saakohan inglesistä mistään rosamundesta tehtyä muushia? ja makkara perunoita timo lajikkeella?
peruna muushia
37
238
Vastaukset
- pottua.on
Meiltä löytyy kuparipannusta. Makkaraperunat 14,90
Samanlaiset makkaraperunat maksaa karhubaarissa 2,90 mutta me olemme mielestämme laadukas ravintola joten meillä vähän maksaa. Paino ei ole sanalla vähän.
Tervetuloa nauttimaan Kuparipannuun- pottua.on
http://www.kuparipannu.net/ruokalista/ruokalista/
Anteeksi Kuparipannun ruokalistalla ei olekaan makkaraperunoita. Siellä on monia hyviä annoksia kohtuuhintaan. Hinnat ovat edullisimmasta päästä Inglesin laaturavintoloista.
Olen pahoillani virheestäni, sillä tein uuden vuoden lupauksen, etten enää keksi valheita Kuparipannusta. Sen sijaan kehoitan kaikkia uhohtamaan aiemmat valheeni ja tästä edes Suosimaan Kuparipannu ravintolaa.
Olen keksinyt kymmenillä eri nimimerkeillä valheita kyseisestä ravintolasta, mutta nyt ne loppuvat. ANTEEKSI! - kaikkein.kallein
pottua.on kirjoitti:
Anteeksi Kuparipannun ruokalistalla ei olekaan makkaraperunoita. Siellä on monia hyviä annoksia kohtuuhintaan. Hinnat ovat edullisimmasta päästä Inglesin laaturavintoloista.
Olen pahoillani virheestäni, sillä tein uuden vuoden lupauksen, etten enää keksi valheita Kuparipannusta. Sen sijaan kehoitan kaikkia uhohtamaan aiemmat valheeni ja tästä edes Suosimaan Kuparipannu ravintolaa.
Olen keksinyt kymmenillä eri nimimerkeillä valheita kyseisestä ravintolasta, mutta nyt ne loppuvat. ANTEEKSI!"Hinnat ovat edullisimmasta päästä Inglesin laaturavintoloista."
Kuparipannu on kallein Inglesin ravintoloista. Jokainen voi asian tarkastaa hinnastoista jos ei muuten usko. Lopeta ravintolasi mainostaminen, rahalla saa ostettua mainontaa. - pottua.on
kaikkein.kallein kirjoitti:
"Hinnat ovat edullisimmasta päästä Inglesin laaturavintoloista."
Kuparipannu on kallein Inglesin ravintoloista. Jokainen voi asian tarkastaa hinnastoista jos ei muuten usko. Lopeta ravintolasi mainostaminen, rahalla saa ostettua mainontaa.Anteeksi taas!
Jakomielitautinen sivupersoonani kirjoittaa jälleen palturia.
En ole koskaan käynyt muissa "ravintoloissa" kuin pepen grillillä. Laaturavintolaa en ole nähnytkään. Miten voin väittää kuparipannun olevan kallein Inglesin ravintoloista, kun en ole siellä koskaan käynytkään. Pitää joskus käydä ravintoloiden ulkopuolella katsomassa hinnastoja. Nehän ovat Espanjassa pakollisia. Edellytyksenä, että joskus pääsisin vapaaksi täältä suljetulta ja joku maksaisi matkani.
Kirjoittelen näitä trollauksia ilkeydessäni. Jostain käsittämättömästä syystä olen valinnut kohteekseni pannun.
Yritän vihdoinkin parantaa tapani. Anteeksi vielä kerran pannulaiset! - nakit-muusilla
pottua.on kirjoitti:
Olen keksinyt kymmenillä eri nimimerkeillä valheita kyseisestä ravintolasta, mutta nyt ne loppuvat. ANTEEKSI!Eikös perunamuusi ja nimenomaan rosamundasta tehty, ole inglesin paikallinen herkku ? Niinkuin "ryppyperunat" grutsissa
- DonPepe
pottua.on kirjoitti:
Anteeksi taas!
Jakomielitautinen sivupersoonani kirjoittaa jälleen palturia.
En ole koskaan käynyt muissa "ravintoloissa" kuin pepen grillillä. Laaturavintolaa en ole nähnytkään. Miten voin väittää kuparipannun olevan kallein Inglesin ravintoloista, kun en ole siellä koskaan käynytkään. Pitää joskus käydä ravintoloiden ulkopuolella katsomassa hinnastoja. Nehän ovat Espanjassa pakollisia. Edellytyksenä, että joskus pääsisin vapaaksi täältä suljetulta ja joku maksaisi matkani.
Kirjoittelen näitä trollauksia ilkeydessäni. Jostain käsittämättömästä syystä olen valinnut kohteekseni pannun.
Yritän vihdoinkin parantaa tapani. Anteeksi vielä kerran pannulaiset!"Jakomielitautinen sivupersoonani kirjoittaa..."
Kieltämättä hieman sinulla päässä vippaa jos haukut tuota kirjoittajaa jakomielitautiseksi. Minulle jos tekisit vastaavaa, löytäisit itsesi kuulusteluista selittämässä tutkinnanjohtajalle että mitäs tuli sanottua.
Mikä vika muuten Don Pepen grillissä? - karvalakki.silmillä
DonPepe kirjoitti:
"Jakomielitautinen sivupersoonani kirjoittaa..."
Kieltämättä hieman sinulla päässä vippaa jos haukut tuota kirjoittajaa jakomielitautiseksi. Minulle jos tekisit vastaavaa, löytäisit itsesi kuulusteluista selittämässä tutkinnanjohtajalle että mitäs tuli sanottua.
Mikä vika muuten Don Pepen grillissä?Mielensäpahoittaja?
- JakomieltäOn
DonPepe kirjoitti:
"Jakomielitautinen sivupersoonani kirjoittaa..."
Mikä vika muuten Don Pepen grillissä?Grillille syömään Kanarialle?
Mene tautinen mieluummin Jakomäen grillillesi. Säästyy paljon peruspäivärahaa.
Tarjoa myös tutkinnanjohtajalle makkaraperunat. Se on niille perso.
Kannattaisi pysyä suomessa jos kaipaa muushia ja makkara
- pottumuusi
Eihköhän shiellä phunaista rhosamundhaa kasva. Thimo perunan shijaan voi shyödä donluis-pherunaa.
- donluis-pheruna
donluis kirjoitti:
On muuten maukasta !!
Kuka on väärentänyt Minun Rekisteröidyn Perunamerkkini?
- perunamuushia
peruna muushia
Muushi kuulostaa joltain japsiruualta. Onko sushille sukua? - Jaska_pauhaa
No ei tietenkään ole sukua! Su shi on siis Su shia ja se Muu shi on muuta kamaa. Kun kerran vedin naamariin Su Shit, ei ne maistuneet kovin kummoisilta. Muu Shit saattaa maistua p**kalta. Se Ronda on muusikko. Siis Musa-Ronda. Eikä sukua Rosa Mundalle.
Ei kannata huolestua, lopetan paskanjauhannan nyt. - ite.tekee
Halvalla saa kun ostaa potut kaupasta ja vääntää muushin ite.
- Pottufani
Asiaan: Rosamunda on ns. uuniperunapottu, eli kokeile poikkeavasti vaikka näin: Halkaiset sen, sivelet leikkauspinnoille hyvälaatuista oliiviöljyä, maustat kevyesti pippurilla ja valkosipulisuolalla. Laitat uunipellille halkaistut pinnat ylöspäin ja paistat parissa sadassa aateessa tunnin. Kyseessä ei siis ole suinkaan useimpien suosima mössöksi paistettu umpiperuna , joita saa jokaikisestä kuppilasta.
Näiden lohkoina paistettujen Rosamundien kanssaklannattaa laittaa tillillä maustetusta ranskankermasta ja sinapista sekoitettu soosi.
Timo on aivan surkea varhaisperuna, joita en syö enää koskaan kotona tai ravintolassa. Joskus kyläreissulla en ilkene kohteliaisuussyistä olla syömättä. Ala-arvoinen elintarvike, jonka ainoa etu on se, että niitä saa alkukesästä, jolloin huippuperuna Siikli ei vielä ole syömäkokoista. - ei-tietoa-ole
En tiedä
- 0-0-0
Hä?
- shen.pituinen.she
Shaanko shitten shen muushin mukaan, josh en jaksha shyödä kaikkea? Shyödään shitten myöhemmin shängysshä muijan kanssha, kun on enshin pishtetty lihaa piiloon.
- halpaa.on
Karhubaarissa makkaraperunat on 2,90 joten halpaa on. Pizzat 5,30, hodari 1,50, iso lonkero 3,40
Se onkin kanarian halvin suomalaisravintola. Kuparipannu on kallein- Tunnelmaratkaiseepaikan
Tuskin sinne makkaraperunoita ja hodareita mennään syömään kun on kärsitty ensin matkan rasitukset ym. Olisikin tunnelmallista varmaan baarijakkaralla syödä kun vieressä imevät halpaa kaljaa ja toisella puolella joku yrittää laulaa karaokea. Samahan se olisi ostaa kaupasta litran viinitölkki eurolla ja vetää sämpylää puiston penkillä. Viinapullosta maksetaan 15 euroa ja pihvistä 16 - 23 euroa kun halutaan nauttia ruokailusta.
- Toluca
Mikään ei vedä vertoja puiston penkillä tai kiviaidan päällä syödä joku eväs ja siemaista tölkki kaljaa palan painikkeeksi. Tai kuten myös olen tehnyt; kävellyt päivän vuorille, ja väliullä kivikossa evästänyt. Aamukahvi hiljaisuudessa (jokunen lintu seurana) sitten aamun sarastaessa maistella jossain mökissä tai teltan kupeella.
- jukkispukkis22
Noilla hinnoilla varmasti on halvin. Eikun tuonne kunhan loma alkaa
- kohti.karhua
jukkispukkis22 kirjoitti:
Noilla hinnoilla varmasti on halvin. Eikun tuonne kunhan loma alkaa
Tuonne mekin suunnataan
- on.muusssia
Kyllä on muusia saatavilla kanarialta. Ei kannata kuitenkaan mennä esim. kuparipannuun syömään sitä ja maksamaan kolminkertaista hintaa. Suosittelen ravintola mummolaa
- mummolanTekoMuusia
Yäk, Mummolan tekomuusi. Pannussa se tehdään aidoista perunoista.
Ravintoloilla on joltinenkin tasoero.
Pysy sinä siellä mummojen hoivissa, niin me sivistyneemmät saadaan syödä rauhassa. Mieluusti vaikka muutat sinne mummojen joukkoon asumaan. - oikeata.muussia
mummolanTekoMuusia kirjoitti:
Yäk, Mummolan tekomuusi. Pannussa se tehdään aidoista perunoista.
Ravintoloilla on joltinenkin tasoero.
Pysy sinä siellä mummojen hoivissa, niin me sivistyneemmät saadaan syödä rauhassa. Mieluusti vaikka muutat sinne mummojen joukkoon asumaan.Mummolan pottumuusi tehdään oikeista potuista. Mikä on motiivisi levittää väärää tietoa? Pysykää te siellä kuparipannussa trollaamassa mutta lopettakaa paskan levittäminen. Haluatteko oikeuteen herjauksesta kun jauhatte paskaa mummolasta?
- MummolaKusettaa
oikeata.muussia kirjoitti:
Mummolan pottumuusi tehdään oikeista potuista. Mikä on motiivisi levittää väärää tietoa? Pysykää te siellä kuparipannussa trollaamassa mutta lopettakaa paskan levittäminen. Haluatteko oikeuteen herjauksesta kun jauhatte paskaa mummolasta?
Kiitos samoin!
- PäätrolliOlet
MummolaKusettaa kirjoitti:
Kiitos samoin!
Haista sinä vittu
- Homppelimummojako
PäätrolliOlet kirjoitti:
Haista sinä vittu
Ettehän te sitä sielläkään haistele. Muut paikat taitaa kiinnostaa enemmän......
- homppelipoikaOlenko
Mullekin homppelimuusia.
- Rupia_perseeseen
Uskomatonta suomalaiskuppiloiden mainosta. Eikä kukaan suitsuttajista saa mistään kuppilasta muuta kuin rupia perseesensä.
- tottakoVaiEi
Olen lukenut että eräässä ravintolassa nämä suitsuttajat saavat puolet hinnasta alennusta.
- vakioasiakas
tottakoVaiEi kirjoitti:
Olen lukenut että eräässä ravintolassa nämä suitsuttajat saavat puolet hinnasta alennusta.
Ei ole totta. En ole saanut koskaan alennusta. Trollien juttuja ei kannata uskoa.
Vuokrat ovat kohtuuttomia ja kausi on lyhyt, joten alennuksia ei ole varaa antaa.
Täällähän saa trollata mitä haluaa.
Ei SAA,pitää ostaa.
- kääryle.kaali
Ja Karhubaarista edullisimmin. 2,90 makkaraperunoista ei ole paljon, jos vertaa vaikka että eräässä paikassa yksi kaalikääryle maksaa kuulemma 14,50
- totuuttakaipaava
kääryle.kaali kirjoitti:
Ja Karhubaarista edullisimmin. 2,90 makkaraperunoista ei ole paljon, jos vertaa vaikka että eräässä paikassa yksi kaalikääryle maksaa kuulemma 14,50
Valitettavaa, mutta kirjoituksesi ei ole totuudenmukainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa732727- 552667
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172133- 412022
- 501980
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761952Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211271- 371086
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01030Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95966