Karin herkkua ovat jauhot, niitä hän tykkää mussuttaa. Kuinka monesti hänen typerät trollaukset ovat vesittyneet, kun faktat on otettu esille. Itse en myöskään kyllä kestäisi moisia paineita, vaan hakisin Karin lailla turvaa raamatusta. Onneksi kuitenkaan minun ei tarvitse trollata...
Kari - tyhjänpäiväinen trolli
8
<50
Vastaukset
- Riivattu_linuks
"Sinä uskot, että Jumala on YKSI. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat" (Jaak.2:19)......†
- kari_tuhoo
Pilasi apua aloittelijoille-palstankin, nykyään pelkkää trollausta.
- parmminkin
Kari - tyhjänpäinen trolli
- Kari-Järkevä-mies
Hyi sinua Mika. Tuollaista ei saa lähimmäisestä kirjoittaa. Toisaalta linukshihhulit ovat itse pilanneet kaikki ne palstat, joihin he kirjoittavat!
He kun eivät malta olla tubumatta sitä rypistystään - ei vaikka kysymys olisi ihan mikä tahansa - tubutinta he tyrkyttävät......† Kari-Järkevä-mies kirjoitti:
Hyi sinua Mika. Tuollaista ei saa lähimmäisestä kirjoittaa. Toisaalta linukshihhulit ovat itse pilanneet kaikki ne palstat, joihin he kirjoittavat!
He kun eivät malta olla tubumatta sitä rypistystään - ei vaikka kysymys olisi ihan mikä tahansa - tubutinta he tyrkyttävät......†Kari se jaksaa nähdä Mikaa joka puolella ja tubuttaa rypistyksiä.
Äläs kuule syyttelekään siinä kuka lienetkin. Te itse näette kareja kaikkialla. Mä vaan ihmettelen, miten niitä voikin ola niin paljon. Muakin ootte väittäneet kariksi. Ei taida olle teilläkään kaikki intiaanit kanootissa...hih hih hih.
linus.hjalmar.mulkersson kirjoitti:
Äläs kuule syyttelekään siinä kuka lienetkin. Te itse näette kareja kaikkialla. Mä vaan ihmettelen, miten niitä voikin ola niin paljon. Muakin ootte väittäneet kariksi. Ei taida olle teilläkään kaikki intiaanit kanootissa...hih hih hih.
Sinä kari jäit kiinni muutama päivä sitten, että olet ristitumputtaja.
Sen viestin voi joku laittaa, jos muistaa missä ketjussa se oli!Kai niitä ristejä voi kuka tahansa laittaa. Ei kai se mitään vielä todista. Mäkin tiesin, että se kismittää teitä kovasti, niin laitoin uhallanikin sen sinne.
Oottepa te tosi hölmöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184