Vain yhdellä näppäimellä.....

Periksen_pojat_poraa

12

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hih hih, Kari kuvittelee fyysisesti näpelöidyn koneen voivan olla jotenkin "turvassa" ja nyt massapostittaa joka paikkaan. Täytyy taas kirjoittaa elektrokonvulsiivista hoitoa.

    • otkgkl

      Voi Tubutin Kari parkaa...

      • Vain_Tubutin_tuhoo

        Voi Tubutin kurttaus parkaa......†


    • höh_höh

      Vuodesta 2004 käyttänyt linuxia ja nyt vasta tiedän että Grubiin voi laittaa salasanan. Tuo bugi koskee vain Grubia johon on asetettu salasana. En tiedä yhtäkään jakelua jossa olisi salasanalla suojattu Grub. Järjestelmät jotka eivät ole suojattu Grubin salasanalla, ovat turvassa. Tieten tuo vielä vaatii pääsyn fyysisesti koneelle naputtelemaan.

    • Linuks_viimeinen

      Tässäpä syy siihen linuks-hihhulointiin: Linuks 1,57% tietokoneista....†
      Todellisuus ei ole kovinkaan mairittelevaa tubutinpojille:
      Windows 7..................55.71%
      Windows XP................11.68%
      Windows 8.1...............10.68%
      Windows 10.................7.94%
      Mac OS X 10.10..........3.45%
      Windows 8...................2.54%
      Mac OS X 10.11...........2.18%
      Windows Vista..............1.74%
      Linux.............................1.57%

    • Linux_rulettaa
    • "Askelpalautinvirhettä ei pidetä suurena uhkana, sillä laitteeseen tunkeutuminen sen avulla edellyttää fyysistä pääsyä laitteen äärelle, eli murto verkon kautta ei onnistu. Lisäksi Ubuntu, Red Hat ja Debian ovat julkistaneet paikkauksen ongelmaan."

      Vindovsillahan olisi joutunut odottamaan kuukauden tai enemmän!

      • Koni-älä_tuhoo_enää

        Heh heh heh heh.....konilla on näköjään myös tällainen fantasia......† Miksikäs noita oikein sanottiinkaan......transvestiiteiksi, jotka sitten lopulta haluavat vaihtaa sukupuolensakin......karmeaaa.......†
        Mutta iankaikkinen totuus on, ettei KUKAAN PYSTY VAIHTAMAAN SUKUPUOLTAAN!
        Lääkärit voivat kyllä leikellä ihmistä, syöttää sille hormoneita ja ties mitä myrkkyjä, mutta kun Jumala loi miehen ja naisen (se lukee raamatussa), ei sitä pysty millään enää muuttamaan!
        Saahan sitä ihmisen vaikka sian näköiseksi leikellä ja turvottaa sieltä täältä kaikkinaisilla hormooneilla ym. aineilla ja vaikka pippelit roikkumaan korvista, mutta sisimmässään ihminen on joko mies tai nainen!
        Ja kun aika meistä kerran jättää, ihminen on siellä tuonpuoleisessa tismalleen sama olento, kun mikä oli luotuna maan päälläkin - Mies tai nainen!


      • Demoni_tuhoo
        Koni-älä_tuhoo_enää kirjoitti:

        Heh heh heh heh.....konilla on näköjään myös tällainen fantasia......† Miksikäs noita oikein sanottiinkaan......transvestiiteiksi, jotka sitten lopulta haluavat vaihtaa sukupuolensakin......karmeaaa.......†
        Mutta iankaikkinen totuus on, ettei KUKAAN PYSTY VAIHTAMAAN SUKUPUOLTAAN!
        Lääkärit voivat kyllä leikellä ihmistä, syöttää sille hormoneita ja ties mitä myrkkyjä, mutta kun Jumala loi miehen ja naisen (se lukee raamatussa), ei sitä pysty millään enää muuttamaan!
        Saahan sitä ihmisen vaikka sian näköiseksi leikellä ja turvottaa sieltä täältä kaikkinaisilla hormooneilla ym. aineilla ja vaikka pippelit roikkumaan korvista, mutta sisimmässään ihminen on joko mies tai nainen!
        Ja kun aika meistä kerran jättää, ihminen on siellä tuonpuoleisessa tismalleen sama olento, kun mikä oli luotuna maan päälläkin - Mies tai nainen!

        Välillä katala Jahve-demoni luo ilkeyspäissään muun muassa naisen ruumiilla mutta miehen psyykellä varustettuja ihmisiä. Nykyään Jahve-demonin konnankoukkuja osataan korjailla, mutta se on hankalaa ja riskialtista.


    • sinut_pysäytetään

      NSA automatiikka toimii yhden pysähdyksen tekniikalla. Tyhmät eivät vaan tätä ymmärrä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe