Kari - tyhjänpäiväinen trolli

palstan_lukija

Karin herkkua ovat jauhot, niitä hän tykkää mussuttaa. Kuinka monesti hänen typerät trollaukset ovat vesittyneet, kun faktat on otettu esille. Itse en myöskään kyllä kestäisi moisia paineita, vaan hakisin Karin lailla turvaa raamatusta. Onneksi kuitenkaan minun ei tarvitse trollata...

8

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riivattu_linuks

      "Sinä uskot, että Jumala on YKSI. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat" (Jaak.2:19)......†

    • kari_tuhoo

      Pilasi apua aloittelijoille-palstankin, nykyään pelkkää trollausta.

    • parmminkin

      Kari - tyhjänpäinen trolli

      • Kari-Järkevä-mies

        Hyi sinua Mika. Tuollaista ei saa lähimmäisestä kirjoittaa. Toisaalta linukshihhulit ovat itse pilanneet kaikki ne palstat, joihin he kirjoittavat!
        He kun eivät malta olla tubumatta sitä rypistystään - ei vaikka kysymys olisi ihan mikä tahansa - tubutinta he tyrkyttävät......†


      • Kari-Järkevä-mies kirjoitti:

        Hyi sinua Mika. Tuollaista ei saa lähimmäisestä kirjoittaa. Toisaalta linukshihhulit ovat itse pilanneet kaikki ne palstat, joihin he kirjoittavat!
        He kun eivät malta olla tubumatta sitä rypistystään - ei vaikka kysymys olisi ihan mikä tahansa - tubutinta he tyrkyttävät......†

        Kari se jaksaa nähdä Mikaa joka puolella ja tubuttaa rypistyksiä.


      • Äläs kuule syyttelekään siinä kuka lienetkin. Te itse näette kareja kaikkialla. Mä vaan ihmettelen, miten niitä voikin ola niin paljon. Muakin ootte väittäneet kariksi. Ei taida olle teilläkään kaikki intiaanit kanootissa...hih hih hih.


      • linus.hjalmar.mulkersson kirjoitti:

        Äläs kuule syyttelekään siinä kuka lienetkin. Te itse näette kareja kaikkialla. Mä vaan ihmettelen, miten niitä voikin ola niin paljon. Muakin ootte väittäneet kariksi. Ei taida olle teilläkään kaikki intiaanit kanootissa...hih hih hih.

        Sinä kari jäit kiinni muutama päivä sitten, että olet ristitumputtaja.

        Sen viestin voi joku laittaa, jos muistaa missä ketjussa se oli!


      • Kai niitä ristejä voi kuka tahansa laittaa. Ei kai se mitään vielä todista. Mäkin tiesin, että se kismittää teitä kovasti, niin laitoin uhallanikin sen sinne.
        Oottepa te tosi hölmöjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe