Malja uudelle vuodelle !

uusivuosin

Olkaamme ihmisiä toisillemme. Rakastakaamme uskokaamme luottakaamme toinen toisiimme .

24

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopasjoop

      SKOOLAUS UUDELLE VUODELLE

      • Me viisaat essolaiset skoolasimme kunnolla sekä uudelle että vanhalle vuodelle. Siitä tulikin oikein viehkeä olo.


      • uusivuosin

        Hyvää vuotta 2016 , voi miten nämä vuodet menevätkään. Muistoissamme on vuosia monia .


    • Eräs.joka.heräs-eilen

      Hyvää Luutavuotta edelleen. Luutikaa Loppiainen vielä, sitten munaa ja lentävää katuharjaa kun tulee pääsiäinen maaliskuun loppu osassa.

    • Kaikkea hyvää ,Terveyttä, jokapäiväinen leipä , mieluusti voita senpäälle, hymyileviä naapureita, sukulaiset ,(lapset) sais käydä jokypäivä kattosomassa muutenkin kun että henkittääkö se muari viäkin , Ja niitä lastenlasten lapsiakin olis kiva nähdä --etteivät rupee pelkään --kuka se noitaakannäkönen oli .
      Mutta huumoria ei saa unohtaa --missään nimessä --Eikä unohtaa se jäi viä sanomatta --muistaakseni -
      Nyt alko paukkuun täälä ihan kun Talvisorassa --

    • Kaikkea hyvää ,Terveyttä, jokapäiväinen leipä , mieluusti voita senpäälle, hymyileviä naapureita, sukulaiset ,(lapset) sais käydä jokypäivä kattosomassa muutenkin kun että henkittääkö se muari viäkin , Ja niitä lastenlasten lapsiakin olis kiva nähdä --etteivät rupee pelkään --kuka se noitaakannäkönen oli .
      Mutta huumoria ei saa unohtaa --missään nimessä --Eikä unohtaa se jäi viä sanomatta --muistaakseni -
      Nyt alko paukkuun täälä ihan kun Talvisorassa --

      • paukepauke

        joopas.. talvisodassa oltiin äskettäin. Pauke oli aikamoista.


    • Hyvää Uutta Vuotta!
      Kaikille. The Force Awakens!

    • kylmätotuus

      Jaloja ovat tavoitteesi/toiveesi.Näitä itsekin toivoisin, mutta nehän ovat vain unelmia, jotka eivät toteudu ainakaan minun elinaikanani.
      Päinvastoin unelmani karkaavat koko ajan kauemmaksi ja kauemmaksi.
      En kuitenkaan ole luopunut ajatuksesta, että joskus nuo unelmani saattavat sittenkin toteutua.

    • Uudelle vuodelle mielelläni kohotan maljan.
      Kun luottaa on helppoa rakastaa.
      Kun rakastaa on helppoa olla ihminen.
      Kun on ihminen on ...äsh nyt nää meni ihan sekaisin.
      Hyvää Uutta Vuotta!!!!

    • Viatonsivullinen

      Hyvää vuodenjatkoa jok' ikiselle, pidetään ittemme ihmisenä, ei sitä enempää uskalla toivoa eikä luvata:-)

    • nuormieli

      Jes!! Malja uudelle vuodelle!!!
      Tuokoon se tullessaan jokaiselle jotain hyvää! terveyttä ,rakkautta, täyttyköön jokaisen jokin unelma, maailmaan rauhaa ja ravintoa, voiskos vuodelta parempaa toivoa. (täydellä vatsalla ei jaksa riidellä eikä sotia!)
      HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!!!!!!!!!!!! KAIKILLE!

    • siilimuori3

      Aamen.

    • HELLÄSTISITTEN

      RAKASTELKAA TOISIANNE !!!!!!!!!!!!!

      • siilimuori3

        No en minä kyllä vaan. Ainakaan moikossa.


      • siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        No en minä kyllä vaan. Ainakaan moikossa.

        siis monikossa.


    • siilimuori3

      Maljat on juomatta mutta PITÄKÄÄ LÄHEISISTÄNNE HUOLTA. Kaikilla pitäisi olla joku, ketään ei saa jättää yksin.

    • nuormieli

      "HELLÄSTISITTEN". Jes! hyvä neuvo, minä rakastelen vain sen oman kullan kanssa, rakastelu on elämän suola, ilman sitä elämä saattaisi olla aika mautonta.

    • kikameriko

      Näin on! Vain sillä saadaan maailma paremmaksi. Viha synnyttää vihaa, rakkaus rakentaa!!

    • vhimpsg

      Pelkät tunteet itsessään mitään rakenna taisynnytä , siinäkin hommassa ihmisiä välikappaleiks tarvitaan sukupolvien ketjussa -- hyvää tätäkin vuotta silti kaikille! Joku aiemmassa jutskassa oli huolissaan siitä miten naiset valtaa
      hamuavat ja käyttävät - toivotaan että maan kunnissa on ainakin hyviä valtuustoja jahallituksia päättämässä asioista ilman gangsterimaisia otteita
      - ilman kirottuja kihla- ja naimapuheita ainakin kuntaliitosten osalta
      - ihmisille silti rauhaa ja rakkautta ilman vääntöä ja jyystämistä!

    • kesivä

      Hyvät sanat aloittajalta. Juuri ajatusteni aihe. Ajattelin sitä, miten tyttärelläni on hieno ystäväpiiri. Monta tarha-, ala-asteikäistä kaveria. Opiskelut välillä vieneet toisille paikkakunnille, toisiin maihin, mutta ystävyys säilynyt.
      Miksihän me, jotka olemme hippiajan eläneet olemme usein kaunaisia. Vai luulenko vain, kun luin noita ketjuja.

      Oikein hyvää, tervettä (ajatukset, mieli, keho) kuluvaa vuotta kaikille!

      • ent.siivoojaparka

        Eikö tyttäresi ystäväpiiriin kuulu sitten yhtään hänen oman ikäluokkansa tuttavaa tai kaveria? Onko hän tarhatäti?
        """Ajattelin sitä, miten tyttärelläni on hieno ystäväpiiri. Monta tarha-, ala-asteikäistä kaveria."""


    • ghimsf

      Ehkä mainitsemanne hippiaikalaisten "kaunaisuus" on sillen turvallista purkaa
      turvallisina pidettyihin kohteisiin turvattomassa maailmassa.
      - lapset silti aina ovat fiksumpia ja viisaampia oppimissaan asioissa - opettavat vanhempiaankin jos viitsivät ja joku jaksaa kuunnella heitä
      .... omat lapsenlapseni kyllä ilmoittivat mulle suuttuessaan kerran että kyllä
      sä mummu saat muuttaan vaikka jonkin museon kaappiin asumaan kun oot niin vanhanaikainen - rehellisyys maan periköön. Kullanmurujahan pienet
      pojat on vaikka välillä vanhempansa ja naapurit sanoiskin riiviöiksi.

      • ent.siivoojaparka

        Fossiileja ja kaunaisia ne meidän mielestä olivat meitä vanhemmat ikäluokat silloinkin, kun me oltiin nuoria.
        Fossiileiksi ja kaunaisiksi nuorempien mielestä tulevat itsekin ne, jotka nyt pitävät meitä vanhanaikaisina.
        Niin se on aina ollut ja niin se tulee olemaan. Ei siinä ole hippiydestä kysymys.
        Se on se ikäluokkien välinen kuilu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe