Kari - tyhjänpäiväinen trolli

palstan_lukija

Karin herkkua ovat jauhot, niitä hän tykkää mussuttaa. Kuinka monesti hänen typerät trollaukset ovat vesittyneet, kun faktat on otettu esille. Itse en myöskään kyllä kestäisi moisia paineita, vaan hakisin Karin lailla turvaa raamatusta. Onneksi kuitenkaan minun ei tarvitse trollata...

8

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riivattu_linuks

"Sinä uskot, että Jumala on YKSI. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat" (Jaak.2:19)......†

• kari_tuhoo

Pilasi apua aloittelijoille-palstankin, nykyään pelkkää trollausta.

• parmminkin

Kari - tyhjänpäinen trolli

• Kari-Järkevä-mies

Hyi sinua Mika. Tuollaista ei saa lähimmäisestä kirjoittaa. Toisaalta linukshihhulit ovat itse pilanneet kaikki ne palstat, joihin he kirjoittavat!
        He kun eivät malta olla tubumatta sitä rypistystään - ei vaikka kysymys olisi ihan mikä tahansa - tubutinta he tyrkyttävät......†

• Kari-Järkevä-mies kirjoitti:

Hyi sinua Mika. Tuollaista ei saa lähimmäisestä kirjoittaa. Toisaalta linukshihhulit ovat itse pilanneet kaikki ne palstat, joihin he kirjoittavat!
        He kun eivät malta olla tubumatta sitä rypistystään - ei vaikka kysymys olisi ihan mikä tahansa - tubutinta he tyrkyttävät......†

Kari se jaksaa nähdä Mikaa joka puolella ja tubuttaa rypistyksiä.

• Äläs kuule syyttelekään siinä kuka lienetkin. Te itse näette kareja kaikkialla. Mä vaan ihmettelen, miten niitä voikin ola niin paljon. Muakin ootte väittäneet kariksi. Ei taida olle teilläkään kaikki intiaanit kanootissa...hih hih hih.

• linus.hjalmar.mulkersson kirjoitti:

Äläs kuule syyttelekään siinä kuka lienetkin. Te itse näette kareja kaikkialla. Mä vaan ihmettelen, miten niitä voikin ola niin paljon. Muakin ootte väittäneet kariksi. Ei taida olle teilläkään kaikki intiaanit kanootissa...hih hih hih.

Sinä kari jäit kiinni muutama päivä sitten, että olet ristitumputtaja.

Sen viestin voi joku laittaa, jos muistaa missä ketjussa se oli!

• Kai niitä ristejä voi kuka tahansa laittaa. Ei kai se mitään vielä todista. Mäkin tiesin, että se kismittää teitä kovasti, niin laitoin uhallanikin sen sinne.
        Oottepa te tosi hölmöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2630
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      343
      2261
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2072
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      19
      1946
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1668
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1202
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1189
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1050
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1025
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      1002
    Aihe