POSTI ei toimi lainkaan

Aaltopahvi.kierrätykseen

Jos on kirjautunut johonkin toiseen Suomi24-palveluun ja selaimen toisessa välilehdessä vanha POSTI-istunto. Kun tuonne POSTI-välilehdelle palaa, osoitteessa https://posti2.suomi24.fi/appsuite/ alkaa vain pallukat liikkumaan keskellä ruutua, se jatkuu, ja jatkuu, ja jatkuu loputtomiin. POSTI ei toimi ennenkuin kirjautuu Somi24:sta ulos vaikkapa Keskustelusivulta

Tilanne alkoi kun sössitte kirjautumisen muistamisen täysin. Taisi unohtua kuviosta POSTI KOKONAAN!!!!!

14

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan.___tu

Asiasta täällä kirjotettu aikasemminkin. Ylläpito ei vaan tätä palstaa lue saati korjaa ilmoitettuja vikoja. Kirjautumisen muistaminen meni vituroilleen.

• kunhan.mainokset.pyörisi

Yhä korjaamatta!

• Postipaten.postitoimisto
    • JHJHJHJHJHHJHJJHJJHJH

Yhä, siis monen kuukauden odottelun jälkeennkään ei asiaa ole korjattu. MIKSI??

• Se-toimii-aina

Toimii kuin enkeli. Minulla Gmail.

• thunderbird.rules

• Ei-ongelmia
        thunderbird.rules kirjoitti:

Toimii tämä Suoli24:n postikin mutta vain oikealla sähköpostiohjelmalla kuten Thunderbird. Lataa se:
        https://www.mozilla.org/fi/thunderbird/

Jo on sullakin ongelmia. Pitää oikein sähköpostille olla oma ohjelma. Käyttäisit Gmailia ja ongelmia ei ole.

• oikea.ohjelma.ei.ongelma
        Ei-ongelmia kirjoitti:

Jo on sullakin ongelmia. Pitää oikein sähköpostille olla oma ohjelma. Käyttäisit Gmailia ja ongelmia ei ole.

Ainakin minä käytän Gmailiakin oikealla sähköpostiohjelmalla, juurikin Thurderbirdiä. Selaimet on raskaita ja epävakaita. Suosittelen sinunkin asentavan.

• thunderbird.rules
        Ei-ongelmia kirjoitti:

Jos käytät selainta, et voi postejasi lukea muutoinkuin online. Sähköpostiohjelmalla saat posteistasi kopiot koneelle ja voit niitä lukea vaikka et netissä olekaan ja myös haut posteista ovat nopeampia.

• Ihmettelevä_postaaja

Miksi jatkuvasti postiin kirjautuessa tulee teksti ruudulle, että siirry tästä postiin?? Miksi ei voi avautua kirjautumisen jälkeen suoraan vaan pitää tuollaista vielä klikata. Puhelimella kun yrittää mennä postiin, niin tuota tekstiä ei näy ollenkaan ja ei sitten pääsekään koko postiin. Useammalla laitteella kokeillut, joten ei voi olla vika minun laitteissani.

• Eihän sinne edes pääse??ei näytä edes ylläpitoa asia kiinnostavan.
      Taas näyttää siltä että tämä viikonloppu menee korjausta odotellessa

• eiongelmianyt

Kyllä minulla ainakin toimii. Onko vika omissa laitteissasi?

• joonpeskule

Toimiihan se sitten, kun saa näkyviin tämän tekstin "Siirry postiin tästä" ja tosiaankaan ei ole laitteissa vikaa, kun tulee useammalla eri laitteella samanlaisesti.

• käyttäjätär
        joonpeskule kirjoitti:

Toimiihan se sitten, kun saa näkyviin tämän tekstin "Siirry postiin tästä" ja tosiaankaan ei ole laitteissa vikaa, kun tulee useammalla eri laitteella samanlaisesti.

Minun puhelimessani ei tarvitse tulla tuota tekstiä. Cromella pääsen postin sivuille. Tietokoneella pitää klikata tuota tekstiä ennenkuin aukeaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6276
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3797
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2913
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2830
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1583
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1298
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1232
    Aihe