • Linuks_pahin_virus

      Sudo apt-get sököti sököti... Karmeaa.....†

    • Näyttäisi olevan normaaleja Windowsin järjestelmätiedostoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe