Johan meni vaikeeksi !

katupartiolle-oikeus

Katupartiot ei saa sekaantua väkivalta tilanteeseen, vain poliisi saa ,
hirvittää jos kohdalle sattu kauhee ryöstö tai raiskaustilanne eikä saa mennä auttamaan uhria,
EI VOI käsittää EI KERTAKAIKKIAAN voi käsittää jos uhria ei saa auttaa,
tervejärkinen aivan varmasti koittaa jotenki autaa,
mutta MITEN jos sekaantuminen tilanteeseen on rikos, HUH HUH
--
Mä ainaki alkasin kiljumaan riivatusti , että tilanne pysähtyisi, tietenki heti soittaisin 112 APUWAAA pikaisesti,
mutta autaako se enään uhriksijoutunutta, ja saadaanko enää kiinni tekijää ??????

Laki ON muutettava, niin että se on oikeasti oikeudenmukainen ja oikeasti tuo turvallisuutta!

katupartioille poliisin l i s ä k s i pitää olla oikeus puuttua tilanteeseen suomen kansalaisten turvaamiseksi,
suomen MIES ON LUOTETTAVIN TURVALLISIN !

14

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä-mieltä-

      Katupartiot on välttämättömyys poliisin lisäksi kaduilla,
      varsinki pimeään aikaan ja öiseenaikaan,

    • turvallisuudenpuolesta

      Kyllä heillä on ihan sama kiinniotto-oikeus kuin yksittäisillä kansalaisillakin. Tilanteessa vaan pitää ottaa raiskaajasta kiinni ja irrottaa raiskattava.

      Ylivieskassa mamut itkee kun heitä pelottaa, muualla itkee kohta koko Suomen kansa.

      • kysynvaan1

        Saakohan tarttua raiskaajan peenikseen ja poistaa se raiskattavan pimsloorasta?


      • näin-mä-teen
        kysynvaan1 kirjoitti:

        Saakohan tarttua raiskaajan peenikseen ja poistaa se raiskattavan pimsloorasta?

        Ota niskasta kiinni ukkoa ja vetase se kertaheitolla irti uhrista,
        pistä käsirudat ja soita pollllliiiisi paikalle,


    • Opastusta

      Sehän on jokaisen velvollisuus mennä auttamaan rikoksen uhriksi joutunutta. Muutama kymmenen vuotta sitten itähelsingin uudessa lähiössä vanhemmat joutuivat perustamaan katupartion kun tavan ihmiset eivät uskaltaneet enää kulkea kaduilla nuorisojoukkioiden häiriköinnin ja ilkivallan vuoksi. Ei mennyt pitkää aikaa kun partion neuvot menivät hulikaanien päihin ja lähiö rauhoittui. Jos nyt uudet mamu tulokkaat eivät osaa tai halua elää maassa maan tavalla ja säännöillä niin katupartiot kyllä opastavat heitä kädestä pitäen ja sehän on vain hyvä asia jos näin saadaan rikoksia ja häiriköintiä ehkäistyä.

    • pirujoirti

      Kansaliskaartit tarvitaan!

      • Partioilla oltava aseet

        Perustettavilla katupartioilla pitäisi olla riittävän pelottavat aseet, jotta kiimaiset ISIS-soturit saadaan jättämään naiset rauhaan. Essolaisten joukossa on paljon hyviä hirvenkaatajia, joiden käsi on vakaa pienessä maistissakin. Jos järjestyspartiossa olisi mukana yksikin hyvä hirvimies, niin tilanne alkaisi olla kunnossa.


      • Kättäpitempääkuitenkin
        Yleismies kirjoitti:

        Partioilla oltava aseet

        Perustettavilla katupartioilla pitäisi olla riittävän pelottavat aseet, jotta kiimaiset ISIS-soturit saadaan jättämään naiset rauhaan. Essolaisten joukossa on paljon hyviä hirvenkaatajia, joiden käsi on vakaa pienessä maistissakin. Jos järjestyspartiossa olisi mukana yksikin hyvä hirvimies, niin tilanne alkaisi olla kunnossa.

        Ennenmuinoin katupartioissa oli yllättävän paljon pesäpallon harrastajia varusteineen menossa seuran harjoituksiin ja lättähattupiireissä heitä kunnioitettiin todella nöyrästi ;)


    • uskon-aika-parantaa-

      Hyvä, on herätty näkemään vaara,
      hyvä, suomen miehet ja naiset muodostaa katupartiointia poliisin lisänä, uskon suomen kadut rauhottuu ajanmyötä,
      se vie kyllä nyt hiukan aikaa koska muslimien kultuuri poikkeaa rajusti pohjoismaisesta sivistyneestä yhteikunnasta ja kultuurista,
      muslimi nuorilta vaaditaan nyt älykkyyttä tajua että he ovat tuleet pohjolaan kristityyn yhteiskuntaan, joka poikeaa rajusti muslimi yhteisön kultuurista,
      esm. naisten aseman merkityksestä heidän kultuurinsa asenteisiin suhteessa naisiin,
      heidän on tajuttava " maassa maan tavalla "
      siis kunioittaa suomen lakeja kaikilta osin
      ja käyttäydyttävä sen mukaisesti.

    • ettäs.tiedätte

      Kansalaiset ei halua katupartioita näin ovat ilmaisseet.

      • ME_VAADIMME_katupartiot

        ÄLÄ VALEHTELE, mitä me sitten olemme ellemme kansalaisia, HAH HAH
        -
        oletko itse muslimi ?


      • johanpomppaskin

        Ja kysytty on 2hyysäriltä vast. ottokeskuksesta, kertrurilta ja maijakaarinalta kö.


      • näin-on-näreet
        ME_VAADIMME_katupartiot kirjoitti:

        ÄLÄ VALEHTELE, mitä me sitten olemme ellemme kansalaisia, HAH HAH
        -
        oletko itse muslimi ?

        Kaikki suomalaiset haluaa katupartiot poliisin lisäksi,


    • reipasmieli

      Meillä on partioliike ja hyvä liike onkin, samoilevat metsissä milloin missäkin. Aoittaja liity sinäkin partioon niin aikasi ei mene hölmöilyyn pakolais pähkäilyyn sekoitat pääsi noilla typerillä ajatuksilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe