Olis kiva kuulla onko muille motoristeille sattunut minkälaisia onnettomuuksia tai muita kömmähdyksiä. Itse ajanut nyt 2 kesää kyykyllä ja kerran olen parkkipaikalla kellahtanut nurin, hiekkaa asfaltilla ja ajosaapas lähti luistaan ja kaaduin paikallaan. Nolotti ja harmitti, mutta mitään vaurioita ei tullut. Kertokaa omia kämmejä.
Oletko kaatunut pyörälläsi
Raga85
25201
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 25
Vanhimmat
Mie tulin öllöläs kolmipyöräl kahtasataa 9 promillen jurbaanos, ja sit lähti lapasest.
Vittuuks täällä tommosii kyselet, opettele ajaan motukallas, savitappi.
Sulla tuntuis olevan henkisellä puolella käsittelemättä jääneitä traumoja.
Jokainen kaatuu joskus.. jossei muuten niin paikallaan
Kerran lievässä alamäessä tärinäkone hypytti omia aikojaan itsensä maahan
pyörä painoi montasataa kiloa..siinä sai ähkiä..muitten iloksi
kyykkykuskit on muutenkin pellejä. Ollaan niin kovaa jätkää tehokkaan pyörän päällä ja sitten ei osata ajaa ja ollaan nurin.
Mitä jos unohdetaan nämä turhat sönkötykset ja muistetaan se, että me ollaan motoristeja, yhtä porukkaa.
Ei ne kyykyt sen huonompia pyöriä ole kuin muutkaan, vain hieman eri tyyppisiä. Sama pätee myös toiseen suuntaan.
jokinen ennepitkää
https://www.youtube.com/watch?v=bRSboTRWw_o
Ei mitään syytä nolotukseen, pysähtyessä kaatumiset kaikkein useimmin juuri tapahtuvatkin.
Nurmikenttä on myös paha paikka, jos tulee käytettyä etujarrua.
Useimmiten niitä sattuu pitkillä matkoilla kun on vähän turtunut olo. Pysäköiminen vaatii silloin yksinkertaiesti tehostettua terästäytymistä.
Ja selvää on, että ei niitä juuri satu sellaisille kuskeille jotka ajelevat vain kotonta Teboilin baariin fiilistelemään. Ja nehän yleensä ovat kaikkein sanavalmiimpia kun tulee kyse muiden tekemisistä.
Joka kesä motoristejä kaatuu, suurinosa on kyykkypyöräilijöitä.
Kerrot, ettet ole koskaan kaatunut pyörälläsi. Minä kerron sinun olevan kokemattoman pyöräilijän, jonka todistaa kaatumattomuutesi.
Minä taas kerron sinun olevan vittupään joka luulee oman osaamattomuutensa olevan jokin vitun määre sille miten toistenkin pitäisi ajaa.Kaatumattomuus on merkki hyvästä,varoivaisesta ajajasta.Ei TODELLAKAAN hyvästä ajajasta.
vuodesta -72 tähän päivään, en tosia enää nykyisin montaakaan tuhatta kilometriä kesässä. Perääni on kerran ajettu jolloin kaaduin paikallaan ollessani mutta muuten olen säilynyt kai tuurilla tai sitten järkevän ajotavan seurauksena kaatumatta kertaakaan. Ajan kahdella erilaisella isolla pyörällä joihin ei varaosia meinaa löytyä mistään. Toinen museokilvissä ja toinen moderni mutta vain Japanin kotimarkkinoille tarkoitettuna mallina hyvin harvinainen. Täytyy yrittää varoa jatkossakin niin selviää pienimmällä stressillä. Töytäilyikäkin on onneksi jo takana.
en ole kaatunut kertaakaan ja ajan enimmäkseen keulien n200 km/h
Kerran Imatranajoista tullessa jäin pyöräni alle huoltsikan pihassa. Oli hiukan tuota univelkaa jnpp....no se oli sitä surutonta nuoruusaikaa...:)
Jos noita katuendurolla ( yli 650cc ) kaatumisia ei lasketa eikä hiekalla tms. pehmeällä niin kaksi asfalttikokemusta jää jäljelle. Toinen kun asfaltin päällä on oli hiekkaa mutkassa ja toinen kerta kun kolmion takaa tulevaa väistin. En tiedä onko ollut tuuria vai kokemusta kun ei oo pahasti käynyt, hyvää tuuria todennäköisimmin. Muutama hengenlähtöpaikka ollut lähellä, kerran veti edestä auto yhtäkkiä uukkarin ja pari kertaa elukat mennyt tosi läheltä.
Kyykyllä mennään ensi kesänäkin, ikää yli 50. Repikää siitä murkkuluuserit jotka nimittelee kyykkypelleiksi.
Kyykkypelle. Seisooko vielä? Edes naisen kaa, jos sellaisia vielä on hengissä tuolla iällä? Tai eesketään?
Kyykkypellet on homoja, ylikireet nahkapuvut päällä. Ei ne naisista välitä toistensa kanssa ne peuhaa.
kiinanmankikuskillakin lakkaa seisomasta kun ajaa polvet suussa... hampaatkin voi mennä kuoppatiellä. sit on hyvä lutkuttaa.
On niitä jotka on kaatunu ja niitä jotka tulevat kaatumaan.Niin ja kaatunut olen tosi hiljaisessa vauhdissa pihalla siinä oli havuneulasia kovalla sorallaa.Ne oppirahat on vissiin jokaisen maksettava ennemmin tai myöhemmin
Monkey ei kaadu. ime sinä apina sytytystulppaas ja kerää leegot tatamilta. Osta vaiks Ooppeli jos prätkä on vaikee händlää. Eikä sulla naistakaan oo.
10vuotta ollaan miehen kanssa ajettu matkapyörällä ja yhden kerran ollaan kaaduttu. noin 80km nopeudella kiihdytettiin motarin rampilta, sadekeli, takarengas lähti alta ja mitään ei kerinnyt tekeen. Onneksi selvittiin pienillä mustelmilla tapahtumasta. Pyörä meni kyllä lunariin. Varusteisiin kannattaa satsata.
Vinkki: Se tulee hevosesta.
Virtsaa.
Oikein.
Vain tyhmä kaatuu motukalla. Ja muutkin tyhmät. Vitun savitapit.