Kokemuksia S-Pankista

Merijohanna

Kertokaapa kokemuksia S-Pankista. Onko siellä asiakspalvelua?! Jos hait lainaa, saitko?? Jotenkin tuntuu, että toimiikohan tuo pankki oikeasti...

8

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korkokenkäkorko

      Toimii. Kaikki hoituu netissä. Käyttötiliksi verraton.
      Mitä ihmeen asiakaspalvelua? Mihin sitä tarvitaan?

      Lainaako olet hakemassa? Luulin, että tarvitset pankkia päivittäisten raha-asioisesi hoitoon.
      S-pankissa se sujuu ilman että tarttee joka risauksesta maksaa palvelumaksuja.
      Nykyisin, kun mistään et makseta korkoa, niin tuo on paras korko, ettet maksa palvelumaksuja.

      Mutta oletkin siis rahaa vailla. Mene sitten muualle. Vaikka kyllä s-pankistakin lainaa saa, en tiiä kun en oo tarvinnu. Mun rahojahan ne siellä lainailee, toivottavasti ei kuitenkaan sinulle ;)

    • pysykääerossa

      Onneksi ei ole tästä s -pankista kokemuksia. Mutta Tapiola -yhtiöstä on ( eikkös ne ole nyt samaa kolhoosia ) .
      Tämä maalaisten Tapiola yhtö hävitti onneksi jo vuosia sitten 70 % :n autobonukseni taivaan tuuliin ja mikä parasta...tai toosi huonoa....eivät koskaan tunnustaneet ( ylimielinen pikkupomokin sai kenkää )ja ihan ite piti selvittää asiat oikealle tolalle..... tässäpä varsinainen "omistajien" yhtiö.

      • kfllflf

        Kajaanoissako?


    • Kun sekatavara kauppa ryhtyi pankiksi ja kaupan kassa yrittää hoitaa pankki asioita,ei se aina oikein onnistu neuvoja kysytään pääkonttorista jos puhelimeen ehditään vastaa sillä,jos ei niin asialle ei voi mitään,neuvo on et soita asikaspalveluun maksullinen puhelin linja,eli maksat siitä kun hoidat omia asoitasi,sähköpostiin ei vastata tai vastaus on yhtätyhjän kanssa

    • kfkells

      Joko ne asuntolainoja myöntävät? puolimiljoonaa pitäs saaha....

    • Työorjanopettaa

      Ei ole palvelua!
      Itse en saanut edes aina varmentavaa korttia, eikä syytä kerrottu.
      Vakituinen tulo n. 2500 brutto/ kk.

      Valitaan työhön mitään sanomattomia ja - tietämätömiä tradenomeja hommiin, joita he eivät kuitenkaan hallitse.

      Merkillistä, että kaupan kassallekin pitää olla jo tradenomin koulutus. Paskafirma- paskafiilis- paskainen loppu.

      Älä avaa tiliä!!

    • Entinenässä

      Prisman S-pankki - ei sinne ikinä pääse. Turkasen pitkät jonot - eli voit siellä Prisman kilometrikäytävillä ostosi hoitaa, ja vieläkään et ole lähelläkään jonon päätä, vaikka tullessasi otit jonotusnumeron. Elämäni huonoin pankki. Kolme kertaa olen jonotusnumeron ottanut, käynyt Prismassa ostoksilla, eikä siltikään numero ole lähelläkään. Ei mulla ole aikaa tällaiseen. Kerrankin siellä näkyi joku matujoukko olevan solkkaamassa.

    • Laakasin

      Spermapankissa tallentaessani valitin, että ei oikein onnistu näillä vanhoilla pornolehdillä. Puumanoloinen työntekijä sitten solautti pierurysänsä alas ja pyllisti aromipesänsä nokan eteen. Jopa alkoi onnistumaan, laaki lensi kuppiin tuossa tuokiossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe